KAALman Napisano 1. februar, 2014 Prijavi Napisano 1. februar, 2014 GH rekord od takrat ko jo imam... 7,76 l/100km http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=23082 Citiraj LP KAALman
Tomozuki Napisano 1. februar, 2014 Prijavi Napisano 1. februar, 2014 seveda ker je druga?na logika, ampak moj exeo tdi 143 CR in mazda nista imela enak konektor niti vezave 3h ?i?k....ker je digitalen sam uravnava ne glede na znamko ampak konektor in kabel je blo pa treba menjat Ja, sej tak sem si predstavljal... Citiraj
Strela Napisano 16. februar, 2014 Prijavi Napisano 16. februar, 2014 Zadnji tank, Petrol 100ka+obupno vreme+kar te?ka noga: 8,3l/100km Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 21. februar, 2014 Prijavi Napisano 21. februar, 2014 Ne pa?e sem pa vseeno vredno razmislit. KLIK Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gelipter Napisano 21. februar, 2014 Prijavi Napisano 21. februar, 2014 stari zanimiv ?lanek lp ale? Citiraj
iceman22 Napisano 21. februar, 2014 Prijavi Napisano 21. februar, 2014 ce je poraba BMW 320i bencinarja samo 5,3l potem takoj kupim, ampak vsi vemo da 2.0 bencinar je pa malo bolj zejen..in upam si trditi da pod 7,5l mesane voznje ga ne spravis.. tok o tem clanku... Citiraj www.trziskisladoled.si
Stroker Napisano 21. februar, 2014 Prijavi Napisano 21. februar, 2014 Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu. Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? Citiraj LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Boss Napisano 21. februar, 2014 Prijavi Napisano 21. februar, 2014 Izredno slab in ?isto pristranski ?lanek, ki dejansko nima neke uporabne vrednosti ampak le "tola?enje" tistih, ki so kupili bencinarja, da so pa? naredili prav tudi na stro?kovni ravni. Klele se ne mislim vtikat glede zvoka motorja in drugih nepomembnih zadev iz ?lanka, ker ve?ini vseeno najbolj prija to, da je motor ?im manj sli?en in to so dosegli tako pri bencinski kot pri dizelski razli?ici. Glede porabe je pa tako, da tovarni?ki podatki so en velik bul?it saj se lotevajo dejansko vseh mogo?ih trikov, da na testu spravijo porabo ?im ni?je. V resnici pa je najbolj?i podatek ta, ki ga bele?ijo uporabniki na raznih portalih o porabi. In ?e vzamemo ta podatek recimo iz spritmonitorja, ki je bistveno bolj relevanten potem je pri BMW-ju razlika 2,2 litra pri Hyundaiu pa 1,7 litra. Se pravi ?e to prera?unamo je izena?enje nakupne cene pri cca 50.000 km in to pri obeh avtomobilih iz ?lanka. V koliko letih pridemo do tega tudi ni pomembno saj je bolj pomemben podatek koliko kilometrov mislimo narest z avtom predno ga prodamo. Recimo, da je psiholo?ka meja 200.000km pomeni, pri BMW 5735? manj?i stro?ek za gorivo pri dizlu in pri Hyundaiu 4932?. Zanemarljivo? Ne bi glih rekel saj pri Hyundaiu je to ?etrtina nabavne cene novega avtomobila. ?e bi recimo gledal BMW-ja in na moje razmere je pri meni to cca 83? na mesec manj z dizlom. Citiraj
Boss Napisano 21. februar, 2014 Prijavi Napisano 21. februar, 2014 Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu. Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? Klele je Mazda res naredila velik napredek in so pri bencinarju v povpre?ju spustili porabo kar za liter in pol. pri dizlu je te?je narediti tak preskok ampak ?e zmeraj jim je ratalo za skoraj liter zni?ati povpre?je. In dejansko pri Mazdi je razlika med bencincem in dizlom res precej manj?a kot pri ostalih proizvajalcih ampak ?e vedno obstaja tako, da tisti, ki delajo veliko km pa? morajo oreng razmislit - seveda le v primeru, ?e jim je stro?ek goriva sploh pomemben. Citiraj
Tomozuki Napisano 10. marec, 2014 Prijavi Napisano 10. marec, 2014 340 sem jih prevozil, pa sem bil ?e ?ez polovico. Vo?nja pa 90% AC med 130 in 150km/h. Pri 130 je kazal trenutno porabo 7.1l... Citiraj
janik Napisano 11. marec, 2014 Prijavi Napisano 11. marec, 2014 jaz sem sedaj na 6,8. Motor je CD 175 AT. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Perolahki Napisano 11. marec, 2014 Prijavi Napisano 11. marec, 2014 Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu. Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? PozdravljenTudi jaz imam enake izku?nje, sem lastnik nove mazde 6 ?e eno leto in je porabares zelo majhna glede na to da je 2.0i . ( 608,03 litrov in 9995 km povpre?je 6,08 /100 km).L.p.Pero Citiraj
Mazda6CDGT Napisano 14. marec, 2014 Prijavi Napisano 14. marec, 2014 Mesec dni sem lastnik Mazde 6 140GT 2.0. diesel. Poraba zadnji tank to?no 8 litrov. Od tega 300 km avtocesta 400 km LJ in okolica. Garantiram pa, da ga ni 2.0 bencinarja na trgu, ki bi ga spravil pod 10 litrov (govorimo extra urban vo?nji) zato so te govorice o 6ih litrih zame ?ista znanstvena fantastika. Vozim tudi megana 1.6 s porabo 12L in ford fiesto 1.2. , ki zgleda tudi porabi ve? kot 1,5 tone te?ka nova mazda6 s ?e enkrat ve?jim motorjem. Lahko pa, da ne znam vozit, ker tudi prej, ko sem bil na volvo forumu so imeli lastniki serij 2,7 in 9 neverjetne porabe okoli 8,5, 9 in 10 litrov. Bil sem lastnik vseh treh omenjenih serij in noben mi ni pil pod 14L. Pet let sem imel 960 2.5 24V in rekord je bila poraba 10,5L pri 130-140 km'h na tempomatu relacija LJ-Split. Citiraj
Boss Napisano 14. marec, 2014 Prijavi Napisano 14. marec, 2014 ?e se vozi? ob konicah v mestni gne?i je to ?ist pri?akovana poraba - manj ne more bit. Citiraj
jures Napisano 14. marec, 2014 Prijavi Napisano 14. marec, 2014 Ma ne vem moja 5 cd143 sedaj konstantno 7-7.2 v mestu, 6.7 relacija. Kljub temu da dela regeneracijo na 180km Danes celo trajala 30km na avtocesti..... vseeno 6.7 v Rovinju Res da mam powerbox kot sem rekel za to gajbo nujno potreben. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 14. marec, 2014 Prijavi Napisano 14. marec, 2014 Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije. Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije. Citiraj
jures Napisano 14. marec, 2014 Prijavi Napisano 14. marec, 2014 Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije. Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije. Cudim se v bistvu kontra da je poraba majhna na tak interval in trajanje Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Stroker Napisano 14. marec, 2014 Prijavi Napisano 14. marec, 2014 Mesec dni sem lastnik Mazde 6 140GT 2.0. diesel. Poraba zadnji tank to?no 8 litrov. Od tega 300 km avtocesta 400 km LJ in okolica. Garantiram pa, da ga ni 2.0 bencinarja na trgu, ki bi ga spravil pod 10 litrov (govorimo extra urban vo?nji) zato so te govorice o 6ih litrih zame ?ista znanstvena fantastika. Vozim tudi megana 1.6 s porabo 12L in ford fiesto 1.2. , ki zgleda tudi porabi ve? kot 1,5 tone te?ka nova mazda6 s ?e enkrat ve?jim motorjem.Lahko pa, da ne znam vozit, ker tudi prej, ko sem bil na volvo forumu so imeli lastniki serij 2,7 in 9 neverjetne porabe okoli 8,5, 9 in 10 litrov. Bil sem lastnik vseh treh omenjenih serij in noben mi ni pil pod 14L. Pet let sem imel 960 2.5 24V in rekord je bila poraba 10,5L pri 130-140 km'h na tempomatu relacija LJ-Split. Zadnji tank: - prevo?enih: 780 km (100% mestna vo?nja, samo kratke vo?nje po nekaj kilometrov, v glavnem v konicah) - tankal: 61 l - povpre?na hitrost: 24 km/h - povpre?na poraba: 7,82 l/100km - delovanje I-Stop: 1h 40min (?akanje pred semaforji) 2.0 bencinar (+ i-ELOOP) Citiraj LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Mazda6CDGT Napisano 15. marec, 2014 Prijavi Napisano 15. marec, 2014 Kako pa ve? kdaj se za?ne regeneracija. Prevozil sem 1500km in nisem zasledil nobene regeneracije. Citiraj
Boss Napisano 15. marec, 2014 Prijavi Napisano 15. marec, 2014 v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e. Vidi se pa na ve? na?inov: 1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en 2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra. 3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor. 4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije. 5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna. Citiraj
Mazda6CDGT Napisano 15. marec, 2014 Prijavi Napisano 15. marec, 2014 v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e. Vidi se pa na ve? na?inov: 1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra.3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor. 4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije.5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna. Hvala za odgovor. Citiraj
Tomozuki Napisano 15. marec, 2014 Prijavi Napisano 15. marec, 2014 Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti. Citiraj
jures Napisano 15. marec, 2014 Prijavi Napisano 15. marec, 2014 Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti. Na koliko ti dela regen ce sploh mas dpf Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.