Skoči na vsebino

Prodaja mazde in nakup novega avta!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 47 minutami je sportman333 napisal:

Alfa je meni od nekdaj oblikovno zelo všeč, bojda so se v zadnjih letih tudi kakovostno popravili, ampak nekako zgodovina me ne vleče, lahko da so to samo "kvake" in so pač avti dobri (slabi za moje pojme dandanes itak nobeni ne morejo biti, niti Dacia pač ne more dati na trg slabega avta, ker potem ne bi obstajala).....je pa res da dati 30k za 5.let staro alfo za koga problematično....

menjaš za novejšo Mazdo 2.5 benz in nimaš teh težav?!?

 

Ah, s takšno menjavo nič ne naredim, oblikovno jo je počasi čas povozil. Sej se je držala od 2013, kar je občudovanja vredno. CX-5 pa mi ne potegne.

 

Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

Zadnje čase me mika, da bi zamenjal svojo M6, 2.5 bencinar. Mel bi CX 60, sam to je predrago, bo mogla počakat še ene 3 leta, da bo cena sprejemljiva.

 

Vizualno mi je zelo všeč Alfa Romeo Stelvio. Vem, da je Alfa na slabem glasu glede kakovosti, ampak ko sme prebiral njihov forum in YT komentarje so s Stelvio zelo zadovoljni. Zanima me samo bencinar in sicer sta dve izvedbi 2.0T z 200KM in 280KM.  

 

Ker sem pač popoln amater kar se tiče tehnike, motorjev itd. me zanima vaše mnenje kako je z vzdržljivostjo takega turbo motorja, servisi, kaj lahko crkne, kaj je s turbino, a to zdrži npr. 250k kilometrov....itd. Pa tud druge koristne informacije, če se kdo kaj spozna.

 

Ceno držijo kar visoko glede na slab glas, me pa malo skrbi kako je ko hočeš avto prodat, verjetno nekega velikega zanimanja ni.

 

Evo npr. neki takega dobiš za okoli 30k.

 

WWW.AVTO.NET

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280PS-Q4-KAMERA-MEMORY-VLEÈNA NAPRAVA, letnik:2018,29970 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

 

Sam sem pred kratkim presedlal iz M3 (2.2D, letnik 2017, Revolution oprema) na Giulio (2.2D, letnik 2018, Super oprema).

Na kratko, če povzamem sem jaz šel na en nivo višje. Ti bi ostal več ali manj enako, razen, da je Stelvio SUV z Q4 pogonom in turbo motorjem.

 

Tole je pred kratkim en uporabnik na Alfa Romeo forumu zapisal:

Dve osnovni opremi sta. Super in Veloce. Razlika je da pri Veloce dobiš samo polno usnjene sedeže, kateri so bolj školjkasti.

Tudi, če je oprema Super so imele nekatere zahodne evropske države (Belgija, Nizozemska, itd.) v tej opremi školjkaste usnjene sedeže.Veloce oprema zajema Q4 pogon in dizel 2.2 z 210 konji ali bencinar z 280 konji. Veloce imajo tudi večje zavore. Menjalnik je avtomatski od proizvajalca ZF in je identičen kot pri BMW. Pri opremi Super pa imaš bencinarja z 200 konji.. Ali pa možnost dizlov 136, 150, 160, 180 in 190 konjev. Pravtako so letniki do nekje sredine 2018 če se ne motim tudi brez AdBlue sistema vkolikor je govora o dizlu.
Xenon je lahko 25w ali 35w. Ločiš jih po pranju žarometov, ker ima slednjega le močnejša izvedba luči in ta tudi zavija v ovinek. Imaš dve velikosti displeya med števci in infotainment zaslona. Hitro se opazi pri primerjavi avtomobilov na avto.net. Kar večina jih ima ogrevan volan in sedeže, vidi se po tipkah, ki so pod nastavitvami za klimo/ventilacijo.

Podvozje je zelo predimenzionirani, zato ne govorijo o nekih težavah.

Težave:
(dizel)prvi letniki imajo malo neposrečen separator oljnih hlapov, katerega se če ne prej zamenja ob velikem servisu - lahko zaradi njega uhajajo hlapi na zračni filter in je le ta masten.
(bencin)mislim da je tole bolj za beninarje ampak ventil za zračenje hladilnega sistema je plastičen in le ta poči, kar pomeni da iz sistema zmeče hladilno tekočino, mislim je dovolj znakov in da se to zgodi počasi.

(bencin)Wastegate ročka, ki je povezana z turbino povzroča rahle kovinske zvoke, ko je še neogreta. Ampak to ni nič narobe v delovanju, samo zvok je smotan :)

(bencin)električna pumpica za hlajenje turbine, da deluje(hladi) tudi ko avto ugasneš in ne stopi tesnil. Je pa to vse posodobljeno na letnikih 2018+...

(vsi predvsem začetni letniki) zadnji diski imajo slab material in predvsem pri avtomobilih, ki se malo vozijo požre zadnje ploščice prej kot v 30000km, ker diski postanejo grobi.

 

 

Uglavnem veliko ljudi, novinarjev, pravi, da paše veliko bolj bencinski motor Giulii ali Steviu, kot pa dizelski.
 

Napisano
pred 5 urami je ignacij napisal:

Zadnje čase me mika, da bi zamenjal svojo M6, 2.5 bencinar. Mel bi CX 60, sam to je predrago, bo mogla počakat še ene 3 leta, da bo cena sprejemljiva.

 

Vizualno mi je zelo všeč Alfa Romeo Stelvio. Vem, da je Alfa na slabem glasu glede kakovosti, ampak ko sme prebiral njihov forum in YT komentarje so s Stelvio zelo zadovoljni. Zanima me samo bencinar in sicer sta dve izvedbi 2.0T z 200KM in 280KM.  

 

Ker sem pač popoln amater kar se tiče tehnike, motorjev itd. me zanima vaše mnenje kako je z vzdržljivostjo takega turbo motorja, servisi, kaj lahko crkne, kaj je s turbino, a to zdrži npr. 250k kilometrov....itd. Pa tud druge koristne informacije, če se kdo kaj spozna.

 

Ceno držijo kar visoko glede na slab glas, me pa malo skrbi kako je ko hočeš avto prodat, verjetno nekega velikega zanimanja ni.

 

Evo npr. neki takega dobiš za okoli 30k.

 

WWW.AVTO.NET

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280PS-Q4-KAMERA-MEMORY-VLEÈNA NAPRAVA, letnik:2018,29970 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Giulietto sem imel. 1.4 MA 170 konjev, turbo bencinc, športno podvozje.

Super avtič. Nekaj težav, ampak majn kot VAG.

Več kot M2, ampak je cena ABS enote presegla vse Alfa stroške 😉

 

Vozniško nori avti. Ležijo noro na cesti. Focus s športnim podvozjem je zelo blizu Giuliette.

Passat je daleč od takšne lege.

Giulia QV je pa svet za sebe, noro.

Vse so lastne izkušnje.

 

Alfe so pač vozniško naravnani avti.

In ne kvarijo se tak, kot faušija govori okoli.

Napisano

Meni se dopade novi focus karavan. Samo mi pa ne gre v lajšto, kako to, da jih ponujajo samo z 1.0 ecoboost motorjem. Me zanima, kako se to kaj premika, sploh če delaš relacije po AC? Pa kaj je s temi motorji po 200 000km, oz življenska doba tega motorja?

Napisano

😁

Moj naslednji, če ne bo novejša šestica bencinar, bo volvo S60... 19 letnik in naprej...bencinar. 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Freak napisal:

Meni se dopade novi focus karavan. Samo mi pa ne gre v lajšto, kako to, da jih ponujajo samo z 1.0 ecoboost motorjem. Me zanima, kako se to kaj premika, sploh če delaš relacije po AC? Pa kaj je s temi motorji po 200 000km, oz življenska doba tega motorja?

Focus imam MY2020 1.5 182KM bencin, karavan.

 

Super zadeva. Žal je 182KM bil ukinjen sredi 2020.

 

1.0 mild sem vozil v Pumi. Premakne se, no kr poskočen. Zvok motorja grozen. Ročka menjalnika kot v Yugecu. Izgleda da je tak menjalnik na 1.0 mašinah. Obnašanje motorja, drugačno od večine.

Puma žal v 10-ih dneh moje vožnje ni vidla AC-ja.

 

Ostane ti samo 2.3 280KM, ki je pa že brutalen stroj.

 

Kolegu je 1.0 zružil. Kupil rabljenega MK3, torej prejšnji model. Uradno 90k km, 8 let se mi zdi. Ampak ni povedal kaj točno je šlo in ne veš kaj je prejšnji lastnik delal. Tudi če je sukan dol bil.

 

V glavnem ecoboost rabi šolsko menjavo olja. Interval mam na 30000/2leti. Menjam na 5% olja. Prvič je javil po 15000km, drugič po 16500.

Ko bo ven iz garancije, bom letno sam delal. Torej bo nekje na 10-12k servis.

 

Pa 1.5 4cl ima zobati jermen v olje namočen. Če olje zamudiš ti razpade in zabije oljno pumpo, vtrga turbino....

1.5 3cl, pa ima že verigo.

Če so tudi na 1.0 šli iz zobatega na verigo pa ne vem.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.