Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnjih nekaj tankov imam na R Katrci (Cliu II 1.2) porabo 6,7L/100km, LPG, kar pomeni da se res vozim okrog 4? na 100 prevo?enih.  :jupiii:

 

Je pa to vsakodnevna relacija Kamnik - Ljubljana - Kamnik, kak?en dan tudi 2x sem in tja, pa vsaj pol vo?nje po AC, po omejitvah, se razume.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mogo?e ti ka?e 54,2 mpg, kar pa niti ni tolk slabo... :)

Pi?e "l/100 km"... Edino ne vidi se dobro, ali je decimalna pika ali je ni ;) da ni kar 542 l/100 km :)

post-10-0-19866400-1435389416_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dose?eni so dobri rezultati z EKO varianto aditiva. Znanec pogosto potuje v Lezsno Velikopoljska, PL. Tanka na prvi ?rpalki za ?entiljem in ?e nikoli ni prevozil te relacije, ne da bi nekje po poljski meji tankal  po 620 km. Gre za Avenzis karavan 2.2 avtomatik tank 50 l). Zadni? pa je to isto relacijo prevozil brez vmesnega tankanja. Spra?eval se je, kako to? Prvo je pomisli, da je v A na Shell ?rpalki dobil bolj?e gorivo. Nato se je spomnil, da je pred potjo menjal olje in uporabi novo varianto aditiva ECO. Dvom o bolj?i varianti dizla je odklonil potem, ko je natankal poljski dizel in prevozil enako uspe?no pot nazaj. Tudi prej je uporabljal aditiv, varianto Gold, vendar takega rezultata ni nikoli dosegel. To?nost navedenega rezultata bomo posku?ali preveriti na merilni napravi mo?i in sicer na motorju namenjenemu spidwey dirkalnemu ?portu.

Kak?en aditiv je to?

Napisano

Moja poraba na mazdi 6 pa zna?a po bc 5,6

Sem pa naredi to?no 1001 km

Ni slabo za 170hp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pi?e "l/100 km"... Edino ne vidi se dobro, ali je decimalna pika ali je ni ;) da ni kar 542 l/100 km :)

 

Je bilo kar 54,2 litra na 100 km. Nekaj ?asa je bila tudi ve?, pa preden je ?ena razumela, kaj bi rad, pa preden je zbrskala aparat in slikala, smo bili ?e skoraj na vrhu vzpona, pa je poraba ?e padala. ?lo je pa za mazdo 5, jaz, ?ena, ?tirje otroci, 12% vzpon, aja, pa ?e kamp prikolica na kljuki.

Napisano

790km s porabo 6.86 po bc pa 6,7. Pot Jesenice - Makarska. Mal pa kurijo tile konji plus vse kar preva?am zraven:)

Napisano

790km s porabo 6.86 po bc pa 6,7. Pot Jesenice - Makarska. Mal pa kurijo tile konji plus vse kar preva?am zraven:)

Ej..to je dobra poraba...glede kako ste full...nalo?eni..he he enako kot mi ko gremo na dopust..lp

Napisano

Poraba avtobusa padla na 6.2 pa se samo po LJ vozim :)

Tankal sem 62 torej ene 85 posto tanka pa sem naredu 710km range pa se 450

 

Hudo.

Nov radio pa ima tudi vgrajen can bus obd, prav da mam se 31L nafte

Vse dela ko sus :):):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Frankfurtski tank se je koncal glih v Rovinju. Zadnji tank in zadnja relacija Medvode - Rovinj

Z lahkoto dosezes kataloske cifre. Happy

Range je pa se 110km

post-2637-0-38585300-1437203634_thumb.jpg

post-2637-0-93341100-1437203680_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj imas pri prikazu Consumption1 povprecno porabo 5.1 l/100 km, pri Consumption pa 5.9 l/100 km? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kot sem napisal - enka je vedno trip od vziga do ugasanja ( med-rovinj) 2ka je pa ko rocno sam resetiras - ob polnjenju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pes izracun pa pravi 6,09 - se je medtem do mesta tudi bc dvignil na 6.0. V nulo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo ?e na?a poraba: Mali Lo?inj, dol ?ez Istro, nazaj ?ez Krk, tri potniki in en kp prtljage, (menda 2 x regeneracija), kolone, trajekt, prehitevanja, klima nonstop, fu?kanje po Lo?nju gor in dol ... 6.8l/100km.

 

Se mi zdi kar uredi za na? trajekt :P

Napisano

Evo ?e na?a poraba: Mali Lo?inj, dol ?ez Istro, nazaj ?ez Krk, tri potniki in en kp prtljage, (menda 2 x regeneracija), kolone, trajekt, prehitevanja, klima nonstop, fu?kanje po Lo?nju gor in dol ... 6.8l/100km.

 

Se mi zdi kar uredi za na? trajekt :P

Ej...to ie ok...poraba:-):-):-)lp

Napisano

Jaz ze dolg ne merim vec porabe...vem edino, da je povprecje po bc-ju 5.9 zadnjih vec kot 100 ali 120.000km, se to ne vem kdaj sem nazadnje resetiral. Skratka tankaj vozi tankaj princip, brez kalkulatorja ob vsakem tankanju. :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem imel na ?estki porabo na morje cca 9 litrov (stre?ni kov?ek in na kljuki bicikli naredijo svoje)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Poraba avtobusa padla na 6.2 pa se samo po LJ vozim :)

 

 

Po mestu sem jaz imel vedno nad 7,5l, pogosto tudi ?ez 8. Malo mi je ?al, da si nisem bencinarja kupil :) Sem pa zadnji? tudi ?el ?ez Istro na Lo?inj in potem ?ez Krk nazaj, pa sem imel 7,2l. Podobno je pil oziroma mi pije Mondeo 1.8 (s 115 bencinskimi ihahaji). V?asih celo manj. Enkrat sem ga tankal v Slovenski Bistrici in ?el malo po stari in malo po avtocesti do Biograda in nazaj. Tankal sem spet na Lukovici. Povpre?na poraba 6,6l. Mislim, da sem z dizli zaklju?il... 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Evo ?e na?a poraba: Mali Lo?inj, dol ?ez Istro, nazaj ?ez Krk, tri potniki in en kp prtljage, (menda 2 x regeneracija), kolone, trajekt, prehitevanja, klima nonstop, fu?kanje po Lo?nju gor in dol ... 6.8l/100km.

 

Se mi zdi kar uredi za na? trajekt :P

Upam, da si izracunal pe? in ne zaupa? board computerju :) meni tudi ka?e 6,2 ko pa izracunas je to malo drugace :D

Napisano

?enina petka pod mojo komandi 11,2 litra na 100 km. No, ja, ?e ena malenkost, ki mogo?e vpliva na porabo: ?est oseb v avtu in 1200 kilogramska po?itni?ka prikolica zadaj na kljuki...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.