Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo ... mam eno vpra?anje in sicer ... danes me je prijateljica spra?evala ?e je pri mazdi 2 ( 1.3i motor ) mogo?e da je poraba 8 - 9 litrov na 100 km ... vozi pa jo njena mami pa ?e to bl malo je pa res da je avto 2009 letnik pruipeljan direktno iz salona ... prodajalec je reku da naj bi avto prvih par 1000 km imel malo ve?jo porabo potem pa naj bi se ta spustila na 4,5 - 5,5 litrov na 100 km.

a je mo?no da je kak?na napaka na motorju ali kaj podobnega ker sedaj naj bi mel avto za sabo ?e 15000 km in ima ?e zmeraj tako porabo :unsure:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Kak?ne ima vo?nje 3-5km levo desno al kaj dlje ?

 

Moja ima sicer suzukija swifta 2008, 1.3 in ima povpre?no 6-6,5 l/100km

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdravo ... mam eno vpra?anje in sicer ... danes me je prijateljica spra?evala ?e je pri mazdi 2 ( 1.3i motor ) mogo?e da je poraba 8 - 9 litrov na 100 km ... vozi pa jo njena mami pa ?e to bl malo je pa res da je avto 2009 letnik pruipeljan direktno iz salona ... prodajalec je reku da naj bi avto prvih par 1000 km imel malo ve?jo porabo potem pa naj bi se ta spustila na 4,5 - 5,5 litrov na 100 km.

a je mo?no da je kak?na napaka na motorju ali kaj podobnega ker sedaj naj bi mel avto za sabo ?e 15000 km in ima ?e zmeraj tako porabo :unsure:

 

joj, pa ne vsega verjet prodajalcem. Tolk mal ti ?e diesel ne kuri razen na prospektu.

 

Realen podatek je kombinirana poraba iz prospekta plus liter do liter in pol. Se pravi, da bi morala biti poraba te Mazde cca 6,2 do 6,7 ampak le ob pogojih dalj?ih vo?enj. ?e ima ve?ino kratkih vo?enj dolgih manj kot 10km pri?tej ?e liter, ?e so pa to povrhu ?e mestne pa ?e enga zraven in voila je to poraba Mazde2 od te mame.

33112_1.png

Napisano

jah kokr se voz je bl k sam u slu?bo pa nazaj iz kamnika v ljubljano pa tko mogo?e mal naukol

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

?voh motor?ek ni kej...samo M2 bi morala manj, vpra?anje ?e tvoja prijateljica ne mu?i avta s po?asnim cjazenjem do kon?ne hitrosti...potem je razumljivo, reci ji naj ga pospe?uje do obratov in ?alta kasneje pa bo.

 

Na? Swift 1.3 (isto ko ajvar) je imel 6,7 na zacetku sedaj po 11.000km pa ima 6.2 po BCju, druzga ne kontroliram, ampak bo kar prav, predvsem na ra?un poletja in dodatnih poti na morje, drua?e pa samo za Medvode - Lj in nazaj.

 

Ampak moja ga tud stisne pa avto s 93KM ni ?voh za svojo velikost/tezo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kwa a js ga pa ?param, ko ga dobim v uporabo ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kwa a js ga pa ?param, ko ga dobim v uporabo ? :hudicek:

 

govorim o mazdi 2 <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ups :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.