Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ali kdo ve, kako mo?no je treba priviti plati??a na avtomobilu? Prijatelj mi je rekel, da bi naj pisalo v servisni knji?ici a nisem nikjer zasledil.

In sicer imam mazdo 626 2.0 (2000 letnik), na kateri imam 16 colske alu in pozimi 15 col navadne felne. Velikost vijakov za alu je 19....za zimske se pa ne spomnim.

Ker sem pravkar kupil moment klju?, bi ga tudi rad izkoristil kot je treba zato prosim vse, ki se spoznate na to za nasvet.

 

Hvala,

Marko

Napisano

100-120Nm bo kr ok. se prav 10-12kg pritiska na ro?ici enga metra

33112_1.png

Napisano

Ker sem pravkar kupil moment klju?

Ti klju?i od Hoferja so kar solidni, kenede ;)

 

Z enakim vpra?anjem o njutnmetrih sem se oglasil pri vulkanizerju. Njegov odgovor je bil: "Saj ima? ob?utek koliko mara biti vijak zategnjen, toliko potem nastavi. Tam ene 10 kil".

In sem ?el domov preverjat svoj ob?utek in res, po ob?utku sem zategoval mal ?ez 100 Nm.

 

 

Mogo?e ?e finta, ki bi kdaj komu koristila, verjetno pa jo ve?ina ?e pozna. Z avta moje najdra?je nisem spravil prednjih koles dol pod nobenim pogojem - ?ez zimo je vse tako zarjavelo skupaj, da niti 5kg macola z udarci na polno po feltni (ok, dilca vmes) koles ni premaknila in sem obupal. Potem sem z vijaki odvitimi za 2mm zapeljal 3m naprej in nazaj in feltni sta popustili.

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

pr nm k gume monteramo gume zategujemo tm 12 - 13 Kg oz 120 - 130 Nm ... kk?nga terenca al pa pol kombi pa na 16 Kg oz 160 Nm ... saj tko so mene nau?il :zvizga:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Ti klju?i od Hoferja so kar solidni, kenede ;)

 

 

 

 

Hehe, to?ni pri Hoferju sem ga kupil in moram re?t da sploh ni slab! Sploh pa za tak?no ceno je za doma?o uporabo ve? kot super!

 

Sem pogledal, koliko sem prej zategoval vijake. Pa moram re?t, da kar precej tam...cca 140 Nm

Napisano

zategne? toliko da se iz feltne pocedi voda hahahaha

 

ja tam med 9-13 kg oz 90-139Nm

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ti klju?i od Hoferja so kar solidni, kenede ;)

 

Z enakim vpra?anjem o njutnmetrih sem se oglasil pri vulkanizerju. Njegov odgovor je bil: "Saj ima? ob?utek koliko mara biti vijak zategnjen, toliko potem nastavi. Tam ene 10 kil".

In sem ?el domov preverjat svoj ob?utek in res, po ob?utku sem zategoval mal ?ez 100 Nm.

Mogo?e ?e finta, ki bi kdaj komu koristila, verjetno pa jo ve?ina ?e pozna. Z avta moje najdra?je nisem spravil prednjih koles dol pod nobenim pogojem - ?ez zimo je vse tako zarjavelo skupaj, da niti 5kg macola z udarci na polno po feltni (ok, dilca vmes) koles ni premaknila in sem obupal. Potem sem z vijaki odvitimi za 2mm zapeljal 3m naprej in nazaj in feltni sta popustili.

 

Lp

M

 

Ok, da tol?e? z macolo po felgi.... mi je zlo mimo. To so men naredili mojstri na slu?benem avu. Rezultat: volan po menjavi je bil ?isto postrani in moral sem delat opptiko...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

 

 

 

Mogo?e ?e finta, ki bi kdaj komu koristila, verjetno pa jo ve?ina ?e pozna. Z avta moje najdra?je nisem spravil prednjih koles dol pod nobenim pogojem - ?ez zimo je vse tako zarjavelo skupaj, da niti 5kg macola z udarci na polno po feltni (ok, dilca vmes) koles ni premaknila in sem obupal. Potem sem z vijaki odvitimi za 2mm zapeljal 3m naprej in nazaj in feltni sta popustili.

 

Lp

M

 

 

Ta problem se pojavi, ko vrli mehaniki vse na suho skupaj zme?ejo. Potem pa zvija? klju?e, ?e ho?e? kolo odviti... :vskalo:

Napisano

med pesto in feltno se nama?e kapljica vazelina ;) in ni niti korozije niti te?av z odstranjevanjem kolesa... ;)

 

p/s: pa NE mazat po navojih vijakov!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

p/s: pa NE mazat po navojih vijakov!

 

Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hehe, to?ni pri Hoferju sem ga kupil in moram re?t da sploh ni slab! Sploh pa za tak?no ceno je za doma?o uporabo ve? kot super!

 

Sem pogledal, koliko sem prej zategoval vijake. Pa moram re?t, da kar precej tam...cca 140 Nm

 

Kdaj si to kupu pr Hoferju pa kolk je bla cena? Sm zadn? najdu enga od Uniorja pa me je na rt vrgl k sm ceno vidu.

 

Lp, S

Napisano

Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.

 

Dr?i

 

?e je bil privit po pravilih se vijak sam od sebe ne bo nikoli odvil. ?e pa se je komu slu?ajno to zgodilo je pa vpra?anje bolj v smeri "da mu kdo ni pomagal" - ljudje so zmo?ni vsega in znajo, zaradi zamere, tud vijake nekomu odtegnit. :(

33112_1.png

Napisano

http://www.hofer.si/si/html/offers/58_15514.htm

 

Moram re?i, da ne izgleda ni? kaj kitajsko narejen. Pravzaprav me je presenetila na pogled lepa izdelava. Cena 17,99.

 

Ok, da tol?e? z macolo po felgi.... mi je zlo mimo. To so men naredili mojstri na slu?benem avu. Rezultat: volan po menjavi je bil ?isto postrani in moral sem delat opptiko...

 

Zgleda da je pre?ivel brez posledic, v?eraj se je dalo prav fino terat ?ez Ljubelj - prazna cesta pa ?e moje najdra?je ni bilo v avtu. :bravo:

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.

 

halo... pa kaj si strojnik ali pocar ? vijakov iz navadnih nelegiranih jekel se ne ma?e ;) se jih pa redno o?isti !

 

no, dosedaj ?e na nobenem avtu ni bilo potrebe po mazanju vijakov, razne takrat, ko je gume menjaval vulkanizer, ki se mu gladko hebe za to, kako naredi... :P

 

kot re?eno, ?e zategne? kot je treba, se pravi na cca 10-11kg, potem itak ni panike z od?raufavanjem..

pa niso to dandanes ve? ?raufi ko na stoenkah, ki so v?asih kar skup zarjaveli

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pa niso to dandanes ve? ?raufi ko na stoenkah, ki so v?asih kar skup zarjaveli

Jaz sem ?e iz tistih cajtov pa zato ma?em sramezljiv

 

Btw, glede na to, kako zelo je zarjavelo pesto pri meganu moje tanajdra?je pa avto ?e ni leto star, so bile stoenke ?e kar dobre.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

halo... pa kaj si strojnik ali pocar ? vijakov iz navadnih nelegiranih jekel se ne ma?e ;) se jih pa redno o?isti !

 

no, dosedaj ?e na nobenem avtu ni bilo potrebe po mazanju vijakov, razne takrat, ko je gume menjaval vulkanizer, ki se mu gladko hebe za to, kako naredi... :P

 

kot re?eno, ?e zategne? kot je treba, se pravi na cca 10-11kg, potem itak ni panike z od?raufavanjem..

pa niso to dandanes ve? ?raufi ko na stoenkah, ki so v?asih kar skup zarjaveli

 

Mislim da ve? ?kode in te?av naredi? s suhimi vijaki kot pa z malce namazanimi. ?enin avto je bil v jeseni pri vulkanizerju, ker so montirali nove gume. Mo?akar je to opravil strokovno, jaz pa sem 14 dni nazaj porabil veliko ?asa in spretnosti, da nisem zlomil klju?a pri ?kripajo?ih vijakih. :angry: . Si predstavlja?, da bi zimske gume pustil gor in jih hotel odviti ?ele drugo leto (pa nima stoenke). Potem pa bi ?ena imela v "vukojebini" gumidefekt pa ni varijante, da si vijake odvije pa tudi ?e ska?e po klju?u :ne vem: .

Kaalman ti si misli kar ho?e?, ampak jaz sem imel zadnjih 16 let na vsakem avtu podmazane vijake, o?i??ena in rahlo namazana le?i??a plati??, pa ?e nikoli ni bilo noben vijak zrahljan zaradi tega, ka ?ele da bi kolo odpadlo. ?e si ?e strojnik, potem bi lahko vedel, da suhi spoji uni?ujejo navoje. :harhar:

Napisano

tudi jaz jih vsaj z WDjem pihnem.... za pesto mam pa Wurthovo mast v spreju pa mi tud ?e ni nikol zapeklo skupaj....pa ?e osno matico mimogrede napakam da je okokrtok v redu ?e jo bo bognedaj kdaj treba odpirat.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

pr nm na ?ihtu pr skor usakmu avto nama?emo ?ravfe iz navadno mastjo ? so rjavi al pa ?e bl taki da ka?ejo da bojo zarjavel k se pl ful te?ko ?ravfajo pesto pa tus unim spucamo k so gume ?e dobesedno zarjavele gor da jih mormo pol iz macolo dol tou?t

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.

 

Poglej Schumija v 9. krogu.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Poglej Schumija v 9. krogu.....

 

Njemu so manjkal 4je vijaki, logi?no da pol kolo odpade.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Njemu so manjkal 4je vijaki, logi?no da pol kolo odpade.

 

Ampak bi pa bla ideja... da naredijo nova pesta na recimo pet vijakov pa da smejo samo z dvema pnevmatskima pi?tolama ?raufat na konc pa morajo vzet ?e moment klju? in zategnit po pravilih, ?e ne so diskvalificirani. :danzoman::hohoho:

 

A predlagam tole Berniju - po moje bi se kr zagrel sej zadnje ?ase je navdu?en na najbolj bebastimi idejami tko, da sem prepri?an, da bi znalo past na plodna tla.

 

Druga? pa take fore z nekimi pravili menjave koles na dirkah niso ni? novega. Recimo pri Nascarju je zanimivo, da ima? lahko samo sedem ljudi (ponavadi ?tirje na kolesih in trije na tankanju) okrog avta v pit stopu in samo dve pnevmatski pi?toli pa jim rata zadevo zamenjat in natankat v cca 15 sekundah.

 

OK, spet smo malo za?li lahko pa nadaljujemo v temi o F1.

33112_1.png

Napisano

Ampak bi pa bla ideja... da naredijo nova pesta na recimo pet vijakov pa da smejo samo z dvema pnevmatskima pi?tolama ?raufat na konc pa morajo vzet ?e moment klju? in zategnit po pravilih, ?e ne so diskvalificirani. :danzoman::hohoho:

 

A predlagam tole Berniju - po moje bi se kr zagrel sej zadnje ?ase je navdu?en na najbolj bebastimi idejami tko, da sem prepri?an, da bi znalo past na plodna tla.

 

Druga? pa take fore z nekimi pravili menjave koles na dirkah niso ni? novega. Recimo pri Nascarju je zanimivo, da ima? lahko samo sedem ljudi (ponavadi ?tirje na kolesih in trije na tankanju) okrog avta v pit stopu in samo dve pnevmatski pi?toli pa jim rata zadevo zamenjat in natankat v cca 15 sekundah.

 

OK, spet smo malo za?li lahko pa nadaljujemo v temi o F1.

 

pa preveriti mora tlak po podatkih proizvajalcev.....

Pa uporabiti isto feltno, samo gumo lahko zamenja :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zaradi tak?nih al druga?nih ?lamparij pri zategovanju vijakov, mi je en pacient (bol? zanga, da ne vem kdo to je bil) POSTRANI na silo zategnil vijak in mi je pri leto?nji zimski sezoni, ko je le-tega mehankar hotel od?ravfati, dobesedno posnelo skoraj celoten navoj na vijaku!! :(

No, piko na i je pa naredil ta drug mehankar, k sm mogu urgentno plo??ice menjat! ?u vijak u maloro :angry: ! Ko, da se dej na tri vijake vozim! Sam dej pa gruntam kaj me bo ceneje pr?l: menjava pesta ali na novo navoj naredit! :vskalo:

Napisano

Kakorkol, vulkanizerji so v veliki ve?ini ignoranti, ki za svojih 50? kolikor nam iz ?epa ukradejo naredijo ve?krat ?kodo namesto koristi. Kot prvo, bi moral vsaj prvih nekaj navojev zavrteti na roke, da se vijak/matica usede. Kot drugo, pi?tola ja, kot prihranek ?asa in za odtegovanja, ampak ne na polno, da potem z momentom nima? kaj ve? po?eti. In kot zadnje, z momentom okol avta. Ma? pa en kup "mojstrov" ki pravjo da ima? ob?utek, mamo jim. Ne vem a so potem moment klju?i za amaterje? Amatersko orodje ne ko?ta po 100 in ve? ? kolikor je verjetno potrebno dati za dober moment klju?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.