Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


esko

Priporočeno sporočilo

Torej xedos je ?el, sedaj izbiram drug avto. Ker imam za tak avto zelo (in ne morem poudariti kako zelo) ozko izbiro zaradi prora?una me zanima ali so avti kot so dani primeri spodaj v linkih primerni zame. I??em pa dobro ohranjen avto, kot nov ?e je mo?no, redno servisiran z potrjeno servisno knjigo, nepo?kodovan na kakar?en koli na?in, minimalne prake izklju?im. Pripravljen sem narediti veliki servis ?e bo to glavnina vlaganj za naslednje dve leti. Avto bi imel najverjetneje 3-4 leta. Torej ali so znani kak?ni problemi ali veliki minusi pri teh mazdah oz letnikih in ali lahko pri?akujem zgoraj napisano od avta za ta denar? ?e ne se bom najverjetneje zatekel k mlaj?emu, manj?emu in cenej?emu francozu.

 

To so mazde katere ?e spadajo v moj prora?un:

 

Mazda 1

 

Mazda 2

 

Mazda 3

 

Mazda 4

 

LP Esko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri teh kilometrih raje glej bencinarja.

Prva ima veliki servis na 240 kk, ki pa ni poceni.

Druga je podhranjena, pa? porab okrog 9 litrov, samo vzdr?evanje in mo?nost napak na delih motorja pa so tako minimalni da se spla?a

Tretja ima ?ez dobrih 40 kkm veliki servis, ?e ne bo? vla?il kake prikolice pol ne rabi?.

?etrta isto kot druga pa ?e najmanj kilometrov ima, pa pri bencinarjih je veliki servis na 100 kkm, menja pa se sve?ke in olje v menjalniku, na servisu vse skupaj z rednim servisom pod 400? ?e bo? pa sam delal pa dobrih 100?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.