Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.

 

V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem? :)

 

Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.

 

Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.

 

Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.

 

Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.

Napisano

V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.

 

V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem? :)

 

Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.

 

Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.

 

Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.

 

Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.

 

 

1.Jaz nimam filtra trdih delcev in imam noter sinteti?no olje mobil 1 ,5W30.Lahko da? tudi druga olja z isto oznako.

2.Za original mazda servise ne vem,mene pride navaden servis z vsemi filtri,oljem in in delom vred okoli 100?.

3.?e bo? menjal le?aje koles bo kar drag hec,za plo??ice ne-original Ferodo,ki so mnogo bolj?e od originala

bo? dal okoli 100?.Stikalo po mojem ni toliko drago.

4.Za popravilo felten,?e je samo podrsano po robovih,lahko popravi? sam.Najprej zakita?,?e je kak?na ve?ja odrgnina ali luknjica na robu,nato kit pobrusi?,da je raven z ostalo povr?ino.

Potem to dobro vse razmasti?,malo izolira? (ni dobro,da nalepi? raven trak,ker se ti pozna rob barve) in

z sivo-srebrnim metalik lakom v spreju (naj bo ?im bolj podoben barvi feltne) to pospreja?.Ko se posu?i,prelakira? ?ez popravljeni del na rahlo ?e z brezbarvnim sijajnim lakom.Izdelek pride super,?e se dr?i? postopka in ima? vsaj malo "umetni?ke" ?ilice. :D

Druga?e pa sem vpra?al pri li?arju in bi pri?lo barvanje okoli 100? za prelakirat vse ?tiri feltne.

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Sem si sposodil kar to temo, da ne odpiram nove, ker me zanima koliko pribli?no stane 2.redni servis za Mazdo6, bencinar, letnik 2008, pri poobla??enem serviserju.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem si sposodil kar to temo, da ne odpiram nove, ker me zanima koliko pribli?no stane 2.redni servis za Mazdo6, bencinar, letnik 2008, pri poobla??enem serviserju.

 

Jaz sem dal 290 eur.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jest sem sel 2 leti nazaj iz Michelin PS3 na Hankook s1 evo3. Meni je hankook super guma, sploh pa takrat, price/performance, je bilo tezko najdt boljso gumo.  GY imam pa zimske, bom pa reku, po mokrem in suhem, super. V snegu, so pa od samega zacetka en velik pofl.
    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.