Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 18. 10. 2016 ob 19:03 je robertos664 napisal:

hec je bil, ker ne vem kaj je bistvo slike? to da ima porabo 0.0? seveda ?e je dal nogo iz gasa...

glih to ja, ker do sedaj pri tem avtu tega ?e nisem do?ivel  :D

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
  dne 18. 10. 2016 ob 18:55 je LabiGT napisal:

sej vecina evropskih avtov ga imajo na desni

 

 

Citroen C3 ga ima na levi :) (ja vem, napisal si "vecina")  :rolleyes: 

 

IMG_0265-20161019-073409.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Prvih 922km na zimakih je 2 tonski avtobus prevozil z 7,1. Kar je zopet pozitivno glede na voznje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cx 3: 120 - bencin: ko od?tevanje dnevnega ?tevca dose?e ?e 50 km grem na BS in ponavadi nato?im 42 l. Do tega momenta imam prevo?enih cca 650 km - BC pravi 6,3, ro?ni izra?un pa pribli?no 2 dcl ve?. Pot pa ve?inoma D? - BTC - Vi? (Lj.) in po isti poti domov in popoldan okolica D?. Zaenkrat po 13000 prevo?enih km zadovoljen; tako s porabo kot z vsem ostalim.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Avtobus se odlicno pocuti na zimakih. Zadnji poln tank. Pe? izra?un 6,8.

post-2637-0-53442700-1481009976_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 6. 12. 2016 ob 7:39 je jures napisal:

Avtobus se odlicno pocuti na zimakih. Zadnji poln tank. Pe? izra?un 6,8.

Pri meni pa z zimaki in Webasto vsak dan -zadnji tank okroglo 8.

 

 

Napisano

Pri meni zadnji tank 6,89 ob dejstvu da:

 - PowerBox je ?e nekaj ?asa na srednji nastavitvi, kar se pozna par dcl

 - vsak dan webasto (v?asih tudi 2x na da) :-)

 - bolj ali manj primestno jajcanje

Napisano

Ampak nafta za predgretje masine se skompenzira z manjso porabo po vzigu

 

Itak pa ga tudi meni kuri webasto (po vzigu)

Je pa tale moja slika zanimiva. Ker sem startal z rezervo od doma se webasto ni prizgal (varnostna politika VAGa...), sem peljal mulce v solo, po obvoznici in skupaj ene 20km, tankal na Smartinki in vidim da se je segrel komajda na ene 50-60C

 

Z webastom pa par minut

Aja pa preden se najde kak natancen matematik, avto nima 90L tank, vmes sem dotocil tocno 20L v Zagrebu da sem kune potrosil :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja se kompenzira, samo je poraba ?e vedno vi?ja z webastom, kot brez. Taka so moja opa?anja. Ko neham kurit webasto ponavadi pade...Vmes mi neki ?asa ni deloval recimo, se spomnim da je bila kar 3-4dcl manj?a poraba.


Aja ?e to, fora pa je, ?e ti zjutraj laufa webasto pol ure, in ima? vklju?eno ?e ventilacijo v kabini, gre en kup toplote v ni?. ?e ventilacijo seveda ugasne? , je avto skoraj v polovi?nem ?asu ?e ogret ..no voda je ogreta skoraj na delovno temperaturo, kar v primeru da deluje ventilator temu ni tako...

 

Se pravi, ?e bi vedno izklapljal ventilacijo, bi se dalo ?e pr?parat :D No sicer je pa to comfort, tko da lih na te dcl ne gledam.

Napisano

Normalno da ventilacija odvaja toploto, to je njen namen, da jo odda v kabino in na sajbo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Z elektri?nim gretjem zicev, zraka za ogrevanje kabine in el. gretjem prednje ?ipe webasta kar se udobja ti?e skoraj ne rabi?, fali pa glavna stvar - ogrevanje ma?ine. So pa to trije konkretni el. porabniki in poraba goriva v ta namen ziher ni zanemarljiva. Meni avto pozimi kuri pribli?no enako kot poleti ker sem odvisen od hitrosti premikanja drugih in pozimi je ta manj?a. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Saj webasto ti delno ogreje ma?ino. Delno, olje je mogo?e malenkost ali pa tudi ne topleje. Ampak ?e voda kro?i po sistemu, neko predgretje motorja potem je. Ni pa to seveda, da bo? na polno po gasu zjutraj...

Napisano

To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 6. 12. 2016 ob 15:46 je Mrau?k M?k napisal:

To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).

 

Ja, dobi? primerke, ki na bencinski pozabijo cev za to?enje "iz?tekat", pa kar potegnejo...

 

Mislim, da se malo komplicira, potem je pa avto edina stvar, s katero se ima ?lovek ?as ukvarjat. ?ivim v hribih, pa avtomobili velikokrat pre?ivijo no? zunaj in tudi ?e so v gara?i, je ta lo?ena od hi?e in nima gretja - torej je v gara?i enaka temperatura kot zunaj. Pa nimamo vebasta, pa nimamo grelcev. ?e je avto res avto, potem te?e. Brez te?av. ?e je pa rena, je pa rena in je na servisu ve? kot pri nas na dvori??u.

 

?e pa res po?teno stisne mraz, pa malo bencina v nafto. Mislim pa, da v tem primeru niti webasto ne bi pomagal...

 

Tudi na koncu vo?nje naj bi se motor pustilo malo pri miru, da se turbina ohladi, druga?e jo pobere. Ko prigonim na vrh hriba, obrnem klju? in naj se hladi. Ne kompliciram in ne delam znanosti. Pa avtomobili te?ejo. Do zdaj ?e nobena turbina ni krepnila.

Napisano
  dne 6. 12. 2016 ob 15:46 je Mrau?k M?k napisal:

To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).

 

V Skandinaviji sem videl tega kar precej - sever ?vedske itd. imajo parkiri??a pred bloki ?tekarje za to da ljudje vklapljajo grelnike blokov za resne zime.

 

Nekako tkole zgleda: 

7+car+electrical+plugs+skelleftea+sweden

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Avtobus 2016 = 46.890 km skupna povprecna 6,7

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e en neavtobus s temu primerno porabo...

 

41.971 kilometrov, povpre?na poraba 5,87.

 

Poraba po ponudnikih goriva:

Petrol: 5,91

OMV: 6,03

MOL: 5,72

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Danes me je pa kar malo stiskalo...

 

post-5658-0-44831500-1489090416_thumb.jpg

 

 

Kakorkoli, ko sem pri?el na ?rpalko, je bilo stanje tako:

 

post-5658-0-31271900-1489090417_thumb.jpg

 

 

Na blagajni pa potem tako:

 

post-5658-0-69823100-1489090417_thumb.jpg

 

 

?e torej malo prera?unam, je na? minibus pokuril 6,3 evra na sto kilometrov.

 

 

 

Pri tem se vpra?am, kaj sploh ?e ostane zaplinjenim... :hudicek:  Razen sitnosti, ?e jim po?i guma... :P

Napisano
  dne 9. 3. 2017 ob 20:30 je Slivka napisal:

Danes me je pa kar malo stiskalo...

 

attachicon.gifDiapozitiv1.JPG

 

 

Kakorkoli, ko sem pri?el na ?rpalko, je bilo stanje tako:

 

attachicon.gifDiapozitiv2.JPG

 

 

Na blagajni pa potem tako:

 

attachicon.gifDiapozitiv3.JPG

 

 

?e torej malo prera?unam, je na? minibus pokuril 6,3 evra na sto kilometrov.

 

 

 

Pri tem se vpra?am, kaj sploh ?e ostane zaplinjenim... :hudicek:  Razen sitnosti, ?e jim po?i guma... :P

Heh, gumo imamo kar seboj, kot tud ostalo obvezno opremo in ce mi A3 potrosi lahko tud le 7.6 LPG na 100km, pa cena cca.60 (vozim p severu EU), verjemi da OSTANE za kak kafe ali sendvic vsakih 100km.

 

Mi pa toliko vec ostane, ko se zacne diesel 'zabava' na delih, ki jih bencinci ne premorejo! :)

 

Torej vracam zogico; kaj preostane dizlerjem? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Primerjati nizek Audi A3 in visoko Mazdo 5, ki ima precej ve?ji zra?ni upor in dva sede?a ve?... No, zakaj pa ne. Kakorkoli, spra?uje?, kaj preostane dizlarjem? Ja, ?ogica! Saj si sam napisal, da jo vra?a?... :P

Napisano

Moja je sedaj pozimi tudi zelo pridna in je poraba dobrih 6 litrov. Je pa res, da se tolk vozimo zadnji mesec, da tankamo vsak teden!

Napisano
  dne 11. 3. 2017 ob 21:07 je Katjaa napisal:

Moja je sedaj pozimi tudi zelo pridna in je poraba dobrih 6 litrov. Je pa res, da se tolk vozimo zadnji mesec, da tankamo vsak teden!

 

Realno ali po BC? Tele ?estice namre? zelo rade la?ejo in to ne ravno malo... :) Moja trdi, da se zadovolji s 5,3l/100 km, ampak ji ne morem dopovedat, da sva realno nekje na 6,0... :) Kar je vseeno po moje dober rezultat, kljub temu, da ima v svojem repertoarju cca. 95% AC, preostanek pa regionalke in mesto.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.