Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo letnik 2003 z ditd motorjem (74kw). Opazil sem, da avto ne vle?e tako kot je. NPR po avtocesti v klanec ne gre ve? kot 130km/h prej cca 150 ni bilo noben problem(pri enako obremenjenem in obte?enem avtu)

Ima mogo?e kdo kak?no idejo kaj bi bilo?(filter goriva in zraka je zamenjan)

 

Pa ?e nekaj se mi zdi malo ?udno - ne vem ?e je povezano; ko npr pri 100km/h pohodim stopalko za plin - za?ne avto pospe?evati s cca 1sekundno zakasnitvijo.

Napisano

kaj je pa z turbino ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kako bi lahko vedel kaj je s turbino? mislim da dela (?e se potrudim sli?im njen pisk)

 

Poglej malo drobne cevke po motorju, verjetno ja kaka sneta ali pa po?ena in potem navor NE dela prav.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ali pa po?asi turbina izgublja bitko pre?ivetja. Pri meni je trajalo eno leto. To so prvi znaki... ?e avto ugasne?, ?tarta? ponovno, potem povle?e normalno?

Napisano

Hvala vsem za informacije; bom pogledal najprej cevke in potem...

Ali mehanik lahko preveri delovanje turbine in ugotovi v kak?nem stanju turbina je?

Napisano

Hvala vsem za informacije; bom pogledal najprej cevke in potem...

Ali mehanik lahko preveri delovanje turbine in ugotovi v kak?nem stanju turbina je?

 

?e je za kej mehanik lahko, druga?e pa ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je za kej mehanik lahko, druga?e pa ...

 

Ali mi lahko prosim malo bolj natan?no opi?e? na kak?ne(katere in kaj povezujejo) cevke naj bom bolj pozoren?

Hvala

Napisano

Pojdi po vrsti in preglej vse cevke ki niso zunaj debelej?e od 10 mm.

Ni pravila.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri nas je bilo potrebno obnovit visokotla?no ?rpalko, ampak avto ?e od za?etka ni vlekel kot bi bilo treba po obnovi pa ga le lep?e vozit.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Cevke sem preveril zgleda vse OK.

Sem pa posumil nekaj drugega, namre? SENZOR ZRA?NEGA PRETOKA na zra?nem filtru - menda je podobna diagnoza.

 

Senzor sem pobral ven in ?el na vo?njo - popolnoma isti ob?utek pri vo?nji - nobene razlike.

Kaj se vam zdi ? Je mo?na ta napaka?

Napisano

Cevke sem preveril zgleda vse OK.

Sem pa posumil nekaj drugega, namre? SENZOR ZRA?NEGA PRETOKA na zra?nem filtru - menda je podobna diagnoza.

 

Senzor sem pobral ven in ?el na vo?njo - popolnoma isti ob?utek pri vo?nji - nobene razlike.

Kaj se vam zdi ? Je mo?na ta napaka?

 

Ja ?e ni razlike pol je nekaj narobe, na mestu laufa, al crkava. ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem mel tocno iste simptome in je bil ta merilec pretoka zraka kriv

za mojo 6-ko pase tudi od benz. 323...

 

leta 2006 je stal okol 250 eur, meni so menjali v garanciji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja ?e ni razlike pol je nekaj narobe, na mestu laufa, al crkava. ?

 

se mi zdi da na mestu laufa normalno

 

sem pa naredil ?e en preizkus. Senzor sem pobral ven, avto v?gal ter opazoval nitko, ki naj bi ?arela. NI? tema nitka ob delovanju motorja ne ?ari. Ali lahko s tem potrdim okvaro senzorja?

Napisano

se mi zdi da na mestu laufa normalno

 

sem pa naredil ?e en preizkus. Senzor sem pobral ven, avto v?gal ter opazoval nitko, ki naj bi ?arela. NI? tema nitka ob delovanju motorja ne ?ari. Ali lahko s tem potrdim okvaro senzorja?

 

Tista nitka ne ?ARI ampak je samo topla topa lahko prever? z ir brezkontaktnim termometrom, potem bo? videl razliko. Nitka pa je titaq samo za temperaturo vstopnega zraka in ni nevemkolk pomembna, ker imajo navori ?e eno tipalo za temp predno gre zrak v motor.

Druga?e pa daj sliko, mogao?e je isti kot ga imajo ostale mazde, in enega imam doma.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tista nitka ne ?ARI ampak je samo topla topa lahko prever? z ir brezkontaktnim termometrom, potem bo? videl razliko. Nitka pa je titaq samo za temperaturo vstopnega zraka in ni nevemkolk pomembna, ker imajo navori ?e eno tipalo za temp predno gre zrak v motor.

Druga?e pa daj sliko, mogao?e je isti kot ga imajo ostale mazde, in enega imam doma.

 

Slike trenutno nimam - oznaka na njem pa je ZL01 197400-2010

Sicer ga bom popoldne premeril z ohm metrom

Imajo vse mazde ta senzor(tudi bencinske)?

Napisano

Slike trenutno nimam - oznaka na njem pa je ZL01 197400-2010

Sicer ga bom popoldne premeril z ohm metrom

Imajo vse mazde ta senzor(tudi bencinske)?

 

Ja to je klasika, vse 6ke in 3ke imajo istega in BG serija 323.

Pa za in?trumentom bo? ugotovil popolnoma 0, lahko pa se dela? da kaj ugotavlja?. :ne vem:

 

 

 

PS. Raje namesto merjenja pojdi na :vino:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to je klasika, vse 6ke in 3ke imajo istega in BG serija 323.

Pa za in?trumentom bo? ugotovil popolnoma 0, lahko pa se dela? da kaj ugotavlja?. :ne vem:

PS. Raje namesto merjenja pojdi na :vino:

 

hm :) na zdravje :)

Preden grem v trgovino bi se le rad malo bolj prepri?al ali je res fu?;

Na konektorju je med pinoma 4 in 5 NTC upor, kateri, mora imeti pri 20°C cca 2.5kohm; Zaenkrat ?e ne vem na katerih pinih se nahaja grelna ?i?ka - bom ugotovil...

Sicer je verjetno edina mo?nost da se 100% prepri?am da se odpeljem na uradni servis??

 

Hvala

Napisano

Senzor sem odmontiral, ga o?istil(alkohol+pal?ke za u?esa) sedaj potegne bistveno bolj?e...

 

Sam sebi si odgovoril, lahko ga o?ist? s sprejem za zavore in spia? z zrakom ni pa priporo?ljivo da ga ?lata? s ?imerkoli.

Druga?e pa je pri ve?ini mazd serije BJ ta senzor cknil ali pa nagajal ?e v garanciji, moji mami so ga menjali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jp, sem tudi sam imel probleme s tem senzorjem, ko sem ?e imel BJ. Druga?e ga pa za pameten denar najde? na e-bayu.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo.  
    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.