Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja no,..tlele si meu sam AC in use skupi n? ustavljanja pa speljevanja,..

 

mogo? zard tega :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Zadn tank sm naredu 7.6 :ljubezen: upam d to ne pomen d se mi voz po?as transformira u golfa SDIja! <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano
  je Boss napisal:

Jaz sem opazil, da na povpre?no porabo najve? vplivajo gume. Pa ne samo ?irina ampak predvsem model gume oziroma kotalni upor teh gum.

 

sportne gume majo vecji upor pri kotaljenju...to je znano...F1 so pa sploh zmagovalne v tej disciplini

s tem, da sportne gume so poanavadi sirse od tiste nazivne sirine (kao 205 v tvojem primeru)...sem moje prejsnje F1 zmeril in so ble bolj 215 kot pa 205...(ker sem imel takrat majhen ET in F1 gume in je sla poraba na avtocesti- se pravi tam kjer najbolj pride do izraze zracni upor- zelo visoko gor.

 

  je Alex napisal:

Meni pa ?e ni ni? jasno,kaj vpliva na porabo. :whatever:

Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.

Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.

Buooo,ni? jasno. :whatever:

 

men tud ni jasno kako ti je to ratalo? s takim tempom meni ne pride pod 7.5

pa tud po italijanskih avtovestah sem peljal (da se izkljucuje moznost manjsega koeficienta trenja asfalta)...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je Alex napisal:

Meni pa ?e ni ni? jasno,kaj vpliva na porabo. :whatever:

Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.

Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.

Buooo,ni? jasno. :whatever:

 

Tole je tudi zame misterija, ker nad 150km/h je pri meni trenutna poraba kar globoko nad 7litrov/100km. A si slu?ajno pred sabo imel kak?nega divjak, ki ti je nudil zaveterje? :huh:

33112_1.png

Napisano

Hmm, ?e se ne motim mata oba (boss, labi) "ta?vohno" dizelko, alex pa "tamo?no"..........a je mo?no da se tuki poka?e tistih nekaj ve? konji?kov!?

 

Meni se zdi tale razlaga kar smiselna :ne vem:

Napisano

Po tovarni?kih podatkih je poraba pri obeh motorjih popolnoma enaka. Ima pa Alex kve?emu minus saj ima kravavan, ki ima vi?jo porabo tako od petvratne in sploh od labijeve ?tirivratne ?estke.

33112_1.png

Napisano
  je Allyssa napisal:

mogo?e je mel pa ugoden veter k mu je pihu v "hrbet" :hohoho:

 

Ja,veter je pa res kar orenk pihal.Kaj pa ?e je res? :hohoho:

 

  je LabiGT napisal:

mogoce je neka italijanska sverc finta na benz pumpah, da stevec za gorivo laze...

 

Nap,ne bo dr?alo...sem prvi tank tankal pri nas.Upam,da na?i ne la?ejo.

Sem pa opazil(al se mi je samo zdelo),da je z Agipovim dieslom kao malo bolj vleklo.

Al pa mogo?e ne? :whatever:

 

V glavnem,tolko mi je res pilo(mogo?e so "krive"Pirellijeve zlizane 6000-ke)?

 

 

Napisano

mogo?e si imel pa tisti dan obrvi bolj po?esane in/ali ?ena je imela bolj aerodinami?no ?minko

:hohoho:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

se strinjam s tabo!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  je RebroRX8 napisal:

lol :D pa kaj ma veze, liter gor dol :) :) :)

 

Sej se strinjam,nisem jaz tak fanatik okoli te porabe.Va?no je,da gre,kadar rabi.

Sem imel tudi jaz po?re?ne benzinarje in to zdej mi je ?ivi smeh od porabe. ;)

Tudi,?e bi pil 8 l/100.

 

  je suicidal napisal:

mogo?e si imel pa tisti dan obrvi bolj po?esane in/ali ?ena je imela bolj aerodinami?no ?minko

:hohoho:

 

Kaj pa,?e so krivi novi pragovi,katere sva montirala not pri vratih skupaj z komarjem? :whatever:

?e je zato manj?i upor? :hohoho:

 

 

Napisano
  je nikasport napisal:

Pa sem le najdu eno tako Mazdo 5 k moja.

To o remaining in o povpre?ni porabi dr?i. Tud men ka?e da kur 6,2 pa mi 7,5 al pa ?e mal ve?. To sem stestiral z mnogo tanki pa tudi, da sem v ?usu skuru tank in isto povpre?na ne dela. To so mi z lahkoto potrdili na servisu. Tko pa? je.

Ima? pa res ne?no nogo. Jaz ne pridem pod 7,5l razen v ekstremih 2 krat na leto.

Nekaj so govorili o novem firmware-u pa v manj?i porabi, to pa je treba ?e preveriti.

 

LP

 

Meni so ?e upgrade-ali pa je poraba ?e ista, okoli 7 litrov. Kiks potovalnega ra?unalnika za liter in pol?e pre?ivim. Mene moti to, da se Remaining kilometri proti koncu tanka tako hitro ni?ajo, ima? ?e 200km, vozi? zelo lepo in naredi? 100km in ima? samo ?e 40 km, potem grem tankat in ne gre noter ve? kot 50 litrov, tank pa naj bi dr?al 60 litrov.

 

To mi je zelo mote?e, ker od slovenske meje do Dalmacije in nazaj, ali pa do Beograda in nazaj ne pridem z enim tankom ker no?em riskirat da mi zmanjka nafte, ker pri dizlih je problem ?e ti noter potegne zrak in svijarijo.

 

Sicer je avto?ek super, motor gre za svoje konje odli?no in je res tih, podvozje fino, le tega bedastega ra?unalnika pa ne razumem kako da japon?ki ne morejo po?timat, tudi to bi se s softwareom dalo re?it, ali pa je to marketing fora, da vsak ki gre na testno vo?njo preveri porabo in ne vidi dejanske?

Napisano

Fantje, pa kaj kupujete poleg avta, stvari, s katerimi imate potem te?ave ?

 

Jaz prisegam na klasiko kazalac + lu?ka me ?e nista nikoli pustila na cesti, enostavno ko lu?ka posveti, grem tanka in zdravo. Za kar za te "potovalne" ra?unalnike ne morem re?i, ker sem se 3X skoraj na?ajbal ravno zarad tega, ker sem gledal nanj in ne na kazalec.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Fantje, pa kaj kupujete poleg avta, stvari, s katerimi imate potem te?ave ?

 

Jaz prisegam na klasiko kazalac + lu?ka me ?e nista nikoli pustila na cesti, enostavno ko lu?ka posveti, grem tanka in zdravo. Za kar za te "potovalne" ra?unalnike ne morem re?i, ker sem se 3X skoraj na?ajbal ravno zarad tega, ker sem gledal nanj in ne na kazalec.

 

 

?e pa pride v paketku? :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano
  je Allyssa napisal:

?e pa pride v paketku? :ne vem:

 

Ne gleda? na to ampak kazalac, samo za ?enske ki ste ?e v osnovi, firb?ne kot 100 hudi?ev, pa? to ne gra, ker je treba skoz neki brskat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej ne gledam niti se ne zana?am na to,..js sm tko al tko nejbl sre?na k je poln tank,..tko da grem tankat k pride do zadnje ?rtice in sploh ne ?akam da lu?ka posvet :harhar:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano
  je Allyssa napisal:

sej ne gledam niti se ne zana?am na to,..js sm tko al tko nejbl sre?na k je poln tank,..tko da grem tankat k pride do zadnje ?rtice in sploh ne ?akam da lu?ka posvet :harhar:

 

Pridna :ljubezen: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem mel zastavo 128 (limuzina :) ) in se mi je pokvaril kazalc za gorivo...od takrat naprej vedno resetiram stevc za kilomtere in gledam tudi kilometre...ziher je ziher

ni vsaka drzava albanija kjer mas benz pumpe na vsakih 10m

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

jaz sem mel zastavo 128 (limuzina :) ) in se mi je pokvaril kazalc za gorivo...od takrat naprej vedno resetiram stevc za kilomtere in gledam tudi kilometre...ziher je ziher

ni vsaka drzava albanija kjer mas benz pumpe na vsakih 10m

 

To z ?tevcem delam na mopedu, samo tam imam rezervo, samo obrnem pipo in teram dalje, tako kot je imel APN 6, to je zakon, tanovi imajo lu?ke, ki pa so slabo vidne ob mo?nem soncu in sem bil pri?a ko je kolega "obstal" suh kot poper. :(

 

  je Marko_mx-3 napisal:

ali pa Poljska in ?e?ka :D

 

In slovenija, si pozabu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz bi rad enkrat tankal 55 litrov v 60 litrski tank pa mi nad 52 ?e ni uspelo, zakaj je potem taka specifikacija ?e je zadeva neuporabna? In v?asih ima? v tujini pumpo ?ele ?ez na primer 60 kilometrov, potovalni ra?unalnik ka?e ?e 130km kar je ?e skoraj 40km da se lu?ka pri?ge, pa komaj pride? do pumpe oz. si brez potrebe nervozen, ker potem ko tanka? je ?e 10 litrov goriva noter, kar pomeni da bi se teoreti?no lahko peljal ?e precej ve? kot 100km. Pa ko se vra?a? iz juga no?e? ravno na INA pumpi tankat... nikol ne ve?

Napisano

ja pa tanka? na nenajljub?i pumpi lih tok da pride? do take keri zaupa? a n,..ni ti treba lih polno natankat :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Jah eni imamo "sre?o" in tankamo v 70 litrski tank, malo manj kot 76 litrov.

:blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.