Skoči na vsebino

Poraba!

Ustvari kratki URL


andrazzz

Priporočeno sporočilo

nekaj takega ja.. ravno v?eraj sem izkusil na lastni ko?i, samo generacijo novej?i motor v Passatu(letnik 2009), je ?e res da ima 140ks, ampak vseeno, veliko bolje vle?e z nizkih, pa ga zavrti? na 4000 obratov za hec, kaj ?ele novej?i agregati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekaj takega ja.. ravno v?eraj sem izkusil na lastni ko?i, samo generacijo novej?i motor v Passatu(letnik 2009), je ?e res da ima 140ks, ampak vseeno, veliko bolje vle?e z nizkih, pa ga zavrti? na 4000 obratov za hec, kaj ?ele novej?i agregati.

Mi ki smo navajeni na bencinarje se pri 4000 ?ele za?ne zabava  :jezicek:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nazaj k porabi. Mazda 5 ?ista zimska ljubljanska vo?nja s ?olo in ?lepanjem otrok na sankah po cesti no pa ?e vle?enjem pokvarjenih fiatov. 6,9L/100 od decembra lani

 

Pohvalno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo? moral kak?nega novej?ega dizla sprobat - to kar pi?e? je preteklost izpred dobrega ducata in ve? let.

Bom sprobal, samo ne vem ?e kje in kdaj :) Novej?ega verjetno ne bom (ve?) kupil. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja sej pred temi obrati je pa res bolj ?alost in motor mora tulit, da da kej od sebe. :harhar:

Bo? moral kakega novej?ega bencinarja sprobat - to kar pi?e? je bolj za klasi?ne atmosferske motorje mi?ljeno. Mondeo v 6. vle?e od 60km/h naprej bolj?e kot moja 6-ka v 4. prestavi. Pa je takrat komaj na kaki 1500 obratih. Fiesta in Bravo se tudi redko pretegneta nad 3000 obrati pa ?e vedno pustim ve?ino na semaforju za sabo. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kaj pa po?ne? s tem avtom? ?ena ima ravno tako petko, nekaj hribovske vo?nje, nekaj mestne po Solkanu in Novi Gorici, pa mislim, da ima povpre?je 6,1 litra...

moji tudi ka?e na BC 6,2.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nazaj k porabi. Mazda 5 ?ista zimska ljubljanska vo?nja s ?olo in ?lepanjem otrok na sankah po cesti no pa ?e vle?enjem pokvarjenih fiatov. 6,9L/100 od decembra lani

 

Pohvalno.

6.7 na bencincu :P res pa da na pol svohnejsem :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to se manjka. Te novodobne po mo?nosti 3 cilindrske mlin?ke. Ko bodo turbince za?ele crkovat bo pa jok..

Tako ali tako. Sej tudi pri dizlih enkrat odpove. ?e bo zdr?al 200.000km s prvo turbino, se ne bom sekiral. Kakorkoli, zadeva se odkupi s svojo dinamiko, ker gre ?isto primerljivo kot moj stari Mondeo 1.8 s 115 konji (no, zmanjka ji edino pri kon?ni hitrosti, ki se ustavi malo nad 180km/h, medtem ko je Mondeo pri?el do malo ?ez 200). S tem, da ga ni treba vrtet v rde?e polje. Sej sam sem bil tudi proti temu downsizingu, ampak ko sem v praksi izprobal, nisem imel nobenih pripomb.  

 

http://www.matchdeck.com/article/5751-ford-1-0-liter-ecoboost-engine-named-2014-international-engine-of-the-year#/index

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, verjamem. Bi pa rekel, da ne vem 1600kg te?ki avto 1.0 motor z nevem kolk super duper konji ?e vedno te?je premika oz. se bo precej bolj matral, kot pa atmosferc 2.0 recimo :) 

 

To pa?e v mala jaj?ka. Ne pa v avte ala s-max. :) No da se, na koncu itak pla?amo kupci z vzdr?evanjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo? moral kakega novej?ega bencinarja sprobat - to kar pi?e? je bolj za klasi?ne atmosferske motorje mi?ljeno. Mondeo v 6. vle?e od 60km/h naprej bolj?e kot moja 6-ka v 4. prestavi. Pa je takrat komaj na kaki 1500 obratih. Fiesta in Bravo se tudi redko pretegneta nad 3000 obrati pa ?e vedno pustim ve?ino na semaforju za sabo. 

No ja to se glih ni za hvalt, ker precej?en dele? folka tako po?asi speljuje, da jih ?e pe? prehiti? - pa? vse v stilu var?evanje in bohnedaj, da bi kdo prtisnu gas ve? kot za en cm.

 

Pa spet omenja? ?estko prve generacije, kjer dejansko se pod 1900 obrati kaj dosti ne dogaja oziroma skoraj ni? in ?e si pri 60km/h v ?etrti stisnil gas je eno samo mrtvilo. Pri novej?ih dizlih oziroma najnovej?i pa turbo lukenj skoraj ni ve? in zadeve vle?ejo prakti?no od 1100-1200 obratov.

 

Je pa res da od teh novih turbo bencinskih mlin?kov sem peljal le Golfa 1.2 TSi 105KM in resnici na ljubo nisem bil ni? navdu?en, verjetno zato, ker je pa? pre?voh. 1.6 TDI mi je bil bolj dinami?en, se je pa TSI lepo zavrtel v obrate ampak takrat je pa teklo notri, da je bilo veselje (za ?rpalkarje mislim). Moram probat ?e kaj mo?nej?ega, da lahko bolj relevantno sodim o tej zadevi - recimo vsaj tam nekej 140-160KM.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba zadnji tank je 6.65. Se pravi 2.2 129 plus powerbox na 6 :D

 

Sem zadovoljen, ok sem ?e prej vedel da je kr ?parov?ek ker:

- je pa? zima, pozimi itak kuri ve? 

- je bilo zadnji teden oz dva nekaj snega , vo?nja po snegu in cijazenje v kolonah (uro pa pol na ?iht) izdatno dvigne porabo

- mam na sankah pre?ke z nosilci za dilce

- kurim webasto vsak dan...v?asih ?e ve?krat na dan

- delno vozi ?ena :) in to v center ljubljane, kar spet pomeni cijazenje pol urce na dan 

- se furam na jezersko, pokljuko, kar pomeni klanci in ?e enkrat klanci..

- mogo?e sem ?e kaj pozabil :) 

 

Tako da overall ok. Aja, poleti pa brez te?av 5,4 - 5,6 :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moji tudi ka?e na BC 6,2.......

?e dodatek, imam popravek na +10 in sedaj ka?e tudi BC pravilno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, mogo?e bi mogu pa ?e to uredit :) +10. To je ?e kr na hard. A ni nekdo jamral da se pol ful ?obe sli?i? :)

Kaj ma nastavitev BCja z ?obami?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.