jonathan2 Napisano 6. marec, 2010 Prijavi Napisano 6. marec, 2010 Imam mazdo 626 2.0 GTS, 2000 letnik. Pred dobrim tednom dni se mi je na armaturki pri?gala lu?ka za akumulator. Seveda, sem takoj zmeril z voltmetrom, ?e alternator polni. In seveda ni polnil. ?e isti dan popoldan, ga ?elim odpeljat mehaniku nakar ugotovim da lu?ka ne sveti ve? alternator pa dela ko urica! Naslednje jutro alternator spet ni delal, zato sem ga takoj zmontiral iz avta in ga nesel k avtoelektri?aru, ki je ugotovil da je pokvarjen regler (regulator polnjenja). S tem, da je to nek ?uden alternator saj ima regler skupaj s ??etkami. (Alternator je Mitsubishijev 80 A) Nato grem v GMT, kjer mi odgovorijo da takega reglerja ne morejo dobiti. Grem nato na avtoromo in mi povejo da ga lahko dobijo a ?ele ?ez 14 dni! Seveda, ne morem biti tako dolgo brez avta ker ga nujno potrebujem, zato mi je nek prijatelj zrihtal zamenjavo alternatorja za 70 ?. Nosilci so identi?ni kot na originalnem, gre pa za nek obnovlje xxx alternator. Skratka na za?etku ko smo ga priklopli je delal ko urca po 15 min, pa se je spet pri?gala lu?ka za akumulator, po meritvah pa smo videli da alternator deluje - oddaja elektriko, na samem akumulatorju pa je padala elektrika. Alternator se je tudi segrel nenormalno. Nato sem poklical prijatelja, ki dela v Grazu na Mazda servisu. Povedal je da so imeli ?e kar nekaj takih primerov in ?e? da imajo te mazde od letnika 2000 dalje regler kar v ra?unalniku! ( Je to mogo?e?) In zaradi tega mi ne bo deloval avto z nobenim drugim alternatorjem kot le originalnim. In zdaj nevem kaj naj naredim. Nov alternator mi je predrag (skoraj 300?) pa tudi nevem, ?e je problem v samem alternatorju. Mi lahko prosim kdo pomaga? Jaz namre? tukaj nisem ve? pameten. Citiraj
uklopko Napisano 6. marec, 2010 Prijavi Napisano 6. marec, 2010 Zanimivo,kot avtoelektri?ar ?e nisem pri?el na tak primer(imel res ?e vse ?ivo alternatorjev,tudi vodno hlajene)Ampak do sedaj smo ?e vse uspeli po?timati! A ima? morda ?e vedno star alternator pri sebi?? S katerega konca SLO pa si? Drga?e je pa te?ko na pamet karkoli re?i,kaj bi lahko bilo.Je pa ve?ina alternatorjev michibushijev,hitachijev,bosch-ejev al kakorkol se ?e napi?e Napak za pri?gano lu?ko je pa lahko veliko,naj bo slab stik,naj bojo prekratke krta?ke,skurjena dioda,regulator,.... lp Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
jstdoma Napisano 6. marec, 2010 Prijavi Napisano 6. marec, 2010 Jaz sem imel tudi pri 626 (samo da je bila letnik 1990) pokvarjen regler. Ker je bil nov predrag in treba bi bilo ?akat nanj, mi je avtoelektri?al montiral "zunanji" regler - ni bil montiran na altenatorju ampak ga je pritrdil na "steno" pri motorju (do altenatorja pa je ?el samo kabel). Delal je brez problemov. Citiraj
adormi11 Napisano 6. marec, 2010 Prijavi Napisano 6. marec, 2010 Dosti krat je samo masa kriva. Pri meni je na oplu oksidiral kabel za maso in mi zaradi tega ni alternator polnil, pa sem kabel menjal in je delal BP. ?e ne pa naj kolega z Mazda servisa v Grazu na kakem odpadu tam pogleda za tak alternator. Citiraj
jonathan2 Napisano 6. marec, 2010 Avtor Prijavi Napisano 6. marec, 2010 Zanimivo,kot avtoelektri?ar ?e nisem pri?el na tak primer(imel res ?e vse ?ivo alternatorjev,tudi vodno hlajene)Ampak do sedaj smo ?e vse uspeli po?timati!A ima? morda ?e vedno star alternator pri sebi??S katerega konca SLO pa si?Drga?e je pa te?ko na pamet karkoli re?i,kaj bi lahko bilo.Je pa ve?ina alternatorjev michibushijev,hitachijev,bosch-ejev al kakorkol se ?e napi?e Napak za pri?gano lu?ko je pa lahko veliko,naj bo slab stik,naj bojo prekratke krta?ke,skurjena dioda,regulator,....lp ?al starega nimam ve?, ker sem ga zamenjal za tega xxx. Bom pa poskusil nazaj dobit, ker ta itak ne deluje. (?eprav bo verjetno zelo te?ko)Nikakor mi ni jasno, zakaj se ta tako hudo segreje. Je to normalno? Po 15 min je bil vro? tako mo?no, da bi se opekel na njem. Je pa en kolega, ki se kolko tolko spozna na avte (ni pa poklicno v tem) pogledal in mi povedal da sam alternator ne izklopi lu?ke ko je v zagonu. Zares hudo ?udno.Druga?e sem iz okolice Gornje Radgone. Sem pa pripravljen prit z avtom v kateri koli ?tajerski konec ali prekmurski, samo da re?im te?avo. (dlje pa ?al ne morem, ker se lahko vozim le z vga?jenimi lu?mi) Aja nevem koliko je to mogo?e, ampak sumim, da sem dobil ta obnovljen alternator pokvarjen.... Citiraj
uklopko Napisano 6. marec, 2010 Prijavi Napisano 6. marec, 2010 Kok amperski alternator pa si dal zdaj notri? Te?ave so se res pojavljale ob slabih masah. Drga?e pa tako kot je predhodnik omenil, drug regulator ki pa? je zmontiran nekje zunaj krta?ke pa so na svojem mestu Da se zadeva toliko segreje je nenormalno.(sumim na preslab po mo?i)alternator. Ti pa svetujem ?e nekaj- predno vse kupaj dela? napolni akomulator na hi?ni polnilec,in nato ga priklopi nazaj Z alternatorjem nikoli ne bo? toliko nafilal kot s polnilcem ,za vsak slu?aj preveri da ni kaka celica pri?la v stik. Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
jonathan2 Napisano 6. marec, 2010 Avtor Prijavi Napisano 6. marec, 2010 Saj v tem je ravno problem, da mi je en ?u?mar zamenjal nekje v avstriji originalni alternator za tega....za katerega ne poznam ne firme, niti ni navedena ampera?a. Eno vpra?anje. Recimo, da kupim (rabljen ali novi) originalni alternator. Je mo?no, da bi bilo kaj drugega narobe z avtom in bi mi avto uni?il alternator? Namre? bojim, se da ne gre za kak?no drugo napako ki bi mi kurla alternatorje. In da se mi nebi zgodilo, da bi mi uni?lo no alternator. Citiraj
uklopko Napisano 6. marec, 2010 Prijavi Napisano 6. marec, 2010 ?e mene pra?a? je edino razlog da bi ti lahka zaj.... alternator je to akomulator,da ti pokuri diode ?e pride v stik itd. Mislim da je problem tukej ampera?a,?e ima? alternator ki fila samo s 50A rabi? pa alternator ki fila 80 je tu vzrok za pregrevanje! ker enostavno ?vohnej?i nima dovol da bi dofilaval akomulator in pa vzdr?eval vse porabnike (moje mi?lenje) Preveri kable da so vsi ok Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
jonathan2 Napisano 6. marec, 2010 Avtor Prijavi Napisano 6. marec, 2010 ?e mene pra?a? je edino razlog da bi ti lahka zaj.... alternator je to akomulator,da ti pokuri diode ?e pride v stik itd.Mislim da je problem tukej ampera?a,?e ima? alternator ki fila samo s 50A rabi? pa alternator ki fila 80 je tu vzrok za pregrevanje! ker enostavno ?vohnej?i nima dovol da bi dofilaval akomulator in pa vzdr?eval vse porabnike (moje mi?lenje)Preveri kable da so vsi ok Vredu, hvala za nasvet. Bom poskusil in sporo?im kaj bo novega. Citiraj
jonathan2 Napisano 3. april, 2010 Avtor Prijavi Napisano 3. april, 2010 Malo pozno pi?em kako sem re?il problem. Skratka na Mazdi sem imel polno alternatorjev in ni? ni delalo. Nakar mi je Mazdi mehanik povedal, da imajo mazda 626 od leta 2000 naprej ?e nek dodatni regler v ra?unalniku in bo delalo, le ?e bom imel originalni-mitsubishijev alternator. In res, ko sem dal originalni - popravljen alternator je spet vse delalo in ?e dela! pogovarjal sem se z razli?nimi mehaniki (va?kimi) in vsi so prvi? sli?ali za tak?en ˝fenomen˝. A v mojem primeru je bilo res tako. Citiraj
mazdaman Napisano 6. april, 2010 Prijavi Napisano 6. april, 2010 Malo pozno pi?em kako sem re?il problem. Skratka na Mazdi sem imel polno alternatorjev in ni? ni delalo. Nakar mi je Mazdi mehanik povedal, da imajo mazda 626 od leta 2000 naprej ?e nek dodatni regler v ra?unalniku in bo delalo, le ?e bom imel originalni-mitsubishijev alternator. In res, ko sem dal originalni - popravljen alternator je spet vse delalo in ?e dela!pogovarjal sem se z razli?nimi mehaniki (va?kimi) in vsi so prvi? sli?ali za tak?en ˝fenomen˝. A v mojem primeru je bilo res tako. kdo in kje je pa pobnovil ta tvoj alternator in cena? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.