Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes, ko sem menjal gume, me je vulkanizer opozoril, da bo treba menjat venitlcke, ker je alumnijasta obroba popokala... :ne vem:

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Od cesa to lahko pride... Menim, da se to pri dobrem letu starem avtu to ne bi smelo zgoditi. Tudi vulkanizer je rekel, da tako spokane obrobe se ni videl. Kot je omenil, bo treba menjat verjetno cel senzor za tlak, ker je to vse v enem kosu ...

 

Bom sel v naslednjih dneh na servis, da jim pokazem...

 

Je imel se kdo take ali podobne probleme s tem?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

huh ?zmeden?

kaj tazga se nikol nisem videl...napaka v materialu?

sol od ceste je poskodoval obrobo (ce je slabsi material)

 

a je blo pri vseh tako al samo na enem ventilu?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

huh ?zmeden?

kaj tazga se nikol nisem videl...napaka v materialu?

sol od ceste je poskodoval obrobo (ce je slabsi material)

 

a je blo pri vseh tako al samo na enem ventilu?

 

Na dveh... na obeh levih ... spredaj in zadaj...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Problem lahko nastane zaradi elektrokorozije, ki je posledica malih galvanskih tokov med dvema razli?nima kovinama v prisotnosti vlage (elektrolita). Mogo?e je obloga ventila narejena iz Al-Mg zlitine, felga pa je iz zlitine, v kateri je prevladujo? aluminj. Magnezij je v elektopotencilanem zaporedju kovin pred aluminijem, zato ga pri zgoraj omenjenih pogojih "po?ira". :ne vem:

 

Mo?no pa je tudi, da je obloga porozna in je zaradi zmrzovanja popokala.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Bom pogledal ko pridem domov a je pri meni kaj podobnega...

33112_1.png

Napisano

Preveru... pri meni so ?ist v redu in zgledajo tako lepo kot leta 2008, ko sem jih kupil. Je pa res, da pucam avto po vsakem soljenju in letos mi je ?lo ?e oreng na organ ampak se o?itno spla?a zarad takih zadev. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

lahko, da zaradi soli, leva stran je ?e toliko bolj na udaru glede tega, nasproti voze?a vozila ti name?ejo po avtu celga hudi?a svinjarije... :angry:

Napisano

pa so bile te feltne obe na levi? Ali si kdaj menjal (spredi zadi ali drugace?) Ponavadi samo gume oznacujejo kje so bile, feltne pa ne.

 

Verjetno pa se tepeta kovina ventil?ka in kovina feltne + mal soli ali pa celo kak detergent za feltne. A ventilcki so pa original?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vse je original ... feltne so vedno na istem mestu (zaradi tega, ker so sistemi pri senzorjih za nadzro tlaka razlicni, vulkanizer vedno da isto feltno na isto mesto... vsaj tako je rekel vceraj - pri Mazdi sicer baje ni vazno, pri Renaultih pa je rekel, da mora biti isti senzor na istem mestu, ker drugace je treba sistem na novo "nauciti", kje je kateri senzor) ...

 

Ko sem kupoval avto, ravno iz tega razloga nisem kupoval drugih manjsih felten, ker so ti senzorji tako pregresno dragi - takrat so rekli, da je okoli 70? eden... torej 280? samo za 4 senzorje) ... Hotel sem nabaviti 16" za zimo, ker je to najmanj, kar pase na sestico zaradi velikosti diskov (na prejsnji sem imel 15", pa sem jih dal zraven, ko sem prodal avto, ker na novo niso pasale) ...

 

Detergenta za feltne nisem nikoli uproabljal (edino ce so v kaksni pralnici kaj naspricali)... sicer pa bi se to verjetno zgodilo tudi na drugi strani...tam so ventilcki OK... vsaj na pogled se ne vidi, da bi bili kaj popokani ali da bi celo kaksen koncek odpadel, tako kot na levi strani ... :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak bolje ko to gledam bolj ne morem verjet kako je razpadlo...

 

?e sem dobro razumel ima? ti samo en set originalnih ventil?kov... pri meni je ta razlika, da imam dva seta na zimskih feltnah enega in na letnih drugega. Sta pa oba seta skoraj enako stara in enako ohranjena brez sledov korozije.

 

A je mo?no, da ima? avto tako parkiran, da je dostop samo z leve strani pa ti ga pridno zalivajo raznorazni ku?ki.

 

Ker po moje je ta scavnca ?e najbolj agresivna, da bi se lahko zgodilo kaj takega.

33112_1.png

Napisano

Ja... zaenkrat imam samo en komplet felten in s tem tudi ventilckov s senzorji za nadzor tlaka.... Menjajo se samo gume ...

 

Avto je doma parkiran v garazi... nimamo nobenih cuckov... sem in tja nas obisce kaksna srna :) ...V sluzbi je tudi parkiran pred pisarno ... ce pa sem kje na terenu, pa pac parkiram na za to predvidenih mestih... Nikjer ni izrazito tako, da bi vedno bila leva stran na udaru cuckov ali cesa podobnega :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ma? slu?ajno gara?no toplo ali celo ogrevano?

 

Ker to so idealni pogoji za korozijo saj vlaga in sol na toplem delata lepo ?talo na kovinah.

33112_1.png

Napisano

A ma? slu?ajno gara?no toplo ali celo ogrevano?

 

Ker to so idealni pogoji za korozijo saj vlaga in sol na toplem delata lepo ?talo na kovinah.

 

Ne... nobenega radiatorja... Pozimi je bilo notri nekaj stopinj nad niclo ... Samo tudi,c e bi kaj takega imelo vpliv... bi verjetno potem vsi stirje ventilcki bili v enakem stanju ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po moje bo treba avto zamenjat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po moje bo treba avto zamenjat. :D

 

 

Za Laguno ali Passata? :):bravo::danzoman:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za Laguno ali Passata? :):bravo::danzoman:

 

:bravo: premium je premium.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nimam teh problemov :P

post-2637-1269550773_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Js jih sploh nimam. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.