Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?kodilak je pr bajti & jst ostajam na Mazda forumu, ker "?kodilakov" forum je bl v ku... :D

 

Za zdej lahko samo povem, da bi bilo potrebno mal podvozje (fedre/amortizerje) zrihtat/zamenjat pa kak?enega konja ve? dodati. S klimo se nisem ?e okvarjal oz. dobro piha in hladi <_< Kak?ne druge te?avne atribute, ki so sedaj ne vidni pa itak pri?akujem :(

 

Vo?nja je dokaj trda oz. malo povle?e ?e na ?portno, ker se kot prbit dr?i tudi v hitrih ovinkih, pa

?eprav zgleda kot, da se cela dnevna s. premika po cesti :zvizga:

 

B)

 

 

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

 

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

33112_1.png

Napisano

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

 

Lojz? :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

moja ima zdaj skoraj 240.000 pa je slo noter vse mozno (kurilno olje pa ne) pa se vedno raztura :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tvoja dela tud na ?oder dela, sicer ne dolgo ampak dela pa. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

 

To se pa sli?i kot tisto:

 

Dober dan g. doktor imam prijatelja, ki ima te?avo,.....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

moja ima zdaj skoraj 240.000 pa je slo noter vse mozno (kurilno olje pa ne) pa se vedno raztura :)

 

a ne bi ti naredu se 800.000 pa bi pol v oglas loh dal le 40.000. 'vo?en samo med vikendi - kot nov'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To se pa sli?i kot tisto:

 

Dober dan g. doktor imam prijatelja, ki ima te?avo,.....

 

A ne... jaz sem po?ten dr?avljan :blush: , ki pla?uje davke pa moje je 2.0 diesel in ne 2.2 kot sem napisal.

33112_1.png

Napisano

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

 

He he je 77kW (105HP) ravno vmes :P Z alternativnimi gorivi nisem nikoli prakticiral, tudi pri Turanu ne,

pa je ?el stran 10k km manj od 300k km, pa ga sedanji lastnik ?e fura, za kilometre me ne spra?uj :rolleyes:

Namen mi jo je vozit/redno vzdr?evati, vmes kej nastavit/zamenjat/. . . itd. Res pa je, da bi mi mogo?e bilo lep?e imeti M6 :blush:

 

 

 

moja ima zdaj skoraj 240.000 pa je slo noter vse mozno (kurilno olje pa ne) pa se vedno raztura :)

 

IMHO :closedeyes: :

 

Se mi zdi, da je odvisno od ?asa. V koliko kratkem/dolgem ?asu se to "na?tepa" <_< ?e z avtom prevozi? v 3 letih 250k km in ga nato menja?, je avto prakti?no (nov), ker ponavadi ga je za to kilometrino uporabljal voznik sam (aka trgovski potnik).

?e je avto kej dlje pri bajti in se kilometrina postopoma nabira in dodaja razli?na alternativna goriva, pa je lahko tudi kej na?eto <_< (razen, ?e ima? full sre?e).

 

 

a ne bi ti naredu se 800.000 pa bi pol v oglas loh dal le 40.000. 'vo?en samo med vikendi - kot nov'

 

Ker sem dokaj sve? od nakupa ko?ije, sem videl res raznolika ?uda pri avtomobilih :rolleyes:

od znucanih diskov na milimetre pri 30k km, pa do avtomobila, ki mu ?vi?ga turbina, pa je ata trdil, da ni imel te?ke noge pri mrzlem motorju . . . itd.

V bistvu to ne bi bilo ni? novega, friend je moral prevrteti ?tevc iz 190k km na 140k km, ker se preprosto ni prodal, mislim nekateri potrebujejo za nakup, nateg :D

  • 5 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

Napisano

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

 

Kot vidim, se ti je uspelo registrirati :) ...

 

Glede problema... Si mogoce menjal akumulator ali ga kaj odkljapljal? Ali pa je mogoce slab?

 

Ce ti dve lucki gorita, je treba menda obrnit volan dvakrat cisto do skrajnih polozajev. Nekako je racunalnik izgubil informacijo o skrajni poziciji volana. 

 

Nekaj je omejneno v tej temi >> http://www.mazda-si.net/topic/7965-lu?ka-check-engine-tsc-in-?e-dpf/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

Pozdravljen v klubu "lu?karjev". Na ?alost tega problema ni ?e nih?e kvalitetno re?il.?e ga priklju?i? na ra?unalnik, ti bo napisalo, da je zani? EGR ventil.A to ni res. Jaz in ?e veliko drugih smo ga zamenjali in ?ez ?as so se te famozne lu?ke zopet pojavile. Probaj pre?ekirat ventil, kateri krmili egr ventil, pa cevko od egr preglej, v?asih je po?ena in z menjavo odpravi? tudi te?avo.

Lahko pa sname? egr dol in ga dobro o?isti?. Zna bit blokiran (zape?en), ker ti nekaj ?as ne dela prav.

Ti ima? najbr? model z potenziometrom na vrhu egr-ja in  z blindiranjem le-tega te?ave z lu?kami ne odpravi?.

Veliko sre?e pri re?evanju. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.