jures Napisano 4. februar, 2015 Prijavi Napisano 4. februar, 2015 Eh stara fora na pumpi Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Katjaa Napisano 4. februar, 2015 Prijavi Napisano 4. februar, 2015 Moji se je ob?utno dvignila poraba ob zadnjem tanku - vo?nja na kratke razdalje 7,5. Druga?e pa 6,7 po BC 6,2. Citiraj
Tomozuki Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 dne 3. 2. 2015 ob 20:41 je SpEkTr napisal: Ja, verjamem. Bi pa rekel, da ne vem 1600kg te?ki avto 1.0 motor z nevem kolk super duper konji ?e vedno te?je premika oz. se bo precej bolj matral, kot pa atmosferc 2.0 recimo To pa?e v mala jaj?ka. Ne pa v avte ala s-max. No da se, na koncu itak pla?amo kupci z vzdr?evanjem. Seveda. Jaz turbinarja s pod 160 konji na 1600kg te?e sploh ne bi jemal. Ampak taki kot zgoraj omenjeni speljevalci izpred semaforja, pa pomoje ne rabijo dosti. Ene 125 ihahajev jim je verjetno ?ez glavo in jih polovica ?e spi pod pokrovom, medtem ko se jih nekaj mu?i s premikanjem koles. Sem samo enkrat imel enega HDI-ja z 90 konji pa sem mislil, da bom avto pognal v grabn - dokler se ni na?la ena gospodi?na, ki se ji je bilo vseeno, da mora pla?evat cestnino za 2000 kubikov, od katerih ni ni?. Sicer pa, ?e spet primerjam mojega starega 1800 kubi?nega Mondea (s te?o okoli 1300kg) in si predstavljam, da bi imel noter 1.0 ecota (z 125 konji), bi dejansko ?el ?e malo bolj?e. Vsaj po krivulji navora sode?. Hecno je to, da nam te male kubature vzbujajo dvome, ?eprav se motor ni? opazno ne matra oziroma se sploh ne ?uti, da vozi? neko mlin?kasto zadevo, ki po zvoku ?e najbolj spominja na Matiza Citiraj
Tomozuki Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 dne 3. 2. 2015 ob 21:30 je Boss napisal: No ja to se glih ni za hvalt, ker precej?en dele? folka tako po?asi speljuje, da jih ?e pe? prehiti? - pa? vse v stilu var?evanje in bohnedaj, da bi kdo prtisnu gas ve? kot za en cm. Pa spet omenja? ?estko prve generacije, kjer dejansko se pod 1900 obrati kaj dosti ne dogaja oziroma skoraj ni? in ?e si pri 60km/h v ?etrti stisnil gas je eno samo mrtvilo. Pri novej?ih dizlih oziroma najnovej?i pa turbo lukenj skoraj ni ve? in zadeve vle?ejo prakti?no od 1100-1200 obratov. Je pa res da od teh novih turbo bencinskih mlin?kov sem peljal le Golfa 1.2 TSi 105KM in resnici na ljubo nisem bil ni? navdu?en, verjetno zato, ker je pa? pre?voh. 1.6 TDI mi je bil bolj dinami?en, se je pa TSI lepo zavrtel v obrate ampak takrat je pa teklo notri, da je bilo veselje (za ?rpalkarje mislim). Moram probat ?e kaj mo?nej?ega, da lahko bolj relevantno sodim o tej zadevi - recimo vsaj tam nekej 140-160KM. To sem omenil samo zato, ker pa? imam izku?nje z njo. Peljal sem enega dizla iz 2008, ki sli?i na ime Volvo V50 in je z 1.6 kubnim Focusovim motorjem ?el presenetljivo dobro. Pa tudi poraba je bila nekje pod 5 pri penzijonisti?ni vo?nji. Turbo lukenj se ne spomnim, ker... sej pravim, je bil vo?en penzijonersko. Anglija pa?, ko te je strah, da pade? na radar. Vseeno se precej bolj nagibam k temu, da bo naslednji ?el spet na bencin. ?e ne druga se izogne? nekim DPF-jem, manj te?av je tudi z EGR-jem, FBI-jem, PDF-ji, dizlom kot gorivom nasploh, crknjenim ?obam, grdemu zvoku (subjektivno pa?), vi?ji ceni in nenazadnje mo?nosti predelave na plin. To je pa? moj pogled na "oljnate avte". 1.4 TSi ima moj kolega, ampak ga nisem peljal. Je pa enkrat bolj stopil na gas in se mi je zdelo, da kar gre. Se pa pri bencinarju precej bolj pozna, ?e hopsa? po gasu. Pri dizlu pa? pridela? kak liter ali dva ve?, tu pa lahko komot pride? na 3-4 ve?. Pri penzek vo?nji, kakr?ne sam nisem sposoben (bi moral it na kak?no urco k na?emu klobukarju iz Dalenjske), pa baje lahko pride? na ugodne porabe. Baaaje... 1 Citiraj
Tomozuki Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 dne 4. 2. 2015 ob 20:19 je Katjaa napisal: Moji se je ob?utno dvignila poraba ob zadnjem tanku - vo?nja na kratke razdalje 7,5. Druga?e pa 6,7 po BC 6,2. Uf ja. Na kratkih relacijah se tudi mojemu bruha (13km, ve?ina avtoceste). Pridem na pumpo in pe? nara?unam 8.4 litre. BC pa je itak ?e zdavnaj nehal kazat, ker se je odlo?il, da gre v pokoj. Ob?asno se ?e pri?ge kaka ?rtica, da poka?e, da ?e sodeluje nekje iz ozadja. ?e pa zelo prijazno pretikam in se vozim kam dlje, pa tudi na mojem pridem na "zavidljivih" 6,8l dizla. Rekord je bil 6,4l, ampak samo zato, ker sem se cjazil po nekih Toskanskih cesticah, pa ?e gorivo so meli drago ko 100 mater in je blo treba pazit. 1 Citiraj
Deeyan Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 dne 5. 2. 2015 ob 3:19 je Tomozuki napisal: To sem omenil samo zato, ker pa? imam izku?nje z njo. Peljal sem enega dizla iz 2008, ki sli?i na ime Volvo V50 in je z 1.6 kubnim Focusovim motorjem ?el presenetljivo dobro. Pa tudi poraba je bila nekje pod 5 pri penzijonisti?ni vo?nji. Turbo lukenj se ne spomnim, ker... sej pravim, je bil vo?en penzijonersko. Anglija pa?, ko te je strah, da pade? na radar.Verjetno si mislu Peugeot/Citroen motorjem Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
SoulMan Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 dne 4. 2. 2015 ob 20:19 je Katjaa napisal: Moji se je ob?utno dvignila poraba ob zadnjem tanku - vo?nja na kratke razdalje 7,5. Druga?e pa 6,7 po BC 6,2. Potem sva nekje na istem (CD185 SC)...izklju?no po mestu se su?e okoli 7,5, druga?e pa je v zadnjih 30.000 km povpre?je malce ?ez 6,1. BC sicer trdi, da je 5,5... Sicer pa naredim mogo?e 10% kilometrov po mestu, ostalo AC. 1 Citiraj
Katjaa Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 dne 5. 2. 2015 ob 9:43 je SoulMan napisal: Potem sva nekje na istem (CD185 SC)...izklju?no po mestu se su?e okoli 7,5, druga?e pa je v zadnjih 30.000 km povpre?je malce ?ez 6,1. BC sicer trdi, da je 5,5... Sicer pa naredim mogo?e 10% kilometrov po mestu, ostalo AC.Ma moja gre 1x tedensko Jesenice - Lj. In skoraj vsak vikend kak izlet po AC. Smo ra?unali, da bo ve? pa se mo? ?e ne lo?i od svoje Alfe. Jaz pa se trenutno ne vozim ?e nikamor, kot bolj ali manj okoli?ki kranji... Citiraj
Scr3am Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 Se strinjam s tabo boss, ker isto situacijo opazim pri svoji ?estki. Neki ?asa sem mislil, da je to mogo?e kej narobe z avtom, namre? navor ma ?ist preve? ?voh... ga mor? dobesedno res skos pod obrati furat, da gre kam. Sej se zavedam, da je bencinar, sam s temi 120 konji bi bil pa ja lahko mal bl posko?n madona. Citiraj
Tomozuki Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 dne 5. 2. 2015 ob 5:19 je Deeyan napisal: Verjetno si mislu Peugeot/Citroen motorjem Ja no, Ford/Peugeot/Citro?n... DLD ma?ina, enkrat poimenovana kot DuraTorq, drugi? kot HDi. Sem pa danes review prebral, pa so napisali, da je tudi anemi?en pod 1750rpm. Ampak o?itno za penzek vo?njo to ne moti. dne 5. 2. 2015 ob 11:35 je Scr3am napisal: Se strinjam s tabo boss, ker isto situacijo opazim pri svoji ?estki. Neki ?asa sem mislil, da je to mogo?e kej narobe z avtom, namre? navor ma ?ist preve? ?voh... ga mor? dobesedno res skos pod obrati furat, da gre kam. Sej se zavedam, da je bencinar, sam s temi 120 konji bi bil pa ja lahko mal bl posko?n madona.Prete?ek avto je. ?e bi mu kak turbo noter dali, da bi imel navor ?e od ?tarta... 1 Citiraj
Scr3am Napisano 6. februar, 2015 Prijavi Napisano 6. februar, 2015 To?n to... in je telih 120 konjov res premal za tako kobilo, da o porabi 10+ ne govorimo, ko da mam 200 konjov. Hvala bogu za lpg 1 Citiraj
Z M A J Napisano 6. februar, 2015 Prijavi Napisano 6. februar, 2015 dne 6. 2. 2015 ob 0:06 je Scr3am napisal: To?n to... in je telih 120 konjov res premal za tako kobilo, da o porabi 10+ ne govorimo, ko da mam 200 konjov. Hvala bogu za lpg Verjetno bi se z bencinsko 2.3 motorjem bolj ekonomi?no vozil, ker bi se manj naprezala. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Scr3am Napisano 6. februar, 2015 Prijavi Napisano 6. februar, 2015 Oh zmaj, ?e z 2.0 bi blo ?ez glavo. Tko, da nasledn avto usaj minimalno 2.0 1 Citiraj
Tomozuki Napisano 7. februar, 2015 Prijavi Napisano 7. februar, 2015 2.0 baje kar zadovoljivo gre, jih pa ni dosti na trgu (meni sta se dve izmuznile). Je pa 2.3 ?e bolj?a izbira, ?eravno ni neka na?pi?ena zadeva. Sestrsko ma?ino ima kolega v Mondeu, ampak je precej ?ejen (cca 10 litrov). Vbistvu bolj ali enako kot fotrov z vulvovo 2.5t. Valjda, podhranjene mlin?ke je treba bolj vrtet. Dokler si sam v avtu, ?e gre, ko pa nalo?i? celo familijo noter, se pa orng pozna. Razen, ?e ma turbo. 1 Citiraj
jstdoma Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 Natankal 68,4l - rezervoar je pa 70l Je blo ?e mal na hlape! Aja, povpre?na pa 14l/100km 3 Citiraj
Alex Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 dne 10. 2. 2015 ob 8:13 je jstdoma napisal: Natankal 68,4l - rezervoar je pa 70l Je blo ?e mal na hlape! Aja, povpre?na pa 14l/100km Bogato, ni kaj. Citiraj
Tomozuki Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 Nima veze. Zvok in mo? odtehtata vse Citiraj
Boškobuha Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 Vem da se na nekaterih avtih da "kalibrirat" prikazano porabo. Se da mogo?e na GH 6ki tudi? Zarad plina bi jo rad malo po?telal Citiraj
LabiGT Napisano 11. februar, 2015 Prijavi Napisano 11. februar, 2015 Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kaj Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Gelipter Napisano 11. februar, 2015 Prijavi Napisano 11. februar, 2015 dne 11. 2. 2015 ob 13:06 je LabiGT napisal: Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kajej..res super ... lp Citiraj
SpEkTr Napisano 11. februar, 2015 Prijavi Napisano 11. februar, 2015 dne 11. 2. 2015 ob 13:06 je LabiGT napisal: Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kajHuh, kva ma? ti to zaen avto? Citiraj
jstdoma Napisano 11. februar, 2015 Prijavi Napisano 11. februar, 2015 dne 11. 2. 2015 ob 13:06 je LabiGT napisal: Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kajKok brez veze! Jst bi ?e dvakrat tankal pa bi tud pisal 210km remaining 2 Citiraj
Tomozuki Napisano 12. februar, 2015 Prijavi Napisano 12. februar, 2015 dne 11. 2. 2015 ob 13:06 je LabiGT napisal: Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kajAl so ti dali v tovarni ve?ji kesl v avto ali so ga pa res dobro optimizirali Citiraj
LabiGT Napisano 12. februar, 2015 Prijavi Napisano 12. februar, 2015 ne fora tega motorja je, da ce peljes avtosolsko, pol je tudi poraba majhna...jaz sem mogoce po celi hrvaski vozil 140 po stevcu, potem po celi srbiji pa 130..pol se tisti del Ni-Pr, kjer najvec lahk peljes 80-90 (120km) 1 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
KAALman Napisano 15. februar, 2015 Prijavi Napisano 15. februar, 2015 taku... zadnjih 1250 km povpre?na poraba 7,6 in 7,2 na dva tanka, torej povpre?no 7,4 l / 100 km... aja... 2.5 bencinar 2 Citiraj LP KAALman
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.