Skoči na vsebino

Wankel V Mercedesih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aje kdo vedu, da sta Felix Wankel in Daimler-Benz dolgo casa sodelovala pri razvoju rotacijskih motorjev. Eden od plodov razvoja je bil zelo zanesljivi MB C111. Le-ta je tudi leta 1978 postavil svetovni hitrostni rekord 403 km/h :o ! Moc 400 HP, pospesek 0 to 100 pod 4.8 sek. Good a?

Leta 1972 so v klasicni MB 350 SL vstavili 4-rotacijski motor v veselje prof.dr.Felix Wankel-a, ceprav le-ta nikoli ni imel vozniskega dovoljenja! Pospesek 0-100 je bil 6.9 sek., kar je bil odlicen dosezek za tedanje tezke MB limuzine.

 

Zivel Felix Wankel

 

P.S. Wankel-ove motorje so imeli tudi Citroen, GM Corvette, Suzuki, Vaz-Lada,...

post-9-1115465444.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Te podatke bi moral objavit na ?im ve? forumov ker velik ljudi sploh ne ve kaj je wankel oz. tudi ne vedo kaj se sploh vrti v RX seriji.

Vse pohvale gredo pa Mazdi da se je odlo?ila nadaljevati razvijanje rotacijskega motorja.

 

 

Pa ?e wankla so vgrajeval tudi v vrtne kosilnice, motorje za ?olne in tudi letala.

Napisano

Torej ?e potegnemo ?rto------wanklov motor je zakon!! :)))

 

 

LP daVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
    • V tisočih je govora....  Pa na korejske gume so ga dali, nimajo denarja za boljše gume.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.