Boss Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 ja turbine so na?eloma zelo dobre... v moji ?estki s skoraj 260K km ?e zmeraj dela ku ?us, s tem da je bil avto s?ipan ko je bil skoraj novtrkam na les... da bo ?im dlje tako ker 1800 ?.....wooow Pri normalni uporabi in malce merkanja pri mrzlem motorju in pri zelo segretem te turbine zdr?ijo ?e pa ?e. Na nekem tujem forumu se je nekdo pohvalu, da pri 380.000km je ?e vse OK in prva turbina. Citiraj
luxx Napisano 5. julij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 5. julij, 2010 Wow,se lahko pohvalimo,da imamo Porscheja ...mislim,del?ek Porscheja. fantje pa ne vse dobesedno vzet... tak komentar sem pa? pr majstrih dobu... jest bi raj? vidu oz prebral kak?en uporaben komentar glede turbine oz servisa/popravila/nabave kaj praute na obnovljene turbine ki jih prodajajo na bolhi in avto.netu Citiraj
boskopetek Napisano 25. julij, 2010 Prijavi Napisano 25. julij, 2010 Ko je ?e ravno govora o turbini, imam tudi jas eno upra?anje in sicer ko pohodim plin do konca rabi turbina sekundo ali dve da se vklopi in potem potegne avto. Druga?e dela turbina bp. samo malo zamuja, kot re?eno sekundo ali dve se vklopi bolj pozno ko pohodim plin. Je to nrmalno ali bi se bilo treba oglasit na servisu da mi kaj nastavijo? Citiraj Bo?tjan
LabiGT Napisano 25. julij, 2010 Prijavi Napisano 25. julij, 2010 da ti ni crknil senzor pretoka zraka? a si kdaj menjal? Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
boskopetek Napisano 25. julij, 2010 Prijavi Napisano 25. julij, 2010 da ti ni crknil senzor pretoka zraka? a si kdaj menjal? ?e sem kdaj menjal senzor? Ne. Hja mo?no je kaj pa vem. V vsakem primeru se bo treba oglasit na servisu pa da vidim kaj bodo rekli kaj pravte Citiraj Bo?tjan
tharocky Napisano 26. julij, 2010 Prijavi Napisano 26. julij, 2010 pozdravljenisem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler. OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine... hvala za odgovor Mnja. Mam isti avto kot ti in ocitno mi ni sojeno, da bi delal tko kot je treba. Po nakupu (imel 83000 km) so mi menjal vztrajnik, cez 14 dni scv ventil, zdaj po pol leta in 27000 prevozenih (ter enemu servisu na 96000) mi je sla turbina + lezaji v motorju. In to po zaslugi nekih bakrenih podlozk na sobah, ki zacnejo spuscat olje. Stvar se je pa zacela tako, da sem opazil na ovinku, da se mi prziga lucka za olje. Ko sem pregledal nivo, sem dolil liter olja, ces, po 14000 pa ze spije kaksen liter, in je blo dalje vse normalno. Po enem tednu zacne piskat turbina, avto zacne slabo vlect in zmer bolj kadit. Se zapeljem do mehanika, olje na minimumu (pove za te podlozke, dolociva termin menjave - cez en tedn), ga nalije mal vec kot liter. Za kajenje avta in slabo vlecenje odgovora brez pregleda motorja logicno ne more dat. Ko ga prpeljem na termin, opazi na tisti oljni mrezici ornk saje ter opilke srebrne barve, ki bi lahko bile od lezajev. Pove, da bi najrajs razdru motor, da nebi cez 1 mesec nazaj hodu z zaribano masino. Ko motor razdre, ugotovi, da so lezaji fuc, ter da ima turbina luft - zato avto nikamor ni sel. V glavnem, nimam srece. Ali me je nategnil prodajalec ali njega kdo prej, vedel ne bom verjetno nikoli. Da pa me ne nategne se serviser, bi vas prosil, ce mi kdo zna okvirno povedat ceno delovne ure mehanika (okvirni cas razstavljanje/sestavljanje motorja, lezaji, menjava ostalih tekocin itd ...), ker bo to poleg turbine najvecji strosek tega vsega sranja, ker denar dajem ze iz fonda za dopust, na katerega mi ocitno letos ne bo ratalo it. Citiraj
SpEkTr Napisano 26. julij, 2010 Prijavi Napisano 26. julij, 2010 Hja, so?ustvujem s tabo. Te podlo?ke so v bistvu serijski feller in posledi?no ti lahko gre turbina rakom ?vi?gat, ampak to Mazda ne priznava kot napako. Je** ga sad. Tut jaz sem moral menjat turbino, le-ta je imela dovod olja ?isto zabit s sajami. Zdej, a je to zaradi tega, ker so podlo?ke spu??ale, pa so ?le saje zraven, al je to kaj v povezavi z DPF-jem in sajami...Skratka, ?e ne drugega si vsaj glede turbine lahko miren dokler bo? avto vozil. Odvisno kdo ti bo to delal. ?e bo? ?el na uradni servis, potem ?e drugo leto ne bo za dopust. Kak soliden popoldanc ti bo pa za menjavo turbine vzel kakih 100?.. Citiraj
mazdaman Napisano 26. julij, 2010 Prijavi Napisano 26. julij, 2010 Kateri motorji so ob?utlijivi na te podlo?ke oz. za katere se priporo?a menjava podlo?k. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
SpEkTr Napisano 26. julij, 2010 Prijavi Napisano 26. julij, 2010 Pomojo da ?estka diesel pred FL pa po FL. Za te nove pa ne vem. Upam da ne ve?. Citiraj
tharocky Napisano 26. julij, 2010 Prijavi Napisano 26. julij, 2010 Odvisno kdo ti bo to delal. ?e bo? ?el na uradni servis, potem ?e drugo leto ne bo za dopust. Kak soliden popoldanc ti bo pa za menjavo turbine vzel kakih 100?.. Sej ni samo menjava turbine, je razdrl cel motor . Citiraj
lc4 Napisano 26. julij, 2010 Prijavi Napisano 26. julij, 2010 Pomojo da ?estka diesel pred FL pa po FL. Za te nove pa ne vem. Upam da ne ve?. Kako se sploh vidi da so te podlo?ke zani? ?Ali se jih da kupit, pa da ti jih zamenja kak?en mehanik, ali je to ekskluziva za poobla??ene servise ? Citiraj
SpEkTr Napisano 26. julij, 2010 Prijavi Napisano 26. julij, 2010 ?e mene vpra?a? ne more bit noben kun?t za zamenat. Navadna podlo?ka . skoraj. na formu je bla ?e tema o tem. Vidi se pa, da ti papca olje Citiraj
lc4 Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 ?e mene vpra?a? ne more bit noben kun?t za zamenat. Navadna podlo?ka . skoraj. na formu je bla ?e tema o tem. Vidi se pa, da ti papca olje ?e ti popije cca. 2 dcl na servisni interval je verjetno OK, ali ne ? Citiraj
Boss Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 ?e ti popije cca. 2 dcl na servisni interval je verjetno OK, ali ne ? bolj OK, kot pa da na servisni interval pridobi? pol litra al pa ?e ve? "olja", a ne SpEkTr Citiraj
jures Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 bolj OK, kot pa da na servisni interval pridobi? pol litra al pa ?e ve? "olja", a ne SpEkTr Potem ima? ?esti servis zastonj olje.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Boss, jaz nisem imel ?e problema s povi?anjem olja. No 1 teden nazaj, ko sem gledal je blo na F. Mo?no, da ni bla 100% ravna podlaga, bom ob priliki ?e enkrat preveril. Prej mi ga je pa zmanjkovalo... Razlogi znani Citiraj
Boss Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Nisi bil direktno mi?ljen ampak vsi, ki imamo famozni Mazda DPF Citiraj
SpEkTr Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Saj vem Ni panike. :-). Fora je, da nekega pravila kot vem ni. Nekaterim se nabira pri relacijah, drugim ne. No tistim z mestno vo?njo, se nabira kar vsem pomoje Citiraj
Gustav Napisano 28. julij, 2010 Prijavi Napisano 28. julij, 2010 Kaj pol? Je treba menjat podlo?ke in ?istit cedilo al ne? Govorim za M6 CD120 DPF letnik 2007. Nekje sem bral da je pri DPF jkah ta te?ava odpravljena. ajvar? Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
SpEkTr Napisano 28. julij, 2010 Prijavi Napisano 28. julij, 2010 Podlo?ke ja, glede cedila pa baje res ni take panike. Na moji sem preventivno rekel, da se ob velikem servisu pogleda ?e to, pa je majstr rekel, da je blo cedilo zlo ok. Citiraj
Boss Napisano 28. julij, 2010 Prijavi Napisano 28. julij, 2010 Kaj pol? Je treba menjat podlo?ke in ?istit cedilo al ne? Govorim za M6 CD120 DPF letnik 2007. Nekje sem bral da je pri DPF jkah ta te?ava odpravljena. ajvar? ?e se ne motim te?ave s podlo?kami so le pri motorjih s 136KM. Pri FL (kot je tvoja) pa jih ni ve?. Za cedilo pa ne bi vedel ali je enako tudi pri faceliftanih in ali je ravno tako problemati?no. Citiraj
tharocky Napisano 28. julij, 2010 Prijavi Napisano 28. julij, 2010 ?e se ne motim te?ave s podlo?kami so le pri motorjih s 136KM.to?no. in vsem, ki imajo 02-05 mazdo6 136KM se brez menjave teh podlo?k, svetujem redno pregledovanje nivoja olja, ker ko ti enkrat svet lucka za olje, je ponavad ze krizno. men je zarad teh podlo?k stvar sla naprej, le?aji + turbina, zato je bols met stroska z delom vred cca 100?, kot pa 1500? z rabljeno turbino. Citiraj
SpEkTr Napisano 28. julij, 2010 Prijavi Napisano 28. julij, 2010 Ne vem ?e je ?ist res. Tut FL majo problem. Jaz sem na moji moral ravno tako menjati. Citiraj
Bluzonder Napisano 28. julij, 2010 Prijavi Napisano 28. julij, 2010 THNX Bom raj? dal podret vse skup pri velikem servisu ?e bom ?e imel wagn takrat... zihr je zihr Citiraj
mazdaman Napisano 29. julij, 2010 Prijavi Napisano 29. julij, 2010 Koliko stanejo te podlo?ke so za vse modele iste jih je kdo ?e sam menjal ajvar?. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.