Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

seveda ker je druga?na logika, ampak moj exeo tdi 143 CR in mazda nista imela enak konektor niti vezave 3h ?i?k....

ker je digitalen sam uravnava ne glede na znamko ampak konektor in kabel je blo pa treba menjat :ninja:

 

Ja, sej tak sem si predstavljal...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne pa?e sem pa vseeno vredno razmislit.

 

KLIK

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

stari zanimiv ?lanek :D lp ale? :prstgor:

Napisano

ce je poraba BMW 320i bencinarja samo 5,3l potem takoj kupim, ampak vsi vemo da 2.0 bencinar je pa malo bolj zejen..in upam si trditi da pod 7,5l mesane voznje ga ne spravis.. tok o tem clanku...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Izredno slab in ?isto pristranski ?lanek, ki dejansko nima neke uporabne vrednosti ampak le "tola?enje" tistih, ki so kupili bencinarja, da so pa? naredili prav tudi na stro?kovni ravni.

 

Klele se ne mislim vtikat glede zvoka motorja in drugih nepomembnih zadev iz ?lanka, ker ve?ini vseeno najbolj prija to, da je motor ?im manj sli?en in to so dosegli tako pri bencinski kot pri dizelski razli?ici.

 

Glede porabe je pa tako, da tovarni?ki podatki so en velik bul?it saj se lotevajo dejansko vseh mogo?ih trikov, da na testu spravijo porabo ?im ni?je. V resnici pa je najbolj?i podatek ta, ki ga bele?ijo uporabniki na raznih portalih o porabi. In ?e vzamemo ta podatek recimo iz spritmonitorja, ki je bistveno bolj relevanten potem je pri BMW-ju razlika 2,2 litra pri Hyundaiu pa 1,7 litra.

 

Se pravi ?e to prera?unamo je izena?enje nakupne cene pri cca 50.000 km in to pri obeh avtomobilih iz ?lanka. V koliko letih pridemo do tega tudi ni pomembno saj je bolj pomemben podatek koliko kilometrov mislimo narest z avtom predno ga prodamo. Recimo, da je psiholo?ka meja 200.000km pomeni, pri BMW 5735? manj?i stro?ek za gorivo pri dizlu in pri Hyundaiu 4932?. Zanemarljivo? Ne bi glih rekel saj pri Hyundaiu je to ?etrtina nabavne cene novega avtomobila.

 

?e bi recimo gledal BMW-ja in na moje razmere je pri meni to cca 83? na mesec manj z dizlom.

33112_1.png

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

 

Klele je Mazda res naredila velik napredek in so pri bencinarju v povpre?ju spustili porabo kar za liter in pol. pri dizlu je te?je narediti tak preskok ampak ?e zmeraj jim je ratalo za skoraj liter zni?ati povpre?je. In dejansko pri Mazdi je razlika med bencincem in dizlom res precej manj?a kot pri ostalih proizvajalcih ampak ?e vedno obstaja tako, da tisti, ki delajo veliko km pa? morajo oreng razmislit - seveda le v primeru, ?e jim je stro?ek goriva sploh pomemben.

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

340 sem jih prevozil, pa sem bil ?e ?ez polovico. Vo?nja pa 90% AC med 130 in 150km/h. Pri 130 je kazal trenutno porabo 7.1l...

post-6662-1394460979_thumb.jpg

Napisano

jaz sem sedaj na 6,8. Motor je CD 175 AT.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

 

Pozdravljen

Tudi jaz imam enake izku?nje, sem lastnik nove mazde 6 ?e eno leto in je poraba

res zelo majhna glede na to da je 2.0i . ( 608,03 litrov in 9995 km povpre?je 6,08 /100 km).

L.p.Pero

Napisano

Mesec dni sem lastnik Mazde 6 140GT 2.0. diesel. Poraba zadnji tank to?no 8 litrov. Od tega 300 km avtocesta 400 km LJ in okolica. Garantiram pa, da ga ni 2.0 bencinarja na trgu, ki bi ga spravil pod 10 litrov (govorimo extra urban vo?nji) zato so te govorice o 6ih litrih zame ?ista znanstvena fantastika. Vozim tudi megana 1.6 s porabo 12L in ford fiesto 1.2. , ki zgleda tudi porabi ve? kot 1,5 tone te?ka nova mazda6 s ?e enkrat ve?jim motorjem.

Lahko pa, da ne znam vozit, ker tudi prej, ko sem bil na volvo forumu so imeli lastniki serij 2,7 in 9 neverjetne porabe okoli 8,5, 9 in 10 litrov. Bil sem lastnik vseh treh omenjenih serij in noben mi ni pil pod 14L. Pet let sem imel 960 2.5 24V in rekord je bila poraba 10,5L pri 130-140 km'h na tempomatu relacija LJ-Split.

Napisano

?e se vozi? ob konicah v mestni gne?i je to ?ist pri?akovana poraba - manj ne more bit.

33112_1.png

Napisano

Ma ne vem moja 5 cd143 sedaj konstantno 7-7.2 v mestu, 6.7 relacija.

 

Kljub temu da dela regeneracijo na 180km :angry:

 

Danes celo trajala 30km na avtocesti..... :blink: vseeno 6.7 v Rovinju

Res da mam powerbox kot sem rekel za to gajbo nujno potreben.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije.

 

Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije.

33112_1.png

Napisano

Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije.

 

Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije.

 

Cudim se v bistvu kontra da je poraba majhna na tak interval in trajanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mesec dni sem lastnik Mazde 6 140GT 2.0. diesel. Poraba zadnji tank to?no 8 litrov. Od tega 300 km avtocesta 400 km LJ in okolica. Garantiram pa, da ga ni 2.0 bencinarja na trgu, ki bi ga spravil pod 10 litrov (govorimo extra urban vo?nji) zato so te govorice o 6ih litrih zame ?ista znanstvena fantastika. Vozim tudi megana 1.6 s porabo 12L in ford fiesto 1.2. , ki zgleda tudi porabi ve? kot 1,5 tone te?ka nova mazda6 s ?e enkrat ve?jim motorjem.

Lahko pa, da ne znam vozit, ker tudi prej, ko sem bil na volvo forumu so imeli lastniki serij 2,7 in 9 neverjetne porabe okoli 8,5, 9 in 10 litrov. Bil sem lastnik vseh treh omenjenih serij in noben mi ni pil pod 14L. Pet let sem imel 960 2.5 24V in rekord je bila poraba 10,5L pri 130-140 km'h na tempomatu relacija LJ-Split.

 

Zadnji tank:

- prevo?enih: 780 km (100% mestna vo?nja, samo kratke vo?nje po nekaj kilometrov, v glavnem v konicah)

- tankal: 61 l

- povpre?na hitrost: 24 km/h

- povpre?na poraba: 7,82 l/100km

- delovanje I-Stop: 1h 40min (?akanje pred semaforji)

 

2.0 bencinar (+ i-ELOOP)

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e.

 

Vidi se pa na ve? na?inov:

 

1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en

2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra.

3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor.

4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije.

5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna.

33112_1.png

Napisano

v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e.

 

Vidi se pa na ve? na?inov:

 

1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en

2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra.

3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor.

4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije.

5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna.

 

Hvala za odgovor.

Napisano

Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti.

Napisano

Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti.

 

Na koliko ti dela regen ce sploh mas dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.