Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni zdaj BC ka?e med 6.7 - 7l/100km. Realno je to maaalo ve? pomoje. Moram na roko zra?unati. Po servisu ko bo novo olje noter in filtri bo verjetno zadeva enaka ostala ali kaki deci manj. Je pa res da imam ve?inoma lahko nogo in avto bolj bo?am kot da ga gonim pa ni mestne vo?nje k sem v centru in avto po?iva. Ve?inoma je 50/50 ac in regionalka.

6ka spc, 2.0i, 108kw.

Napisano
  je Robert napisal:

Na M6 (letnik 11/2008) bencin 2,5 GT mi ka?e BC povpre?no porabo 10,00l na 100 km. Vo?nje je prete?no obvoznica 100-120 km/h, 2-3x na mesec pa tudi center mesta (LJ), zimske gume polnjene s plinom 16 colske. Zanima me kak?no porabo imate kaj ostali z istim motorjem.

 

Jst mam tud 2.5 sam je V6 narejen v prej?nem tiso?letju :D:hohoho:

Poraba je pa taka - Poraba.com

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
  je jstdoma napisal:

Jst mam tud 2.5 sam je V6 narejen v prej?nem tiso?letju :D:hohoho:

Poraba je pa taka - Poraba.com

 

ti ko jo ?para?, men je F vedn nad 10 :P

Napisano

V?eraj sem peljal Camara SS pa moram re?t, da se sploh ve? ne sekiram zaradi porabe moje 6-ke :D

Napisano
  je muc66 napisal:

ej men kur moja mazda okol 8.5 tm ene normalne voznje mal velik kaj

 

2.0 verjetno? ?isto normalna poraba.

 

Mojemu RSu zdajle nisem resetiral ?tevca ?e 2000 km in vsak sneg mi gre povpre?je za deci gor. Za?el sem na 8.0 porabe in vsaki?, ko se grem peljati po fri?nem snegu (random drive, uni moji posnetki na youtube :D ) mi je ?la poraba malo gor tako da sem isto na 8,5 l/100km. Zdajle enkrat bom pa resetiral ko ne bo ve? snega in bo spet pod 8 porabe. Potem na 16kah je pa itak bli?e 9 kot 8.

Napisano

Zadnji tank 5.8 in povpre?na hitrost 81km/h. Precej relacije sicer ve?ino po AC 140km/h po ?tevcu, zelo malo mestne vo?nje in ena malo dalj?a relacija od Celja do Kr?kega po regionalki. Se vidi, da ?e bi imel samo regionalko bi verjetno z lahkoto dosegal porabo okoli 5 litrov.

33112_1.png

Napisano

Moja povpre?na hitrost je 75km/h (po BC-ju) in 7,1 liter (zadnje tankanje). Od tega 90% AC. Je malo ?udna povpre?na hitrost, ne? Ker po AC na?eloma ne padem pod 140km/h.

Napisano

Moja nova mrcina je porabila 8.5/100km. Sicer to je po ?tevcu prevo?enih prvih 500 km. Ni bilo pretirano dolgih relacij, je pa bilo kar veliko vo?nje po snegu (min. +15cm) in testiranja 4x4.

 

Mislim, da bo kar uredu :prstgor:

Napisano

Danes tankal poln tank in sicer 59,59 litra na 851 prevo?enih km.

Na poraba.com kjer sem ?a?el voditi porabo mi je izra?unal to?no 7l :blink: na 100km.

Pa ne da si kaj zmi?ljujem. To je dejanska poraba. Nimam mesta, iz MB 22km na AC do SL. Bistrice vozim 110 in potem regionalka 22km do Roga?ke SL. in to je to. Kak?no prehitevanje. Malo brega. Malo po bregu dol. Upam da ni kaj narobe z avtom :zvizga: ? In BC mi v nulo ka?e porabo pa ?eprav mu nisem verjel!

Napisano

S takim re?imom vo?nje, komot. Jaz sem imel z Mondeom na relaciji Maribor - Biograd 6,6l porabe. Tako kot si rekel. Malo klanca, malo spusta in avtocesta na 110. ?im bi pa malo bolj stisnil po pedalu in ?el po AC okoli 140, bi pa tudi poraba hitro pri?la na 7,3l. ?e bi ga ?gal ?e bolj, recimo do konca, bi pri?el na 10-11l. Pri bencinarju se bistveno bolj pozna, kako spo?tljiv si do stopalke.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  je AmpeR napisal:

Moja nova mrcina je porabila 8.5/100km. Sicer to je po ?tevcu prevo?enih prvih 500 km. Ni bilo pretirano dolgih relacij, je pa bilo kar veliko vo?nje po snegu (min. +15cm) in testiranja 4x4.

 

Mislim, da bo kar uredu :prstgor:

 

 

Drugi tank: 7,7l/100km 70%AC, 30% do 100km/h

Tretji tank: 7,4l/100km 50%AC, 10% jeba po Trstu, 40% do 100km/h

 

Po?asi pada...

 

Sem kar zadovoljen :-)

Napisano

Mazda 6 2.0 dizel, letnik 2003, 89kW. Vo?nja ?ist poljubna (ve?inoma mesto, v?asih pa 2/3 avtocesta), pa mam skos med 5,9 in 6,3l. Res pa je, da vozim lepo, ampak spet ne tok, da bi zamoril ma?ino =) ?koda je, da bi ?lo 320Nm navora v n?, ker v?as pa pa?e =)

Napisano
  je simon.kuplenk napisal:

Mazda 6 2.0 dizel, letnik 2003, 89kW. Vo?nja ?ist poljubna (ve?inoma mesto, v?asih pa 2/3 avtocesta), pa mam skos med 5,9 in 6,3l. Res pa je, da vozim lepo, ampak spet ne tok, da bi zamoril ma?ino =) ?koda je, da bi ?lo 320Nm navora v n?, ker v?as pa pa?e =)

 

Eee,5,9-6,3-ta bo malce te?ka.Edino, ?e vozi? v zelenem valu po recimo Ljubljani in teko?e, brez hribov.

Druga?e ve?inoma "jajcanje" po mestu z kro?nimi- pride? takoj nad 8 litr?kov z lahkoto. ;)

 

 

Napisano
  je simon.kuplenk napisal:

Mazda 6 2.0 dizel, letnik 2003, 89kW. Vo?nja ?ist poljubna (ve?inoma mesto, v?asih pa 2/3 avtocesta), pa mam skos med 5,9 in 6,3l. Res pa je, da vozim lepo, ampak spet ne tok, da bi zamoril ma?ino =) ?koda je, da bi ?lo 320Nm navora v n?, ker v?as pa pa?e =)

 

Navor?ek si mislil. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je muc66 napisal:

ej men kur moja mazda okol 8.5 tm ene normalne voznje mal velik kaj

 

S kombinirano jo zlahka dr?im znatno pod 8 litri.

 

Odvisno kaj vodi? pod normalno vo?njo oz. kolik?no je pri tebi razmerje relacija:mesto.

58461.png
Napisano
  je Alex napisal:

Eee,5,9-6,3-ta bo malce te?ka.Edino, ?e vozi? v zelenem valu po recimo Ljubljani in teko?e, brez hribov.

Druga?e ve?inoma "jajcanje" po mestu z kro?nimi- pride? takoj nad 8 litr?kov z lahkoto. ;)

 

Ni te?ka, tko je realno =) pa ne po displayu, ampak prera?unano. pod 5,9 nism spravu pa tut ?e sm mel relacijo, nad 6,3 pa nism spravu tut ?e sm mel dve tretjini mesta. Men je tut ?udn, sam tko pa? je =)
Napisano
  je SpEkTr napisal:

Jaz sem jo poleti spravil na 5.6 :) Z normalno vo?njo Kranj - Lj.

 

Sej se da, ma je to ena penzionisti?na vo?nja kot po jajcih. :P

 

 

Napisano
  je Boss napisal:

Zadnji tank 5.8 in povpre?na hitrost 81km/h. Precej relacije sicer ve?ino po AC 140km/h po ?tevcu, zelo malo mestne vo?nje in ena malo dalj?a relacija od Celja do Kr?kega po regionalki. Se vidi, da ?e bi imel samo regionalko bi verjetno z lahkoto dosegal porabo okoli 5 litrov.

 

Preveri, ?e ti kak sosed ne naliva gorivo pono?i. Dose?i povpre?je 81 km/h in tako nizko porabo pa je res umetnost in si zaslu?i? priznanje najbolj u?ikovitega voznika na forumu. Ko si bil na "regionalki" bi se lahko javil, da te peljem na kavo.

Moram povedat, da sem izmeril mo? motorja po nekje 900 km prevo?enih z aditivi in, da bistvene razlike od prej ni, celo za nijanso ni?ja je bila, res pa je, da je take stvari izjemno te?ko izmeriti, brez laboratorijskih testov, ki predpostavljajo vse ostale pogoje prej in pozneje enake, razen dodanega aditiva. Torej gorivo iz istega soda in prav tako mazalno olje, kar pa v tem slu?aju ni bilo.

Druga?e pa se je moja poraba pri zadnjem tanku ustavila nekje na 6,2 l/100km, kar je za moje pojme dober rezultat, glede na to, da mi junior dviga povpre?je.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zadnji tank povprecje 6,9l povprecna hitrost je bila 74km/h s tem da sm ga parkrat fural tudi 220km/h in ponavadi ce grem na avtocesto peljem okoli 150-160 po stevcu. Aja mam pa se 19 coldke feltne. :)

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.