Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto je bil do sedaj redno servisiran na poobla??enem servisu in tako bo tudi v bodo?e.upam da je bil do sedaj vozen normalno,od sedaj sigurno bo. Me pa zanima za mazdo 2.2 175 konjev 2013 kak?ni so simptomi za okvaro odmi?ne gredi? Sicer je v garanciji...pa vseeno spra?ujem.

Lp Jani
 

Napisano

Avto je bil do sedaj redno servisiran na poobla??enem servisu in tako bo tudi v bodo?e.upam da je bil do sedaj vozen normalno,od sedaj sigurno bo. Me pa zanima za mazdo 2.2 175 konjev 2013 kak?ni so simptomi za okvaro odmi?ne gredi? Sicer je v garanciji...pa vseeno spra?ujem.

 

Lp Jani

 

 

 

Prizge se opozorilo in ene par luck :) ...

 

IMG_3730-20171129-081924.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.

Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.

Tudi pri skyactiv motorjih je bil problem le pri letniku 2013 zaradi slabe obdelave

gredi. Pozneje so to te?avo odpravili.

Ja in pa seveda so spet pacienti(kot pri vseh znamkah), ki ne poslu?ajo motorja in samo gasa-pali- gasi. Za take dizli zagotovo niso in bodo imeli probleme.

In ja so neuni?ljivi v pravih rokah.

nima? prav... res je da je treba nivo olja kontrolirat, dandanes bi to moral avto za ta denar biti sposoben sam, da voznika opozori, da je nekaj narobe, ?e preden pride do resnih po?kodb.

 

Kar se ti?e pa poslu?anja zvoka motorja pa, 90% uporabnikov ni mehanikov, in ne morejo vedeti, kak?en je pravilen zvok motorja, ?e posebej pri dizlih, ki so v hladnih jutrih ve?inoma robati in treso?i, ko se ogrejejo pa spet malo manj, ?e pa sedi? kot uporabnik v kabini, ki so dandanes relativno dobro zvo?no izolirane, pa sploh ne more? oceniti ali je kaj narobe, ali pa ne...

 

vse zgoraj na?teto je odgovornost proizvajalca do kvalitete lastnega izdelka in se nikakor ne more in ne sme prelagati na odgovornost uporabnika!

 

p/s: ?e najve?ja neumnost ki je zapisana v navodilih nekaterih proizvajalcev: "Poraba olja je lahko tudi do 1L / 1000km, in s tem ?e ni ni? narobe. Svetujemo vam, da pri vsakem to?enju goriva preverite nivo olja."

Katastrofa... ?e nekdaj so nekateri Renoji imeli prikaz nivoja olja v motorju, ne vem zakaj je to danes tak te?ko pri bolj?ih/novej?ih/dra?jih avtih...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.

Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.

Ne bo ?ist dr?alo, ?eprav sem redno dvigoval haubo bi skoraj postal pacient.

Pacienti so pri mazdi, ker so skrivali da ima njihov motor tovarni?ko napako. (da ?e malo blatim) :hudicek:

 

To je pravilno - motor ima najbolj?i izkoristek ravno v obmo?ju med 80 in 90km/h,

Rekordno nizko porabo na relaciji ?iht-dom sem imel, ko zaradi prometa nisem presegel hitrosti 50km/h. Seveda je DZG menjalnik dr?al vrtljaje na rekordno nizki vrednosti kar ni glih zdravo za ma?ino.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ali pa ?e vozi? na avtoplin in se ti po?vi?gava ob misli na potro?njo goriva, ker ?e pogoltne pol litra ve? je to nekih 30?centov na 100km.

 

Naj ga le pije, na zdravje! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz vsak dan vozim za ve?jim ?tevilom dizlov in ti pa prav lepo di?ijo, zlasti tisti starej?ih letnikov ali pa novej?i in z odstranitvijo filtra. Tak ko pohodi gas toliko zakadi, da je nekaj ?asa vidljivost blizu nule! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz vsak dan vozim za ve?jim ?tevilom dizlov in ti pa prav lepo di?ijo, zlasti tisti starej?ih letnikov ali pa novej?i in z odstranitvijo filtra. Tak ko pohodi gas toliko zakadi, da je nekaj ?asa vidljivost blizu nule! :(

 

 

Noja... tudi za kaksnim starim bencinarjem ravno ne disi prav lepo ... Ce se ze gremo na to... potem so najmanj smrdeci EV ... razen ce se ne zacne smodit kaksna elektricna napeljava  :lol:  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Da malo obudimo temo :) v zadnjih 5 dneh naredil cca 1900km - 1000km na avtocesti (Lj - toskana - LJ) ostalo pa naselja in mesta oz voznja po toskani. Poraba pa vidna iz slike (M32017, bencinar 2.0 120konjickov). Zelo pozitivno presenecen. V toskano smo celo prisli z 5.3l/100km. In da se razumemo voznje se ni prilagajalo cimnizji porabi. b61aa560e1de2393a7c4eae39370975e.jpg

Napisano

:notworth: Dr?i, Skyactiv bencinarji so res neverjetni, kar se porabe ti?e. :notworth:

Dajte ga meni,da ga "mu?ki"poteram pa da vidimo, koliko bo realna poraba.:)

 

 

Napisano

Dajte ga meni,da ga "mu?ki"poteram pa da vidimo, koliko bo realna poraba.:)

Nic bat tudi jaz znam dosezt ?mosko? porabo ;) ampak ob kulturni voznji pa dosezes zgornji rezultat. Na gor pa prakticno ni omejitev

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Napisano

Nic bat tudi jaz znam dosezt ?mosko? porabo ;) ampak ob kulturni voznji pa dosezes zgornji rezultat. Na gor pa prakticno ni omejitev

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sej, te porabe niso relevantne oz. niso pravi pokazatelj.Po Italijanskih avtocestah se itak vsi cijazijo 120 max. 130/uro.?e gre? v njihovem tempu je jasno, da bo poraba ni?ja.

 

 

Napisano

Sej, te porabe niso relevantne oz. niso pravi pokazatelj.Po Italijanskih avtocestah se itak vsi cijazijo 120 max. 130/uro.?e gre? v njihovem tempu je jasno, da bo poraba ni?ja.

Definitvno se strinjam. Ne glede na vse sem prej na isto destinacijo prisel z mukami pod 7.5/100km (Renault clio 2006, 96konjickov).

Napisano

mazda 6 cd140 gt

kulk velik je kesl za nafto ?

pa kuk je kj normalna poraba ?

js mam 18 col gume in mam porabo nekje med 7-7,5l

Napisano

Ej zanimiva je meni ta poraba...

Zdaj sem imel nekaj prete?no avtocestnih relacij, kjer sem vozil med 140 in 160 km/h, 3 odrasli v avtu. Ma moja stara gara (2008, 2.0, 147 km) ga ni pila ve? ko 7.1 do max 7.5 L. 

Se mi zdi, da avtu teh 4k obratov prav pa?e (najve?ji navor) in se dodaja plin res minimalno.

No kar ho?em povedat, kljub temu da zra?ni upor raste s kvadratom hitrosti, sem skoraj prepri?an da je razlika v porabi minimalna ?e vozim 120-130 ali pa 150 km/h.

 

LP!

Napisano

810 km z enim keslom pa pise da je se kao za 70 km

kombinirana voznja

men se zdi kr ok za tko mali kesl

mazda 6 cd140

Napisano

Jest sem imel na potovalnemu racunalniku ze 0 km remaining in sem se peljal se nadaljnih 5 km do crpalke in tankal polnega. Notri je slo 57 l tako, da je avto imel se 7-8 l benza, ko je kazalo 0 km remaining. Meni se je pa se tok cudno zdelo zakaj ima tako majhno rezervo. Zej vem, da nima :)

Napisano

A ima mazda 60L tank?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

z mojim prejsnim avtom

bmw 525d sm naredu 1100 km tu nekje

na bcju mi je pisal 7.1l

pa je dost tezji biu pa ga nism sparu in vecinoma mestna voznja

je pa res da ma 75l kesl se mi zdi

ampak vseen 2.5 masina 2002 letnik pa je majn pil k mazda

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.