Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mal podatkov za siriusa:

 

tankal 56l, prevozenih po stevcu 976km, kar pomeni 5.73l/100km

povprecna hitrost 107km/h, max pa 135 po stevcu, lj-dunaj-lj-brnik-trst

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mal podatkov za siriusa:

 

tankal 56l, prevozenih po stevcu 976km, kar pomeni 5.73l/100km

povprecna hitrost 107km/h, max pa 135 po stevcu, lj-dunaj-lj-brnik-trst

 

Zelo lepo povpre?je za AC. Meni je sedaj nekje po BC 6,3 z lokalno drkarijo 6-7 km v eno stran pa po?itke, nato v drugo smer. Pride pa tu do izraza tudi razlika v mo?i 129 vs 163 in neto te?i vozila 1420 vs 1670. Jaz se zadnje ?ase vozim v glavnem s praznim, ne vem pa kolko dodatne te?e si imel ti na tej relaciji.

V kratkem planiram dino test, najprej brez metabond aditivov, potem pa ?e z aditivi. Bomo videli koliko se moj kalkulator porabe obnese.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Povpre?na poraba od zadnjega tankanja, to je 208km, zna?a 6,4 litra. ?e zmeri imam 2.3 motor in ne dizlaka. :jezicek:

 

Je pa bila umirjena vo?nja iz Kamnika v Kr. Goro in nazaj. :jupiii:

 

EDIT; pri dobrih 720 prevo?enih sem ?el ponovno polnit LPG in izra?unal povpre?no porabo 8,33 litra (BC je kazal genau 7,0 na koncu). :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Trenutna poraba psa: 100? + 70km poti / dan :whatever:

 

?kofjelo?ki rondo prevozim ?e na slepo...(ko Lampa)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po zandjem takanju sem imel prvi 250 km porabo 6,4, nato sem imel nekaj relacij po regionalkah, kjer je zaradi prometa in tudi spo?tovanja predpisov poraba do 620 prevo?enih km padla na povpr?no 5,5 l/100km. Izr?un ka?e, da sem z ne?no vo?njo porabil 4,2 l 100 km.

BC ka?e naslednja 2 podatka:

 

post-483-1359398416_thumb.jpg post-483-1359398442_thumb.jpg

 

Zadnjih 620 km je torej prevo?eno s porabo 5,5 l/100km

Zadnjih 1568 km pa s porabo 6,0 l/100 km. (40% AC 130-140 km/h po ?tevcu)

 

V obeh slu?ajih je povpre?na 52 km/h. Torej tu so regionalke, kjer se zaradi prometa in omejitev vozi do 90 km/h s precej omejitvami, vo?nje po naseljih, kjer zaustavljanja na semaforjih, pa tusi kak po?asne? ki vozi 60-70 km/h.

 

Na isti relaciji 97 km je v eni smeri bila poraba zaradi hitrej?e vo?nje 6,4 l/100km, za nazaj pa 4,2 l/100 km. ?asovno pa ni bilo velike razlike, nekje 5-10 min.

 

Ps.:

Pozabil sem navesti, da sem v zadniji rezervoar goriva dodal Megasel. Za sedaj ne morem re?i, ali je kaj malega vplival na porabo. Jutri pa menam ?e morotno in menjalni?ko olje. C5_III dobi Golda in GT, nato gre po kakih 500-1000 prevo?enih km ponovno na tester. Prvo testiranje je pokazalo 1X169,29 KM, 1X pa 167,91 KM (tovarna zagotavlja 163 KM), potem pa bomo videli, koko vsi trije aditivi vplivajo na rezultat.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Po zandjem takanju sem imel prvi 250 km porabo 6,4, nato sem imel nekaj relacij po regionalkah, kjer je zaradi prometa in tudi spo?tovanja predpisov poraba do 620 prevo?enih km padla na povpr?no 5,5 l/100km. Izr?un ka?e, da sem z ne?no vo?njo porabil 4,2 l 100 km.

BC ka?e naslednja 2 podatka:

 

post-483-1359398416_thumb.jpg post-483-1359398442_thumb.jpg

 

Zadnjih 620 km je torej prevo?eno s porabo 5,5 l/100km

Zadnjih 1568 km pa s porabo 6,0 l/100 km. (40% AC 130-140 km/h po ?tevcu)

 

V obeh slu?ajih je povpre?na 52 km/h. Torej tu so regionalke, kjer se zaradi prometa in omejitev vozi do 90 km/h s precej omejitvami, vo?nje po naseljih, kjer zaustavljanja na semaforjih, pa tusi kak po?asne? ki vozi 60-70 km/h.

 

Na isti relaciji 97 km je v eni smeri bila poraba zaradi hitrej?e vo?nje 6,4 l/100km, za nazaj pa 4,2 l/100 km. ?asovno pa ni bilo velike razlike, nekje 5-10 min.

 

Ps.:

Pozabil sem navesti, da sem v zadniji rezervoar goriva dodal Megasel. Za sedaj ne morem re?i, ali je kaj malega vplival na porabo. Jutri pa menam ?e morotno in menjalni?ko olje. C5_III dobi Golda in GT, nato gre po kakih 500-1000 prevo?enih km ponovno na tester. Prvo testiranje je pokazalo 1X169,29 KM, 1X pa 167,91 KM (tovarna zagotavlja 163 KM), potem pa bomo videli, koko vsi trije aditivi vplivajo na rezultat.

 

Dobra poraba samo ni? kej pretresljivega.Jaz imam z mojo MAZDA I generacije po regionalkah z ta mehko nogico tudi pod 6/100.Zadnji? smo ?li v N.Gorico, po ?ivem ledu po italijanski strani na avtostradi in sem vozil tja do 90/uro, poraba po BC-ju je bila 5.5l/100.In moj BC ne la?e trenutno ni?.

Imam pa sedaj samo mestna vo?nja, trenutna poraba 8.5/100, kar je za moje pojme odli?en rezultat. :bravo:

 

 

Napisano

Dobra poraba samo ni? kej pretresljivega.Jaz imam z mojo MAZDA I generacije po regionalkah z ta mehko nogico tudi pod 6/100.Zadnji? smo ?li v N.Gorico, po ?ivem ledu po italijanski strani na avtostradi in sem vozil tja do 90/uro, poraba po BC-ju je bila 5.5l/100.In moj BC ne la?e trenutno ni?.

Imam pa sedaj samo mestna vo?nja, trenutna poraba 8.5/100, kar je za moje pojme odli?en rezultat. :bravo:

 

Mora? upo?taviti mo? motorja, ta je v?asih pomenila pri ve?jih odstopanjih tudi ve?jo porabo. Pri novej?ih, moj je letnik 2010, pa so dosegli nakako porabo po trenutnih potrebah. Nova generacija dizel motorjev se polni z gorivom preko pezoeltri?nih injektrojev, ki omogo?ajo veliko preciznej?e doziranje goriva na malih obratih patudi na drugih. Npr. pri neobremenjenem motorju je poraba 0.0, tako, da se spla?a zavirati z motorjem. Za EKO vo?njo ra?unalnik prioro?a menjajvo brzin na 1800 o/min.

Vsekakor je tvoja poraba dober rezultat. Upo?tevati mpra? tudi, da je moj vaj 200 kg te?ji od tvojega, kar tudi pripomore k porebi. Moj prej?nji je imel 2200 ccm in 134 km in je slabih 200 kg la?ji od sedanjega, pa sem ga te?ko spravil pod 7 l/100 km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Me res zanimajo rezultati, tole ste se lotili kar natan?no. To ste merili pri Ercu verjetno?

 

Pri Mitji.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ta ma tud grozne stevce, kot mazda 6 mirai ali gta...edino ima pa nekaj carskega, kar nobena mazda 6 nima: stevc za kolicina olja...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ta ma tud grozne stevce, kot mazda 6 mirai ali gta...edino ima pa nekaj carskega, kar nobena mazda 6 nima: stevc za kolicina olja...

 

Ni koli?ana olja marve? temperatura olja (tudi pomemben podatek). Koli?ino kotrolira prek senzorjev, ki preko ra?unalnika opozarja pri zagonu na koli?ino olja. Mislim pa, da opozarja tudi med vo?njo, ?e koli?ina olja pade pod min. nivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ni koli?ana olja marve? temperatura olja (tudi pomemben podatek). Koli?ino kotrolira prek senzorjev, ki preko ra?unalnika opozarja pri zagonu na koli?ino olja. Mislim pa, da opozarja tudi med vo?njo, ?e koli?ina olja pade pod min. nivo.

 

nekajkrat sem vozil en peugeot 206 (neki bolj sportnega) pa je mel stevc, ki je ob zagonu kazal kolicino olja, potem pa temperaturo...to je res super odlicno, ne pa eni danasnji avti (npr skoda fabia) nimajo niti kazalca za temperaturo hladilne tekocine...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tut BMW ga nima :-)

 

ooo bmw ima, sam mores vedet kje gledat. drugac pa en kup novih avtov nima kazalca za temp. hladilne tekocine. tudi cx-5 nima. :(

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ja, v klasi?ni obliki tako kot ostali ga nima. To sem mislil. Kaj je pa v skritih menijih je pa druga zgodba. Za povpre?nega slovenca to odpade :)

Napisano

ooo bmw ima, sam mores vedet kje gledat. drugac pa en kup novih avtov nima kazalca za temp. hladilne tekocine. tudi cx-5 nima. :(

 

:blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pri bmw serije 5 e60 je pokazatelj temperature tam ko se zacne rdeco polje za obratomer. premika se mu un konc k oznacuje rdeco obmocje.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Lahko si pa pomaga? s telefonom in OBDII modrozobim konektorjem. Ta med drugim prikazuje ?e marsikaj (neuporabnega):

post-6662-1359506179_thumb.jpg

Napisano

Nadaljujem temo porabe C5 turier 2.0 160.

Danes sem tankal 59,99 l dizla, prevozil sem 1068km, povpre?na hitrost je bila 62 km/h.

Nekje 60% AC , 20% regionalne in 20% drkarija 6 km v eno smer, hlajenje in 6km v drugo.

Torej rezultat je 5,617 l/100km. Po AC je bilo vo?eno prvih 300 km 140 km/h ( tempomat) 200 km je bilo vo?eno s 130km/h, zadnjih 100 pa 120 km/h, pa regionalnih je bilo vo?eno nekje do 90 km/h, ena relacija cca 100km nekoliko bol ostro, lokalno pa ne?no. Mislim, da je rezultat za tako te?ek avto zelo dober, ?eprav ste pri mazdah navajeni malih porab.

V kratkem bo opravljen ?e test vpliva Metabond aditivov na mo? motorja in porabo.

 

Je pa zanimiv podatek, da je razlika v povpre?ni porabi na 120 km/h in 130 km/h (v obeh slu?ajih tempomat) dober liter goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mislim, da je rezultat za tako te?ek avto zelo dober, ?eprav ste pri mazdah navajeni malih porab.

V kratkem bo opravljen ?e test vpliva Metabond aditivov na mo? motorja in porabo.

 

Je pa zanimiv podatek, da je razlika v povpre?ni porabi na 120 km/h in 130 km/h (v obeh slu?ajih tempomat) dober liter goriva.

 

Heh, vsaj jaz nisem navajen male porabe :) Po zelo le?ernem Toskanskem kruzanju sem imel kljub praznemu avtu 6,4 litra porabe, ?eprav sem dokaj hitro menjaval in ga nisem gnal. Mislim, da pod to ne morem prit.

 

Kar se Metabonda ti?e, se meni ob dodatku Golda poraba ni premaknila nikamor navzdol, pri Megaselu pa sploh ne. Ampak recimo, da je dobro za za??ito motorja. Naslednji? probam s Slick 50, ki ga bolj hvalijo.

 

Pri meni med 120km/h in 150km/h ni niti 2 deci razlike v porabi (pri prvi okoli 6,9 litra, pri drugi 7,0 litra). Vsaj nekaj, s ?emer se lahko tola?im <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.