Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Super. Me je pa zmotilo tole - raje bi videl, da avto sloni na lesenih kladah.  
    • Executive Personnel ChangePreberi celoten članek
    • Mogoče te pa za to VAG jezi, ker delaš z njim kot z Mazdo 🤔   Brez heca. Mazda 2010 so bili sprednji zviti po 35k km. Torej ob nakupu. Vozla jo je deklica, ki je bila doma na strmi cesti ene 300-500m od odcepa glavne ceste. Tak da so se zavore uporabljale. Verjetno je težava v nihanju kvalitete jekla. In je čisto možno, da si na M5 imel pač srečo.   Podobno zgodbo lahko zaslediš pri Alfi, ker je z njo postala kraljica odstavnih pasov. Se pa verjetno tu gori noben ni vprašal zakaj. Imeli so 2 dobavitelja ojničnih ležajev. En je kvaliteto tak spustil, da mašine trgale okoli 170-190k km. Na forumu je veljalo, ali kupiš nad 200k, ali pa menjaš ležaje. Alfa je izdala servisno nalogo, kjer se je nekje nad 100k menjalo te ležaje. Samo žal večina ni več servisirala na uradnem servisu.   Torej da povzamem, če bi Mazda montirala kaj drugega, škatljive kvalitete, kot pa diske, bi tudi ona bila kraljica odstavnih pasov. Pa nikoli niso izdali servisne naloge za diske. Še tako daleč lahko grem, da sem imel ABS/ESP enoto, za katero je Mazda vedela, da je zanič. Menjali so jo, če si opazil. Ker je avto pod garancijo vozila deklica, seveda ni opazila. In ker sem opazil pol leta čez garancijo, je preprosto rekel Ferk: žal.... Hvala bogu za Autodoc, 280€ namesto na uradnem servisu 2300€.   ------- Spet sem se preveč razpisal 🫣
    • Avtomatsko ugašanje avtomobilskega motorja med čakanjem na semaforju se mi ne zdi ravno velik tehnološki dosežek. Moja stoenka je to počela že pred 40 leti.
    • Originalne sem menjal po 300.000 km oz. po trinajstih letih.   Mogoče je napaka v vozniku in ne v vozilu...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.