mazda6 Napisano 7. maj, 2010 Prijavi Napisano 7. maj, 2010 Zadni mesec opa?am, da mi v?asih pri speljevanju mazda nekako ?udno trese (kot bi se zavrtela kolesa, na mokri cesti - a to ni to). Bolj izrazito je zjutraj, ko je v zraku veliko vlage ali ko je v avtu ve? potnikov (te?a). Pa ne, da lahko za?nem sumiti sklopko? Druga?e je to 1.8i (bencin, 100k prevo?enih) Thanks za pomo?. Citiraj
jures Napisano 8. maj, 2010 Prijavi Napisano 8. maj, 2010 Zadni mesec opa?am, da mi v?asih pri speljevanju mazda nekako ?udno trese (kot bi se zavrtela kolesa, na mokri cesti - a to ni to). Bolj izrazito je zjutraj, ko je v zraku veliko vlage ali ko je v avtu ve? potnikov (te?a). Pa ne, da lahko za?nem sumiti sklopko? Druga?e je to 1.8i (bencin, 100k prevo?enih) Thanks za pomo?. Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 8. maj, 2010 Prijavi Napisano 8. maj, 2010 Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi? Alo model ni to neka drek pumpa ki ima jermen namesto verige. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 8. maj, 2010 Prijavi Napisano 8. maj, 2010 Alo model ni to neka drek pumpa ki ima jermen namesto verige. ajde prispodoba....ve? ka sem mislu.P.S. Pa ne provociraj navornike Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mazda6 Napisano 8. maj, 2010 Avtor Prijavi Napisano 8. maj, 2010 Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi? Pa podoben ob?utk je, kot da hitro spelje? na mokri cesti, pa se kolo malo zavrti v prazno.. takrat podobno trese.Tu se pa tresenje za?uti, ko spu??am sklopko.. v dolo?eni fazi zatrese. Ampak opazno je zjutraj (ve?ja vlaga v zraku, hladen avto.. ). Druga?e pa sklopka deluje BP, zato ne vem, kaj naj sumim za tole. Citiraj
3mazda Napisano 8. maj, 2010 Prijavi Napisano 8. maj, 2010 Na moji M6 1.8 se isto dogaja. Ko je motor hladen in v vla?nem vremenu se pri speljevanju motor strese. V?asih se enako zgodi tudi po koncu dalj?e vo?nje s polno obremenjenim avtom po avtocesti, ko speljem s kri?i??a. Zanimivo je to, da se to ob?asno zgodi. V toplem vremenu pa tega pojava ni. To dogajanje bi lahko pribli?no opisal tako: - ko spustim sklopko in dodam gas se nekaj ?asa (mogo?e pol sekunde) ni? ne zgodi, - nato pa za?ne avto speljevati in cel motor trese kot da bi speljal brez gasa, - po dveh, treh speljevanjih ta pojav izgine, - ropotanje dro?nikov ni sli?ati, kot v primeru speljevanja s premalo gasa. To se dogaja od takrat, ko so na servisu pred enim letom in pol zamenjali zavorno olje. Sumim, da ni odzra?en cilinder sklopke ali pa da je le-ta fu?. Sedaj, ko so de?evni dnevi, ?akam, kdaj se bo tresenje ponovilo. Mogo?e se je samo od sebe popravilo, kot se je ?e ve?krat zgodilo na Mazdah. Citiraj
jures Napisano 10. maj, 2010 Prijavi Napisano 10. maj, 2010 Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mazda6 Napisano 10. maj, 2010 Avtor Prijavi Napisano 10. maj, 2010 Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno Nope, nobene lu?ke.Pa moja letnik 2004 nima DSC (vsaj mislim, da ne) Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 10. maj, 2010 Prijavi Napisano 10. maj, 2010 Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno Ej oprosti kaj pa je to ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
damjan008 Napisano 11. maj, 2010 Prijavi Napisano 11. maj, 2010 zanimivo tudi pri moji m6 se isto dogaja sem pogledal nosilce od motorja pa je vse ok rez me zanima kaj bi to bilo mogo?e sklopka???? lp d. Citiraj
mazda6 Napisano 12. maj, 2010 Avtor Prijavi Napisano 12. maj, 2010 zanimivo tudi pri moji m6 se isto dogaja sem pogledal nosilce od motorja pa je vse ok rez me zanima kaj bi to bilo mogo?e sklopka???? lp d. Koliko pa ima? prevo?enih? Najbolj nenavadno je pa to, da je sedaj pri meni spet vse OK... seveda brez kakr?negakoli posega. A se te mazde same popravljajo? a je notri kak?na "avtomatika", ki sama nastavlja sklopko al kaj podobnega? Citiraj
jures Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Ej oprosti kaj pa je to ? Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
urosand Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako. To je moja izku?nja. Uro?. Citiraj
jures Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako. To je moja izku?nja. Uro?. te 2 se drugace vklopita skupaj tudi ko odklopis akomulator in je treba samo vola levo desno...in pri meni zanimivo je na ajavarjevem obdju tudi EGR pisalo pa sva samo zbrisala, pa resetirala volan levo desno Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako. To je moja izku?nja. Uro?. Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina. Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda.... Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema. Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju. Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema. Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju. Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan. no in ce ta senzor je v k....? (ok, lu?ka bi mogla bit) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Zarad tega NE trese pri speljevanju, bil bi pa light show. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
damjan008 Napisano 14. maj, 2010 Prijavi Napisano 14. maj, 2010 ?e vedno ne vemo kaj je vzrok temu=????????????????????? Citiraj
mazda6 Napisano 15. maj, 2010 Avtor Prijavi Napisano 15. maj, 2010 ?e vedno ne vemo kaj je vzrok temu=????????????????????? No, danes se mi je spet to dogajalo. Je pa zunaj de?evno. O?itno je to zaradi vode oz. vlage. A lahko pride kam v sklopko? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 16. maj, 2010 Prijavi Napisano 16. maj, 2010 Ko parkira? avto je le ta na ravnem ali pa visi naprej ali nazaj, vedno potegne? ro?no zavoro ali tid motor dr?i avto na mestu ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
damjan008 Napisano 16. maj, 2010 Prijavi Napisano 16. maj, 2010 avto je vedno na ravnem in ne v klancu nekaj mora biti res na tem da pride vlaga v sklopko mogo?e??? Citiraj
mazda6 Napisano 18. maj, 2010 Avtor Prijavi Napisano 18. maj, 2010 Ko parkira? avto je le ta na ravnem ali pa visi naprej ali nazaj, vedno potegne? ro?no zavoro ali tid motor dr?i avto na mestu ? Kot ti je ?e predhodnik odgovoril, na ravnem, brez ro?ne zavore. V?asih se ob?uti tudi pri menjavi v drugo prestavo. Citiraj
3mazda Napisano 18. maj, 2010 Prijavi Napisano 18. maj, 2010 ?e pred prvomajskimi prazniki sem na M6 1,8 izvedel staro preverjeno metodo, ki mi je uspela pri odstranitvi vlage s centralnega zaklepanja vrat (vrata so se neenakomerno zaklepala/odklepala). S cilindra sklopke sem snel gumo in notranjost po?prical s WD-40. Isto sem naredil na ohi?ju menjalnika, kjer je drogovje prestav (malo te?ko dostopno, ker je drogovje pod baterijo). Med prvomajskimi prazniki je bilo suho, zato tresenja ni bilo. Po praznikih pa sem imel avto stalno zunaj na de?ju (?eprav, bi ga lahko parkiral tudi v gara?i) in tresenje se ni ve? pojavilo. O?itno je res nekaj v zvezi z vlago. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.