Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno Off-topic vprasanje kko resetira? porabo k je ?e pou leta skos ista :glare:

 

Takrat ko z gumbom toliko preklika?, da ti poka?e povpre?no porabo (AVG), potem ta isti gumb samo zadr?i? za 2 ali 3 sekunde in se bo za?elo prera?unavanje od za?etka. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Takrat ko z gumbom toliko preklika?, da ti poka?e povpre?no porabo (AVG), potem ta isti gumb samo zadr?i? za 2 ali 3 sekunde in se bo za?elo prera?unavanje od za?etka. :bravo:

 

Aha hvala... :D

Napisano

Verjetno zato ker so manj?e dimenzije? Pri meni je pozimi manj?a poraba. 15 col namesto 16, klime ne laufam, nasploh po?asnej?a vo?nja pa? prispevajo k temu.

 

Ne, ne, ista jeklena felna je. Sicer pa vem, da je zna bit sprememba. Druga?e pa klimo uporabljam skozi vso leto - poleti za hlajenje, pozimi za su?enje zraka.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Novi dizel motorji so zelo ?paravni, ?e posebej na lokalnih relacija pri upo?tevanju omejitev. Tudi v moji "?tali" je novej?i konj, seveda ne odstopam od znamke. Ima 1980 ccm 163 KM. Glede na zajetno neto te?o vozila 1670 kg in porabi neprijazno podalj?ano obliko, sem neverjetno presene?en s porabo. Zadnjih 520 km sem imel relacije AC 180 km 140 km/h (tempomat), 90 km 130 km/h prav tako tempomat, ostalo je bilo nekaj relacij tu do 25 km (4) ?e enih 40 km AC (4X10km) in kratke relacije va?ko-mestne.

 

In rezultat je tak kot je na spodnji sliki .post-483-1356622322_thumb.jpg

 

Po lokalnih cestah pa je poraba manj?a ob upo?tevanju pravi var?ne vo?nje ?im prej do pete, oziroma ?este.

Motor z lahkoto vzdr?uje 50 km/h v peti, ?esta pa je uporabna nad 60 km/h.

 

Na AC na ravnem delu pri 130km/h pa se poraba vrti okoli 6 l/100km.

 

post-483-1356623075_thumb.jpg

 

Zanima me kako je s porabo pri novi mo?nej?i mazdi karavan. Pri tem je potrebno upo?tevati, da gre v ?tartu za ve? kot 200 kg razlike v neto te?i.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mazdo tepe regeneracija DPF-ja... ?e je ne bi bilo bi se sam komot vozil med 5,5 do 6 litrov tko pa je povpre?je 6,5 :(

33112_1.png

Napisano

To je moja poraba.

 

Ne glej porabe po ra?unalniku,pi?i na roke!

Meni na relaciji lahko ka?e tudi 5.4l.

 

Razlike v te?i je 95 kg (1575kg).Jaz imam ?e dodatno rezervno kolo in vle?no kljuko pa je te?a tam tam.

Ko imam pripeto prikolico in kraj?e relacije je okoli 6.7.

Zadnje ?ase imam bolj relacije in prilezem do 6.

Morda,?e bi se pomatral verjetno ?e manj a se mi ne da ker potem ni zoom-zoom. :)

Aja pa ?e webasto na daljinca kurim.

Napisano

Mazdo tepe regeneracija DPF-ja...

 

...pa se star motor, z mojo bi imel ti se manj od 5.5, ce imam ze jaz pod 6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja, kompjuter si malo zmi?ljuje. Od porabe do rezerve poti do ?rpalke. Tak, da jaz kar pe? ra?unam. Mi pa skoraj ne znese po 7 litrov, ?eprav imam ve?ino avtoceste. Z bencinarskim isto mo?nim Mondeom sem imel mogo?e pol litra ve? pri istem re?imu vo?nje. Tudi, ko sva ?la s punco po Toskani in sem ve?inoma vozil med 50 in 90, sem imel 6,4 litra najugodnej?o porabo. Nekak sem se sprijaznil, da pa? to ni var?en dizel. Sli?al sem neko reklamo zadnji? na radiu, da ti lahko ?ip tudi tako optimizirajo, da je poraba potem manj?a. Ve kdo kaj o tem?

Napisano

Ja, kompjuter si malo zmi?ljuje. Od porabe do rezerve poti do ?rpalke. Tak, da jaz kar pe? ra?unam. Mi pa skoraj ne znese po 7 litrov, ?eprav imam ve?ino avtoceste. Z bencinarskim isto mo?nim Mondeom sem imel mogo?e pol litra ve? pri istem re?imu vo?nje. Tudi, ko sva ?la s punco po Toskani in sem ve?inoma vozil med 50 in 90, sem imel 6,4 litra najugodnej?o porabo. Nekak sem se sprijaznil, da pa? to ni var?en dizel. Sli?al sem neko reklamo zadnji? na radiu, da ti lahko ?ip tudi tako optimizirajo, da je poraba potem manj?a. Ve kdo kaj o tem?

 

Ne vem katero generacijo 6-ke ima?. Novej?i dizli so tako naravnani, da pri razbremenjenem moturju skorajda zaprejo dovod goriva, zato je poraba pri manj obremenjenm motorju opazno manj?a kot pri avtocestnem priganjanju, kje vstopi v porabo goriva tudi faktor zra?nega odpora vozila. Verjetno se da nekoliko optimizirati ra?unalni?ke nastavitve za manj?o porabo, bo se pa poznalo na odzivnosti motorja. prej?nje generacije injektorjev (elektromagnetne) so nekoliko bolj po?asne od najnovej?ih, piezoelektri?nih, ki so izjemno natan?ni in hitri pri doziranju goriva delujejo pa na ve?jih pritiskih vbrizga. Tudi zaradi tega je poraba novodobnih, mo?nih dizlov precej zmanj?ana.

 

Ne vem, ?e je LabiGT spremenil kaj stil vo?nje, ker je njegova povpre?na poraba izjemno ugodna. Dose?i pod 6 l/100 km z visokim hitrostnim povpre?jem, je zelo ugoden rezultat.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ja letos sem placal vse skupi neki vec kot 700 eur kazni tko da zdaj peljem vecinoma ponoci z zmanjsanim tempom ampak se vedno visokim povprecjem (900km, od tega 780km avtoceste ostalo pa slaba magistralna cesta, v 8.5 urah, kar znese okoli 105km/h)

 

pri rekordnih 8 urah pa je poraba okoli 7.5l/100km...povprecje pa 113km/h...tko, da se ne splaca, pa se ustavt se moram, da bi tankal...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja letos sem placal vse skupi neki vec kot 700 eur kazni tko da zdaj peljem vecinoma ponoci z zmanjsanim tempom ampak se vedno visokim povprecjem (900km, od tega 780km avtoceste ostalo pa slaba magistralna cesta, v 8.5 urah, kar znese okoli 105km/h)

 

pri rekordnih 8 urah pa je poraba okoli 7.5l/100km...povprecje pa 113km/h...tko, da se ne splaca, pa se ustavt se moram, da bi tankal...

 

Kolikor se spomnim ima? ti varianto limuzina 2.0 129KM, te?a pa naj bi bila 1420 kg. Torej, ?e ho?e? vzdr?evati tempo 105Km/h je potrebno dr?ati okoli 150Km/h in pri tem porabiti 6 in manj l/100 je izredno dober rezultat.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

2.2 so ma?ine, o?itno je pa do karavana kar nekaj razlike v te?i in ne vem uporu? Seveda se jo da spraviti na 5, ampak s takim tempom imam jaz 6,5. Druga?e se pa stalno su?e okoli 6 - 6,5

 

P.S. Danes samo nazaj grede Split - Ljubljana tempomat na 150 - ?IVE DU?E NIKJER, samo nekaj albancev z evropskimi modrimi tablicami, orng burja v trugo, dvig preko velebita in spet veter v ?elo, 4 osebki + pes s kletko = 8,2....?e se ne motim blizu max rekorda (ampak takrat je bila prikolica zadaj) :cheers:

 

DPF je pa spucan :punk:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na kak?en na?in si spravil dizla na 9 litrov porabe? ?zmeden?

 

Zdele sm vozu ve?inoma kratke razdalje cca 10km vsake tolk ?asa relacijo 100km prej pa isto pa sm mel porabo 7.5 max

Napisano

Ne vem katero generacijo 6-ke ima?. Novej?i dizli so tako naravnani, da pri razbremenjenem moturju skorajda zaprejo dovod goriva, zato je poraba pri manj obremenjenm motorju opazno manj?a kot pri avtocestnem priganjanju, kje vstopi v porabo goriva tudi faktor zra?nega odpora vozila. Verjetno se da nekoliko optimizirati ra?unalni?ke nastavitve za manj?o porabo, bo se pa poznalo na odzivnosti motorja. prej?nje generacije injektorjev (elektromagnetne) so nekoliko bolj po?asne od najnovej?ih, piezoelektri?nih, ki so izjemno natan?ni in hitri pri doziranju goriva delujejo pa na ve?jih pritiskih vbrizga. Tudi zaradi tega je poraba novodobnih, mo?nih dizlov precej zmanj?ana.

 

Ne vem, ?e je LabiGT spremenil kaj stil vo?nje, ker je njegova povpre?na poraba izjemno ugodna. Dose?i pod 6 l/100 km z visokim hitrostnim povpre?jem, je zelo ugoden rezultat.

 

Moj je 2004 model. Sigurno faktor upora (na?eloma) pripomore k ve?ji porabi, vendar pri mojem ni velike razlike, ?e se peljem 110 ali 160. V povpre?ju se pozna nekje za 0,3 ali 0,4 litra, kar je malo ?udno, ni? To se pravi, da je motor izjemno slabo izkori??en v tistem izven avtocestnem vozakanju. Je pa tako, da po OBD-ju in monitoringu delovanja motorja, pri 150km/h kljub zra?nem uporu, motor niti ni zelo obremenjen. O?itno ima avto dovolj kineti?ne energije, da ga z minimalnim dodajanjem plina ?ene naprej. Skratka, hvala za razlago. Sicer imam raje malo odzivnej?i motor pa kak liter ve? kot zaspaneta z ugodno porabo. To sem imel prej, ko sem imel 90 konjskega 307 HDI...

Napisano

V sivki imam 143km 2.0 ma?ino pa je poraba od 5,8 pa do 7.5, ampak v glavnem pa okol 6,5. V belki pa je 2.2 130km pa mam zaenkrat kr isto porabo, zdj pa ne vem, al je to zarad nove ma?ine k se more ?e ute?t al kaj? Na?eloma bi mogla bit mal ni?ja, ane?

Napisano

Zdele sm vozu ve?inoma kratke razdalje cca 10km vsake tolk ?asa relacijo 100km prej pa isto pa sm mel porabo 7.5 max

 

Jaz imam tudi sedaj pozimi po BC-ju 8,5l/100 druga?e pa od 6,5-7,5. Bom videl,koliko sedaj realno odstopa zaradi webasta.

Je pa res,da delam same majhne razdalje in se webasto vsaki? pri?ge.

Za primerjavo;kolega z bmw 1.6 benzinar ima identi?ne relacije v slu?bo in po mestu in ima povpre?je 12-13 litr?kov.Tako, da je normalno, da je pozimi ve?ja poraba.

 

 

Napisano

ok, sivka ma tut mal zme?an bc, ka?e 8,5, k prera?una? je pa cirka 1,5 l manj. Sm se ?e navadu, da je treba to od?tet stran. Je pa zna?al od 1,2 pa do 1,8l ?e

Napisano

V sivki imam 143km 2.0 ma?ino pa je poraba od 5,8 pa do 7.5, ampak v glavnem pa okol 6,5. V belki pa je 2.2 130km pa mam zaenkrat kr isto porabo, zdj pa ne vem, al je to zarad nove ma?ine k se more ?e ute?t al kaj? Na?eloma bi mogla bit mal ni?ja, ane?

 

Poraba je pri meni tudi do decilitra enaka pri stari kot pri novi s tem, da stara ni imela DPF nova pa ga ima poleg tega, da pri novi so gor ?e bistveno ve?ji valarji.

 

Mazda 6(2004) 121KM diesel 2.0 Boss 6.52 l/100km

Mazda 6(2008) 140KM diesel 2.0 Boss 6.53 l/100km

33112_1.png

Napisano

CX-5 Attraction 2.2 diesel 150KS (od sredine avgusta)....voznja normalna, relacija 60-70% relacijska 15km v vsako stran ostalo 65km v vsako stran (ne AC) poraba po potovalnem ra?unalniku 6,4-6,7l/100km ko pe? ra?unam je to med 6,9 in 7,25l/100km. Do sedaj sem vedno to?il na Agipu, 1x na OMV-ju in je poraba poskocila za 0,4l/100km.

 

Lp Primoz

Napisano

CX-5 Attraction 2.2 diesel 150KS (od sredine avgusta)....voznja normalna, relacija 60-70% relacijska 15km v vsako stran ostalo 65km v vsako stran (ne AC) poraba po potovalnem ra?unalniku 6,4-6,7l/100km ko pe? ra?unam je to med 6,9 in 7,25l/100km. Do sedaj sem vedno to?il na Agipu, 1x na OMV-ju in je poraba poskocila za 0,4l/100km.

 

Lp Primoz

 

Na moji 6-ki CD 129 pa je ravno obratno, ?e tankam na OMV-ju, je poraba, ra?unana na roke, nekje 5,8l/100km, ?e pa tankam na Agipu, pa nekje 6-6,1l/100 km. Tudi potovalni ra?unalnik v drugem primeru ka?e za 3 deci ve?. Se mi zdi zanimivo, ker se mi je tudi pri prej?njem avtomobilu zdelo, da sem z OMV-jevim dizlom prevozil najve?.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Na moji 6-ki CD 129 pa je ravno obratno, ?e tankam na OMV-ju, je poraba, ra?unana na roke, nekje 5,8l/100km, ?e pa tankam na Agipu, pa nekje 6-6,1l/100 km. Tudi potovalni ra?unalnik v drugem primeru ka?e za 3 deci ve?. Se mi zdi zanimivo, ker se mi je tudi pri prej?njem avtomobilu zdelo, da sem z OMV-jevim dizlom prevozil najve?.

 

 

Verjamem, je full zgodb glede tega...npr. Moja draga z Opel corso 1.4 bencinar naredi vec km ce tanka na Petrolu kot na OMV-ju...relacija vedno ista.

 

Lp

Napisano

Pri meni sem v soboto naredil en test, tankal sem na petrolu, do ?toflca, potem naredu cca 320 kilimetrov in spet tankal na istem petrolu in istem to?ilnem mestu, vmes sem imel od mene od ljubljane regionalko, potem pa do dramelj AC od dramelj do pod?etrtka spet regionalko, nazaj pa v obratnem vrstnem redu. Pred povratkom pa ?e cca 40 minut vebasta. Povpre?na hitrost je bila po BC 81 km/h, upam da je vsaj to prav zra?unal.

Nazaj grede sem ?e na sprednjem delu avta nabral cca 3-4 cm ledu, ker je na od pod?etrtka do celja bila taka megla, da nisem videl 20-30 m naprej samo ni blo panike sem bil popolnoma sam na cesti v smeri proti ljubljani, normalno saj je bila ura polno?. :blush:

 

Po shitty BC, je bila poraba 10,6 l/100km

Po aftermarket BC 9,33 l/100km

Po izra?unu na roke pa 9,46 l/100km

 

 

Ni slab rezultat za eno kanto, ki da nekaj od sebe ko to zahtevam. :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • https://siol.net/novice/slovenija/ste-zapeljali-na-avtocesto-brez-veljavne-e-vinjete-to-vas-lahko-resi-pravijo-na-darsu-651609
    • Felne za avto rabiš za zimske gume. Razen če kupuš 2 kompleta in orginalne prodaš. Pa seveda bi to bila ena menjava, ne pa še drugi diski na novem avtu, sedeže preoblečt itd.....   Komp je vedno po komponentah.   Kar se kolesa tiče, na starem je v 15. letih ostal samo okvir. Novi redno vožen, ima dosti manj menjav v 10. letih. Sem pa kupil bistveno višji rang.   Jaz menjam, ko zruži. Ko so reci XT pakne šle po 650km vožnje, sem dal Swissstop. Nisem vrgel Shimano ven, ker niso ok. Tudi zakaj imam rdeče črno piramido. Ampak spet, nisem dal XT piramide dol, ker mi ne bi bila všeč, počakal sem, da je oddelala svoje.   Na starem sem pa menjal SR Suntor magnezijeve elastomer vilce za Reba Teams. Ampak to je bilo po 5. letih, ko sem se odločal o novem kolesu ali pa tega spravim na željeni nivo.   Če imaš kupca za staro robo, da ni velikih izgub, potem še gre...
    • Imeli so tudi Comp, a ne dobiš bistveno boljše opreme gor. Mogoče za stopnjo višjo. Kar pa zopet ni bog ve kaj.  Rad personaliziram stvari.  Dal bom zoper za primer kitare, kjer sem doma že skoraj petdeset let. Ljudje kupijo recimo kitaro za 5000€. Osnova (vrat, les, trup, radius ubiralke) jim je všeč, ostalo ni po njihovem okusu.  Zato  zamenjajo recimo magnete, napenjalce, vso železovje, elektroniko. Ta dodatna oprema  lahko hitro naraste na dodatnijh 1500€. In potem so zadovoljni, saj imajo personalizirano kitaro (custom). Podobno je pri kolesu.  Že ko sem imel "navadna" kolesa sem vedno zamenjal komponente za boljše oziroma tiste, ki so mi ustrezali. 
    • Ok, hvala za nasvete. Tudi pri MerBenz vozilih A ni niti blizu modelom S, hehe
    • Veliko ljudi kupi kolo z slabšo opremo ali pa samo okvir in jo potem zamenja oz sam sestavi kolo s svojimi komponentami. Še posebno če dobi kolo/okvir v ''akciji'' Na svojmu sem v 2h tednih menjal diske in zavore za boljše. po 5h mesecih sem naročil novo belanco. nekateri radi vlagamo v hobije. žal imam 2 hobija ki postaneta zelo draga (bicikliranje in PC) si pa k sreč ne morm privoščit drog   to je čar da lahka mal persionaliziraš in postopoma nadgrajuješ glede na potrebe in želje.    po tvoji logiki je tud nesmiselno, da bi kupil za avto nove oz dodatne felge     Osnova bajka je kr dobra, na njegovem menstu bi razmišljal o medelu modelu razred višje Comp alloy, ampak mislim da ga niso imeli v akciji.    en pirmer... kolega je kupil 2 kolesa samo zato ker je želel ohllins vzmetenje.  MRP cena 1. kolesa = 12000€  MRP cena 2. kolesa = 6,500€  na cenejšem kolesu so bili amortizerji v vrednosti 2500 €.  premenjal amortizerje in potem prodal drugo kolo za okrog 4.500€ Da ne bo pomote, kolesa je dobil s popustom    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.