Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

seveda ker je druga?na logika, ampak moj exeo tdi 143 CR in mazda nista imela enak konektor niti vezave 3h ?i?k....

ker je digitalen sam uravnava ne glede na znamko ampak konektor in kabel je blo pa treba menjat :ninja:

 

Ja, sej tak sem si predstavljal...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne pa?e sem pa vseeno vredno razmislit.

 

KLIK

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

stari zanimiv ?lanek :D lp ale? :prstgor:

Napisano

ce je poraba BMW 320i bencinarja samo 5,3l potem takoj kupim, ampak vsi vemo da 2.0 bencinar je pa malo bolj zejen..in upam si trditi da pod 7,5l mesane voznje ga ne spravis.. tok o tem clanku...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Izredno slab in ?isto pristranski ?lanek, ki dejansko nima neke uporabne vrednosti ampak le "tola?enje" tistih, ki so kupili bencinarja, da so pa? naredili prav tudi na stro?kovni ravni.

 

Klele se ne mislim vtikat glede zvoka motorja in drugih nepomembnih zadev iz ?lanka, ker ve?ini vseeno najbolj prija to, da je motor ?im manj sli?en in to so dosegli tako pri bencinski kot pri dizelski razli?ici.

 

Glede porabe je pa tako, da tovarni?ki podatki so en velik bul?it saj se lotevajo dejansko vseh mogo?ih trikov, da na testu spravijo porabo ?im ni?je. V resnici pa je najbolj?i podatek ta, ki ga bele?ijo uporabniki na raznih portalih o porabi. In ?e vzamemo ta podatek recimo iz spritmonitorja, ki je bistveno bolj relevanten potem je pri BMW-ju razlika 2,2 litra pri Hyundaiu pa 1,7 litra.

 

Se pravi ?e to prera?unamo je izena?enje nakupne cene pri cca 50.000 km in to pri obeh avtomobilih iz ?lanka. V koliko letih pridemo do tega tudi ni pomembno saj je bolj pomemben podatek koliko kilometrov mislimo narest z avtom predno ga prodamo. Recimo, da je psiholo?ka meja 200.000km pomeni, pri BMW 5735? manj?i stro?ek za gorivo pri dizlu in pri Hyundaiu 4932?. Zanemarljivo? Ne bi glih rekel saj pri Hyundaiu je to ?etrtina nabavne cene novega avtomobila.

 

?e bi recimo gledal BMW-ja in na moje razmere je pri meni to cca 83? na mesec manj z dizlom.

33112_1.png

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

 

Klele je Mazda res naredila velik napredek in so pri bencinarju v povpre?ju spustili porabo kar za liter in pol. pri dizlu je te?je narediti tak preskok ampak ?e zmeraj jim je ratalo za skoraj liter zni?ati povpre?je. In dejansko pri Mazdi je razlika med bencincem in dizlom res precej manj?a kot pri ostalih proizvajalcih ampak ?e vedno obstaja tako, da tisti, ki delajo veliko km pa? morajo oreng razmislit - seveda le v primeru, ?e jim je stro?ek goriva sploh pomemben.

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

340 sem jih prevozil, pa sem bil ?e ?ez polovico. Vo?nja pa 90% AC med 130 in 150km/h. Pri 130 je kazal trenutno porabo 7.1l...

post-6662-1394460979_thumb.jpg

Napisano

jaz sem sedaj na 6,8. Motor je CD 175 AT.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

 

Pozdravljen

Tudi jaz imam enake izku?nje, sem lastnik nove mazde 6 ?e eno leto in je poraba

res zelo majhna glede na to da je 2.0i . ( 608,03 litrov in 9995 km povpre?je 6,08 /100 km).

L.p.Pero

Napisano

Mesec dni sem lastnik Mazde 6 140GT 2.0. diesel. Poraba zadnji tank to?no 8 litrov. Od tega 300 km avtocesta 400 km LJ in okolica. Garantiram pa, da ga ni 2.0 bencinarja na trgu, ki bi ga spravil pod 10 litrov (govorimo extra urban vo?nji) zato so te govorice o 6ih litrih zame ?ista znanstvena fantastika. Vozim tudi megana 1.6 s porabo 12L in ford fiesto 1.2. , ki zgleda tudi porabi ve? kot 1,5 tone te?ka nova mazda6 s ?e enkrat ve?jim motorjem.

Lahko pa, da ne znam vozit, ker tudi prej, ko sem bil na volvo forumu so imeli lastniki serij 2,7 in 9 neverjetne porabe okoli 8,5, 9 in 10 litrov. Bil sem lastnik vseh treh omenjenih serij in noben mi ni pil pod 14L. Pet let sem imel 960 2.5 24V in rekord je bila poraba 10,5L pri 130-140 km'h na tempomatu relacija LJ-Split.

Napisano

?e se vozi? ob konicah v mestni gne?i je to ?ist pri?akovana poraba - manj ne more bit.

33112_1.png

Napisano

Ma ne vem moja 5 cd143 sedaj konstantno 7-7.2 v mestu, 6.7 relacija.

 

Kljub temu da dela regeneracijo na 180km :angry:

 

Danes celo trajala 30km na avtocesti..... :blink: vseeno 6.7 v Rovinju

Res da mam powerbox kot sem rekel za to gajbo nujno potreben.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije.

 

Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije.

33112_1.png

Napisano

Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije.

 

Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije.

 

Cudim se v bistvu kontra da je poraba majhna na tak interval in trajanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mesec dni sem lastnik Mazde 6 140GT 2.0. diesel. Poraba zadnji tank to?no 8 litrov. Od tega 300 km avtocesta 400 km LJ in okolica. Garantiram pa, da ga ni 2.0 bencinarja na trgu, ki bi ga spravil pod 10 litrov (govorimo extra urban vo?nji) zato so te govorice o 6ih litrih zame ?ista znanstvena fantastika. Vozim tudi megana 1.6 s porabo 12L in ford fiesto 1.2. , ki zgleda tudi porabi ve? kot 1,5 tone te?ka nova mazda6 s ?e enkrat ve?jim motorjem.

Lahko pa, da ne znam vozit, ker tudi prej, ko sem bil na volvo forumu so imeli lastniki serij 2,7 in 9 neverjetne porabe okoli 8,5, 9 in 10 litrov. Bil sem lastnik vseh treh omenjenih serij in noben mi ni pil pod 14L. Pet let sem imel 960 2.5 24V in rekord je bila poraba 10,5L pri 130-140 km'h na tempomatu relacija LJ-Split.

 

Zadnji tank:

- prevo?enih: 780 km (100% mestna vo?nja, samo kratke vo?nje po nekaj kilometrov, v glavnem v konicah)

- tankal: 61 l

- povpre?na hitrost: 24 km/h

- povpre?na poraba: 7,82 l/100km

- delovanje I-Stop: 1h 40min (?akanje pred semaforji)

 

2.0 bencinar (+ i-ELOOP)

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e.

 

Vidi se pa na ve? na?inov:

 

1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en

2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra.

3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor.

4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije.

5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna.

33112_1.png

Napisano

v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e.

 

Vidi se pa na ve? na?inov:

 

1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en

2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra.

3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor.

4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije.

5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna.

 

Hvala za odgovor.

Napisano

Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti.

Napisano

Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti.

 

Na koliko ti dela regen ce sploh mas dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.