Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 24. 2. 2019 ob 20:28 je Alex napisal:

... ja, hitrost pa 100 na uro. :)

Jadranka triglav rezultat 56 (enostavno ne mores po omejitvah) - AC 130. Kontra burji....

 

Povprecna 70 ni macji kaselj za jadranko s polnim avtom...

Avtocestni del 130 :)

Vmes pa kosilo :)

post-2637-0-30473400-1551041063_thumb.png

post-2637-0-36849200-1551041214_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 24. 2. 2019 ob 20:56 je Mrau?k M?k napisal:

Nekomu ki na triglav drajvu dose?e 56 % je treba zase?i vozni?ko!

A dam petkov rezultat ko sem sel z motorjem? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 24. 2. 2019 ob 20:56 je Mrau?k M?k napisal:

Nekomu ki na triglav drajvu dose?e 56 % je treba zase?i vozni?ko!

Zel hitro dobis slab rezultat... Jaz recimo opazam, ce malo hitreje speljem, ker drugace ne pridem na cesto na Jeprci zjutraj ob sedmih, mi takoj zazna hitro speljevanje in odbije tocke... Ali pa ce me kdo izsili, da moram malo bolj zavirati... Pa to nima prav nobene zveze z divjanjem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nontole res ni bilo po omejitvah, ker tam enostavno ne mores. 30 v ovinkih ki sonorevozni normalno s 60

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 24. 2. 2019 ob 21:40 je Jest napisal:

Zel hitro dobis slab rezultat... Jaz recimo opazam, ce malo hitreje speljem, ker drugace ne pridem na cesto na Jeprci zjutraj ob sedmih, mi takoj zazna hitro speljevanje in odbije tocke... Ali pa ce me kdo izsili, da moram malo bolj zavirati... Pa to nima prav nobene zveze z divjanjem...

Ho?e? povedat, da ima tvoj avto pospe?ke ki jih zazna g senzor v telefonu?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 25. 2. 2019 ob 14:29 je Mrau?k M?k napisal:

Ho?e? povedat, da ima tvoj avto pospe?ke ki jih zazna g senzor v telefonu?

45 stopinj na motorju verjetno zazna :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 25. 2. 2019 ob 14:29 je Mrau?k M?k napisal:

Ho?e? povedat, da ima tvoj avto pospe?ke ki jih zazna g senzor v telefonu?

Seveda jih zazna...

 

.post-10-0-25671300-1551110754_thumb.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po GPSu te spremlja in meri hitrost in tako dolo?i pospe?ke zaviranja itd.neglede kak?en telefon ima?,samo da ma GPS signal. Lp

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Predzadnji tank sem za foro tankal super druper omv + nafto, da vidim, ?e tudi v tem avtu dela "?ude?e". Na ?alost ni efekta kot na prej?bji stari. Mislim celo, da ji navadna bolj pa?e, saj je poraba z navadno nekoliko ni?ja. Tako, da umikam navdu?enje nad njo in bom v bodo?e tankal le navadno.:)

 

 

Napisano

Jaz je ?e nisem tankal v ta novo, pri prej?nji Mazdi pa se je poznalo edino to, da se je regeneacija pri?ela izvajati kak?nih 50 km kasneje na cikel. Poraba pa je bila bolj kot ne identi?na.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Koliksna je povprecna poraba pri 2.5 motorju tretje generacije? Neka realna poraba prosim in ne tisto jajcanje 100km/h :).

Napisano
  dne 21. 4. 2019 ob 10:41 je Scr3am napisal:

Koliksna je povprecna poraba pri 2.5 motorju tretje generacije? Neka realna poraba prosim in ne tisto jajcanje 100km/h :).

Ti bodo svetovali, da poglej na sprintmonitor. Itak se da tam prirejat rezultate.Pri meni je trenutna poraba tam 6,2 l/100.To naredi? tako, kot dela ve?ina. Vzame? sano del poti, recimo najbolj ugodno, kjer ti lahko pije tudi pod 5 litrov in ozna?i?, ko vpisuje?, da je bolo polno.In ti zabele?i ta podatek noter.In zato imajo nekateri 5l/100, kar pa sploh ni realno.Jaz imam trenutno realno 6,7 ?e kar nekaj ?asa.

Tako, da je po moji oceni realna poraba 2,5 benzinarke nekje od 8 - 9,5 l/100.Odvisno,kako jo vozi?. Vse, kar je manj je kot pravi? ti vo?nja "v rikverc po avtocestah" in ustvarjanje zama?ka na cesti.

 

 

Napisano

192 porabi okrog 8,5 do 9 realno. Recimo liter ve?, kot G165 z ro?nim menjalnikom. Klasi?ni avtomatik kar lepo pove?a porabo, seveda pa je tudi precej razlike v kubaturi. Novej?a 194 zaradi deaktivacije dveh cilindrov ob enakomerni po?asni vo?nji porabi kak deci manj, a ?ude?ev ne gre pri?akovati.

 

Pri G145 je zaradi kot ponedeljek dolgih prestavnih razmerij poraba ?e bistveno ni?ja (pozimi pri meni 7,2, poleti pa 6,8). Avto nekajkrat na teden vidi rde?e polje, da ne bo kdo mislil, da je to bo?anje gasa. Po AC vozim relativno redko, ?e ja, je tempomat na 140, razen ?e se mudi. Vedno tankam super plus, morda se to tudi pozna kak deci manj oz. Se ne bi ?udil, saj ima motor zelo visoko kompresijo.

 

Ko sem enkrat za spremembo vozil po gorenjsko (AC 110 - 120, na regionalkah ni? prehitevanja), se je poraba po 250 km take vo?nje ustalila na 5,7. Ampak to je za zaspati zraven. :)

Napisano

Druga?e pa je na forumu vsaj en lastnik nove 6 G194, pa ti bo on povedal iz prve roke. V cx5 je ca. + pol litra, saj je ve? zra?nega upora, masa je kar podobna.

Napisano

Jaz imam v CX-5, AWD, G194, avtomatik povprecje po spritmonitorju ali poraba.com dobrih 8,5l/100km (glej podpis) ...

 

https://www.spritmonitor.de/en/detail/916281.html

 

https://poraba.com/usage_view.php?carid=32217

 

Ce bi imel vec relacijske voznje, bi bilo tudi kaksen liter manj...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dol (kot sem slikal) poln avto s 4 osebami in 40kg psom, s polno trugo na strehi in dvema kolesoma. Zadaj polna tovorna prikolica AMZSja s cerado.

Nazaj -100kg v prikolici, brez koles na strehi, ostalo enako

 

Sem pricakoval vsaj dvomestno cifro....

post-2637-0-10996700-1555962561_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
  dne 22. 4. 2019 ob 19:49 je jures napisal:

Dol (kot sem slikal) poln avto s 4 osebami in 40kg psom, s polno trugo na strehi in dvema kolesoma. Zadaj polna tovorna prikolica AMZSja s cerado.

Nazaj -100kg v prikolici, brez koles na strehi, ostalo enako

Sem pricakoval vsaj dvomestno cifro....

Ma sej pri teh na?ih dizlih z navorom ni pretirane razlike, (govorimo o normalni vo?nji seveda) z samo voznikom ali polnim avtom ljudi in opreme. Meni je pila, ko smo ?li iz smu?anja tudi komaj nekaj ?ez 6 l, pa smo bili noter 4 odrasli, poln prtlja?nik do tilta in poln kufer na strehi. Vozil sem pa ?ez prelaze in po klancih gor in dol.Bolj pove?a porabo mestna vo?nja(?e posebej, ?e ni ravnine, kot pri meni)

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zanimivo, sem montiral spet zimske gume 17",ker so napovedali mraz... :) In kaj sem ugotovil? Da pije sedaj mazda ene 4 dcl manj z istim re?imom vo?nje.?irina enaka, te?a guma+feltna tudi.Pa pravijo, da zimske ve? "pijejo".

 

 

Napisano

17 enako te?ke kot 19? Dvomim, 25 kg imajo 19 col, 17 col kompletno kolo pa nekih 21, dvomim da so tvoje neOEM tako te?ke, saj imajo ?e tovarni?ke 17 col feltne zajetnih 11 kg.

Napisano
  dne 16. 7. 2019 ob 9:30 je Alex napisal:

Zanimivo, sem montiral spet zimske gume 17",ker so napovedali mraz... :) In kaj sem ugotovil? Da pije sedaj mazda ene 4 dcl manj z istim re?imom vo?nje.?irina enaka, te?a guma+feltna tudi.Pa pravijo, da zimske ve? "pijejo".

Super ?e je tako!
Napisano

Zadnji tank-5,9.Neverjetno,a res pije manj z zimskimi gumami. Ampak zvok zimskih pri 160 in gor je res "bo?anski".

?im prej moram dati nazaj pobarvane letne feltne. :)

 

 

Napisano
  dne 21. 7. 2019 ob 15:29 je Alex napisal:

Zadnji tank-5,9.Neverjetno,a res pije manj z zimskimi gumami. Ampak zvok zimskih pri 160 in gor je res "bo?anski".

?im prej moram dati nazaj pobarvane letne feltne. :)

Pri meni je to povpre?na poraba na 19-kah.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.