Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ce bi bil LPG res tako idealen in poceni... bi se vec proizvajalcev odlocalo in imelo ze pri serijskih na izbiro tudi LPG... v realnosti pa je tpo mojem obcutku serijskih LPGjev manj kot elektricnih ;) ... Poznam samo Opel... pa se o tem se zelo malo govori... Verjamem, da je se kaksen proizvajalec... a ocitno niso konkurencni...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel :). Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.

Ob 8h dizlih nisem imel niti enega primera o katerih ti govoris, pri bseh kmjih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

fetching the poopcorn :) 

 

online right now: 

gasoline vs diesel fight :)

 

?e kolcalo se nam bo po ma?inah iz pred 10 - 20 let :) bodisi dizl ali bencinc

 

pa na?im dr?avam tudi, oz. bodo pa? na?li druge davke, da bodo o?emali ljudstvo 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tudi sam lahko pritrdim Juresu. Dokler sem imel bencinarje, sem imel te?ave. Pa ne samo z Reno, ki je bil sploh poglavje zase: vsak mesec sem ga na poti v slu?bo pustil na servisu in na poti nazaj "pobral". Dokler je bil v garanciji, je ?e ?lo, sem se pa bal, kako bo, ko bo garancija mimo. No, teh skrbi me je re?ila ?ena, ko ga je vzvratno zapeljala ?ez ?karpo v drevo pri hitrosti okoli 60 km/h...

 

Odkar pa imam dizela?e, mi pa vsi prav ?kodo?eljno napovedujejo gigantske stro?ke vzdr?evanja in katastrofalne okvare. In ob?utek imam, da so kar razo?arani, ker se ni? od tega ni uresni?ilo... Trenutno na dvori??u dva dizela?a. Eden ima komaj 110.000 km, a so ti kilometri "malo bolj delovni"... Drugi dizela? pa pelje proti 220.000. In edini res velik stro?ek je bil pred 100.000 km, ko se je na servisu menjalo kar precej stvari. Ampak mislim, da bi se to menjalo tudi, ?e bi bil bencinar in servis ne bi bil bistveno cenej?i... 

 

Ko pa je potrebno res nekaj premaknit, pa enostavno mora biti dizel. Bencinar je tak kot ?ena: saj naredi, samo jamra. In ko se na?a sedem-?lanska dru?ina odpravi na po?itnice, pa zadaj pripnemo 1300 kg te?ko po?itni?ko prikolico in se odpravimo ?ez Rebrnice na potep, mora biti dizela?, da se zadeva sploh premika brez na?iganja v obrate. In tudi pri zaviranju z motorjem je precej ve? u?inka, ?e ima? dizela?a. Tako da, ja, lahko se ljudje hecajo na elektriko, plin in bencin. Ampak ko se zresnimo in za?nemo z resnim delom, je pa dizela? na vrsti.

 

Pa ne mi zdaj za?eti z centrom Ljubljane in podobno. Ljubljana je ve?inoma vodoravna. In ?e odpre? prtlja?nik pa dvakrat po?teno prdne?, se premakne? od semaforja do semaforja. To res ni prostor za dizela?a, res je. Jaz govorim o druga?nih razmerah kot na primer 10 kilometerski vzpon s povpre?nim naklonom 5% in skupno te?o okoli 3,5 tone - raje ?e kaj ve?...

Napisano

Jaz vozim ?e tretjega bencinarja pa ve?ino avtoceste. Letno cca 25 000 km. 

Pred kak?nim letom dni sem ?el ra?unat in sem nekako pri?el do zaklju?ka da je to nekje ravno meja ali imeti bencinarja ali dizla. Za vsi ki delajo nad 25 000 km je (verjetno) bolj racionalna izbira dizel.

Kar se okvar ti?e je pa kur.., poznam tipe ko so nardili 300k brez te?av in take, ki majo sranje. Avto je pa? tombola, jebat ga. ?e bi bila idealna re?itev bi jo vsi imeli.

Sam osebno raje kupim rabljen avto na bencin, novega pa dizlarja - ravno zarad statistike in pa ker po navadi ne ve? to?no kaj se je dogajalo z avtom.

Po mojem mnenju ima plin preve? pomanjkljivosti v primerjavi z dizlom, zato ga ne bi imel. (Seveda se mogo?e motim!)

 

Druga?e pa kar se ti?e vo?nje ?za du?o? ma ni ga ?ez bencinarja. :)

Edini minus je pomanjkanje navora v peti ali ?esti, ko si na avtocesti nalo?en, takrat me pa dizlarji ?ijejo za ?alo.

Napisano

Jaz vozim ?e tretjega bencinarja pa ve?ino avtoceste. Letno cca 25 000 km. 

Pred kak?nim letom dni sem ?el ra?unat in sem nekako pri?el do zaklju?ka da je to nekje ravno meja ali imeti bencinarja ali dizla. Za vsi ki delajo nad 25 000 km je (verjetno) bolj racionalna izbira dizel.

Kar se okvar ti?e je pa kur.., poznam tipe ko so nardili 300k brez te?av in take, ki majo sranje. Avto je pa? tombola, jebat ga. ?e bi bila idealna re?itev bi jo vsi imeli.

Sam osebno raje kupim rabljen avto na bencin, novega pa dizlarja - ravno zarad statistike in pa ker po navadi ne ve? to?no kaj se je dogajalo z avtom.

Po mojem mnenju ima plin preve? pomanjkljivosti v primerjavi z dizlom, zato ga ne bi imel. (Seveda se mogo?e motim!)

 

Druga?e pa kar se ti?e vo?nje ?za du?o? ma ni ga ?ez bencinarja. :)

Edini minus je pomanjkanje navora v peti ali ?esti, ko si na avtocesti nalo?en, takrat me pa dizlarji ?ijejo za ?alo.

saj to je bistvo - ?e ne dela? veliko km buh ne dej dizla, ?e pa klepa? pa ja

No dejmo biti malo realni. Dejstvo je da ti pri dizlu lahko odpove vec komponent, katerih popravilo nikako ni poceni.

trenutni dizel me pride ceneje kot bencinc....kompresor klime 170? seleni 40?, to je vse kar je crknilo do 200.000km. kakor vem je kompresor klime za mazdo (ne glede na tip motorja) 470?

Da jaz obremenim s svojimi potmi in kilami bencina verjamem da bi tudi kaj ve? odpovedalo.

 

Po moje je bolj pomembna znamka kot pa nafta vs benz. Tukaj pa zmaga Fiat, deli poceni ko ku...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

fetching the poopcorn :)

 

online right now: 

gasoline vs diesel fight :)

 

?e kolcalo se nam bo po ma?inah iz pred 10 - 20 let :) bodisi dizl ali bencinc

 

pa na?im dr?avam tudi, oz. bodo pa? na?li druge davke, da bodo o?emali ljudstvo 

 

Primerjati je treba turbo motorje, proti atmosferskim motorjem - in danes je ?e ve?ina(?) novih bencinarjev turbinskih, torej?

 

Meni se ni? ne kolca po bullet-proof katrci (R4) - danes imam pri ?e enkrat te?jem, bistveno prostornej?em avtomobilu, ki je 4x mo?nej?i in ima vse pritikline na ?elu s klimo skoraj enako porabo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Z Mazdinimi Skyactive bencinarji se je meja prevo?enih km/leto verjetno ?e zvi?ala. In je vedno bolj v prid Bencinarju. ?e bo Sky X prinesel to kar pi?ejo potem po moje ni ve? dolgo ?as, ko Mazda sploh ne bo ve? delala Dieselov, glede na sodelovanje z Toyoto, bo pa verjetno slo tudi v smer Hibridov.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Z Mazdinimi Skyactive bencinarji se je meja prevo?enih km/leto verjetno ?e zvi?ala. In je vedno bolj v prid Bencinarju. ?e bo Sky X prinesel to kar pi?ejo potem po moje ni ve? dolgo ?as, ko Mazda sploh ne bo ve? delala Dieselov, glede na sodelovanje z Toyoto, bo pa verjetno slo tudi v smer Hibridov.

Se strinjam, da bodo mogo?e ?ele sky x benzinski motorji nadomestili dizle. Tejle trenutni tega ?e ne po?nejo ( premajhen navor).

Primerjati je treba turbo motorje, proti atmosferskim motorjem - in danes je ?e ve?ina(?) novih bencinarjev turbinskih, torej?

 

Meni se ni? ne kolca po bullet-proof katrci (R4) - danes imam pri ?e enkrat te?jem, bistveno prostornej?em avtomobilu, ki je 4x mo?nej?i in ima vse pritikline na ?elu s klimo skoraj enako porabo.

Meni se niti nekolca po starih benzinrjih, ker sem imel stalno neke te?ave z vsemi ( od ?entralin do hladilnih sistemov, elektrike...)

 

Kar se pa ti?e okvar je pa to verjetno tombola; lahko se ti kvari ful benzinar, lahko dizel lahko pa nobeden.

Po mojem je strah  o okvarah dizlov predvsem zato, ker jih je neprimerno ve? kot z benzinskimi motorji na na?ih cestah in posledi?no je ve? zapisov o okvarah. Veliko teh okvar je splo?nih, tako, da bi se zgodile tudi na benzinskih izvedenkah ( te?ave z lu?mi, verige, zavore, razno tresenje, te?ave z menjalniki,te?ave z ra?unalniki,te?ave z rjavenjem itd.)

Res pa je, da je zadnje ?ase ve? problemov z dizli in dpf filtri in to predvsem zato, ker ljudje uga?ajo motorje med regeneracijo. Po prebranem sem pri?el do zaklju?ka, da se da to?no ugotoviti, kdaj se regeneracija izvaja- ne dela i-loop, mo?nej?i in bolj globok zvok iz izpu?ne cevi in pove?ana poraba goriva. Pa zaboga, ?e vidi?, da se trenutno izvaja regeneracija ne ugasniti vozila ampak naredi ?e tisti ?astni krog 5-10 min v tretji nad 2000 obratov in ko se kon?a lepo parkira? vozilo. saj ni to vsakih 10 km ampak tam nekje na od 200-250 km.

Prepri?an sem, da so tej novi skyactiv motorji neuni?ljivi.Vsaj Nina Jeran?i? in kolegi so to dokazali z 24 urno vo?njo na fullna ovalu ATP Papenburg v Nem?iji- ( povpre?na brzina 209,824 km/h). Veste kaj to pomeni na ful 24 ur? In nobenih problemov z motorji. Bile pa so tri limuzine 175 konji?ev,

 

 

 

Napisano

Se strinjam, da bodo mogo?e ?ele sky x benzinski motorji nadomestili dizle. Tejle trenutni tega ?e ne po?nejo ( premajhen navor).

Meni se niti nekolca po starih benzinrjih, ker sem imel stalno neke te?ave z vsemi ( od ?entralin do hladilnih sistemov, elektrike...)

Samo to je bil ?e u?itek ?ravfati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ne seri, da moras stalno posvecati pozornost kdaj se bo gospod motor odlocil delati regeneracijo potem pa se tresti d slucajno ne ugasnes motorja... ne hvala. Pa da niso sposobni instalirat ene lucke ki bi opozarjala na regeneracijo tudi ne razumem.

 

Zanimivo je da imajo na tujih forumih en kup problemov z mazdinimi dizli, se posebej s 175KM pri nas so pa neunicljivi. Zanimal sem se z nakup 175km dizla pa sem s prve roke dobil nasvet... sm pusti dizle na miru, se posebej 2.2 motor, okvar je vec kot minnionov.

Napisano

Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.

Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.

Tudi pri skyactiv motorjih je bil problem le pri letniku 2013 zaradi slabe obdelave

gredi. Pozneje so to te?avo odpravili.

Ja in pa seveda so spet pacienti(kot pri vseh znamkah), ki ne poslu?ajo motorja in samo gasa-pali- gasi. Za take dizli zagotovo niso in bodo imeli probleme.

In ja so neuni?ljivi v pravih rokah.

 

 

Napisano

Alex je ze res da imas lahko z vsakim avtom probleme pa je to lahko bencinar ali pa dizel, ampak je procent tveganja pri bencinarju definitivno manjsi. Kot sem ze prej omenil ima dizel ostale komponente katere bencinar nima in se le te zelo pogosto kvarijo ( turbina, zamasene sobe, bakrene podloske, veriga, dpf itd.) in ze samo iz tega vidika je vzdrazevanje drazje. Nisem se zasledil, da bi bencinar imel problem s ketno (govorim za mazdo), kar pa ne pomeni da to ni mogoce je pa prej izjema kot pravilo, medtem ko sem za dizle ze marsikje prebral da so imeli probleme s ketno. No spet smo pri seenem dragem posegu, da o menjavi sklopke sploh ne zgubljam besed. Prosim ne me narobe razumet nisem nek zaprisezen "bencin lover", ampak preprosto ne vidim plusa v dizlu tako stroskovno kot po kvaliteti. Poleg vsega nastetega ima dizel tudi par jurckov visjo ceno od bencinarja. Jest se popolnoma strinjam, da ce imas ti neko delovno vozilo in zaradi tega potrebujes velik navor (Slivka) je logicno, da bos vzel dizla, ampak za nas ostale normalne smrtnike kateri se peljemo na siht in nazaj ter na morje se mi pa zdi malo mocnejsi bencinar in pac na plin zmagovalna kombinacija. Je pa res da tako kot te dizel lahko zajebava te lahko tudi bencinar, samo naceloma z bencinarjem ni nekih dram. Tist potrosn material, katerega si pa prej nasteval pa nima nobene veze s tipom motorja, ampak gre za mazdine hibe (karoserija, bremze itd.). Nvem jest recimo k primerjam pri bratu k ima bmw e39 m optic 193 konjov pa je na plin in to k prtisnes na gas avto lepo vlece in se za moje pojme dizel skrije. Avto sicer pije 10l (1999letnik), ampak je ze 10let na plin tako da je neka realna poraba 5.3l/100km in imas nizko porabo in navora cez glavo ter povrh vsega se ornk zvok ne pa ko da nek traktor peljem.

Napisano

Torej, odkarta? 35k za avto in nato ugasas radio da slisis motor in dnevno odpiras pokrov motorja kot na bov?jaku. No vidim da dizel res ni zame.

Napisano
... ... ... ..., novej?e bencinarje kot je skyactive pa mislim da sploh ne more? dati na lpg ker imajo tako veliko kompresijo,

 

Kolikor vem, LPG prenese vi?jo kompresijo kot bencin. Torej bi se jih teoreti?no lahko predelalo na plin...

Napisano

Torej, odkarta? 35k za avto in nato ugasas radio da slisis motor in dnevno odpiras pokrov motorja kot na bov?jaku. No vidim da dizel res ni zame.

 

 

To je malo sarkasticno napisano... ane?  :blink: Problemi so lahko z enim kot z drugim... in eni niamjo problemov ne z enim, ne z drugim ...  :rolleyes: ... imamo pa moznost izbire... in vsak naj se sam odloci, kaj mu bolj ustreza ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.

Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.

Tudi pri skyactiv motorjih je bil problem le pri letniku 2013 zaradi slabe obdelave

gredi. Pozneje so to te?avo odpravili.

Ja in pa seveda so spet pacienti(kot pri vseh znamkah), ki ne poslu?ajo motorja in samo gasa-pali- gasi. Za take dizli zagotovo niso in bodo imeli probleme.

In ja so neuni?ljivi v pravih rokah.

 

Ali pa ima? "sre?o" in ti zaradi slabe nafte ?obe zadela.

 

Pol pa so mi pri 30.000 km Peugeota 308 II 1.6 HDi na menjavo ?ob peljali. Sre?a je bila, da so jih lahko s prisilo in pravo kemijo (nekim ekstremnim aditivom za ?i??enje sistemov) pre?istili, druga?e bi ta ?port stal dobrih 1500 EUR.

 

Je pa marsikomu dizel pri srcu zaradi relativno enostavnega (in ne ravno prijaznega do motorja) dviga mo?i z remapingom. To sem naredil mojemu Partnerju. ?e zmeraj gre kot strela, samo ob?asno take zvoke spu??a, da se ti smili.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Na forumih je navadno tako, da tisti, ki najbolj benti nad kvaliteto dieslov se nato v drugi temi hvali kako se poceni vozi na kurilca.

33112_1.png

Napisano

Na forumih je navadno tako, da tisti, ki najbolj benti nad kvaliteto dieslov se nato v drugi temi hvali kako se poceni vozi na kurilca.

He, he, res je. Ponavadi so pa najve?ji strokovnjaki za dizle tisti, ki v ?ivljenju ?e niso imeli dizla in samo prebirajo razne forume in se naslajajo nad tem, da oni pa ?e niso mone, da bi imeli probleme.

Kar se ti?e tega, da bi moral radio uga?at in poslu?at motor je pa na ?alost tako, da nekateri tudi btez muzike ne poslu?ajo motorja in turirajo na 3500 obratih v tretji po avtocesti.Kaj ?mo.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zanimivo. Vedno vsi govorijo in pi?ejo, da je pri ve?ji hitrosti ve?ja poraba.

 

Na?a Mazda 5 je pa ravno obratna.

 

Notri je ra?unalnik, ki ra?una tudi povpre?no hitrost. izku?nje ka?ejo, da je pri povpre?ni hitrosti 40 - 50 km/h poraba okoli 7 litrov na 100 km. Pri povpre?ni hitrosti 60 - 70 km/h je povpre?na poraba okoli 6 litrov na 100 km. Pri povpre?ni hitrosti 80 - 90 km/h pa poraba pade na nekaj ve? kot 5 litrov na 100 km...

 

:jezicek:

 

Sicer bi to bolj sodilo kam med "manipulacije" ali kaj podobnega...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

To je pravilno - motor ima najbolj?i izkoristek ravno v obmo?ju med 80 in 90km/h, kjer na ?tevilo obratov in hitrost so najbolj idealni pogoji. Zato imajo tisti, ki se vozijo po regionalkah najbolj ugodno porabo. Poraba pod temi in seveda nad temi kilometri pa je vi?ja oziroma se nato z ve?anjem hitrosti kar po?teno pove?uje. 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.