Skoči na vsebino

SVETOVNI AVTO LETA 2010

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

me zanima kok se kej odziva na klancih

 

?lovek s ?im se ti obremenjuje??! ?zmeden? Zakaj pa nisi ti kupil 323F GT V6 ne pa tega 1,5 mlin?ka, to se gotovo ni? ne odziva na klancih in nikamor ne gre? ?e te ?e tako skrbijo pospe?ki avta ki ga je kupil nekdo, ki ga osebno sploh ne pozna? kako te morajo skrbeti ?ele pospe?ki tvojega avta?

 

 

 

Razume? namig? Ne obremenjuj se s tem kaj je nekdo kupil ker vsak kupi kar njemu ali njegovi denarnici pa?e. ;)

Napisano

me zanima kok se kej odziva na klancih

 

nisem popolnoma ziher, ali se pogovarjamo o SDIju ali o Polotu 1.4... ?e o slednjem, potem bo? sam najdel primerjavo med tem kar ima? napisano pod avatarjem, namre? 323C 1.5, podatki se najdejo tukaj:

http://www.autoplenum.de/Auto/MAZDA/323/Te...1.html?tab=data

 

Prostornina: 1489 ccm

Te?a: 1065 kg

Mo?: 88 PS

Pospe?ek 0-100: 11,8 sekunde

Max. hitrost: 173 km/h

Navor: 132 Nm/4000 RPM

 

in pa za Polo 2010 1.4:

http://www.volkswagen.si/files/si/download...lo_tehnicni.pdf

 

Prostornina: 1390 ccm

Te?a: 1070 kg

Mo?: 85 PS

Pospe?ek 0-100: 11,9 sekunde

Max. hitrost: 177 km/h

Navor: 132 Nm/3800 RPM

 

podatek, kje najde? klanec v radiju 20km okoli MS bo v veliko pomo?, zakaj sem se odlo?il za Polota 1.4 ;)

 

aja... pa ne pozabiti, da je vmes ve? kot desetletje novosti na podro?ju krmilne elektronike motorja,

 

npr. izpust CO2: Mazda - 180g/km, Polo 132g/km

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?lovek s ?im se ti obremenjuje??! ?zmeden? Zakaj pa nisi ti kupil 323F GT V6 ne pa tega 1,5 mlin?ka, to se gotovo ni? ne odziva na klancih in nikamor ne gre? ?e te ?e tako skrbijo pospe?ki avta ki ga je kupil nekdo, ki ga osebno sploh ne pozna? kako te morajo skrbeti ?ele pospe?ki tvojega avta?

Razume? namig? Ne obremenjuj se s tem kaj je nekdo kupil ker vsak kupi kar njemu ali njegovi denarnici pa?e. ;)

 

Poka? mi kako 323F V6, ki se prodaja na avto netu, JE NI! Dober poznam Golfa V SDI, in lohk re?em sam to da je u klancih dobesedno podn od podna, pravim pa tud, da lohk da so pri novej?ih modelih glede tega mogo?e kej pobolj?al. Ta 1.5 pa 100% bolj? vle?e u klanc kot golf V SDI.

 

Sploh pa se ne obremenjujem kaj je kdo ubavu, js sm sam povedu o svojih odtisih o Golfu V SDI, druga? me pa po doma? povedan ?ist boli k*** kaj kdo kupi, va?n da je tist zadovoljn z avtom, ne glede na mnenja drugih ;)

Napisano

hehe :) ne se kregat ;)

 

danes je bil avto polno nalo?en, in se je peljal na sprehod po Gori?kem..

 

?isto brez posebnih te?av smo se peljali v skladu z razmerami na cesti... nalo?en je bil pa s cca 350 kg.... se pravi 4 REDNE odrasle osebe... prostorske stiske ni bilo, pogonske pa tudi ne...

 

na AC ga pa ?e nismo peljali... ga bomo ko bo imel preko 1000 km, in bo kao ?e ulaufan :)

 

po 250 km sva zelo zadovoljna... zvo?na izolacija je proti M2 in Corsi odli?na !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

hehe :) ne se kregat ;)

 

danes je bil avto polno nalo?en, in se je peljal na sprehod po Gori?kem..

 

?isto brez posebnih te?av smo se peljali v skladu z razmerami na cesti... nalo?en je bil pa s cca 350 kg.... se pravi 4 REDNE odrasle osebe... prostorske stiske ni bilo, pogonske pa tudi ne...

 

na AC ga pa ?e nismo peljali... ga bomo ko bo imel preko 1000 km, in bo kao ?e ulaufan :)

 

po 250 km sva zelo zadovoljna... zvo?na izolacija je proti M2 in Corsi odli?na !

 

Pa valjda mora it.?e gre v redu moj Pugi z 75 KM pa star je kot zemlja in po AC ni problemov z hitrostjo.

Kaalman,vidva se kar lepo vozita in u?ivajta v novem avtu. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.