Skoči na vsebino

Prodaja mazde in nakup novega avta!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 minutami je sportman333 napisal:

nisi doplačal enih 25k€ za dodatno opremo, kot je ponavadi pri sveti trojki, vsaj kar občasno preberem kakšen test, po slikah avto super👍, a ko na koncu preberem razliko med osnovnim in testnim vozilom, ponavadi padem s stola :)

Ja, imaš prav, sicer sem 2.lastnik, me je pa čudilo, da prvi lastnik, če je že dal 50k+ za avto, da ni razkiral še par tisočakov, da bi imel še kaj več od opreme,

 

 

Napisano

Ne razumeš tega, to je statusni simbol in recimo Audi je več kot VW. Recimo deset let nazaj so določeni direktorji dobili službene avte in sicer je bila omejitev budgeta in so lahko izbrali ali oskubljenega Audija A4 ali dobro opremljenega VW Passata. Od 6 avtov je bil na koncu samo en Passat, ki je bil bolj luksuzen od ostalih 5 Audijev. Ampak še 1x Audi se vidi na ven... oprema je pa samo zate.

  • Všeč 2
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano

A Holzwagen Tiguan Allspace ne pride v postev? Ima vse… dizel, rocni menjalnik, AWD, 7 sedezev… edino na brzino sem pogledal, je AWD samo pri DSG menjalniku…

 

WWW.VOLKSWAGEN.SI

S Tiguanom Allspace življenje dobi širše razsežnosti. Za vse, ki imajo vsak dan veliko načrtov.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Jest napisal:

S Tiguanom Allspace življenje dobi širše razsežnosti. Za vse, ki imajo vsak dan veliko načrtov.

 

Ja sploh ko gres na servise, sploh pa na izredna izven garancijska popravila, ga je imel kolega 2.0tdi, sicer še iz dizelgate afere, pa mislim da je bil več na servisu v AJD pri Batiču kot se je vozil....po dveh letih servisiranja in cca.40k km je obupal in prodal vse skupaj...in šel na Toyoto Auris 2.2 dizel....z 180k km, ter jih bp naredil se 150k km ter jo nato z 330k km prodal z manj stroski v vseh 4letih kot jo je imel, kot je imel pa en obisk servisa z vw tiguanom (verjetno je imel ravno smolo, ampak če mu danes omenim tiguana, mu pade cuker in pritisk dobi 220🤣🤭😂)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano

Saj jaz ga tudi ne bi imel… samo Slivka isce nekaj, kar je zelo redko… ;) 

 

Imajo pa Tiguana (navadnega) pri svakinji.. in zaenkrat ni nic pojamrala, da ne bi bila zadovoljna… So imeli prej Megana (vmes se Golf Plus)… s katerim so imeli pa precej problemov… ampak sele, ko je bil izven garancije ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

pred 11 minutami je sportman333 napisal:

Ja sploh ko gres na servise, sploh pa na izredna izven garancijska popravila, ga je imel kolega 2.0tdi, sicer še iz dizelgate afere, pa mislim da je bil več na servisu v AJD pri Batiču kot se je vozil....po dveh letih servisiranja in cca.40k km je obupal in prodal vse skupaj...in šel na Toyoto Auris 2.2 dizel....z 180k km, ter jih bp naredil se 150k km ter jo nato z 330k km prodal z manj stroski v vseh 4letih kot jo je imel, kot je imel pa en obisk servisa z vw tiguanom (verjetno je imel ravno smolo, ampak če mu danes omenim tiguana, mu pade cuker in pritisk dobi 220🤣🤭😂)

 

Tale tvoj kolega ni imel ravno smole, kot domnevaš. Enostavno, Tiguana ni znal vozit. Pri primerljivih težavah na moji mazdi so tukajšnji mazda znalci razložili, da ker ne znam vozit.

Nisem obupal kot tale tvoj kolega, imel mazdo do konca. Družabna srečanja na servisih so mi bila čist ok.

 

 Po 165Kkm nimam niti ene najmanjše težavice s TDI (185 kojn) niti z DSG. V službi imamo avte s 150konj TDI z DSG in tudi tam niti enega samega primerka težav. 

 

Predsodki so nekaj običajnega, le da Slivka trenutno ni v poziciji, da bi si jih lahko privoščil.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Vse lahko crkne, brez veze s predsodki se utrujat. emoji4.png

Še želva 1x crkne, samo to pa reess traja :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kakorkoli, v teh avtih odrasla oseba ne more sedeti v tretji vrsti. Tudi v MAZDI 5 ne... 

Napisano
pred 6 minutami je Shrek napisal:

Kakorkoli, v teh avtih odrasla oseba ne more sedeti v tretji vrsti. Tudi v MAZDI 5 ne... 

 

 

Sicer ima Slivka vec otrok, kot odraslih oseb :D ... Ampak tudi odrasla oseba se lahko pelje v Mazdi 5 v tretji vrsti ... Je bolj udobno, kot v drugi vrsti na sredini ... :D ... Samo nog ne smeh imeti predolgih ... Smo sli enkrat v Hannover z Mazdo 5 in je peti potnik sedel v zadnji vrsti ...

 

 

 

 

Položaj in opis zadnjih sedežev v tretji vrsti

Seveda pa ne smemo pozabiti na tretjo, zadnjo vrsto sedežev, kjer se je stiskal naš peti član Marko. Sicer je to le zasilna rešitev, ki pa se je izkazala za zelo praktično. Dostop je preko stranskih drsnih vrat s premikom enega izmed sedežev srednje vrste. Prostora ni na pretek, a povsem dovolj za lagoden dostop. Kako je 1200 km preživel Marko in kaj si misli o zadnji klopi pa v sledečih vrsticah.

Marko: Ko sem kolegom prvič omenil, da se bom v Hannover peljal v prtljažniku, so me vsi začudeno gledali. Po obrazložitvi, da se na pot odpravljamo z enoprostorcem, ki omogoča dodatni dve mesti za potnike v tretji vrsti, jim je bila situacija jasna. Prvi komentarji so bili ''Ali boš imel dovolj prostora?'', saj namreč ne spadam med drobcene oziroma suhljate ljudi. Na to vprašanje nisem imel odgovora, vendar lahko potrdim, da sem lahko normalno sedel celotno pot, pod pogojem da sedeži v drugi vrsti niso bili pomaknjeni popolnoma nazaj. Občutek je bil na začetku nenavaden, saj je voznik precej oddaljen in sem se ob hitrejši vožnji težko vključil v kakšen pogovor, vendar na koncu to ni bil problem, saj sem večino poti prespal. Kadar nisem spal sem si čas krajšal z ogledom ceste in okolice, kar mi ni povzročalo velikih težav, ker je tudi iz zadnje vrste razgled dokaj dober, saj ima vozilo zadostno velike steklene površine. Ob ogledovanju okolice me je spremljala glasba iz zvočnikov ki so nameščeni tudi zadaj in iz katerih je bila glasba dovolj glasna. Skratka, zadnja vrsta je primerna za daljše poti. Najbolj udobno se bodo počutili otroci, kadar pa bo želela kakšna odrasla oseba sesti v zadnjo vrsto, pa se da z manjšimi prilagoditvami srednje vrste narediti več prostora za noge in s tem narediti vožnjo udobnejšo.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim, da nekje piše, kako visoka oseba sme sedeti v tretji vrsti. Ne vem. Mogoče se pa motim. 

Napisano

Preizkušeno v službi. Trije odrasli ne morejo sedeti v drugi vrsti v škodi kokodak, lahko pa sedijo v rižoti landcruiser. Kot zanimivost, v nisam navara pa v drugi vrsti ni mogel sedeti niti eden odrasel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
dne 23. 2. 2023 ob 9:49 je Shrek napisal:

Kakorkoli, v teh avtih odrasla oseba ne more sedeti v tretji vrsti. Tudi v MAZDI 5 ne... 

 

Aha, ja, seveda. In svet v resnici vodijo plazilci iz oddaljene galaksije. Če ne verjamete, vprašajte gospoda z imenom David Icke, pa Vam bo razložil. Pa tudi Christine Fitzgerald bo to potrdila.

 

Mislim, kdo lahko kje sedi in kdo kje ne more sedeti pišejo ljudje, ki Mazde 5 od znotraj niti videli niso, kaj šele, da bi v njej sedeli. Jaz ti pa iz prve roke napišem, da se v Mazdi 5 prav lepo pelje 6 odraslih oseb. In bi se nas tudi sedem, če bi bilo treba. 

 

Ampak pustimo zdaj to ob strani, mi smo šli še malo po salonih. Pri Oplu imajo samo žalost:

- Če ima sedem sedežev, je zgolj in samo elektromotor in baterija. In dometa toliko, kolikor jaz pljunem z vrha hriba... Elektromotor ima 100kW, štirikolesnega pogona ni, vlečne kljuke ni, cena 50.000€, doseg pa 215 km...

- če je dizel, ni s štirikolesnim pogonom in ni s sedmimi sedeži. Motor sicer zmore 96kW, a ima zgolj 1,5 litra delovne prostornine. Moč ima, kadar žvižga... Ročni menjalnik ima Combo, cena 30.000€. Grandland ima samo avtomatski menjalnik in ceno 41.000€. Se pravi, pri Opelu je drago in neuporabno. 

 

Pri Toyoti bi imeli dizla s sedmimi sedeži in štirikolesnim motorjem, ampak gre za 2,2 toni težko vozilo širine 2,1 metra in dolžine 4,8 metra - pa SUV, da se ja že na daleč vidi, da smo kmetje in s hribov doma... Cena pa 66.000€.

 

Subaru ima pravzaprav dva motorja (ki nista dizel) za vse svoje modele. Noben model pa ni s sedmimi sedeži...

 

Nissan ima neki Townstar. 5 sedežev, brez štirikolesnega pogona, 1,3 litrski motor, ni dizel, ima pa 96kW. Imajo pa tudi X-Trail, štirikolesni pogon, sedem sedežev, kmečki voz (se pravi SUV), 1,5 litra, 116kW, trije valji, 45.000€...

 

Nazadnje sem šel sam, pravzaprav že iz obupa, še do Dacie. Sedemsedežnik, sicer ni štirikolesnega pogona, bogato opremljen, cena sprejemljiva (23.000€). Moti edino motor. Ni dizel, ampak kombiniran: plin + bee ee nn cii nn (uf, me trese, če samo pomislim na to...), en liter delovne prostornine, trije valji. Če že ni to, kar bi rad, je vsaj cena sprejemljivejša. Mislim, saj tudi drugi niso to, kar bi mi radi, ampak je cena vsaj x2 ali celo x3... Je pa žalostno, da ne kupujemo vozila, ki ima to, kar bi mi radi ampak kupujemo vozilo, ki ima najmanj stvari, ki jih ne maramo oz. nas motijo. A vedno v reklamah pa govorijo o brezkompromisnih avtih...

Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda. In svet v resnici vodijo plazilci iz oddaljene galaksije. Če ne verjamete, vprašajte gospoda z imenom David Icke, pa Vam bo razložil. Pa tudi Christine Fitzgerald bo to potrdila.

 

Mislim, kdo lahko kje sedi in kdo kje ne more sedeti pišejo ljudje, ki Mazde 5 od znotraj niti videli niso, kaj šele, da bi v njej sedeli. Jaz ti pa iz prve roke napišem, da se v Mazdi 5 prav lepo pelje 6 odraslih oseb. In bi se nas tudi sedem, če bi bilo treba. 

 

Ampak pustimo zdaj to ob strani, mi smo šli še malo po salonih. Pri Oplu imajo samo žalost:

- Če ima sedem sedežev, je zgolj in samo elektromotor in baterija. In dometa toliko, kolikor jaz pljunem z vrha hriba... Elektromotor ima 100kW, štirikolesnega pogona ni, vlečne kljuke ni, cena 50.000€, doseg pa 215 km...

- če je dizel, ni s štirikolesnim pogonom in ni s sedmimi sedeži. Motor sicer zmore 96kW, a ima zgolj 1,5 litra delovne prostornine. Moč ima, kadar žvižga... Ročni menjalnik ima Combo, cena 30.000€. Grandland ima samo avtomatski menjalnik in ceno 41.000€. Se pravi, pri Opelu je drago in neuporabno. 

 

Pri Toyoti bi imeli dizla s sedmimi sedeži in štirikolesnim motorjem, ampak gre za 2,2 toni težko vozilo širine 2,1 metra in dolžine 4,8 metra - pa SUV, da se ja že na daleč vidi, da smo kmetje in s hribov doma... Cena pa 66.000€.

 

Subaru ima pravzaprav dva motorja (ki nista dizel) za vse svoje modele. Noben model pa ni s sedmimi sedeži...

 

Nissan ima neki Townstar. 5 sedežev, brez štirikolesnega pogona, 1,3 litrski motor, ni dizel, ima pa 96kW. Imajo pa tudi X-Trail, štirikolesni pogon, sedem sedežev, kmečki voz (se pravi SUV), 1,5 litra, 116kW, trije valji, 45.000€...

 

Nazadnje sem šel sam, pravzaprav že iz obupa, še do Dacie. Sedemsedežnik, sicer ni štirikolesnega pogona, bogato opremljen, cena sprejemljiva (23.000€). Moti edino motor. Ni dizel, ampak kombiniran: plin + bee ee nn cii nn (uf, me trese, če samo pomislim na to...), en liter delovne prostornine, trije valji. Če že ni to, kar bi rad, je vsaj cena sprejemljivejša. Mislim, saj tudi drugi niso to, kar bi mi radi, ampak je cena vsaj x2 ali celo x3... Je pa žalostno, da ne kupujemo vozila, ki ima to, kar bi mi radi ampak kupujemo vozilo, ki ima najmanj stvari, ki jih ne maramo oz. nas motijo. A vedno v reklamah pa govorijo o brezkompromisnih avtih...

Ta motorček v Dacii definitivno ni zate za dirkanje po tvojih hribih. Ko boš naložil vso svojo familijo noter , boš rabil drugo močnejše vozilo, da ga šlepaš. Ima, sodelavec enako varianto (z plinom). Pa pravi, da ima probleme z dolgimi klanci že tarat, ko se sam vozi iz Kp  proti Ljubljani. 😉

 

 

Napisano

Ti  3 cilindrski motorji še za v smeti niso, pri prejšnjih modelih veriga ni zdržala 120000km- jurčka ti je malo če menjaš še variabilno jermenico

Napisano

Slavko kaj pa če bi iskal Caddy Maxi z 4x4. Novih mislim, da več ni morda pa kak malo rabljen.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Al pa kej takega, če seveda ni prioriteta nov avto. Ma vse kar bi Slivka rabil, dizel, 4x4, sedem sedežev in ročni menjalnik ter dovolj navora , ki ga ponudi 2,2 motor. Recimo nissan ima "le" 1,7 tako da bi bil Outlander veliko bolj primeren za vleko prikolice.

 

WWW.AVTO.NET

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD INTENSE 7 sed., letnik:2015,15900 EUR :: www.Avto.net ::

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Odločitev je padla.

 

Se bom pridružil "Alex-klubu"...

Čaki, sej še ni 1 april?

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 47 minutami je Slivka napisal:

Odločitev je padla.

 

Se bom pridružil "Alex-klubu"...

To je beseda.... :jupiii:

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Odločitev je padla.

 

Se bom pridružil "Alex-klubu"...

A bo avto rdeč? 🤔

 

 

Napisano

... se pravi se nas je vse privoščil u neko zgodbo o dizlu, 4x4 pa 7 sedežev. Jaz se pa neki za đabe trudim pa mu iščem primerne avte... :whatever:

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.