Skoči na vsebino

Poraba!

Ustvari kratki URL


andrazzz

Priporočeno sporočilo

pa poln tank to vse pove  :harhar:

 

Akumulator je bil menjan... in je vse "pozabil" :) ... po parih 100 metrih voznje ni bila vec taka poraba :) 

Mojo tud komot spravis na taksno trenutno,tak da sem ze kr neki frendov vrgu na finto kok to zre.. :-D

 

 

Tole je prikaz povprecne porabe, ne trneutne :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa je ?e bil menjan akumulator? A ni to nekam ekspresno hitro?

 

Garancijska menjava ... i-Stop ni delal... vse ostalo BP...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Garancijska menjava ... i-Stop ni delal... vse ostalo BP...

mo?no da je istop ga zje...?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mo?no da je istop ga zje...?

 

Pojma nimam... Saj drugace je vse OK... vziga brez problemov... laufa vse... edino i-Stop ni deloval... pa i-Eloop... ker je menda bila kapaciteta akumulatorja samo okoli 40% ... Tudi ko sem nafilal akumulator, postopek inicializacije i-Stop ni sel skozi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

uffff... not good, ampak pri?akovano, ker razni i-Stop sistemi dejansko uni?ujejo akumulator. Se pravi menjava akuja na ene 2-3 leta je o?itno kar pravilo.

 

Za?udil sem se namre? zato, ker imam sam po skoraj sedmih letih starosti avtomobila ?e vedno originalni akumulator in ?e ni? ne ka?e da misli izdihnit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

uffff... not good, ampak pri?akovano, ker razni i-Stop sistemi dejansko uni?ujejo akumulator. Se pravi menjava akuja na ene 2-3 leta je o?itno kar pravilo.

 

Za?udil sem se namre? zato, ker imam sam po skoraj sedmih letih starosti avtomobila ?e vedno originalni akumulator in ?e ni? ne ka?e da misli izdihnit.

 

 

Menda ima akumulator 5 let garancije... tako da se ne sekiram kaj prevec zaradi tega ... Res pa je, da tudi stane celo premozenje... Menda stane blizu 500? ...

 

Je pa pomoje nekaj narobe z akumulatorjem... ker sem malo pobrskal pa nisem nasel prav veliko debat s takim problemom... Tudi Stroker je enkrat omenil, da nima problemov ... pa se veliko vec vozi po mestu in ima tako pri njemu i-Stop zavbelezenih precej vec minut aktivnosti, ceprav ima veliko manj prevozenih kilometrov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se vozim s pasatom, ki ima tale i-Stop in se mi kr srce para, k recimo v enem semaforskem intervalu 3x-4x motor zalaufa pa ugasne tako, da ga raje izklopim, ker pri nas dvomim, da ima nek bistven prihranek. Ja ?e popolnoma stoji? minuto ali ve? ampak to je dejansko redko.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se vozim s pasatom, ki ima tale i-Stop in se mi kr srce para, k recimo v enem semaforskem intervalu 3x-4x motor zalaufa pa ugasne tako, da ga raje izklopim, ker pri nas dvomim, da ima nek bistven prihranek. Ja ?e popolnoma stoji? minuto ali ve? ampak to je dejansko redko.

v parizu renta car, s klimo in lu?mi na vsakem semaforju eno uro on off on off on off, sem pa probal pumpat bremzo ko je ugasnil in se je spet prizgal ko je pedal trd ratal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dose?eni so dobri rezultati z EKO varianto aditiva. Znanec pogosto potuje v Lezsno Velikopoljska, PL. Tanka na prvi ?rpalki za ?entiljem in ?e nikoli ni prevozil te relacije, ne da bi nekje po poljski meji tankal  po 620 km. Gre za Avenzis karavan 2.2 avtomatik tank 50 l). Zadni? pa je to isto relacijo prevozil brez vmesnega tankanja. Spra?eval se je, kako to? Prvo je pomisli, da je v A na Shell ?rpalki dobil bolj?e gorivo. Nato se je spomnil, da je pred potjo menjal olje in uporabi novo varianto aditiva ECO. Dvom o bolj?i varianti dizla je odklonil potem, ko je natankal poljski dizel in prevozil enako uspe?no pot nazaj. Tudi prej je uporabljal aditiv, varianto Gold, vendar takega rezultata ni nikoli dosegel. To?nost navedenega rezultata bomo posku?ali preveriti na merilni napravi mo?i in sicer na motorju namenjenemu spidwey dirkalnemu ?portu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz nimam problemov, res pa je, da imam bencinarja pri katerem malo druga?e dela i-Stop, motor ustavi z ?e pripravljeno me?anico v valju, ki jo potem za zagon le s sve?ko v?ge in se motor zavrti. Ne uporablja ?tarterja in ne obremenjuje akumulatorja. Se tudi sploh ne opazi kdaj se ugasne in kdaj nazaj pri?ge (tudi lu?i ni? ne ?mrknejo). Definitivno pa pomaga tudi i-ELOOP, da se ne obremenjuje akumulator, ko je motor ugasnjen ampak se vse napaja iz kondenzatorja.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se vozim s pasatom, ki ima tale i-Stop in se mi kr srce para, k recimo v enem semaforskem intervalu 3x-4x motor zalaufa pa ugasne tako, da ga raje izklopim, ker pri nas dvomim, da ima nek bistven prihranek. Ja ?e popolnoma stoji? minuto ali ve? ampak to je dejansko redko.

Tale start stop meni ne para srca ampak ?ivce. Ni lep?ega ko manevrira? parkiranje na rikverc in se ti vsaki? ugasne :vskalo: . Na servisu so rekli da tega sranja ne smejo izklopit, tako da ostaja edino vsaki? ro?ni izklop, (?e ne pozabim).  Da bi s tem sistemom kaj prihranil je neumnost, ker pri moji ve?inoma pode?elski vo?nji manj kot v 5% primerov motor stoji ve? ko pol minute, vse ostalo je uga?anje za sekundo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale start stop meni ne para srca ampak ?ivce. Ni lep?ega ko manevrira? parkiranje na rikverc in se ti vsaki? ugasne :vskalo: . Na servisu so rekli da tega sranja ne smejo izklopit, tako da ostaja edino vsaki? ro?ni izklop, (?e ne pozabim).  Da bi s tem sistemom kaj prihranil je neumnost, ker pri moji ve?inoma pode?elski vo?nji manj kot v 5% primerov motor stoji ve? ko pol minute, vse ostalo je uga?anje za sekundo.

Jaz nimam tega problema, da bi ugasal pri manevriranju in parkiranju... i-Stop se aktivira, ko se avto ustavi in stopim na pedal zavore (pri avtomatiku)... Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... in potem motor ne ugasne... recimo v primeru, da vidim, da bo vsak cas zelena... Pri rocnem menjalniku pa itak deluje sele, ko das v ler in drzis sklopko... Ce je v brzini, se i-Stop ne aktivira... Vsaj tako je bilo na eni testni, ki sem jo vozil pred nakupom svoje sestice...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... 

Tako naj bi delovalo, ampak ?e se ustavljam pred kri?i??em je potrebno zavoro vseeno vsaj pribli?no pritisnit in ugasne. oz ?e se doma na va?ki cesti ustavim da vzvratno zapeljem na dvori??e, zagotovo pritisnem zavoro toliko, da ugasne. Uglavnem, eno sr...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je zanimivo to, da ko sem imel rent-a-car KIO Ceed je bil i-Stop privzeto izklopljen in se ga ni dalo priklopit. Imajo to na vseh avtih tako narejeno, ker za njih itak ni prihranka (stranka pla?a gorivo) samo stro?ki vzdr?evanja so ve?ji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako naj bi delovalo, ampak ?e se ustavljam pred kri?i??em je potrebno zavoro vseeno vsaj pribli?no pritisnit in ugasne. oz ?e se doma na va?ki cesti ustavim da vzvratno zapeljem na dvori??e, zagotovo pritisnem zavoro toliko, da ugasne. Uglavnem, eno sr...

Pomemben je tudi timing... Ker v bistvu ne ugasne takoj... ampak sele po sekundi ali dveh... Mogoce imas pa malce drugace nastavljeno... ali pa drugacen nacin voznje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz nimam tega problema, da bi ugasal pri manevriranju in parkiranju... i-Stop se aktivira, ko se avto ustavi in stopim na pedal zavore (pri avtomatiku)... Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... in potem motor ne ugasne... recimo v primeru, da vidim, da bo vsak cas zelena... Pri rocnem menjalniku pa itak deluje sele, ko das v ler in drzis sklopko... Ce je v brzini, se i-Stop ne aktivira... Vsaj tako je bilo na eni testni, ki sem jo vozil pred nakupom svoje sestice...

Pri rocnem menjalniku deluje, ko das v ler in spustis sklopko (ce jo drzis se ne bo ugasnil). Potem pa, ko spet stisnes sklopko, se takoj zazene. Zato se tudi ne ugasne kar tako (npr. med parkiranjem).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri rocnem menjalniku deluje, ko das v ler in spustis sklopko (ce jo drzis se ne bo ugasnil). Potem pa, ko spet stisnes sklopko, se takoj zazene. Zato se tudi ne ugasne kar tako (npr. med parkiranjem).

Valjda. Pravi avto ima prav narejeno. :prstgor:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako imajo vsi rocni, sklopka je v bistvu stikalo, saj jo lahko samo v leru spustis.

 

Se mi pa je zgodilo da sem ga tako imel na kriziscu, ugasne ampak zacne polzit nazaj....

Sem se pa ob tem spomnil na tiste old school voznike ko na primer s prelaza dol dajo v ler......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No saj tako sem mislil... le narobe sem napisal :) ... Itak da takrat, ko spustis sklopko... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako imajo vsi rocni, sklopka je v bistvu stikalo, saj jo lahko samo v leru spustis.

 

Se mi pa je zgodilo da sem ga tako imel na kriziscu, ugasne ampak zacne polzit nazaj....

Sem se pa ob tem spomnil na tiste old school voznike ko na primer s prelaza dol dajo v ler......

Ni skrbi, avto se ne bo ugasnil, ?e se premika.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni skrbi, avto se ne bo ugasnil, ?e se premika.

Najprej se je ustavil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej se je ustavil

 

Se mi zdi, da to bolj leti na tvoj zadnji stavek: Sem se pa ob tem spomnil na tiste old school voznike ko na primer s prelaza dol dajo v ler......

 

Pri situaciji, ko zacne polzeti nazaj pac stopis na zavoro... ce nimas "hill holder" funkcije ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi zdi, da to bolj leti na tvoj zadnji stavek: Sem se pa ob tem spomnil na tiste old school voznike ko na primer s prelaza dol dajo v ler......

 

Pri situaciji, ko zacne polzeti nazaj pac stopis na zavoro... ce nimas "hill holder" funkcije ...

to pa ja res je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • +1...nimam kaj dodati,razen pripombe,da posebaj komore za grafo boš težko kdaj videl,ker vsak jo hoče "pokazati"...razen če bi kdaj naredili ohišje,kjer bi bila vsaka komponenta posebaj "prezentirana". Meni trenutni trendi niso všeč...kot pri motorjih avtomobilov-en kos plastike čez,in je tehnika skrita...pr platah isto-same plošče čez in fertig,temperature pa v nebo...napajalnike se "skriva", in tudi če kupiš enga "fancy", ga ne moreš "pokazati"...tudi grafe vedno bolj izgledajo kot zaprte škatle.... In not polno lučk in ventilatorjev,pri katerih ni važen performance...samo da izgleda kot "ringelšpil v lunaparku" Ne vem no...meni je to "mimo" in samo "pesek v oči". Raje imam zaprto ohišje...če pa je že ohišje z steklenimi stranicami,kot je to pri mojem Jonsbo U5,po tem naj se čim več vidi,kar je vgrajenega...lučke naj pa bodo decentne,da se komponente lepo prezentirajo,ne pa da vse utripa itd... Me res zanima,če bodo tiste fluorescentke prišle nepoškodovane,ker imam eno idejo🤔...bom videl,če bo ratalo...še bo zanimivo...samo ne bo to "jutri", ker je bolj zadaj med prioritetami...
    • Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
    • V naseljih še najboljše naštimat tempomat, na recimo 56 in potem naj se jebejo razna medobčinska redarstva, v mojem primeru Cerknica, hehe
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.