Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imamo mazdo 5 in zadnje ?asa opa?amo da porabi ogromno goriva-nafte.Pa me zanima kaj bi

lahko bilo narobe naprimer v?eraj to?imo gorivo 10eurov danes je tank bil prazen in smo ponovno

morali to?iti gorivo.Avto se ve?ino ?asa vozi po mestu

Hvala za va?e odgovore

 

lp

Napisano

?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.

 

Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.

 

 

?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.

 

Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.

33112_1.png

Napisano

Tukej tut manjka podatek, kok se je prevozil od u?eri do danes, predvidevam da minimalno al kako? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

10? = manj kot 10 litrov in v mestu je lahko to tudi hitro le 70km....???

Ne vem kaj sporo?a?....

 

Poglej primer drugega uporabnika, ki je tudi na M5 zijal nad porabo, ampak je vozil napa?no, ko je z avtom za?el voziti dinami?no da ga ni mu?il, je spravil iz 10 na 6 (litrov ne evrov)!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

NE.

 

?rne so od prahu, ki nastaja ob zaviranju.

 

 

ps. Kako pa grejo diski ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

hja pazi malo ce ti mislis da je tank prazen slucajno ko zagori lu?ka se moti?. Takrat je v tanku se veliko vec kot za 100km bencina, je pa tako prve M5 (moja je bila tudi 2006) so imele resne probleme z racunalnikom, lagal je tudi do 2L - preveri ce so ti odpravili to napako z novim SW (morali bi a nikoli ne ves)

 

Skratka malo razlozi kaj ti pomeni - tank je bil spet prazen, ce mislis lucko, se ta v mestu lahko prizge veliko prej

 

Poleg tega (mislim da pise v navodilih) se ti bo raccunalnik ponastavil na nove vrednosti ce tankas min 20L - ce pa ga ti filas po 10L ne zazna razlike!!

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Distance-to-empty mode

This mode displays the approximate distance you can travel on the remaining fuel based on the fuel economy.

The distance-to-empty will be calculated and displayed every minutes.

When this mode is selected, 'REMNG' will be displayed.

NOTE: Even though the distance-to-empty display may indicate a sufficient amount of remaining mileage before refueling is required.

Refuel as soon as possible if the fuel gauge needle nears E or the low fuel warning light illuminates.

The display won't change unless you add more than approximately 20 L of fuel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Tud js ne. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e tanka? po 10?, se benz ne podra?i sploh :)

 

hehe, to?no tako :bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo.  
    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.