Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e nekaj o tem kar sem prebral o acetonu in ob predpostavki, da ne gre za dobro premi?ljeno prevaro, oziroma »nateg«, mi daje misliti, da mogo?e le malo pomaga pri izbolj?anju izgorevanja v motorjih gnanih z dizlom in bencinom, ob predpostavki, da dr?ijo navedbe avtorja. Ta zatrjuje da je eden od vzrokov za slab?i izkoristek teh motorjev slabo uparjevanje (evaporizacija) goriva v cilindrih, katere vzrok je pove?ana povr?inska napetost teh goriv. (Navaja tudi podatek, da je v dolo?enih pogojih prav zaradi povr?inske napetosti vode potrebno pove?ati vodi temperaturo celo do 300°C za uparjevanje.) Zaradi tega dolo?ena koli?ina goriva ostaja uteko?injena na stenah cilindrov in ne izgori, kar poleg tega, da pove?uje porabo, negativno vpliva tudi na kvaliteto mazanja, saj dolo?ena koli?ina tega goriva po izpiranju cilindrov prodira v karter in poslab?uje kakovost mazalnega olja. Aceton deluje na gorivo tako, da v malih koncentracijah vpliva na zmanj?anje povr?inske napetosti goriva in je zaradi tega uparjanje goriva v cilindrih popolno. Posledi?no je zaradi ve?je u?inkovitosti izgorevanja manj?a poraba goriva, bolj?a kakovost mazanja, dalj?a ?ivljenjska doba motornega olja in motorja samega.

?e to dr?i, je uporaba acetona upravi?ena. Avtor opozarja na oprezno ravnaje za acetonom. Po?koduje barvo, topi manj odporne plastike, vnetljiv je, skratka pri rokovanju z njim je potrebno upo?tevati navodil o ravnanju z nevarnimi proizvodi.

Glede na to, da neke velike ?kode v tako malih koncentracijah (osebno mnenje) ne more biti, sem se odlo?il za preizkus, najprej na dizel traktor?ku za ko?enje zelenic in bencinski kosilnici. Preizkus se bo za?el, ko bo trava dovolj narasla.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Glede na to, da neke velike ?kode v tako malih koncentracijah (osebno mnenje) ne more biti, sem se odlo?il za preizkus, najprej na dizel traktor?ku za ko?enje zelenic in bencinski kosilnici. Preizkus se bo za?el, ko bo trava dovolj narasla.

 

to sem tudi sam razmi?ljal da bi naredil na 2 taktni kosilnici..... no ker si se pa ?e ti spravil.... in ker vem da malo bolj?e pozna? to podro?je od mene... in ker vem da bo? podal "pravo" mnenje... ti prepustim preiskus....

 

 

?akam na rezultate... :prstgor:

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Zaradi tega dolo?ena koli?ina goriva ostaja uteko?injena na stenah cilindrov in ne izgori

 

nekaj tega goriva ostane tudi na batu in prav to neuparjeno gorivo hladi bat, razen seveda pri turbo motorjih, ki imajo ?e dodatno prisilno hlajenje batov.

Napisano

nekaj tega goriva ostane tudi na batu in prav to neuparjeno gorivo hladi bat, razen seveda pri turbo motorjih, ki imajo ?e dodatno prisilno hlajenje batov.

 

Teko?e gorivo, ki se na neki povr?ini upari ima bolj?i u?inek hlajenja, kot pa da ostane uteko?injeno, saj pri prehajanju iz teko?ine v paro oduzema okolici temperaturo. Na podobnem principu delujejo hladilni sistemi. Zato nimam pomislekov, da bi zaradi tega pri?lo do kake ?kode.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Moja formula 1 za zelenice je degustirala aceton. Pri tem ni ?utila nobenih prebavnih motenj. Dobila je 1,5 ml acetona na liter dizla. Njen motor Yanmar 20KS je v 3 urni preizku?nji deloval brez te?av. Pri takem preizkusu lahko govorimo samo o vtisih, saj porabo goriva ni mogo?e precizno izmeriti in jo primerjati z prej?njo. Torej vtis je, da motor dobro deluje in, da mogo?e celo malo manj dimi. Pri tem traktor?ku lahko govorimo o opaznem dimljenju zgolj pri nagli pove?ani obremenitvi, ko malo pokadi iz auspuha. Taka obremenitev se pojavlja pri zagonu rotacijske kose. Ker gre za nianse pri razlikah "pred in po" uporabi, lahko zgolj navedem vtis, da mogo?e malo manj zadimi in, da je motor (mogo?e) nekoliko bolj ?ivahen, kot pri tisti pija?i, ki "ti da krila", pa ne ve? ali je to zaradi tega, ker ti se tako zdi, ali je res.

Preizkusil bom tudi na starem Briksu na spo?tljivo stari husqvarni, prav tako za trate. Ne pri?akujem nobenih te?av z delovanjem motorja, saj so bencinci manj ob?utljivi od dizlov (v pogledu mazalnih lastnosti goriva).

Koncentracije pa so nekoliko druga?ne od tistih, ki jih je nekdo navedel zgoraj. Izra?unal sem jih na podlagi priporo?il ameri?kih uporabnikov acetona. Tam so navedene, kot najbolj priporo?ljive koncentracije 2 oz(un?e) za dizel in 3 oz za bencin na 10 galon, kar znese pribli?no 1,5 ml/l za dizel in 2,3 ml/l za bencin. Tam uporabniki priporo?ajo testiranje razli?nih koncentracij, tako, da se pride do najugodnej?ega razmerja.

 

 

post-483-1158148165.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Moja formula 1 za zelenice je degustirala aceton. Pri tem ni ?utila nobenih prebavnih motenj. Dobila je 1,5 ml acetona na liter dizla. Njen motor Yanmar 20KS je v 3 urni preizku?nji deloval brez te?av. Pri takem preizkusu lahko govorimo samo o vtisih, saj porabo goriva ni mogo?e precizno izmeriti in jo primerjati z prej?njo. Torej vtis je, da motor dobro deluje in, da mogo?e celo malo manj dimi. Pri tem traktor?ku lahko govorimo o opaznem dimljenju zgolj pri nagli pove?ani obremenitvi, ko malo pokadi iz auspuha. Taka obremenitev se pojavlja pri zagonu rotacijske kose. Ker gre za nianse pri razlikah "pred in po" uporabi, lahko zgolj navedem vtis, da mogo?e malo manj zadimi in, da je motor (mogo?e) nekoliko bolj ?ivahen, kot pri tisti pija?i, ki "ti da krila", pa ne ve? ali je to zaradi tega, ker ti se tako zdi, ali je res.

Preizkusil bom tudi na starem Briksu na spo?tljivo stari husqvarni, prav tako za trate. Ne pri?akujem nobenih te?av z delovanjem motorja, saj so bencinci manj ob?utljivi od dizlov (v pogledu mazalnih lastnosti goriva).

Koncentracije pa so nekoliko druga?ne od tistih, ki jih je nekdo navedel zgoraj. Izra?unal sem jih na podlagi priporo?il ameri?kih uporabnikov acetona. Tam so navedene, kot najbolj priporo?ljive koncentracije 2 oz(un?e) za dizel in 3 oz za bencin na 10 galon, kar znese pribli?no 1,5 ml/l za dizel in 2,3 ml/l za bencin. Tam uporabniki priporo?ajo testiranje razli?nih koncentracij, tako, da se pride do najugodnej?ega razmerja.

 

 

post-483-1158148165.jpg

 

 

Zelo vredu sirius..... torej bo poskus hmal vreden za preizku?njo na pravem avtu..... ?eprav sem ?e vedno malo skepti?en glede tega.... <_<

 

 

Kakorkoli..... :respect:

Feel free....

Napisano

Zelo vredu sirius..... torej bo poskus hmal vreden za preizku?njo na pravem avtu..... ?eprav sem ?e vedno malo skepti?en glede tega.... <_<

Kakorkoli..... :respect:

 

Gre samo za to, ali aceton res zmanj?uje povr?insko napetost goriva, ki je vzrok, da se kapljice goriva ne uparijo popolnoma, kar ima za posledico njegovo nepopolno izgorevanje. ?e navedena teza dr?i, potem je z acetonom izkoristek goriva bolj?i, ?e pa ne, je pa? "bla?ev ?egen". To pa lahko ugotovi? le z lastni preizkusom. ?e njegova formula C3H6O ka?e na to, da pri lahko nastane ogljikov dioksid in voda (?e ima kdo bolj sve?e znanje iz kemije, naj me popravi). Zaradi male koncentracije, pa jo je tako malo, da ne more narediti ne vem kak?ne ?kode.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Men pa je kon?no (spet) uspela poraba pod 9 litrov, kar je pravi mali uspeh! - v letnem ?asu seveda! :danzoman:

 

?koda da ne morem 100 % re?t kok mi kaj pomaga Megalene od Siriusa, ker stroja cev cajt prganjam do njegovih limitov! :bravo:

 

Mal mi gre edinole na psiho, ko se velik dru?im s kolegom, ki ima G IV SDI, pa nardi z manj kot 50 litri prek 1000 km, no to pomen da glih ?e enkat ve? od mene! :angry::whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Men pa je kon?no (spet) uspela poraba pod 9 litrov, kar je pravi mali uspeh! - v letnem ?asu seveda! :danzoman:

 

?koda da ne morem 100 % re?t kok mi kaj pomaga Megalene od Siriusa, ker stroja cev cajt prganjam do njegovih limitov! :bravo:

 

Mal mi gre edinole na psiho, ko se velik dru?im s kolegom, ki ima G IV SDI, pa nardi z manj kot 50 litri prek 1000 km, no to pomen da glih ?e enkat ve? od mene! :angry::whatever:

 

Verjetno ve? special, kot megalene, oziroma njihova sinergija.

Ta z SDI-jem pa prav gotovo ne vozi tako kot ti. Ti bi SDI-ja prav gotovo spravil na 7-8 litrov. :hohoho:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius ima? prav, men bi znal SDI pit ene tok kot mazda, ampak ob "gnili" vo?nji! Je pa pol samo ?e vpra?anje al bi prej jaz SDIJa spravu na 8 litrov, al pa omenjeni stroj mene v nori?nco, ker to bi blo pa prehitevanje totalna smrtna nevarnost oz. ?e bi me z lune vrgl, bi lahko iz zavetrja prehitu kak?na 20 let starga kombija! :D

 

Sicer pa moj kolega pravi, da ?e ga ti??i do podna, pol loh glih po omejitvah voz! :hohoho:

 

Jaz pa zdele komi ?akam, da grem nasledni? na benzo, pa ne zato da se spet znebil 13 Francetov, ampak ker zna bit poraba precej ni?ja kot zadne cajte, ker sem mal bol s pametjo vozil (kot je rekel Kruzer), obenem pa nisem bil pol?! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

 

Sicer pa moj kolega pravi, da ?e ga ti??i do podna, pol loh glih po omejitvah voz! :hohoho:

 

 

Povej ti kolegu, da so pri?li na trg neki novi "pol?i" na 4 kolesihih, ki ne grejo ve? kot 45km/h in porabijo pol manj kot SDI, ?e mu ?e hitrost ni problem.... :bravo::bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Danes probal aceton tudi v briggs&stratton 5.5KS ma?ini v kombinaciji s Husqvarna "?portno ma?ino" za trate. Namen preizkusa je zgolj, ali ma?ina lepo deluje, ali ni pojavov samov?iga, saj porabo na takem stroju in v pogojih njene uporabe ni mo?no testirati. Nobenih negativbih pojavov nisem opazil, ?eprav sem dal v bencin ve?jo koli?ino od tiste, ki sem jo omenil kot priporo?ljivo.

Tako, junaki, na vas je, da tudi vi preizkusite .... :pepsi::pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Danes probal aceton tudi v briggs&stratton 5.5KS ma?ini v kombinaciji s Husqvarna "?portno ma?ino" za trate. Namen preizkusa je zgolj, ali ma?ina lepo deluje, ali ni pojavov samov?iga, saj porabo na takem stroju in v pogojih njene uporabe ni mo?no testirati. Nobenih negativbih pojavov nisem opazil, ?eprav sem dal v bencin ve?jo koli?ino od tiste, ki sem jo omenil kot priporo?ljivo.

Tako, junaki, na vas je, da tudi vi preizkusite .... :pepsi::pepsi:

 

jaz presku?am ?e tretji tank. nobenih problemov.
Napisano

jaz presku?am ?e tretji tank. nobenih problemov.

 

 

Pa je kaj razlike????

Feel free....

Napisano

Kaj je zdaj z acetonom?

V slu?bi ga imam na tone samo malo sem skepti?en glede tega. Nekej se omenjajo debate, da ?koduje plastiki, gumi. aluminiju itd... Mogo?e bi moral narediti poizkus v to smer. :ne vem: Tudi, ?e bi ga recimo nek Petrol dodajal ne bi bil v minusu saj bi ljudje ?e raj?i hodili na Petrol saj bi jim avti manj po?rli. Ampak zakaj ga ne? Mogo?e ?koduje motorju na dolgi rok?

Nekje sem zasledil, da ima aceton 150 oktanov. Kaj ti bodo? ?e motor ni nastavlje za toliko oktanov ne bo? ni? pridobil. Glede na to, da naj bi ga dodal v tank le nekaj malega, bi s tem pove?al oktansko ?tevilo za nekaj ?tevilk. Torej je aceton "octane booster", ki ti povi?a iz 95ke na 100ko. Ki jo lako natanka? na OMVju in ugotovi?, da ti avto isto porabi. Vsaj pri meni je tako, pozna se le razlika pri prostem teku.

?e nekaj sem odkril. Octane boosterji so ve?inoma 100% aceton samo prepakirani. :blink: Zanimivo. Moram se res pozanimati kak?no formulo ima na? aceton, ?e nima slu?ajno kak?nih primesi. :D

 

Un topic na forumu je pa predlog za brati, sem ga preletel. Rezultati so pozitivni, vendar so mnenja 50/50. :S Ma ne vem, no tu nekaj ni v redu.

Napisano

Sirius - ti si na? lokalni maher za preizkuse! :rispekt:

 

A so potem sploh kak?ne ?kodljive strani (stranski u?inki) tega preparata! ?zmeden?

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ReDevil to ni nikakr?en preparat le navadna kemikalija kot sta voda in ?nopc. :bravo:

MadMax malo povpra?aj punco, ?e ve kje bi ga dobil. :P Za pucanje nohtov se uporablja, v kemijski industriji itd... Kje se druga?e dobi se mi ne sanja, povpra?aj v kak?ni Astra chemo, Bauhaus itd...

Ampak jaz osebno ne bi upal dajati tole na dolgi rok notri v avto. V kak?en moped za 30 jurjev, v kak?nega buggya ?e ampak, ?e mi pa pri avtu kaj gre je pa druga pesem... :ne vem:

Napisano

Poglejte, jaz sem malo razmislil in preizkusil dizel stroju, ki po vrednosti preka?a marsikatero starej?e vozilo na tem forumu (da ne bo kdo kaj zameril). Ta podatek navajam zgolj zato, da ugotovite, kako sem le nekaj reskiral, oziroma sem pri?el do zaklju?ka, da v taki koncentraciji ne bo ?kodil, in ni...Te?ava pa je v tem, da na teh strojih ne morem meriti porabe.

Ko govorimo o ?kodljivosti, oziroma vplivu na plastiko, gumo in barvo, tudi bencin ni prijazen do vseh vrst plastike, barve in gume. Razlika je v tem, da je aceton ?e nekoliko bolj agresiven.

Nabavite ga lahko v vsaki trgovini z barvami in laki. Cena okoli 1000 za liter (domnevam). Jaz sem ga pred leti (8-mimi) kupil za ?i??enje nekih made?ev na pra?no pobarvanih alu- profilih in povem vam da, ?e nisi pazljiv lahko odstrani? tudi barvo.

Od takrat ga imam doma v glavnem za kako ?i??enje. Pakiran je bil in je ?e vedno v plasti?ni fla?i. Torej ni res da razkraja vsako plastiko.

Pri uporabi pa upo?tevajte navodila za nevarne snovi.

Pa ?e ena zanimivost modelarji so ga v?asih uporabljali za izdelavo hitro-veznega lepila. V njem so raztopili celuloid. Tako lepilo se je odli?no obneslo pri lepljenju balze in drugih vrst lesa.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mogo?e bi lahko jaz naredil poskus, namre? razna?am ?asopis in pokurim cca en tank na 3 dni. Edino ?e mi ribne motor bo kriza, bi se pa moralo pri tankanjih poznati, koliko bi natankal.

 

Gre se pa za Tomos APN 6 l.82 :D in ?e vedno dela skor kot urca :D mal servisa bo treba pa prosti tek nastavit oz. spucat vplinja?.

Napisano

Evo zdej je pa morala - benz se je pocenu, pa ?e mazda ga ?edalje manj na zob daje! :P

 

Pri zadnjem merjenju mi je porabla 8.1, pri tem pa sem se 6 krat pelju v Lj in nazaj (kamnk je moja baza), in to prete?no v prometnih konicah, pol ?e nekaj je blo pr?iganja in skor takoj?nga uga?anja (poraba mu?ka), pol smo ?li pa ?e z mojo mafio do Tr?i?a, oz. Ljubelja, pol pa na Bled in do Bohinja, pa jasno nazaj do Kamnika! <_<

 

Pri teh vo?njah sem avto vsaj kakih 20 kmjev vozil nad 200 oz. blizu polnega gasa, je pa res da sem precej pazil v keri prestavi sem vozil in ga nisem tok pogosto nabijal nad 5.000 rpm! :D

 

Sirius, glede na porabo ostalih - prete?no 90KM mazd, se mi zdi da jaz pri moji hranim kak?nih 100 konjev, ostalih kokr jih je ostalo, pa jih futra tvoj Megalene! :hohoho:

 

Skratka navdu?en nad staro ma?inco, ona mogo?e nad mano malo manj, ampak morala je na nivoju! :ljubezen:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Evo zdej je pa morala - benz se je pocenu, pa ?e mazda ga ?edalje manj na zob daje! :P

 

Pri zadnjem merjenju mi je porabla 8.1, pri tem pa sem se 6 krat pelju v Lj in nazaj (kamnk je moja baza), in to prete?no v prometnih konicah, pol ?e nekaj je blo pr?iganja in skor takoj?nga uga?anja (poraba mu?ka), pol smo ?li pa ?e z mojo mafio do Tr?i?a, oz. Ljubelja, pol pa na Bled in do Bohinja, pa jasno nazaj do Kamnika! <_<

 

Pri teh vo?njah sem avto vsaj kakih 20 kmjev vozil nad 200 oz. blizu polnega gasa, je pa res da sem precej pazil v keri prestavi sem vozil in ga nisem tok pogosto nabijal nad 5.000 rpm! :D

 

Sirius, glede na porabo ostalih - prete?no 90KM mazd, se mi zdi da jaz pri moji hranim kak?nih 100 konjev, ostalih kokr jih je ostalo, pa jih futra tvoj Megalene! :hohoho:

 

Skratka navdu?en nad staro ma?inco, ona mogo?e nad mano malo manj, ampak morala je na nivoju! :ljubezen:

 

Nekaj si na za?etku omenjal neko cukanje. O?itno ga ni ve?. Pri toliko prevo?enih km je red, da se spucajo in podma?ejo injektorju, in Megalene to dela zelo prepri?ljivo, sicer malo traja vendar je nakoncu je uspeh prepri?ljiv. Zaklju?ek, Sirius ima pogosto prav, ?eprav se v?asih tudi zmoti.

Kaj pa poraba olja?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius, glede na porabo ostalih - prete?no 90KM mazd, se mi zdi da jaz pri moji hranim kak?nih 100 konjev, ostalih kokr jih je ostalo

Ma daj ne jamri Mazdam pa ja konji ne uprejo, ?e mno?ijo se! Zakaj imam potem jaz namesto 88 kar 90 konjev? :P
Napisano

Megalene..... porka motorka... ?e moja ve? rabi kot mazda od hudi?a... uff.... trenutno povpre?je 4 tankov je nekje 9,7... <_<

Feel free....

Napisano

Megalene..... porka motorka... ?e moja ve? rabi kot mazda od hudi?a... uff.... trenutno povpre?je 4 tankov je nekje 9,7... <_<

 

RD ni izdal skrivnosti njegovega zmanj?anja porabe v celoti.....?e nekaj manjka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.