Skoči na vsebino

Prodaja mazde in nakup novega avta!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za začetek: VW.

 

Sicer mnogi reklamirate Transporterja. A vsi pa vemo, da je toIMG_20230218_115713415.jpg

navadna mobilna drvarnica. Pa še pregrešno draga...

  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano
pred 22 urami je dvorjan napisal:

Sicer pa Slivka povej, čemu se najlažje odrečeš?

 

Dolžini, širini, številu sedežev, pogonu 4x4, dizlu?

 

Jaz mislim, da bi tudi s potniškim Renault Trafficom dobro shajal. 2.0 DCI je super motor, vzdržljiv, moči dovolj (pa še povečaš jo lahko), prostora pa tudi. Pač je malce širši od osebnega avtomobila, to verjetno ne bo zahtevalo hudega prilagajanja. Pa tudi dolžina te ne bi smela motiti, če zdaj z BT-jko okoli skačeš. Poleg tega imajo tile Traffici ponavadi že vgrajene tudi kamere za vzvratno vožnjo (sicer jo pa za male pare dobiš pri Kitajcih).

 

Moj sosed ima potniškega Traffica, sicer 1.6 DCI, pa pozimi kakšne smučarje vozi čez Predil - je pač le prednji pogon, a z dobrimi zimskimi gumami zlepa ne omaga.

 

Čemu se najlažje odrečem? Novemu avtu in dam raje na starem še enkrat menjat zobati jermen, ko pride 360.000 km, pa še zadnje zavorne diske, ki so še originalni in tistih nekaj končnikov, ki počasi dobivajo zračnost...

 

Dolžina je do neke mere pomembna, da avto spravim v garažo, ker je zadaj že kamp-prikolica. Zdaj imam do vrat sicer še okoli 75 cm, a bi rad obdržal prehod, da lahko peš hodim okoli. No, če je za kakšnih 30 cm daljši od Mazde 5, bo še sprejemljivo.

 

Širina je zelo pomembna. Po teh naših hribih so ceste široke 3,8 metra + bankina. Gozdarski tovornjak in avtobus sta široka 2,5 metra. Vedno se umikata na stran proti hribu (ne glede na to a je to na levi ali na desni), ker ne upata zapeljat na bankino na spodnji strani - če se pod težo bankina udre, se odkotalita do doline... Torej se z osebnimi avti umikamo na rob, ki ima pod seboj dolino. Koliko kdo upa zapeljat na rob in koliko zmore avto vozit po robu, je odvisno od posameznika. Koliko pa kdo mora zapeljat na rob, je pa odvisno od širine vozila. In če moraš zapeljat bolj na rob, kot si upaš, se navadno ustavi. In po navadi se umika manjši. Torej potem rikvercaš do prve razširitve, kjer gre mimo...

 

Številu sedežev se ne morem odreči, ker če prijavim stojišča, je avtomatično omejitev hitrosti na 50 km/h, kar pa je precej nerodno pri daljših potovanjih. Torej mora imeti vsaj sedem sedežev...

 

Kar se tiče 4x4 pogona... Večji kot je voz, bolj je neroden v snegu. Pa če je 10 cm snega na ravnem je to nekaj čisto drugega kot če je 10 cm snega na 10% vzponu. Seveda je vse skupaj odvisno tudi od snega... Če bi vsaj vozila delali, kot se za gre, bi imel blatnike toliko 'porezane', da bi lahko montiral verige. Zdaj pa delajo vozila, kjer se blatniki skoraj dotikajo pnevmatike, pnevmatike pa široke skoraj 1/4 metra. In ne spraviš verig gor, če avta ne dvigneš z dvigalko - ki je ni, ker zdaj nihče nima rezervne gume in posledično tudi dvigalke ne, razen, če naročiš eksotično dodatno opremo v obliki rezervne gume... In glede na to, da hiša leži na nadmorski višini 965 metrov, mislim, da 4x4 pogon ni neko preseravanje...

 

Da bi se jaz odrekel dizlu? Eee, ta bi bila pa težka. Mislim, da bi se vsemu drugemu. Ker dvolitrski dizel ima vsaj za  1/4 manjšo porabo kot ... ... ... se pravi 'ne-dizel'. In če dizel po teh hribih pokuri 6,2 litra, bo ... ... ... se pravi 'ne-dizel', pokuril kar blizu 8 litrov ali pa še več...

 

Jutri gremo gledat še Dobloja, pa mogoče še skočiva do Ljubljane v Mitsubishi in Hondo. Pa bomo videli, kaj bo.

 

Čeprav imam počasi občutek, da, če bo šlo tako naprej, me boste kmalu obiskovali v Ljubljani. V Polju...

Napisano
pred 41 minutami je MazdaBoy napisal:

Slivka, mirne živce. 👍Je stres kupovanje novega avta, ziher.

 

Jaz nisem spal celo noč, preden sem kupil prvo miato 😮 

Podpis.png

 

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

 

Jaz nisem spal celo noč, preden sem kupil prvo miato 😮 

 

Jaz sem tud leta 2019 delal celo dramo, ko so se že začeli kazati prve smernice, kako avta ne izbira več kupec ampak mora upat, da sploh kej primernega najde. Razen, če je človeku všeč SUV pol je pa izbire tolk, da se je še težje odločit.😗

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Samo na hitro:

 

Doblo nima sedmih sedežev. Od ostalih je največji Tipo karavan, dizla ni, sedmih sedežev ni,...

 

Honda nima dizla, nima sedmih sedežev in ker ima e-CVT ne zmore vleči prikolice, zato tovarniško sploh ne moreš naročiti vlečne kljuke.

 

Mitsubishi? A sploh začnem?

Dva na izbiro (en majhen mestni avto in en SUV), kmalu bo na izbiro še tretji (SUV), dizla sploh ni, sedem sedežev tudi ne,...

 

Mi je pa nekaj zanimivo. Razen pri Fiatu so drugod povsod najprej ponudili SUVa - kot da sem nek kmet in s hribov doma. Jaz bi pa rad čisto običajnega meščanskega enoprostorca...

A pri vseh SUVih je pa štirikolesni pogon eksotična oprema, marsikateri ga sploh nima...

Popravljeno od Slivka
  • Haha 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Tudi mene je prešinla ideja da bi prodal M2 in kupil raketo.

Gledam avto.net, Hyundai i20 N Performance. Uuu na zalogi, pokliči za ceno.

 

Dans se pojavim tam. Hah. Avta ni, za to tud ni cene na netu, če bi ga meli bi ga ziher prodali. To je samo reklama. Pa j***, kaj je stran za avte prodajat al reklamirat. 🤬

Kvote seveda pune za 2023.

 

Še prisoli mi, da kak jaz mislim mojo M2 prodat za 5-6k€, da Peugeot gre podobno star za 3 in da moja M2 ni zlata. Pa dio mio, sploh ne veš, da je redka mašina in puna opreme, 95k km, ljubiteljsko vzdrževana, ...

 

No prodajalca je ustavil šef.

S katerim sva se pogovarjala normalno. Imajo 1.5 leta rabljeno Kono N Performance. Ja leti ko puščica. 280KM. Sem jo vozil. Samo 1. je SUV, nisem tak star in nočem, 2. avto je rabljen 32k€.

 

Tako da sva se s šefom razšla, da premislim.

 

Čeprav SUV za 1x ne bo, pa tud če ima 280 konjev in bomo lepo vozli M2 še par let.

 

Lahko samo zaključim:

Preklet pleh.

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 7 minutami je godlike napisal:

Tudi mene je prešinla ideja da bi prodal M2 in kupil raketo.

Gledam avto.net, Hyundai i20 N Performance. Uuu na zalogi, pokliči za ceno.

 

Dans se pojavim tam. Hah. Avta ni, za to tud ni cene na netu, če bi ga meli bi ga ziher prodali. To je samo reklama. Pa j***, kaj je stran za avte prodajat al reklamirat. 🤬

Kvote seveda pune za 2023.

 

Še prisoli mi, da kak jaz mislim mojo M2 prodat za 5-6k€, da Peugeot gre podobno star za 3 in da moja M2 ni zlata. Pa dio mio, sploh ne veš, da je redka mašina in puna opreme, 95k km, ljubiteljsko vzdrževana, ...

 

No prodajalca je ustavil šef.

S katerim sva se pogovarjala normalno. Imajo 1.5 leta rabljeno Kono N Performance. Ja leti ko puščica. 280KM. Sem jo vozil. Samo 1. je SUV, nisem tak star in nočem, 2. avto je rabljen 32k€.

 

Tako da sva se s šefom razšla, da premislim.

 

Čeprav SUV za 1x ne bo, pa tud če ima 280 konjev in bomo lepo vozli M2 še par let.

 

Lahko samo zaključim:

Preklet pleh.

Koliko pa hočejo za i20N?

 

Mislim da so vmes celo nehal prodajat take z avtomatskim menjalnikom, ker so imeli neke težave.

 

Je pa res dober pocket rocket

Napisano

Ja Forda bi dal potem ženi.

 

Jaz sem gledal Performance, ki ima mehanski limited slip ...

In ja, samo ročni so na ceniku.

 

25k običn.

28k Performance.

 

Pa 2k popusta sfehtal bi in 6k za M2. Pa bi mel 20k vložka.

Samo izgleda je bil račun brez trgovca.

 

Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Ja Forda bi dal potem ženi.

 

Jaz sem gledal Performance, ki ima mehanski limited slip ...

In ja, samo ročni so na ceniku.

 

25k običn.

28k Performance.

 

Pa 2k popusta sfehtal bi in 6k za M2. Pa bi mel 20k vložka.

Samo izgleda je bil račun brez trgovca.

 

Aaa, samo i30 ma avtomatskega

 

Mja sej 2k popusta sploh ni tako bad. Ja ma si bil še kje na obisku

Napisano

Šefa poznam tukaj, ker smo meli 4 Hyundai-je.

 

Kvote za naročanje so zaprte. Tak da Slovenija nima več dobave za i30 n, i20n. Samo še par Kon lahko naročiš. Tak da to jim verjamem.

 

Vsaj denarja ne bom trošil.

Napisano

Za oglaševano ceno dobiš školjko pa motor? Ali tudi kolesa in menjalnik?🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 24 minutami je FuManchu napisal:

Za oglaševano ceno dobiš školjko pa motor? Ali tudi kolesa in menjalnik?🤣

Sej je oglaševana cena na mojem linku za 1.5 ročni?

Napisano
pred 6 minutami je NevLado napisal:

Sej je oglaševana cena na mojem linku za 1.5 ročni?

Aja. Potem je menjalnik zraven😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
WWW.AVTO.NET

Ford Edge 2.0 EcoBlue AWD Titanium, letnik:2019,29990 EUR :: www.Avto.net ::

Pomojem je Ford boljsa izbira kot Seat, vsaj za moje pojme, ta Edge meni tudi zunaj zgleda kar ok...

 

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 40 minutami je sportman333 napisal:
WWW.AVTO.NET

Ford Edge 2.0 EcoBlue AWD Titanium, letnik:2019,29990 EUR :: www.Avto.net ::

Pomojem je Ford boljsa izbira kot Seat, vsaj za moje pojme, ta Edge meni tudi zunaj zgleda kar ok...

 

 

To je vsaj avtu podobno:bravo:

  • Všeč 3
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Slivka napisal:

Še razlika med reklamo in dejansko ponudbo:

 

 

Diapozitiv1.JPG

Diapozitiv2.JPG

Zato pa napišejo že od 28.299€, da ni potem presenečenj 😊

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 10 urami je FuManchu napisal:

To je vsaj avtu podobno:bravo:

Če ima kolesa, še ne pomeni, da je avto... 

Napisano
pred 12 urami je FuManchu napisal:

Za oglaševano ceno dobiš školjko pa motor? Ali tudi kolesa in menjalnik?🤣

Pa sej ta ima vse, kokr gledam... meglenke, klimo avt., zložljiva ogledala, navigacijo, kamero... in še in še... 😊

Ker sori, moj avto nima npr. zložljivih ogledal, navigacije, kamere... pa naj bi bil eden izmed nemške svete trojke 😊

 

 

Napisano
pred 39 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa sej ta ima vse, kokr gledam... meglenke, klimo avt., zložljiva ogledala, navigacijo, kamero... in še in še... 😊

Ker sori, moj avto nima npr. zložljivih ogledal, navigacije, kamere... pa naj bi bil eden izmed nemške svete trojke 😊

nisi doplačal enih 25k€ za dodatno opremo, kot je ponavadi pri sveti trojki, vsaj kar občasno preberem kakšen test, po slikah avto super👍, a ko na koncu preberem razliko med osnovnim in testnim vozilom, ponavadi padem s stola :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.