SpEkTr Napisano 7. junij, 2011 Prijavi Napisano 7. junij, 2011 Aja, da je? No vsaj nekaj ?e ti je vsaj malo jasno ve?, da mrzlega motorja pa? ni dobro terat. Tako kot se ?lovek ogreva pred aktivnostjo, je tukaj isto. Ampak sej pravim, veliko ljudi o tem ne razmi?lja, in jih boli patak Citiraj
jures Napisano 7. junij, 2011 Prijavi Napisano 7. junij, 2011 KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 7. junij, 2011 Prijavi Napisano 7. junij, 2011 v navodilih lepo pi?e, da se mrzel avto ne goni, ter pri turbo motorjih, da mora? po dalj?i vo?nji po avtocesti ali pod ve?jo obremenitvijo, pred uga?anjem motor pustiti v prostem teku ?e nekaj ?asa... brez skrbi, da so navodila napisana kot je treba sem neko? ?e po forumu lepil izvle?ek iz navodil, kjer je omenjeno ravnanje s turbino Js jo pol 85% samo ogrevam in vozim sabo, 10% cajta jo ohlajam, 5% cajta pa uporabljam. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazdaman Napisano 7. junij, 2011 Prijavi Napisano 7. junij, 2011 KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino Kaj ti dela motor se ugasne po 10 min?ali ima elektro ?rpalko za pogon hladilne teko?ine kakor tudi elektro ?rpalko za mazalno olje? :ne vem: Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jures Napisano 7. junij, 2011 Prijavi Napisano 7. junij, 2011 Kaj ti dela motor se ugasne po 10 min?ali ima elektro ?rpalko za pogon hladilne teko?ine kakor tudi elektro ?rpalko za mazalno olje? :ne vem: Ima posebno tipalo za temperaturo motorja in odvaja topel zrak ter ?iba hladilno, vmes pa sli?i? kako dela klak, klak...ko spu??a pritisk na ventilu Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gustav Napisano 8. junij, 2011 Prijavi Napisano 8. junij, 2011 KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
schurda Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Se strinjam s Kaalmanom: sicer nimam pri sebi navodil, ampak ?e me spomin ne vara, pi?e, da je potrebno pri hladnem zagonu po?akati pol minute ali nekaj takega in ?ele potem speljati, ter da je treba po hitri in ?portni vo?nji zadnjih par km voziti bolj umirjeno in ?ele nato ugasniti avto. V tem stilu. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
jures Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 si hotel kaj dodati? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Ima posebno tipalo za temperaturo motorja in odvaja topel zrak ter ?iba hladilno, vmes pa sli?i? kako dela klak, klak...ko spu??a pritisk na ventilu Ja in svizec zavije ?okolado. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Ja in svizec zavije ?okolado. ti bom demonstriral - nisem verjel sam...sam mora bit vro?e ?e 'uradna razlaga na audijevi strani'The car shuts down in stages. A sort of phased power management. You can often hear clicks and noises after the engine is off. Audi has this function to assist the engine in cooling down" t.i. reverse cooling po ugasnjeni ma?ini - ima dodatno pumpico Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 A mi lahko ?e da? sliko tvoje ?rpalke za vodo(auxilary coolant pump) s tvojega avta ? Pa dvosmerno cev bi tud rad vidu, ?e se da. Men tud poka pa ne zarad tega. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 A mi lahko ?e da? sliko tvoje ?rpalke za vodo(auxilary coolant pump) s tvojega avta ?Pa dvosmerno cev bi tud rad vidu, ?e se da. Men tud poka pa ne zarad tega. Zakaj bi ?aril po avtu, a je te?ko verjeti da ma nek avto tehnologijo brata v sebi? :ne vem: Saj ti pravim gas na morje pa ti pokazem ko se ugasne avto, sli?i se obtok vode ampak le ob odprti haubi, ko se ugasne ventilator, ki tudi seveda lavfa + spu??anje kompresije turbine Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Zakaj bi ?aril po avtu, a je te?ko verjeti da ma nek avto tehnologijo brata v sebi? :ne vem: Saj ti pravim gas na morje pa ti pokazem ko se ugasne avto, sli?i se obtok vode ampak le ob odprti haubi, ko se ugasne ventilator, ki tudi seveda lavfa + spu??anje kompresije turbine Tole pa spusti, ker se ti bo kdo smejal.Ko se motor ustavi, se ustavi turbina in ni nobenega pritiska ve? v sistemu, kompresija pa je samo v cilindrih. Po tvoje bi fen ko ga ugasne? mogu po?asi ?e spustit tlak. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Tole pa spusti, ker se ti bo kdo smejal.Ko se motor ustavi, se ustavi turbina in ni nobenega pritiska ve? v sistemu, kompresija pa je samo v cilindrih.Po tvoje bi fen ko ga ugasne? mogu po?asi ?e spustit tlak. no ja detajlov ne poznam...vem pa da se sistem lahko nadgradi z ultra dragim ?ibedahdom na son?ne celice, ki napaja akomulator + vklopi klimo parkiranega avta na minimum...torej mora biti v avtu dodatna oprema ?e v standardu za pogajanje stvari. Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an.. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 no ja detajlov ne poznam...vem pa da se sistem lahko nadgradi z ultra dragim ?ibedahdom na son?ne celice, ki napaja akomulator + vklopi klimo parkiranega avta na minimum...torej mora biti v avtu dodatna oprema ?e v standardu za pogajanje stvari. Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an.. ?lovek , klima dela samo ko laufa motor, ker kompresor 100% ne dela samo na ?trom, pomoje ti samo vklopi ventilacijo, kot z webastom. :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Kako da ne. Enkrat sem bral test elektri?nega avta (ne spomnim se kateri je bil) tam klima dela. Je pa res, da ma potem precej manj?o avtonomijo Ampak dobr, to je druga klasa. Citiraj
jures Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 ?lovek , klima dela samo ko laufa motor, ker kompresor 100% ne dela samo na ?trom, pomoje ti samo vklopi ventilacijo, kot z webastom. :ne vem: ?uj nabermo 2500e pa probajmo ventilacija sama vpra?anje ?e kaj pomaga, mogo?e res....saj res saj lahko z webastom probam damo na zra?enje Kako da ne. Enkrat sem bral test elektri?nega avta (ne spomnim se kateri je bil) tam klima dela. Je pa res, da ma potem precej manj?o avtonomijo Ampak dobr, to je druga klasa. mora podpirati elektro pogon - ma ajvar point, ?e se ne motim obstaja na svetu samo ena taka klima, ki jih v hibride benz/elektro vgrajujejo nikjer v opisu tega sistema na solarne celice ne pi?e natan?no kako dela, samo parkiran avto lahko z ventilatorjem samo ?e ve? vro?ine pobere z asfalta Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gustav Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi. Tista s pritiskom po uga?anju avta je res malo bosa a vsak ne ve vsega. Da bi klima delala na celice.... Glejte kompresor pobere kar nekaj KM, pri slabsih avtih jo uga?ajo za prehitevat, torej govorimo o ve? KM, jes? torej mirno lahko re?emo ve? Kw. Nikakor ne znamo se potegnit tega iz celic. zal. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Marko_mx-3 Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 so tudi ?e water cold turbine ne samo olje Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Js imam oboje olje in vodo in vse dizl 6ke tudi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Pa res. Tole je iz mazda foruma: Pic shows top port for oil inlet. The chamber just below the shaft catches the oil exiting the bearings, and drops it out a bottom port. Pic also shows a side port for the coolant, and the bigger lower chamber for coolant flow. Coolant enters and exits the side ports. Another part of the coolant path is seen as a dark spot just to the right of the upper oil inlet. Citiraj
jures Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Water cooled je sigurno tudi. ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Water cooled je sigurno tudi. ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre. Pa ve? da ima ?e vedno manj kilovatov kot M6 143 konjev ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Pa ve? da ima ?e vedno manj kilovatov kot M6 143 konjev ? a? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Symon Napisano 9. junij, 2011 Prijavi Napisano 9. junij, 2011 Vidim, da bom mogu ve?krat odpreti tale koti?ek z okvarami. Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an.. Temu se re?e oil cooler. Intercooler hladi zrak, ki ga turbina kompresira in po?lje v motor. Ker se stisnjen zrak segreje (pa ?e ?ez vro?o turbino gre) je vmes ta intercooler, ki hladi ta zrak in tako ima motor ve?jo mo? in manj?o mo?nost klenkanja. Torej Jures tamo?en dizel ima dva hladilnika zraka in ne vode ali olja ali ?esarkoli!Tule se lepo vidi razliko. Uno spodaj (z modrimi objemkami) je intercooler in ima velike cevi ki grejo od turbine do lopute plina. Uno zgoraj (manj?i) je pa oljni hladilnik, ki je lahko priklopljen pri oljnem hladilniku, v blok itd... Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi.O ja majster pa gre. ?e ?ez turbino mojega zdaj ?e 20 let starega Nissana sta ?la olje IN voda. Olje jo podma?e, voda pa hladi. Oboje v turbini sicer zavre zato ko ugasne? (tudi, ?e ga prej ?e ?para?) sli?i? brbotanje vode, ki se nahaja v turbini in ceveh okoli nje. Klima pobere kar nekaj konjev, tu ni vpra?anja. Ne vem to?no ampak nekje sem gledal dyno graf avtomobila z vklopljeno in izklopljeno klimo. Razlika je bila mislim, da ?ez 10 konjev na Civicu 1,4. Imajo pa eni avti to urejeno tako, da se pri polnem gasu izklopi. Isto praksa iz Nissana. Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico. ?ibedah s son?nimi celicami je imel ?e Xedos 9. ?e kaj? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.