Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

verjamem... samo, ko je vo?nja na relaciji je ?isto druga zgodba kot kraj?e vo?nje. Jaz relacijsko uspem tud ?ez jurja km narest z enim tankom pa tankam ve? ali manj samo Petrol nafto.

33112_1.png

Napisano

to bi bil magi?ni veter, da bi 1000km skos pihal v hrbet :)

 

16.06.2017 55,89 64,05 241.075 938 5,96 gorivo4.gif   30.05.2017 56,87 65,12 240.137 1.006 5,65 gorivo4.gif   17.05.2017 54,34 62,27 239.131 923 5,89 gorivo4.gif

33112_1.png

Napisano

Teorija v zvezi s klimami zaradi katerih avto pri 25? porabi manj kot pri 35? ima eno luknjo. Namre? ve?ino energije avto porabi za premagovanje zra?nega upora. Zrak pri 35? je opazno redkej?i kot pri 25?, posledi?no je manj?i zra?ni upor. Iz tega sledi da avti v vro?ini porabijo manj. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne vem zakaj bi bila luknja, razlika v gostoti zraka pri teh dveh temperaturah je le dobre 3% se pravi v teoriji to pomeni toliko vi?jo porabo. Pri 6litrih porabe je to cca 2 deci ni?ja poraba zaradi manj?e gostote zraka

 

Po merjenjih na dinotu so ugotovili, da recimo pri 2.000 obratih klima pobere 6KM. Da se pelje? 130km/h rabi? na u? okoli 40KM. Se pravi skupaj s klimo torej 46KM, kar pomeni 15%. Pri 6 litrih porabe to dvigne porabo za 9 deci.

 

?e skompenziramo oba podatka in zanemarimo, da z vi?jo temperaturo uspe turbo skozi valje spraviti toliko manj zraka pri vi?jih temperaturah saj intercooler lahko ohladi le na zunanjo temperaturo, je torej vi?ja poraba za cca 7 deci. Ker pa pri 25?C klima vseeno tudi pri?iga kompresor ampak bistveno manj kot pri 35?C lahko ?e malo zni?amo razliko ampak kake pol litra vi?ja poraba nam ne uide.

33112_1.png

Napisano

Kar se ti?e dolgih relacij jih delam vsako poletje z vklju?eno klimo,tako da to ni to.Moja razlaga je,da je pa? njihova nafta bolj?a.

 

 

Napisano
  dne 7. 8. 2017 ob 21:36 je Mrau?k M?k napisal:

Teorija v zvezi s klimami zaradi katerih avto pri 25? porabi manj kot pri 35? ima eno luknjo. Namre? ve?ino energije avto porabi za premagovanje zra?nega upora. Zrak pri 35? je opazno redkej?i kot pri 25?, posledi?no je manj?i zra?ni upor. Iz tega sledi da avti v vro?ini porabijo manj. 

 

Po moje je Boss s temi temperaturami bolj ciljal na to, da so (turbinsko gnani) avtomobili slab?e odzivni in na splo?no manj mo?ni pri vi?jih temperaturah.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mazda 5, dvo-litrski turbo dizel, 144 konjev.

 

Pot je bila dolga 1199,2 km, porabili pa smo 123,52 litra. Torej okoli 10,3 litra na 100 km.

 

Klima celo pot, ker je bilo preko 30?C in son?no. V avtu sedem oseb. Na kljuki pa 1300 kg te?ka po?itni?ka prikolica.

 

Ko se?tejem vse skupaj, sploh ni veliko...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  dne 5. 8. 2017 ob 11:37 je Alex napisal:

Alora. ?tartali smo iz KP, ?tirje v mazdi + ful prtlja?nik, smer ?e?ka. poraba solidnih 7l / 100. Gor sem tankal na Omv, cena za liter =26 kron=1?. poraba je ?e takoj padla na 6,8/ 100.Tudi motor je lepo potegnil, skratka bolj?i filing na gasu.

Za domov sem  tankal spet na omv pred Brnom. Ko sem ?e natankal poln rezervar, , sem opazil, da sem prijel za ro?ko diesel+ in je bil liter nekaj dra?ji,27,8 krone za liter. Spet eden od nategov tipa super, extra, mega sem si mislil- kao manj?a poraba, ve?ja mo? motorja, bla,bla...

Pa speljem z mesta in ?zmeden? pomislim, da so mi zamenjali ta ?as avto; ni bilo ve? ?utiti  turbo luknje, vlekel je od 1500 obratov na polno, kot bi bil ?ipan. In takoj sem opazil, da je poraba pri isti hitrosti bistveno manj?a.

In sem naredil 845 km, in nisem se cijazil ampak lepo "mu?ki" po avtocesti. Poraba 6,3. Avto je pospe?eval kot sneta sekira.

In sem v?eraj tankal to na?o brozgo in spet po starem, pritiskaj gas in seeda poraba gor.

Ne vem iz ?esa je narejena ta na?a nafta a ?e?ka je definitivno bolj?a. Da ne govorimo o nafti+, ki je narejena kot za dirke.

 

Zadnji rezervoar, naredil 620 km, tankal 54 litrov, poraba "zmernih" 8,7 l/ 100. Skoraj enako kot z "?e?ko" nafto. :lol::bravo:

Tankal na na?em omv-ju, res ve?inoma mestna vo?nja, ampak razlika ogromna tudi v samih pospe?kih in lahkotnosti vo?nje.

Definitivno imajo bolj?o nafto.Pika.

 

 

Napisano

Sedajle sem dva tanka skuril z nafto+, natankal v Avstriji.

Ker se parametri stalno spreminjajo, je te?ko re?i kaj dokon?nega. Bistvene razlike v vo?nji nisem opazil, glede porabe pa lahko trdim, da je vsaj 5% ni?ja, nikakor pa prihranek ne presega 10%.

Glede na to, da je dra?ja ca. 15% se s stali??a denarnice ne spla?a.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Danes naredil prvic malo daljsi izlet z novo mazdo in moram priznat da sem ekstra presenecen. Pot Ljubljana - Postojna - Bovec - cez Italijo do Kranjske Gore - Ljubljana oz cca 300km kombinirane voznje in ko smo se vrnili je bila povprecna poraba 6.0l. Voznja po omejitvah, brez cincanja in na avtocesti 140km/h s tempomatom.

Napisano

Jst lahko samo recem da me se noben bencinar proti dizlu ni preprical tako s stroski kot s porabo.

www.trziskisladoled.si

Napisano
  dne 28. 10. 2017 ob 17:56 je iceman22 napisal:

Jst lahko samo recem da me se noben bencinar proti dizlu ni preprical tako s stroski kot s porabo.

Zato pa smo lahko srecni, da je tolk ponudbe da se za vsakogar kaj najde. Meni pa ne uspes prodati dizlerja. Na koncu je pa itak vazno da si sam zadovoljen s svojo makino in njeno porabo. Mene je danes zelo lepo presenetila :)

Napisano

Po prevo?enih dobrih 4000 km z mazdo cx3 bencinar 2.0 poraba vrhunsko nizka 5.5 l. Res da avto ni vo?en po avtocesti pa vendar izpod mojih pri?akovanj. Prezadovoljen s porabo!

Napisano
  dne 5. 11. 2017 ob 19:06 je Tadej7ad napisal:

Odvisno koliko dela?. Pri mojih 45.000km/letno bo bencinar samo, ?e se Skyactive-X izka?e

jaz lahko dodam enako + da vle?e 1600kg lastne te?e + 200kg oseb + 50kg prtljage + 40kg pes 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kupis mocnega bencinarja  (165 ali 192 hp) namesto dizla (ze tuki dost ? privarcujes) in ga das na plin cca. 1.200? pa imas nizje stroske kot z dizlom pa se cenej se peljes :)

Napisano
  dne 5. 11. 2017 ob 19:21 je Scr3am napisal:

Kupis mocnega bencinarja  (165 ali 192 hp) namesto dizla (ze tuki dost ? privarcujes) in ga das na plin cca. 1.200? pa imas nizje stroske kot z dizlom pa se cenej se peljes :)

Sem tako mislil tudi jaz, imel lpg na turbo bencinarju, delam do 50.000km na leto pa sem sam ugotovil, da temu ni tako....na vsakih 400km naslonjen na LPG pumpo...3x do Grenobla, ko bi ga z Dizlom pi?il direktno...:)

 

Servisi za dizla sploh niso dragi (non mazda), so na ravni bencinarjev, novi dizel bo imel servisni interval celo na 30.000km s porabo na papirju 4,3 za 150 KM....itd itd. Niso napredovali samo bencinarji, novej?e bencinarje kot je skyactive pa mislim da sploh ne more? dati na lpg ker imajo tako veliko kompresijo,

 

Gre se zgolj za dober feeling ko pla?a? manj ko tanka?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel :). Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.

Napisano
  dne 5. 11. 2017 ob 19:12 je ignacij napisal:

Kaksno Mazdo imas in kaksna je poraba.

 

Kot pi?e v profilu: Mazda 6 175 2.2d avtomatik; poraba je odvisna od noge

  dne 5. 11. 2017 ob 23:38 je Scr3am napisal:

Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel :). Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.

 

Me veseli, da ti LPG ustreza, meni ne.

Imamo razli?ne potrebe in razli?ne kriterije. Meni je doseg pomemben; ?e bi lahko, bi avto takoj predelal na 90-litrsko posodo za gorivo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.