Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Objavljena slika

 

Ni? kaj prijetna slikica na pogled, in to na obeh straneh! Karkoli se temu re?e.. treba je zamenjat, kupim takoj novo, rabljeno.. takoj! avto je 4 vratna varianta.

Napisano

Objavljena slika

 

Ni? kaj prijetna slikica na pogled, in to na obeh straneh! Karkoli se temu re?e.. treba je zamenjat, kupim takoj novo, rabljeno.. takoj! avto je 4 vratna varianta.

 

pa ne bi to sam saniral mal?

 

a jo s substralom pere?? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

to je okoli ?ipe a ne?Na tvojem mestu bi zbrusil in o?istil rjavino in pobarval. seveda to naredi na obeh straneh da bo identi?no ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

to je okoli ?ipe a ne?Na tvojem mestu bi zbrusil in o?istil rjavino in pobarval. seveda to naredi na obeh straneh da bo identi?no ;)

 

to se sem mislil....po moznosti speskal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

 

Ni? kaj prijetna slikica na pogled, in to na obeh straneh! Karkoli se temu re?e.. treba je zamenjat, kupim takoj novo, rabljeno.. takoj! avto je 4 vratna varianta.

 

Aha in mazda dela samo en model s 4mi vrat ? :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mazda 6 je :D

 

Letnik 90, ne more bit tolk rjava, razen ?e avto ?e ni videl druga?nega pranja kot pa krta?e v pralnici.

Druga?e pa bi blo najbolje da zadevo demontira? o?isti? in za??iti?, potem pa ?ez zalepi? ?rno mat folijo, tako kot ima original, narejeno.

 

lp B

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

to je okoli ?ipe a ne?Na tvojem mestu bi zbrusil in o?istil rjavino in pobarval. seveda to naredi na obeh straneh da bo identi?no ;)

 

 

al pa ?e drugo stran pusti? da zrjavi :vskalo:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Letnik 90, ne more bit tolk rjava, razen ?e avto ?e ni videl druga?nega pranja kot pa krta?e v pralnici.

Druga?e pa bi blo najbolje da zadevo demontira? o?isti? in za??iti?, potem pa ?ez zalepi? ?rno mat folijo, tako kot ima original, narejeno.

 

lp B

 

Original ni bilo nobene ?rne mat folije.. letnik je 2003 - mogo?e so kasneje to spremenili.

 

lesko: saj druga stran tudi cveti..

 

Kako to da nih?e ne priporo?i kje bi dobil te dve "laj?ne" rabljene samo so ?e OK? meni je idealno da to enostavno zamenjam..

Napisano

tole bi se pa mogo?e spla?al celo porihtat :ne vem:

 

Se strinjam! torej kje naj dobim dele.. a ve kateri od vas mojstrov ?e so zadnja vrata 4 in 5 vratne razli?ice enaka?

Napisano

Matr ka?n podn od pleha na teh avtih! <_<

 

A garancija mu tegale ne bi krila? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Objavljena slika

 

Mazda 6 karavan letnik 2002. Pa ni videla krta?. Zgleda, da je ta stebri?ek edini pri okvirjih ?ip na vratih, ki ni polepljen s folijo.

 

Glede na to, da so mi mazdini vrtnarji vse cvetli?ne gredice dosedaj urejali v okviru garancije, bi mogo?e uredili tudi to. Bom povpra?al ko bom imel redni servis.

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

 

Ni? kaj prijetna slikica na pogled, in to na obeh straneh! Karkoli se temu re?e.. treba je zamenjat, kupim takoj novo, rabljeno.. takoj! avto je 4 vratna varianta.

 

Meni so na istem letniku (2003) pred par leti na obeh straneh zamenjali te letvice v okviru garancije na poobla??enem servisu. Je isto rjavelo (scier ?e ne tako fejtst) je pa od takrat OK.

Predlagam da gre? na servis in se pozanima?...

Napisano

Sicer pa na temo rjavenja ?e ena cvetka. Kot mnogim so tudi meni pred par leti garancijsko "odpravljali" te?ave z rjavenjem pragov in zadnjih kolotekov (ter tudi vrat) na M6. O?itno pa precej slabo, ker je zdaj na mestu kjer so "rezali" (levo in desno, vidno pri odprtih zadnjih vratih) nastalo precej rje, vse skupaj je tako porozno da lahko prst skozi porinem.

 

Dobra novica je da so na servisu korektno priznali da gre za napako in sem ?e zmenjen za popravilo. Moram pa peljat k istemu servisu, ostali no?ejo ni? delat, in upam da bo v drugo bolj?e.

 

Predlagam vsem da preverite stanje vozila, jaz slepec sem tole zelo pozno opazil pa ?eprav vsak dan odpiram ta vrata in otroka dajem not/ven :P

post-226-1269505042_thumb.jpg

Napisano

Pa jaz res ne vem kaj je s tem plehom narobe... Meni so malo pred novim letom na servisu pod garancijo uredili vse kar je bilo povezano z rjo na M6. Avto je bil dejansko kot nov :notworth: . V?eraj pa slu?ajno gledam nekaj okrog zadnjih koles in kaj opazim...???? ?zmeden? Robovi na zadnjih blatnikih konkretno rjavi... in to po 4 mesecih... :(

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Welcome in tha club. :angry2:

 

Samo de meni ne rjavi ampak je ?e v ?tartu zani? barvano in imam mehurje in razpokano barvo ker je ?e v xx plasteh. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A so z M3 isti problemi?

 

Zaenkrat ne.

 

:D kupte stare mazde ni rje sploh

 

Je pol pa ene 14 letih. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:D kupte stare mazde ni rje sploh

 

Pri meni to ?al ne dr?i :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.