Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni imam eden problem pri mazdi 6 dizel se mi iz webasta kadi na veliko ampak ne skozi potem webasto se kr sam uga?a in pri?iga in ko se prizge mi kar obrati padejo u?asih se tudi avto ugasne. Zadnje case se to vse bolj dogaja. Je mozno webasto izklopiti?

Napisano

kr malo dvomim, da je tole povezano z webastom... prej bi rekel, da webasto in avto crkujeta zaradi ne?esa tretjega. Vpra?anje se torej postavla kaj vpliva na oboje? Elektrika, dovod nafte?

33112_1.png

Napisano

kar se ti?e elektrike dvomim ker ko padejo obrati iz 1000 al 800 za kako sekundo na 600 webasto po?epne in potem se zacne kaditi iz njega. Tako da use mislim da je povezava z vebastom. Lansko leto se je samo u?asih malo zakadilo to zimo se pa kadi orng skoraj zmeri pa tud zaceu ugasati ko laufa u leru zju3 pa ko se vklopi vebasto.

Napisano

a si ziher, da je to webasto... ker non stop se vklaplja in izklaplja klima, ki lahko vpliva na obrate oz. padanje le teh...

 

Webasto namre? nima neposrednega delovanja na motor in na?eloma lahko tud crkne pa bo avto deloval normalno.

33112_1.png

Napisano

kar se ti?e elektrike dvomim ker ko padejo obrati iz 1000 al 800 za kako sekundo na 600 webasto po?epne in potem se zacne kaditi iz njega. Tako da use mislim da je povezava z vebastom. Lansko leto se je samo u?asih malo zakadilo to zimo se pa kadi orng skoraj zmeri pa tud zaceu ugasati ko laufa u leru zju3 pa ko se vklopi vebasto.

 

?e en visokotlacni ventil????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Majster preveri akumulator in alternator.

 

Z webasta se kadi zato ker ogenj ugasne vse pa je vro?e, nafto ?e vedno dobiva in se dela megla, tako kot imajo tanki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

klima je ugasnjena :)

ventil lahko, altenator pa akumulator sta ok to sm preveru tko da v sredo bo seu na servis in bomo vidl... Obcutek mam da nebo poceni :)

Napisano

Ah dizli so tako "?parovni" stroji, da bi ti mogl vsaj ta za ventil?ek ostat :hudicek: , je pa cca 200?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zadnje informacije ?el je imv ventil pri 204 000 torej potrebno ?e po?akati da ga dobijo in zamenjajo samo nebo poceni :(

 

pa sej sem ti napisal zgoraj da si le ?e en izmed mnogih primerov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

Napisano

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

 

Ko bodo pa nizke temperature, pa se bo sam pokvaril.

Pri meni je bilo enako, pri + stopinjah ni bilo problema, pri - pa je za?el uga?at in nihat z obrati, po dveh letih pa sem ga moral menjat.

Napisano

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

 

?e enkrat preberi si - popolnoma enak primer....mraz ne dela, ne mraz dela....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?

Napisano

Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?

 

Ve? kot znak.....v Sloveniji je -12?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne ne ;) so normalne temperature ;) -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...

Napisano

Ne ne ;) so normalne temperature ;) -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...

 

Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.

33112_1.png

Napisano

Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.

 

Imel sem iste te?ave z ventilom Septembra, ko so bile temperature ?e skoraj poletne. Zdaj pozimi pa normalno dela..!? Tak da nevem, ?e je odvisno od temperature. (?eprav ko sem vpra?al na servis, so mi rekli da bodo te?ave pozimi)

Pa tud se mi je sam popravo :)

Napisano

Meni se tudi to ob?asno dogaja samo, da ma?ina deluje normalno. Ni? padanja obratov, ni?esar. Naenkrat se pa za?ne iz podvozja kaditi kot da imam po?igalca med kolesi skritega. Najprej sem mislil (ker sem dal avto protikorozijsko za??itit), da kaka kapljica pade na izpuh pa se zato dogajajo take stvari. Potem pa sem enkrat med tem kajenjem izstopil iz avta, na podvozju nisem opazil ni? posebnega, webasto pa je take zvoke spu??al ko kaki stari Mig med vzletanjem. Vonjave pa po nekem parafinu... WTF? :ne vem: Avto imam nekaj mescev, sicer nobenih te?av (tok, tok), prevozil sem pa ?e cca 11.000km. Sicer sem zadovoljen z njim, skrbijo me samo te teme o dizlih in kvarjenju. A ga naj raje menjam za bencinarja?

Napisano

hah to je normalno za webasto (verjetno mas bolj kratke voznje in si ga recimo en dan ugasnil se ko je webasto delal, potem pa je ta dim...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Tomozuki, ?e ga bo? redno vzdr?eval (hkrati prebiral tale forum; razne bakrene podlo?ke in "cedilo" itd.), ni vraga da ti ne bo dobro slu?il ?e par let! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ce te ful moti, ti zrihtajo na servisu, mal podaljsajo cevko od webasta/auspuf in ne bos mel vec vonja pa dima

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.