Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

a ko zahodi? gas se ti zelo ?rno zakadi? Ker ?edalje bolj sumim na senzor pretoka zraka, da daje napa?no informacijo in ima? prebogato me?anico. Lahko pa da ti tud kak?en senzor temperature, ki ne ka?e pravilnega stanja. Tole bo naloga za kak?nega serviserja, da ti preveri vse senzorje, vklju?no s kak?nim EGR-jem.

33112_1.png

Napisano

Hvala za odgovor. ?e nekaj ?asa opa?am, da motor precej dimi. Ho?em kakemu, ki se mi na rit lima pobegnit in mora reve? meglenke u?gat. A lahko take stvari Pelko preveri ali moram na Mazdo?

Napisano

Hvala za odgovor. ?e nekaj ?asa opa?am, da motor precej dimi. Ho?em kakemu, ki se mi na rit lima pobegnit in mora reve? meglenke u?gat. A lahko take stvari Pelko preveri ali moram na Mazdo?

 

stari lahko gre? dr.pelku.ti bo pregledal avto ima tester je mojster za mazde :prstgor: tudi bo?tjana - ivar vpra?a? za nasvet je ma?ek :D lp ale?
Napisano

ma kaj ni ob vsakem defektnem senzorju"light show" na armaturni?

 

Ne ni.

 

Hvala za odgovor. ?e nekaj ?asa opa?am, da motor precej dimi. Ho?em kakemu, ki se mi na rit lima pobegnit in mora reve? meglenke u?gat. A lahko take stvari Pelko preveri ali moram na Mazdo?

 

Poglrj cevke ki gredi na zra?ni filter, na 2 ventila in naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Petek mb. Danes mb. Dinamicna voznja, skodilac 1.6tdi 77kw ma se dobro polovico tanka....pa pada cist linearno.

 

Bc na 5.4, s power boxom bi bla zadovoljiva bomba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Petek mb. Danes mb. Dinamicna voznja, skodilac 1.6tdi 77kw ma se dobro polovico tanka....pa pada cist linearno.

 

Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.

33112_1.png

Napisano

Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.

 

Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.

 

 

Napisano

Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.

 

Sicer pri moji biv?i ?estki prve generacije je kazalo kar v redu tako, da sem na vsaki veliki ?rtici (?etrtine tanka) naredil od 200-250km. Kot ka?e pa niso bili vsi ?tevci enaki in je ta tvoj bolj VAG-ovske sorte. :P

33112_1.png

Napisano

Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.

 

Se strinjam s tabo ;) Meni se lu?ka rezerve v?ge ko pi?e na bc-ju 20-25km :angry:

Napisano

Zanimivo. Meni tudi pada nekje na 200-250km. Tudi, ko pridem na rezervo, lahko prevozim ?e najmanj 100km. Se mi pa rezerva v?ge ?e kmalu, ko pade pod zadnjo ?rtico.

Napisano

Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.

 

nope - ker sem prej?nji tank ugotovil da je linearno in tudi range na la?e (ok do nule nikoli ne bom ?el testirat), ob lu?ki je cca 100km - 5-6L, danes je dobra 1/3, naredil ?e 790km, 400 pravi to go kar pomeni 1000-1050 pred rezervo, tsnksm 45-50L (tank 55L).

 

5-5,5L ma realne ampak preden se pa TDI segreje.... :huh::huh::huh::huh::huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se pravi isto kot mazda 6 s tem da ima precej manj konjev in je mrtev dolgcas (se ziv ne) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

se pravi isto kot mazda 6 s tem da ima precej manj konjev in je mrtev dolgcas (se ziv ne) :)

 

no ja roko na srce moj karavan je 6-6,5 ob enakih pogojih. (?kodilak je tudi karavan). Ja vsaj powerbox rabi defakto, da spleza iz 105KM na kulturnih 125-130.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hehe, ja vem kako je... vozim ob?asno enga Golfa s tem 1.6 mlin?kom pa je za prehitevat kr nevaren, ker ne sko?i, tako da se tega manevra malo izogibam. Recimo Audi A4 (2005 letnik) z 1.9 TDI-jem je proti temu raketa pa ima na papirju samo 25KM ve?. Tudi enak Golf z 2.0TDI in 110KM je bistveno bolj?i od 1.6TDI (razen pri porabi).

 

Zelo lepo pa se pelje prej?nji Passat s 140KM in je po ob?utku le rahlo slab?i od moje ?estke sam res nima PB. Me pa razo?ara ta nov Passat z 170KM, kjer pri?akuje?, da bo to dalo kaj od sebe pa je tam tam z mojo ?estko s PB-jem. Je pa res, da motor je pa uglajen tako nekako kot pri M6 skyactive sam poraba ga pa rahlo jebe - ne vem a zato ker je karavan, al te?a al pa 170KM bolj pupca. Na spritmonitorju je povpre?je skoraj liter ve? kot pri 140KM motorju.

 

Recimo kot zanimivost je Mazda 6 skyactive D s 150KM v povpre?ju za dobre pol litra z manj?o porabo kot Passat tako, da so in?enirji pri Mazdi res naredili dobro delo tudi pri dizlu.

33112_1.png

Napisano

Hehe, ja vem kako je... vozim ob?asno enga Golfa s tem 1.6 mlin?kom pa je za prehitevat kr nevaren, ker ne sko?i, tako da se tega manevra malo izogibam. Recimo Audi A4 (2005 letnik) z 1.9 TDI-jem je proti temu raketa pa ima na papirju samo 25KM ve?. Tudi enak Golf z 2.0TDI in 110KM je bistveno bolj?i od 1.6TDI (razen pri porabi).

 

Zelo lepo pa se pelje prej?nji Passat s 140KM in je po ob?utku le rahlo slab?i od moje ?estke sam res nima PB. Me pa razo?ara ta nov Passat z 170KM, kjer pri?akuje?, da bo to dalo kaj od sebe pa je tam tam z mojo ?estko s PB-jem. Je pa res, da motor je pa uglajen tako nekako kot pri M6 skyactive sam poraba ga pa rahlo jebe - ne vem a zato ker je karavan, al te?a al pa 170KM bolj pupca. Na spritmonitorju je povpre?je skoraj liter ve? kot pri 140KM motorju.

 

Recimo kot zanimivost je Mazda 6 skyactive D s 150KM v povpre?ju za dobre pol litra z manj?o porabo kot Passat tako, da so in?enirji pri Mazdi res naredili dobro delo tudi pri dizlu.

 

Exeo je bil TDI140 + PB :notworth:

 

No je pa en V E L I K minus na ?kodi - bremze. Fak mi smo tu govorili da imate eni brake-lag za sekundo, v hladu in de?ju ?e niso segrete....tele na ?kodi te dni je treba vsako minuto tipat, ?e ho?e?

 

v ponedeljek sem zaplaval ?ez cestnino Vransko 80 na uro...pred postajo sem z ma?ino ni?al do 80 nato ?elel 60 z bremzo pa se ni ni? zgodilo ene 4 sekunde laga pol pa ja... :huh::huh:

 

Vsaki? ko se potem vsedem v mazdo limam ?elno na volan :ninja: .Res da imam jaz sedaj neke nem?ke plo??ice od 60k naprej)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Exeo je bil TDI140 + PB :notworth:

 

No je pa en V E L I K minus na ?kodi - bremze. Fak mi smo tu govorili da imate eni brake-lag za sekundo, v hladu in de?ju ?e niso segrete....tele na ?kodi te dni je treba vsako minuto tipat, ?e ho?e?

 

v ponedeljek sem zaplaval ?ez cestnino Vransko 80 na uro...pred postajo sem z ma?ino ni?al do 80 nato ?elel 60 z bremzo pa se ni ni? zgodilo ene 4 sekunde laga pol pa ja... :huh::huh:

 

Vsaki? ko se potem vsedem v mazdo limam ?elno na volan :ninja: .Res da imam jaz sedaj neke nem?ke plo??ice od 60k naprej)

 

Hmmm na VW-jih to nisem porajtal da bi bil lag... se mi pa pri Mazdi to dogja samo na 16" feltnah tako, da sumim, da vpliva oblika felten ampak dejansko ni tolk hud lag - recimo cca slabo sekundo. ?e vedno pa to ni glih dobro, ker ko pride do situacije pa bremza ne prime takoj.... policija bo pa napisala "neprilagojena hitrost".

 

 

Ampak priznaj, da Exeo je bil ziher avion proti ?kodi s tem motorjem. Poskusi ?kodo ?e mal nalo?it s potniki in prtljago pa bo motor?ek bolj tenko cvilil :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Hmmm na VW-jih to nisem porajtal da bi bil lag... se mi pa pri Mazdi to dogja samo na 16" feltnah tako, da sumim, da vpliva oblika felten ampak dejansko ni tolk hud lag - recimo cca slabo sekundo. ?e vedno pa to ni glih dobro, ker ko pride do situacije pa bremza ne prime takoj.... policija bo pa napisala "neprilagojena hitrost".

Ampak priznaj, da Exeo je bil ziher avion proti ?kodi s tem motorjem. Poskusi ?kodo ?e mal nalo?it s potniki in prtljago pa bo motor?ek bolj tenko cvilil :hudicek:

 

ja normalno da 140 proti 105 pije vodo, tudi aerodinamika se mi zdi je bolj?a na exeotu. No je pa ?koda 100kg la?ja od mazde :lol:

 

Mah ?e samo to da nima 6. prestave nima? kaj. To je pa? family wagon, dobra cena, mala poraba, proooostor, cenej?a cestnina, za kake supa dupa manevre pa ni, vseeno te pa pripelje za manj novca od A do B, no tuki jo pa Dacia po?i?a po celi ?rti :hudicek: ..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Foter ima Avensisa Verso 2.0 s 115 konji, sicer se zdi rahlo anemi?en, ampak ko pogleda? ?tevec pa dobro vle?e (ni pa trganja, ker ima samo 250Nm). Manjka mu definitivno 6 prestava. Sem priklopil Pbox iz moje 6-ke na njegovega pa se ni zgodilo ni? :) Sicer avto pri istih hitrostih kot z 6-ko pije okoli 7 litrov (pa je opeka od aerodinamike). Moram videt, kako porabo bom imel, ko bom menjal EGR. Bremze so pa katastrofa. ?e jih nisi navajen, se ti zdi, da si po sklopki stisnil. Sicer zavira solidno, ampak kam se pa pedal podaja... :blink:

 

Prej sem pa imel Peugeot 307 HDI z 90 konji (za 4 mesce nekje, potem sem ga prodal). ?e mislite, da ste kdaj peljali leno zadevo, ki nikamor ne gre, bi morali sprobat to. 14 sekund do 100, 160km/h pa kon?na. Poraba sicer normalna med 6-6,5 litra. Po cesti je pa plaval ko trojambornica. Katastrofa od avta...

Napisano

Foter ima Avensisa Verso 2.0 s 115 konji, sicer se zdi rahlo anemi?en, ampak ko pogleda? ?tevec pa dobro vle?e (ni pa trganja, ker ima samo 250Nm). Manjka mu definitivno 6 prestava. Sem priklopil Pbox iz moje 6-ke na njegovega pa se ni zgodilo ni? :) Sicer avto pri istih hitrostih kot z 6-ko pije okoli 7 litrov (pa je opeka od aerodinamike). Moram videt, kako porabo bom imel, ko bom menjal EGR. Bremze so pa katastrofa. ?e jih nisi navajen, se ti zdi, da si po sklopki stisnil. Sicer zavira solidno, ampak kam se pa pedal podaja... :blink:

 

Prej sem pa imel Peugeot 307 HDI z 90 konji (za 4 mesce nekje, potem sem ga prodal). ?e mislite, da ste kdaj peljali leno zadevo, ki nikamor ne gre, bi morali sprobat to. 14 sekund do 100, 160km/h pa kon?na. Poraba sicer normalna med 6-6,5 litra. Po cesti je pa plaval ko trojambornica. Katastrofa od avta...

 

to ne more? - ker namre? je mazdin konektor drug kot za WW (?e govorimo o na?em nastavljivem PBju), oz, kateregakoli ima? je konektor Common raila drug.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Konektor je bil isti, ker sicer ga ne bi mogel priklopit. Ampak o?itno ne prebavlja zadeve (sem pa imel na? Maltronicsov PB).

Napisano

Konektor je bil isti, ker sicer ga ne bi mogel priklopit. Ampak o?itno ne prebavlja zadeve (sem pa imel na? Maltronicsov PB).

 

seveda ker je druga?na logika, ampak moj exeo tdi 143 CR in mazda nista imela enak konektor niti vezave 3h ?i?k....

ker je digitalen sam uravnava ne glede na znamko ampak konektor in kabel je blo pa treba menjat :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.