Skoči na vsebino

Prodaja mazde in nakup novega avta!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 minutami je sportman333 napisal:

nisi doplačal enih 25k€ za dodatno opremo, kot je ponavadi pri sveti trojki, vsaj kar občasno preberem kakšen test, po slikah avto super👍, a ko na koncu preberem razliko med osnovnim in testnim vozilom, ponavadi padem s stola :)

Ja, imaš prav, sicer sem 2.lastnik, me je pa čudilo, da prvi lastnik, če je že dal 50k+ za avto, da ni razkiral še par tisočakov, da bi imel še kaj več od opreme,

 

 

Napisano

Ne razumeš tega, to je statusni simbol in recimo Audi je več kot VW. Recimo deset let nazaj so določeni direktorji dobili službene avte in sicer je bila omejitev budgeta in so lahko izbrali ali oskubljenega Audija A4 ali dobro opremljenega VW Passata. Od 6 avtov je bil na koncu samo en Passat, ki je bil bolj luksuzen od ostalih 5 Audijev. Ampak še 1x Audi se vidi na ven... oprema je pa samo zate.

  • Všeč 2
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano

A Holzwagen Tiguan Allspace ne pride v postev? Ima vse… dizel, rocni menjalnik, AWD, 7 sedezev… edino na brzino sem pogledal, je AWD samo pri DSG menjalniku…

 

WWW.VOLKSWAGEN.SI

S Tiguanom Allspace življenje dobi širše razsežnosti. Za vse, ki imajo vsak dan veliko načrtov.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Jest napisal:

S Tiguanom Allspace življenje dobi širše razsežnosti. Za vse, ki imajo vsak dan veliko načrtov.

 

Ja sploh ko gres na servise, sploh pa na izredna izven garancijska popravila, ga je imel kolega 2.0tdi, sicer še iz dizelgate afere, pa mislim da je bil več na servisu v AJD pri Batiču kot se je vozil....po dveh letih servisiranja in cca.40k km je obupal in prodal vse skupaj...in šel na Toyoto Auris 2.2 dizel....z 180k km, ter jih bp naredil se 150k km ter jo nato z 330k km prodal z manj stroski v vseh 4letih kot jo je imel, kot je imel pa en obisk servisa z vw tiguanom (verjetno je imel ravno smolo, ampak če mu danes omenim tiguana, mu pade cuker in pritisk dobi 220🤣🤭😂)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano

Saj jaz ga tudi ne bi imel… samo Slivka isce nekaj, kar je zelo redko… ;) 

 

Imajo pa Tiguana (navadnega) pri svakinji.. in zaenkrat ni nic pojamrala, da ne bi bila zadovoljna… So imeli prej Megana (vmes se Golf Plus)… s katerim so imeli pa precej problemov… ampak sele, ko je bil izven garancije ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

pred 11 minutami je sportman333 napisal:

Ja sploh ko gres na servise, sploh pa na izredna izven garancijska popravila, ga je imel kolega 2.0tdi, sicer še iz dizelgate afere, pa mislim da je bil več na servisu v AJD pri Batiču kot se je vozil....po dveh letih servisiranja in cca.40k km je obupal in prodal vse skupaj...in šel na Toyoto Auris 2.2 dizel....z 180k km, ter jih bp naredil se 150k km ter jo nato z 330k km prodal z manj stroski v vseh 4letih kot jo je imel, kot je imel pa en obisk servisa z vw tiguanom (verjetno je imel ravno smolo, ampak če mu danes omenim tiguana, mu pade cuker in pritisk dobi 220🤣🤭😂)

 

Tale tvoj kolega ni imel ravno smole, kot domnevaš. Enostavno, Tiguana ni znal vozit. Pri primerljivih težavah na moji mazdi so tukajšnji mazda znalci razložili, da ker ne znam vozit.

Nisem obupal kot tale tvoj kolega, imel mazdo do konca. Družabna srečanja na servisih so mi bila čist ok.

 

 Po 165Kkm nimam niti ene najmanjše težavice s TDI (185 kojn) niti z DSG. V službi imamo avte s 150konj TDI z DSG in tudi tam niti enega samega primerka težav. 

 

Predsodki so nekaj običajnega, le da Slivka trenutno ni v poziciji, da bi si jih lahko privoščil.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Vse lahko crkne, brez veze s predsodki se utrujat. emoji4.png

Še želva 1x crkne, samo to pa reess traja :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kakorkoli, v teh avtih odrasla oseba ne more sedeti v tretji vrsti. Tudi v MAZDI 5 ne... 

Napisano
pred 6 minutami je Shrek napisal:

Kakorkoli, v teh avtih odrasla oseba ne more sedeti v tretji vrsti. Tudi v MAZDI 5 ne... 

 

 

Sicer ima Slivka vec otrok, kot odraslih oseb :D ... Ampak tudi odrasla oseba se lahko pelje v Mazdi 5 v tretji vrsti ... Je bolj udobno, kot v drugi vrsti na sredini ... :D ... Samo nog ne smeh imeti predolgih ... Smo sli enkrat v Hannover z Mazdo 5 in je peti potnik sedel v zadnji vrsti ...

 

 

 

 

Položaj in opis zadnjih sedežev v tretji vrsti

Seveda pa ne smemo pozabiti na tretjo, zadnjo vrsto sedežev, kjer se je stiskal naš peti član Marko. Sicer je to le zasilna rešitev, ki pa se je izkazala za zelo praktično. Dostop je preko stranskih drsnih vrat s premikom enega izmed sedežev srednje vrste. Prostora ni na pretek, a povsem dovolj za lagoden dostop. Kako je 1200 km preživel Marko in kaj si misli o zadnji klopi pa v sledečih vrsticah.

Marko: Ko sem kolegom prvič omenil, da se bom v Hannover peljal v prtljažniku, so me vsi začudeno gledali. Po obrazložitvi, da se na pot odpravljamo z enoprostorcem, ki omogoča dodatni dve mesti za potnike v tretji vrsti, jim je bila situacija jasna. Prvi komentarji so bili ''Ali boš imel dovolj prostora?'', saj namreč ne spadam med drobcene oziroma suhljate ljudi. Na to vprašanje nisem imel odgovora, vendar lahko potrdim, da sem lahko normalno sedel celotno pot, pod pogojem da sedeži v drugi vrsti niso bili pomaknjeni popolnoma nazaj. Občutek je bil na začetku nenavaden, saj je voznik precej oddaljen in sem se ob hitrejši vožnji težko vključil v kakšen pogovor, vendar na koncu to ni bil problem, saj sem večino poti prespal. Kadar nisem spal sem si čas krajšal z ogledom ceste in okolice, kar mi ni povzročalo velikih težav, ker je tudi iz zadnje vrste razgled dokaj dober, saj ima vozilo zadostno velike steklene površine. Ob ogledovanju okolice me je spremljala glasba iz zvočnikov ki so nameščeni tudi zadaj in iz katerih je bila glasba dovolj glasna. Skratka, zadnja vrsta je primerna za daljše poti. Najbolj udobno se bodo počutili otroci, kadar pa bo želela kakšna odrasla oseba sesti v zadnjo vrsto, pa se da z manjšimi prilagoditvami srednje vrste narediti več prostora za noge in s tem narediti vožnjo udobnejšo.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim, da nekje piše, kako visoka oseba sme sedeti v tretji vrsti. Ne vem. Mogoče se pa motim. 

Napisano

Preizkušeno v službi. Trije odrasli ne morejo sedeti v drugi vrsti v škodi kokodak, lahko pa sedijo v rižoti landcruiser. Kot zanimivost, v nisam navara pa v drugi vrsti ni mogel sedeti niti eden odrasel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
dne 23. 2. 2023 ob 9:49 je Shrek napisal:

Kakorkoli, v teh avtih odrasla oseba ne more sedeti v tretji vrsti. Tudi v MAZDI 5 ne... 

 

Aha, ja, seveda. In svet v resnici vodijo plazilci iz oddaljene galaksije. Če ne verjamete, vprašajte gospoda z imenom David Icke, pa Vam bo razložil. Pa tudi Christine Fitzgerald bo to potrdila.

 

Mislim, kdo lahko kje sedi in kdo kje ne more sedeti pišejo ljudje, ki Mazde 5 od znotraj niti videli niso, kaj šele, da bi v njej sedeli. Jaz ti pa iz prve roke napišem, da se v Mazdi 5 prav lepo pelje 6 odraslih oseb. In bi se nas tudi sedem, če bi bilo treba. 

 

Ampak pustimo zdaj to ob strani, mi smo šli še malo po salonih. Pri Oplu imajo samo žalost:

- Če ima sedem sedežev, je zgolj in samo elektromotor in baterija. In dometa toliko, kolikor jaz pljunem z vrha hriba... Elektromotor ima 100kW, štirikolesnega pogona ni, vlečne kljuke ni, cena 50.000€, doseg pa 215 km...

- če je dizel, ni s štirikolesnim pogonom in ni s sedmimi sedeži. Motor sicer zmore 96kW, a ima zgolj 1,5 litra delovne prostornine. Moč ima, kadar žvižga... Ročni menjalnik ima Combo, cena 30.000€. Grandland ima samo avtomatski menjalnik in ceno 41.000€. Se pravi, pri Opelu je drago in neuporabno. 

 

Pri Toyoti bi imeli dizla s sedmimi sedeži in štirikolesnim motorjem, ampak gre za 2,2 toni težko vozilo širine 2,1 metra in dolžine 4,8 metra - pa SUV, da se ja že na daleč vidi, da smo kmetje in s hribov doma... Cena pa 66.000€.

 

Subaru ima pravzaprav dva motorja (ki nista dizel) za vse svoje modele. Noben model pa ni s sedmimi sedeži...

 

Nissan ima neki Townstar. 5 sedežev, brez štirikolesnega pogona, 1,3 litrski motor, ni dizel, ima pa 96kW. Imajo pa tudi X-Trail, štirikolesni pogon, sedem sedežev, kmečki voz (se pravi SUV), 1,5 litra, 116kW, trije valji, 45.000€...

 

Nazadnje sem šel sam, pravzaprav že iz obupa, še do Dacie. Sedemsedežnik, sicer ni štirikolesnega pogona, bogato opremljen, cena sprejemljiva (23.000€). Moti edino motor. Ni dizel, ampak kombiniran: plin + bee ee nn cii nn (uf, me trese, če samo pomislim na to...), en liter delovne prostornine, trije valji. Če že ni to, kar bi rad, je vsaj cena sprejemljivejša. Mislim, saj tudi drugi niso to, kar bi mi radi, ampak je cena vsaj x2 ali celo x3... Je pa žalostno, da ne kupujemo vozila, ki ima to, kar bi mi radi ampak kupujemo vozilo, ki ima najmanj stvari, ki jih ne maramo oz. nas motijo. A vedno v reklamah pa govorijo o brezkompromisnih avtih...

Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda. In svet v resnici vodijo plazilci iz oddaljene galaksije. Če ne verjamete, vprašajte gospoda z imenom David Icke, pa Vam bo razložil. Pa tudi Christine Fitzgerald bo to potrdila.

 

Mislim, kdo lahko kje sedi in kdo kje ne more sedeti pišejo ljudje, ki Mazde 5 od znotraj niti videli niso, kaj šele, da bi v njej sedeli. Jaz ti pa iz prve roke napišem, da se v Mazdi 5 prav lepo pelje 6 odraslih oseb. In bi se nas tudi sedem, če bi bilo treba. 

 

Ampak pustimo zdaj to ob strani, mi smo šli še malo po salonih. Pri Oplu imajo samo žalost:

- Če ima sedem sedežev, je zgolj in samo elektromotor in baterija. In dometa toliko, kolikor jaz pljunem z vrha hriba... Elektromotor ima 100kW, štirikolesnega pogona ni, vlečne kljuke ni, cena 50.000€, doseg pa 215 km...

- če je dizel, ni s štirikolesnim pogonom in ni s sedmimi sedeži. Motor sicer zmore 96kW, a ima zgolj 1,5 litra delovne prostornine. Moč ima, kadar žvižga... Ročni menjalnik ima Combo, cena 30.000€. Grandland ima samo avtomatski menjalnik in ceno 41.000€. Se pravi, pri Opelu je drago in neuporabno. 

 

Pri Toyoti bi imeli dizla s sedmimi sedeži in štirikolesnim motorjem, ampak gre za 2,2 toni težko vozilo širine 2,1 metra in dolžine 4,8 metra - pa SUV, da se ja že na daleč vidi, da smo kmetje in s hribov doma... Cena pa 66.000€.

 

Subaru ima pravzaprav dva motorja (ki nista dizel) za vse svoje modele. Noben model pa ni s sedmimi sedeži...

 

Nissan ima neki Townstar. 5 sedežev, brez štirikolesnega pogona, 1,3 litrski motor, ni dizel, ima pa 96kW. Imajo pa tudi X-Trail, štirikolesni pogon, sedem sedežev, kmečki voz (se pravi SUV), 1,5 litra, 116kW, trije valji, 45.000€...

 

Nazadnje sem šel sam, pravzaprav že iz obupa, še do Dacie. Sedemsedežnik, sicer ni štirikolesnega pogona, bogato opremljen, cena sprejemljiva (23.000€). Moti edino motor. Ni dizel, ampak kombiniran: plin + bee ee nn cii nn (uf, me trese, če samo pomislim na to...), en liter delovne prostornine, trije valji. Če že ni to, kar bi rad, je vsaj cena sprejemljivejša. Mislim, saj tudi drugi niso to, kar bi mi radi, ampak je cena vsaj x2 ali celo x3... Je pa žalostno, da ne kupujemo vozila, ki ima to, kar bi mi radi ampak kupujemo vozilo, ki ima najmanj stvari, ki jih ne maramo oz. nas motijo. A vedno v reklamah pa govorijo o brezkompromisnih avtih...

Ta motorček v Dacii definitivno ni zate za dirkanje po tvojih hribih. Ko boš naložil vso svojo familijo noter , boš rabil drugo močnejše vozilo, da ga šlepaš. Ima, sodelavec enako varianto (z plinom). Pa pravi, da ima probleme z dolgimi klanci že tarat, ko se sam vozi iz Kp  proti Ljubljani. 😉

 

 

Napisano

Ti  3 cilindrski motorji še za v smeti niso, pri prejšnjih modelih veriga ni zdržala 120000km- jurčka ti je malo če menjaš še variabilno jermenico

Napisano

Slavko kaj pa če bi iskal Caddy Maxi z 4x4. Novih mislim, da več ni morda pa kak malo rabljen.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Al pa kej takega, če seveda ni prioriteta nov avto. Ma vse kar bi Slivka rabil, dizel, 4x4, sedem sedežev in ročni menjalnik ter dovolj navora , ki ga ponudi 2,2 motor. Recimo nissan ima "le" 1,7 tako da bi bil Outlander veliko bolj primeren za vleko prikolice.

 

WWW.AVTO.NET

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD INTENSE 7 sed., letnik:2015,15900 EUR :: www.Avto.net ::

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Odločitev je padla.

 

Se bom pridružil "Alex-klubu"...

Čaki, sej še ni 1 april?

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 47 minutami je Slivka napisal:

Odločitev je padla.

 

Se bom pridružil "Alex-klubu"...

To je beseda.... :jupiii:

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Odločitev je padla.

 

Se bom pridružil "Alex-klubu"...

A bo avto rdeč? 🤔

 

 

Napisano

... se pravi se nas je vse privoščil u neko zgodbo o dizlu, 4x4 pa 7 sedežev. Jaz se pa neki za đabe trudim pa mu iščem primerne avte... :whatever:

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.