Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  je slidy napisal:

Kdaj si to kupu pr Hoferju pa kolk je bla cena? Sm zadn? najdu enga od Uniorja pa me je na rt vrgl k sm ceno vidu.

 

Lp, S

 

Cena je ?e bla 18? (+- 1 ?). Kupil sem pred 1 tednom. V avstriji, kjer nabavljajo ve?je koli?ine kto v slo jih ?e 100 % imajo. V sloveniji pa se po moje ?e tudi da dobit.

Napisano
  je Mazda 6 Combi napisal:

Kakorkol, vulkanizerji so v veliki ve?ini ignoranti, ki za svojih 50? kolikor nam iz ?epa ukradejo naredijo ve?krat ?kodo namesto koristi. Kot prvo, bi moral vsaj prvih nekaj navojev zavrteti na roke, da se vijak/matica usede. Kot drugo, pi?tola ja, kot prihranek ?asa in za odtegovanja, ampak ne na polno, da potem z momentom nima? kaj ve? po?eti. In kot zadnje, z momentom okol avta. Ma? pa en kup "mojstrov" ki pravjo da ima? ob?utek, mamo jim. Ne vem a so potem moment klju?i za amaterje? Amatersko orodje ne ko?ta po 100 in ve? ? kolikor je verjetno potrebno dati za dober moment klju?.

 

Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je :( ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je :( ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.

 

Za to, da zadevo pimem v roke to?no 2x na leto je hoferjev momentklju? za 18? vsaj zame zadosti dober. Dati 100 in ve? evrov pri tako majhni frekvenci uporabe se mi ne zdi najbolj smiselno.

Za profesionalno uporabo so kriteriji zagotovo vi?ji - tam si ?lovek ne more privo??it slabega orodja.

 

Lp

M

 

P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  je Mrau?k M?k napisal:

P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.

 

Sicer pa pomoje isti klju? z druga?nimi nalepkami prodajajo v Interdiskontu. Nisem pa prepri?an kako zelo natan?en je. Generalke ne bi ?el delat z njim. :P
Napisano
  je Symon napisal:

No to sem se ?e enkrat spra?eval kje bi to dal stestirat. ?e kdo ve?

 

Vzame? 2 moment klju?a (eden tak ta orng)in jih nasadi? skupaj, nastavi? na isto in poslu?a? katri prej-kasneje po?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@Mazda 6 Combi: Bo ?e dr?alo: najprej s prsti, potem pnevmatika in na koncu, ko je avto na tleh ?e moment klju?. Na 16 let stari Astri nisem imel nobenih te?av z vijaki, pa jih nisem nikoli mazal.

 

Ampak naj strojniki to povejo: ti vijaki naj bi bili samozatezni, se pravi, da se ne more sam od?raufat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .

Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa. sramezljiv

Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.

Napisano
  je Activa napisal:

Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .

Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa. sramezljiv

Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.

 

tak?ne primere smo v?asih re?evali s kladivom. Enkrat udari? po ?raufu, pol pa ga lahko odtegne?.
Napisano

Nikoli se ne odteguje ali zateguje z ra?no, vedno z palico in ?e je potrebno se jo ?e podalj?a ali pa uporabi kladivo.

 

 

Pa glede "samozateznih" vijakov, te ki dr?ijo kolesa 99% niso samozatezni, so samo narejeni v konus. Samozatezne si jaz predstavljam tiste matice, katere imajo na koncu vgrajeno plastiko ali gumo.

 

 

PS: Nisem strojnik :blush:

Napisano

Samozateznih vijakov ?e nikoli nisem videl. Mislim pa da obstajajo samozatezne navojne zveze - o tem bi vedeli ve? strojniki. Primer so pedala na biciklu, eno ima lev drugo desen navoj, zategujemo jih s poganjanjem. (Odtegujemo pa z metersko cevjo na klju?u, ki bohnedaj da je ?ungalunga izdelave.)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Samozateznih vijakov ni , so pa varovalne matice ki imajo na kocu vgrajeno plo?evino ali pa plastiko ki prepre?uje opdvitje.

 

Za matice-vilake ki pa so rizi?ni za odvitje ponavadi naredijo navooj v nasprotno stran vrtenja, tako da se zamnj?a mo?nost odvitja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je tauko napisal:

Zaradi tak?nih al druga?nih ?lamparij pri zategovanju vijakov, mi je en pacient (bol? zanga, da ne vem kdo to je bil) POSTRANI na silo zategnil vijak in mi je pri leto?nji zimski sezoni, ko je le-tega mehankar hotel od?ravfati, dobesedno posnelo skoraj celoten navoj na vijaku!! :(

No, piko na i je pa naredil ta drug mehankar, k sm mogu urgentno plo??ice menjat! ?u vijak u maloro :angry: ! Ko, da se dej na tri vijake vozim! Sam dej pa gruntam kaj me bo ceneje pr?l: menjava pesta ali na novo navoj naredit! :vskalo:

 

:D menjat vijak se iz pesta ven zbije in vstavit novega cist simpl

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 6 let kasneje...
Napisano

Tudi jaz sem ravno danes kupil moment kljuc (hofer) in bi imel za ostale uporabnike, kateri ga ravno tako uporabljate nekaj vprasanj.

- Na koliksno vrednost zategujete vijake za alu feltne (mazda 6 17ke). Nekje sem prebral, da 120nm, drzi?

- Ali pred menjavo kaj podmazete pesto in vijake. Kot vidim so si mnenja zelo razlicna, nekateri pravijo da ja, nekateri pa ne. Navorni kljuc sem kupil izrecno in samo za zategovanje vijakov pri menjavi platisc, zato sem ga tudi kupil iz hoferja. Sprasujem pa zato, ker nebi rad imel kakega pocenega vijaka (sraufa) ali kaj podobnega :).

Napisano

meni se je alu plati??e na 323f pri 110 Nm odvijalo (to so bila navodila proizvajalca plati??) potem sem jih zategoval z 120 Nm in je bil mir. 

 

A original je pa samo 115 Nm?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.