Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

... od 1. lastnika, servisna potrjena, 70.000, 2002, z napa?nimi navodili za uporabo (ba 1997).

Po menjavi olja in filtra, nalijem 3x po 1l txt-ja (original zaprt, pa n? ni vn tekl), imam olja 1cm nad max. Karter ni udarjen! Sem pa ?e pri nakupu opazil da je olja mal ?ez max. Vode ali bencina v olju ni! Motor je 1.6 dohc, ZM. Je mo?no, da ni prava merilna ?ipka??? :unsure: Koliko olja sploh gre v ta motor?

Na merilni ?ipki olja je oznaka ZL02.

Kdaj zamenjati zobati jermen, oz. ali zraven tudi napenjalce in ?rpalko?

 

Hvala za odgovore, Lp Primo?

Napisano

v ta motor mislim da gre res tam okoli 3.5l olja.Mo?no je da ni prava ?ipka samo zakaj bi jo nekdo zamenjal saj ta ne pade kar tako ven :ne vem: .

Velik servis se dela tam nekje na 110.000km ?e zamudi? kak km ni panike ,je pa pametno zamenjat tudi napenjalec,in pa vodno pumpo seveda

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hmm... Mal sm zmeden... Klical danes na servis 1., 3.5-4l, ??? 2., 3.2l, 3. in 4., 2.9l?

Ko sem po netu iskal navodila za uporabo vozila, 323 bj, L.2002, za mojo mazdo, ni blo N?. Vsaj zastonj ne.

Naletel pa na delavni?ka navodila za ta motor, ki je tudi v avtu, kjer je menjava 3l, menj.+filter 3.2l, totalno suh motor 3.4l, specifikacija...bla,bla, brez intervalov menjave, s prikazano merilno ?ipko...

Isto jermen, vse okrog, brez intervala menjave... Po raznih forumih i??e? od 90k, 96k, 120k 160k...

Napisano

Hmm... Mal sm zmeden... Klical danes na servis 1., 3.5-4l, ??? 2., 3.2l, 3. in 4., 2.9l?

Ko sem po netu iskal navodila za uporabo vozila, 323 bj, L.2002, za mojo mazdo, ni blo N?. Vsaj zastonj ne.

Naletel pa na delavni?ka navodila za ta motor, ki je tudi v avtu, kjer je menjava 3l, menj.+filter 3.2l, totalno suh motor 3.4l, specifikacija...bla,bla, brez intervalov menjave, s prikazano merilno ?ipko...

Isto jermen, vse okrog, brez intervala menjave... Po raznih forumih i??e? od 90k, 96k, 120k 160k...

 

 

evo koli?ina olja za tvoj motor to je iz working manuala

post-363-1273743087_thumb.jpg

 

kar se pa ti?e velikega serisa pa naredi na 100.000 km pa je -js imam tudi v kratkem velik servis imel bom 102.000 km

?e rabi? komplet knjigo se mi javi ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

evo koli?ina olja za tvoj motor to je iz working manuala

post-363-1273743087_thumb.jpg

 

kar se pa ti?e velikega serisa pa naredi na 100.000 km pa je -js imam tudi v kratkem velik servis imel bom 102.000 km

?e rabi? komplet knjigo se mi javi ;)

 

 

mislim da v mojo 323f letnik 2000 gre cirka 3,5 l olja! prvi? sem ?paral pri olju ampak sedaj pa nisem! in napenjalec pa kar zamenjaj, tudi ?e se sveti kot nov! vodna pumpa pa se mi zdi da pri meni ni povezana na glavni jermen! se mi zdi da jo goni mikro jermen!

ZOOM-ZOOM
Napisano

Hvala za konkretne odgovore. Imam podoben working manual, z istimi podatki. Na sumu imam ?e vedno ?ipko... ?udna ta zadeva. :ne vem:

Na merilni ?ipki imam med oznakami L in F slabih 17mm, od F pa do roba, kamor sede 280mm. ?e ima kdo isti motor, bi prosil da izmeri razdaljo med F in robom pod vrhom.

Zaenkrat vozim s 3-mi litri olja in 11mm ?ez oznako F, ( delovna temp., po 5ih min., ravna tla).

Pa ne mislit da ne ZNAM pomerit nivoja olja.

 

Pri enem mojih prej?njih avtov, (najbolj hvale?en, trpe?en...) 323HB, L.90. 1.3i, B3 mot., je bilo po navodilih olja 3.4l s filtrom, max. na ?ipki, vseh 335.000, kupljen z 90.000. Z. jermen, napenjalec, sm menjal na 100k,

vod. ?rp., (ni je gnal z. jer.) pa pri 300k, je bla mal kosmata, ni pa scala! Do 200k, je spila olja lih do min. 0.8l na 10k, pa je bil gas ve?ino v podnu! Upam, da MAZDA ?e 12 let po tem, oz. tudi danes dela tako Odli?ne avtomobile.

 

Lp, Primo?

Napisano

delovna temp., po 5ih min.,

Pa ne mislit da ne ZNAM pomerit nivoja olja.

 

no ja :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.