Tudi na 6-ki so mere od 70-120 Mikrometrov. Nikoli ni debelina povsod enaka. Vse Mazde imajo švoh debelimi laka in s tem si podvržen pikicam na havbi in drugod.
Mnja, tista polna električna oprema je res bombonček...
Mmmm, bom še malo premislil. Ker ravno zaključujem en projekt: Fiat Cinquecento iz leta 1996. Ličarsko na novo pobarvan, obnovljeni amortizerji, novi zavorni diski, odprt menjalnik in zamenjane sihronske puše, generalka na motorju, nove pnevmatike, ... ... ...
Cifra gre proti 3.600€, avto pa v bistvu na novo sestavljen. In trenutno nimamo več potrebe. Če bi bila "polno električna", bi jo vzel za naslednji projekt, pa bi počakala, da bi imel čas. Tako pa obnavljat "na zalogo" avta, ki niti ni točno to, kar si želimo in kar so znali narediti pred 15timi leti, zdaj pa ne znajo več...
Potem kolotekov Alex na premijski CX-30 že dolgo nimaš več?
Se mi zdi zanimivo tudi to, da je lakiranje cca 20 mikronov tanjše od nekaj let stare 6-ke, le okrog 70 mikrometrov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.