Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mojo ?estko je prizadela naravna katastrofa - poplavilo mi je rezervno kolo. Kje te?e not ne morem re?i, vsaj odzgoraj skozi prtlja?nik nisem opazil ni?esar. Zgleda, da je voda notri ?e kar precej ?asa, vsekakor pa je lansko poletje ?e ni bilo. Ima kdo idejo, je mo?no, da so mi kaj narobe sestavili ko so lansko poletje obnavljali plo?evino (rezanje zadnjih blatnikov).

 

Hvala za odgovor.

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

mo?no, ?eprav dvomim, da so tolk podiral, da bi bil vzrok na kakih spojih... Prej bi rekel, da so kake lu?i slabo zmontiral in te?e notri prav tam. Po?asi zlivaj vodo pa ?ekiri, kje bo not priteklo.

33112_1.png

Napisano

po?ak na en ornk naliv....zdej je tak ?as da nau? rabu dolg ?akat...

men se je tud pod voznikovimi nogami nabrala vlaga..kot en moker krog...tud jest ?akam na de?,da vidim a je to od mojih nog al je kej druzga...sem pa menjal predpra?nike..lahko da spu??ajo!!! :angry2:

Napisano

mislim da je ?e bilo nekaj napisanega prav zarado vode v prtla?niku,samo dele se ne spomnim kdo je to bil,se pa spomnim da je bilo govora lu?eh (nekaj) lahko pa samo zama?ene odvodne cevke ki odvajajo vodo tam nekje.

 

sprazni prtla?nik ga posu?i,avto zapel ven in ?lavf v roke ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

men se je isto zgodilo v nissan sunnyu pred leti, pa kolegi v novi astri, pa vsi smo to opazil po koncu zime... je pa dejstvo to, da pozimi ne uporabljamo veliko klime. ?e je pokrov prtlja?nega prostora malo zrahljan, pride itak spodej zrak. ta del ni ni? izoliran, iz potni?kega prostora pride vla?en, topel zrak... se tam ohladi, kondenzira para na vrhu pokrova prtlja?nega prostora ( na spodnji strani ) in za?ne kapljati dol in se nabirati na dnu... v eni zimi se nabere kr par litrov vode lahko, ker se nabere kr neki vlage... to je najin zakjlu?ek k sva ga potegnila s kolegom... se spla?a notr vr?t pred zimo kak silica gel v vre?ki... mislm ve?ji vre?i...pa ne bo teh te?av ;)

 

lp Janez

Napisano

men se je isto zgodilo v nissan sunnyu pred leti, pa kolegi v novi atsri, pa vsi smo to opazil po koncu zime... je pa dejstvo to, da pozimi ne uporabljamo veliko klime. ?e je pokrov prtlja?nega prostora malo zrahljan, pride itak spodej zrak. ta del ni ni? izoliran, iz potni?kega prostora pride vlaćen, topel zrak... se tam ohladi, kondenzira para na vrhu pokrova in se za?ne nabirat na dnu... v eni zimi se nabere kr par litrov vode lahko, ker se nabere kr neki vlage... to je najin zakjlu?ek k sva ga potegnila... se spla?a notr vr?t pred zimo kak silica gel v vre?ki... mislm ve?ji vre?i...pa ne bo teh te?av ;)

 

lp Janez

 

?zmeden??zmeden?

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

A to se Japoncem ?e vedno dogaja al kaj? ?zmeden?:P

 

Druga?e pa pri enem drugemu Japoncu se dogaja isto in spu??a pri lu?i. Pomaga pa edino to, da vzame? lu? ven, zasilikonira? k norc pa fiksira? lu? nazaj, da dobro tesni. :)

 

Od Jan?e, ups Janeza ideja se mi zdi pa zanimiva. ?zmeden?

Napisano

to nima veze z lucmi ampak so slabo popravili

sem mel isto stvar, in so mi popravili zadnjo nosilno steno (bolj slabo) in je bil akvarij, ko je dezevalo

po reklamaciji je blo vse ok - vse ribe so ze zdavni mrtve :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sicer zelo te?ko izre?em te besede, ampak mogo?e ima pa Janez Jan?a prav. :hohoho:

 

Niti zalivanje z vrtno cevjo niti zadnji de? ni nato?il noter niti kapljice. Zadnji? je bilo vode not kar ene 3-4 litre, bila pa je kristalno ?ista tako da verjetmo ni pri?la noter kje s podvozja. Vendar pa je avto imel vse zime do sedaj prostor pri rezervni gumi suh, torej so morali majstri nekaj zaj... pri zadnjem popravilu plo?evine blatnikov. Sem se ?e dogovoril za popraznikih da se stvar malo raz?raufa.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

pr kolegu v astri pa pr mojmu nissanu je blo isto... kristalno ?ista voda... no, pa oba avta nikol nista bila razbita al pa kej razstavljena zadaj, 120% garantirano! tko da...

 

sam nissan je meu ?e re?itev za to... japanci so misll ?e na vse vnaprej... ?ist na dnu pod gumo je bla ?e fabr?ko luknja narejena, pa lepo zatesnjena z gumijastim pokrovom, za katerega sm rabu kr par minutk, da sm ga odpru in voda je lepo stekla ven... pol sm zapru pokrov?ek in je blo to to :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.