Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

verjamem... samo, ko je vo?nja na relaciji je ?isto druga zgodba kot kraj?e vo?nje. Jaz relacijsko uspem tud ?ez jurja km narest z enim tankom pa tankam ve? ali manj samo Petrol nafto.

33112_1.png

Napisano

to bi bil magi?ni veter, da bi 1000km skos pihal v hrbet :)

 

16.06.2017 55,89 64,05 241.075 938 5,96 gorivo4.gif   30.05.2017 56,87 65,12 240.137 1.006 5,65 gorivo4.gif   17.05.2017 54,34 62,27 239.131 923 5,89 gorivo4.gif

33112_1.png

Napisano

Teorija v zvezi s klimami zaradi katerih avto pri 25? porabi manj kot pri 35? ima eno luknjo. Namre? ve?ino energije avto porabi za premagovanje zra?nega upora. Zrak pri 35? je opazno redkej?i kot pri 25?, posledi?no je manj?i zra?ni upor. Iz tega sledi da avti v vro?ini porabijo manj. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne vem zakaj bi bila luknja, razlika v gostoti zraka pri teh dveh temperaturah je le dobre 3% se pravi v teoriji to pomeni toliko vi?jo porabo. Pri 6litrih porabe je to cca 2 deci ni?ja poraba zaradi manj?e gostote zraka

 

Po merjenjih na dinotu so ugotovili, da recimo pri 2.000 obratih klima pobere 6KM. Da se pelje? 130km/h rabi? na u? okoli 40KM. Se pravi skupaj s klimo torej 46KM, kar pomeni 15%. Pri 6 litrih porabe to dvigne porabo za 9 deci.

 

?e skompenziramo oba podatka in zanemarimo, da z vi?jo temperaturo uspe turbo skozi valje spraviti toliko manj zraka pri vi?jih temperaturah saj intercooler lahko ohladi le na zunanjo temperaturo, je torej vi?ja poraba za cca 7 deci. Ker pa pri 25?C klima vseeno tudi pri?iga kompresor ampak bistveno manj kot pri 35?C lahko ?e malo zni?amo razliko ampak kake pol litra vi?ja poraba nam ne uide.

33112_1.png

Napisano

Kar se ti?e dolgih relacij jih delam vsako poletje z vklju?eno klimo,tako da to ni to.Moja razlaga je,da je pa? njihova nafta bolj?a.

 

 

Napisano

Teorija v zvezi s klimami zaradi katerih avto pri 25? porabi manj kot pri 35? ima eno luknjo. Namre? ve?ino energije avto porabi za premagovanje zra?nega upora. Zrak pri 35? je opazno redkej?i kot pri 25?, posledi?no je manj?i zra?ni upor. Iz tega sledi da avti v vro?ini porabijo manj. 

 

Po moje je Boss s temi temperaturami bolj ciljal na to, da so (turbinsko gnani) avtomobili slab?e odzivni in na splo?no manj mo?ni pri vi?jih temperaturah.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mazda 5, dvo-litrski turbo dizel, 144 konjev.

 

Pot je bila dolga 1199,2 km, porabili pa smo 123,52 litra. Torej okoli 10,3 litra na 100 km.

 

Klima celo pot, ker je bilo preko 30?C in son?no. V avtu sedem oseb. Na kljuki pa 1300 kg te?ka po?itni?ka prikolica.

 

Ko se?tejem vse skupaj, sploh ni veliko...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Alora. ?tartali smo iz KP, ?tirje v mazdi + ful prtlja?nik, smer ?e?ka. poraba solidnih 7l / 100. Gor sem tankal na Omv, cena za liter =26 kron=1?. poraba je ?e takoj padla na 6,8/ 100.Tudi motor je lepo potegnil, skratka bolj?i filing na gasu.

Za domov sem  tankal spet na omv pred Brnom. Ko sem ?e natankal poln rezervar, , sem opazil, da sem prijel za ro?ko diesel+ in je bil liter nekaj dra?ji,27,8 krone za liter. Spet eden od nategov tipa super, extra, mega sem si mislil- kao manj?a poraba, ve?ja mo? motorja, bla,bla...

Pa speljem z mesta in ?zmeden? pomislim, da so mi zamenjali ta ?as avto; ni bilo ve? ?utiti  turbo luknje, vlekel je od 1500 obratov na polno, kot bi bil ?ipan. In takoj sem opazil, da je poraba pri isti hitrosti bistveno manj?a.

In sem naredil 845 km, in nisem se cijazil ampak lepo "mu?ki" po avtocesti. Poraba 6,3. Avto je pospe?eval kot sneta sekira.

In sem v?eraj tankal to na?o brozgo in spet po starem, pritiskaj gas in seeda poraba gor.

Ne vem iz ?esa je narejena ta na?a nafta a ?e?ka je definitivno bolj?a. Da ne govorimo o nafti+, ki je narejena kot za dirke.

 

Zadnji rezervoar, naredil 620 km, tankal 54 litrov, poraba "zmernih" 8,7 l/ 100. Skoraj enako kot z "?e?ko" nafto. :lol::bravo:

Tankal na na?em omv-ju, res ve?inoma mestna vo?nja, ampak razlika ogromna tudi v samih pospe?kih in lahkotnosti vo?nje.

Definitivno imajo bolj?o nafto.Pika.

 

 

Napisano

Sedajle sem dva tanka skuril z nafto+, natankal v Avstriji.

Ker se parametri stalno spreminjajo, je te?ko re?i kaj dokon?nega. Bistvene razlike v vo?nji nisem opazil, glede porabe pa lahko trdim, da je vsaj 5% ni?ja, nikakor pa prihranek ne presega 10%.

Glede na to, da je dra?ja ca. 15% se s stali??a denarnice ne spla?a.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Danes naredil prvic malo daljsi izlet z novo mazdo in moram priznat da sem ekstra presenecen. Pot Ljubljana - Postojna - Bovec - cez Italijo do Kranjske Gore - Ljubljana oz cca 300km kombinirane voznje in ko smo se vrnili je bila povprecna poraba 6.0l. Voznja po omejitvah, brez cincanja in na avtocesti 140km/h s tempomatom.

Napisano

Jst lahko samo recem da me se noben bencinar proti dizlu ni preprical tako s stroski kot s porabo.

Zato pa smo lahko srecni, da je tolk ponudbe da se za vsakogar kaj najde. Meni pa ne uspes prodati dizlerja. Na koncu je pa itak vazno da si sam zadovoljen s svojo makino in njeno porabo. Mene je danes zelo lepo presenetila :)

Napisano

Po prevo?enih dobrih 4000 km z mazdo cx3 bencinar 2.0 poraba vrhunsko nizka 5.5 l. Res da avto ni vo?en po avtocesti pa vendar izpod mojih pri?akovanj. Prezadovoljen s porabo!

Napisano

Odvisno koliko dela?. Pri mojih 45.000km/letno bo bencinar samo, ?e se Skyactive-X izka?e

jaz lahko dodam enako + da vle?e 1600kg lastne te?e + 200kg oseb + 50kg prtljage + 40kg pes 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kupis mocnega bencinarja  (165 ali 192 hp) namesto dizla (ze tuki dost ? privarcujes) in ga das na plin cca. 1.200? pa imas nizje stroske kot z dizlom pa se cenej se peljes :)

Napisano

Kupis mocnega bencinarja  (165 ali 192 hp) namesto dizla (ze tuki dost ? privarcujes) in ga das na plin cca. 1.200? pa imas nizje stroske kot z dizlom pa se cenej se peljes :)

Sem tako mislil tudi jaz, imel lpg na turbo bencinarju, delam do 50.000km na leto pa sem sam ugotovil, da temu ni tako....na vsakih 400km naslonjen na LPG pumpo...3x do Grenobla, ko bi ga z Dizlom pi?il direktno...:)

 

Servisi za dizla sploh niso dragi (non mazda), so na ravni bencinarjev, novi dizel bo imel servisni interval celo na 30.000km s porabo na papirju 4,3 za 150 KM....itd itd. Niso napredovali samo bencinarji, novej?e bencinarje kot je skyactive pa mislim da sploh ne more? dati na lpg ker imajo tako veliko kompresijo,

 

Gre se zgolj za dober feeling ko pla?a? manj ko tanka?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel :). Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.

Napisano

Kaksno Mazdo imas in kaksna je poraba.

 

Kot pi?e v profilu: Mazda 6 175 2.2d avtomatik; poraba je odvisna od noge

Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel :). Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.

 

Me veseli, da ti LPG ustreza, meni ne.

Imamo razli?ne potrebe in razli?ne kriterije. Meni je doseg pomemben; ?e bi lahko, bi avto takoj predelal na 90-litrsko posodo za gorivo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za večino teh p*zdarij je oz. bo vrtna hiša zunaj na parceli. Škoda bivalnih kvadratov za vso to šaro. Dve shrambi za bolj in manj uporabljano opremo pa res imam v mansardnem delu. Ozimnica (kar je je) je v strojnici in po skrinjah. Večina pa pri kmetih in v trgovinah...
    • Preberi si še enkrat tisto tvoje... v nič jih daješ in se iz njih norca delaš kolk so nesposobni, tako kot naši vodilni al pa šefi NATA. Nasprotnika moraš spoštovat pa ne tako, da se klanjaš, ampak da veš, da je nevaren. Temu se reče aroganca, da si nad njimi, večvreden, da je oni drugi navadna smet in da se sploh nima smisla z njim ukvarjat.   To je problem zahodnega tipa razmišljanja, ki se še kar ni navadil, da v modernem svetu imperializem ni več na mestu, da hegemonistični način obnašanja ja za na odpad.   To je največji problem zahoda in še 1x bom napisal... današnji svet bi moral biti sodelovanje in ne sovraženje. Lahko se še tako duvamo, ampak ekonomsko bomo potegnili takratko, tako proti Kitajski in drugim Azijcem, kamor smo odgnali še Rusijo, ki je energetski velikan pa kakor koli obrnemo. Ne kaže nam dobro in če se ne bomo začeli ukvarjati sami s sabo in našimi problemi nam bo trda predla - pa to ni zajebancija.    
    • Živjo,    zasledil sem nekaj modelov kateri dostavljajo pri Domino's Pizza z omenjenimi modeli :    RX-7 CC Outtake: Mazda RX-7 Delivering Domino's Pizza - You'll Hear Him Coming, And Going - Curbside Classic WWW.CURBSIDECLASSIC.COM It’s not exactly what I would chose as an ideal pizza delivery vehicle, but I’m glad someone does. And it’s quite the counterpart to the 1971 Galaxie I shot delivering […]   22 pizz gre v MX-5 oziroma MIato    Pa še ena CX   Mislite da bi zadeva pri nas delovala ?  
    • Za mojo mazdo je cena tam tam, kaksen evro al pa dva razlike. Sem gledov obojne ker sem mislu da bo ze letos treba zimske menjat, pa vidm da za letos se bojo. Drug let pa definitivno nove
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.