Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Stej k temu se nedosegljivost Mazde 8 v EU. Ki pa so ga zgleda letos ?e opustili, za spakedralo od cx8

 

Evo kupca tukaj za mazdo 8, ampak sem ocitno premajhen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, v bistvu bi bencinar z dizlskim prestavnim razmerjem ?el slab?e ker ima dizel dalj?a razmerja.

Na sliki ima? dizlska prestavna razmerja od M6 GH 2.0CD, s tem da sem dal redline na bencinarjeve 6500rpm, s tem prestavnim razmerjem bi se lahko peljal 386kmh.

menjalnarazmerja.jpg

 

Ja ne re?em za prisilno polnjenega bencinarja (turbo ali kompresor), vem da gre bolje od TDI-ja, govora je o NA bencinarju. Ker kolikor sem zasledil v EU ne bo kompresor SkyactiveX.

CD 175 6ka gre z 2. prestavo 80 km/h, G165 skoraj 100, G145 (in tudi G120) pa dobrih 110 km/h, tako da sta po ob?itki vsaj 1. in 2. pri dizlu "kraj?i", seveda pa so max. rpm pri dizli za ca. 1500? rpm ni?ji, zato ob?utek vara.

 

Skyactiv X bo bojda na voljo samo s kompresorjem, ker je ravno to poanta, kako jim bo uspelo spraviti potrebno ve?jo koli?ino zraka v zgorevano komoro... nekaj takega, link prilepim kasneje.

Napisano

Najvi?ja dovoljena hitrost pri nas je 130kmh, po nekaterih dr?avah dejansko le 120kmh, torej se to smatra za normalno vo?njo, ve? od tega si pa ?e v prekr?ku.

 

Kaj je mo?ka vo?nja pa bo? moral pojasnit, ampak kot domnevam krepko preko omejitve?  :lol:

 

Dvomim da se ti vozis po omejitvah. Konec koncev pa vsak placuje svoje grehe, tak da ja...js sm svoje ze veckrat placal, pa tud verjetne se veckrat bom. 

Napisano

Glede 30 % + manj?e porabe skyactiv x slede?e:

 

"Sistem naj bi bil uporaben v vseh razmerah z izjemno zelo hladnih v?igov in pri polni obremenitvi vozila, kjer pa bo motor deloval po enakem principu kot klasi?en motor z notranjim zgorevanjem. Motor naj bi tako v 'var?nem na?inu' deloval 80 odstotkov ?asa, njegova u?inkovitost naj bi se v mestni vo?nji izbolj?ala za 30 odstotkov, v primerjavi s podobnimi motorji, ki so bili na trgu pred desetimi leti, pa naj bi novinec privar?eval kar med 35 in 40 odstotki ve? goriva."

 

Torej primerjajo tudi z atmosferci brez direktnega vbrizga? Od teh so ?e sedanji DI bencinarji ca. 20 % var?nej?i, verjetno bo skyactiv x pod ?rto od sedanje skyactiv G generacije var?nej?i za 10-15 %. Napredek sicer zagotovo bo, a res vpra?anje kako bo z zanesljivostjo na dolgi rok. Pri dizlih pa nadaljnji razvoj verjetno res ni smiseln. Spomnim se ?lanka, kjer je VW omenjal, da bi v nadaljnji razvoj ?istej?ih in ?e var?nej?ih dizlov morali vlo?iti toliko denarja, da se jim z izjemo avtov v srednjem razredu in vi?je ne izpla?a ve?. Posledi?no manj?i novi VAG-i dizlov nimajo ve? oz. jih ne bodo ve? imeli.

Napisano

Dvomim da se ti vozis po omejitvah. Konec koncev pa vsak placuje svoje grehe, tak da ja...js sm svoje ze veckrat placal, pa tud verjetne se veckrat bom.

 

Vsak se kdaj pregre?i, ampak vsaj 95% ?asa sem znotraj omejitev. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Wtf, resno pred 10 leti????????

 

primerjavi s podobnimi motorji, ki so bili na trgu pred desetimi leti,

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vir: https://www.avto-magazin.si/aktualno/mazdin-motorni-krizanec-skyactiv-x/

 

Pred 10 leti so 2.0 bencinarji res porabili 9-10 litrov.

Ja ampak danasnji bencinar ze zre 30%-40% manj 6-7 litrov.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

CD 175 6ka gre z 2. prestavo 80 km/h, G165 skoraj 100, G145 (in tudi G120) pa dobrih 110 km/h, tako da sta po ob?itki vsaj 1. in 2. pri dizlu "kraj?i", seveda pa so max. rpm pri dizli za ca. 1500? rpm ni?ji, zato ob?utek vara.

Skyactiv X bo bojda na voljo samo s kompresorjem, ker je ravno to poanta, kako jim bo uspelo spraviti potrebno ve?jo koli?ino zraka v zgorevano komoro... nekaj takega, link prilepim kasneje.

Ne more? tako primerjat v keri prestavi gre kolk km ker sta zna?aja motorjev preve? razli?na.

Mora? gledat celotna prestavna razmerja menjalnika z final drivom. FD pr 2.0 dizlu je 3.611 pri 2.0 bencincu pa 4.388. To pomeni da ima bencinc konkretno kraj?e prestave, z FD3,6 ne bi ?el nikamor.

 

Lahko mi verjame? ker sem pred leti na Civicu menjal menjalnik z FD4.0 na FD4.4 in je avto dost bolj?e vlekel, pospe?ki so bolj?i z kraj?im menjalnikom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ti povsem verjamem, morda sem preve? po doma?e zapisal. Final drive je seveda relevanten, max. obrati pa tudi. ?e bi se dizel vrtel tako kot bencinar, bi bilo vsaj v prvih dveh prestavah glede na motorizacijo precej izena?eno, sedaj izgleda nekako tako:

 

Pri 5000 obratih 2. prestava (skoraj max. obrati za dizla) so hitrosti od?itane po ?tevcu okvirno take:

 

dizel 175: 80 km/h

dizel 150: 95 km/h (tole me je presenetilo, nisem vedel, da je final drive toliko dalj?i, kot pri 175)

bencin 165: 75 km/h in ca. 95 km/h pri 6600 obratih (rev. limiter)

bencin 145: 85 km/h in ca. 110 km/h pri 6600 obratih (rev. limiter)

Napisano

Evo dokaz da je truga en sam 'drag' do Milana pa nazaj poraba 7,5 to je dober liter vec kot obicajno.

 

Ni se mi dalo vsega dol dajat...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Krasen ob?utek, ko po prevo?enih 1000 km pride? na ?rpalko in se loti? polniti rezervoar prav do roba, pa ne spravi? noter niti 58 litrov. Pa ?e tik po (simboli?ni) pocenitvi goriva...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V zadnjih dveh tednih sem sel dvakrat v ikeo (klagenfurt) in nazaj in obakrat sem do deci natancno na roke prestel in je bila poraba 8.17l/ 100 km. Odlicno za to motorizacijo in glede na to da sem sel skozi prelaz podljubelj in poleg tega sem se nazaj grede se vracal s 150 kg robe :).

Mazda 6 2.5

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V?eraj sem bil v Ljubljani in pokli?em nekoga v Poljane, da bi pri?el do njega. Se dogovoriva, da ga pokli?em, ko bom pri ?kofji Loki ?el skozi predor na obvoznici. Dobro. Ko ga drugi? pokli?em in mu povem, kje sem, je bil prvi stavek: "Si ga pa gonil kot vola!"

 

Od njega sem se odpravil naprej in mi ni bilo ?isto jasno, kje moram iti: od Gorenje Vasi proti Lu?inam in mimo Horjula do Vrhnike. In sva se dogovorila, da bo imel, za vsak primer, mobitel pri?gan. Pot sem na?el in, da mo?akar ne bo v skrbeh, mu sporo?im, da sem ?e na avtocesti. Prvi odgovor je bil: "Kamikaza!"

 

Zakaj to pi?em? Za dokaz, da se nisem vlekel kot megla ampak da sem peljal malo bolj ?ivo. No, poraba je bila na koncu vsega 5,7 l / 100 km - ja, od Nove Gorice do Razdrtega je hitra cesta (tempomat na 100), od Razdrtega do Ljubljane je avtocesta (tempomat na 130), v Ljubljani sem moral v ulico Janeza Pavla II., tam nekje pod gradom in blizu "mosta ta??" (zmajskega mosta), od tam potem do Mednega in naprej mimo ?kofje Loke do Poljan in Gorenje vasi, potem pa skozi Lu?ine in Horjula do Vrhnike, tam pa spet na avtocesto (tempomat na 130) in do Razdrtega, od tam pa na hitro cesto (tempomat na 100) in do Nove Gorice.

 

Ceste torej raznolike, od avtoceste do mestne vo?nje. Kot ?e omenjeno, vo?nja ?ivahna. In za 273 km poti sem porabil 15,56 litra. Pa ne z neko najsodobnej?o tehnologijo, ampak z 9 let starim dizela?em, ki ima prevo?enih ?e preko 250.000 km.

 

Ni ravno, da bi jamral nad tako porabo.

 

Se mi zdi...

Napisano

Sam ?e nisem v penziji, vendar nikoli ne peljem hitreje kot 130km/h. In tudi ne smem ( v SLO )

Hitrosti,kot jih je navedel Slivka so povsem OK.

 

 

LP

Napisano

100 in 130 km/h je ?ivahna vo?nja :ouje:   ?

 

Ja,je. Na cesti Gorenja Vas - Horjul... :hudicek:

 

?e bi vozil po avtocesti vozil 90 in imel porabo 5,7, to ni "merodajno"... Pa ?e bi od Ljubljane do Gorenje Vasi vozil 50, tudi ni realno. Se pravi, da sem vozil povsem normalno, na ?ase mogo?e celo malo manj normalno...

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Francoz prijetno presenetil. Polna obremenjenost, zimske gune, truga, s kontra vetrom (bura jo? pu?e), preko Reke po magistrali do Zadra 5,9L naprej do Makarske po AC kon?na 6,2L

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Francoz prijetno presenetil. Polna obremenjenost, zimske gune, truga, s kontra vetrom (bura jo? pu?e), preko Reke po magistrali do Zadra 5,9L naprej do Makarske po AC kon?na 6,2L

... ja, hitrost pa 100 na uro. :)

 

 

Napisano

Moj pa ?e bolj nakrgan kot juresov, tudi truga, po avtocesti ne manj kot 130 poraba

5,9.Ta dizel ima res rad avtoceste. Aja, tankal sem specialno maxxx omv nafto.

Sem mislil, da bo - 30.:)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.