Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

... od 1. lastnika, servisna potrjena, 70.000, 2002, z napa?nimi navodili za uporabo (ba 1997).

Po menjavi olja in filtra, nalijem 3x po 1l txt-ja (original zaprt, pa n? ni vn tekl), imam olja 1cm nad max. Karter ni udarjen! Sem pa ?e pri nakupu opazil da je olja mal ?ez max. Vode ali bencina v olju ni! Motor je 1.6 dohc, ZM. Je mo?no, da ni prava merilna ?ipka??? :unsure: Koliko olja sploh gre v ta motor?

Na merilni ?ipki olja je oznaka ZL02.

Kdaj zamenjati zobati jermen, oz. ali zraven tudi napenjalce in ?rpalko?

 

Hvala za odgovore, Lp Primo?

Napisano

v ta motor mislim da gre res tam okoli 3.5l olja.Mo?no je da ni prava ?ipka samo zakaj bi jo nekdo zamenjal saj ta ne pade kar tako ven :ne vem: .

Velik servis se dela tam nekje na 110.000km ?e zamudi? kak km ni panike ,je pa pametno zamenjat tudi napenjalec,in pa vodno pumpo seveda

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hmm... Mal sm zmeden... Klical danes na servis 1., 3.5-4l, ??? 2., 3.2l, 3. in 4., 2.9l?

Ko sem po netu iskal navodila za uporabo vozila, 323 bj, L.2002, za mojo mazdo, ni blo N?. Vsaj zastonj ne.

Naletel pa na delavni?ka navodila za ta motor, ki je tudi v avtu, kjer je menjava 3l, menj.+filter 3.2l, totalno suh motor 3.4l, specifikacija...bla,bla, brez intervalov menjave, s prikazano merilno ?ipko...

Isto jermen, vse okrog, brez intervala menjave... Po raznih forumih i??e? od 90k, 96k, 120k 160k...

Napisano

Hmm... Mal sm zmeden... Klical danes na servis 1., 3.5-4l, ??? 2., 3.2l, 3. in 4., 2.9l?

Ko sem po netu iskal navodila za uporabo vozila, 323 bj, L.2002, za mojo mazdo, ni blo N?. Vsaj zastonj ne.

Naletel pa na delavni?ka navodila za ta motor, ki je tudi v avtu, kjer je menjava 3l, menj.+filter 3.2l, totalno suh motor 3.4l, specifikacija...bla,bla, brez intervalov menjave, s prikazano merilno ?ipko...

Isto jermen, vse okrog, brez intervala menjave... Po raznih forumih i??e? od 90k, 96k, 120k 160k...

 

 

evo koli?ina olja za tvoj motor to je iz working manuala

post-363-1273743087_thumb.jpg

 

kar se pa ti?e velikega serisa pa naredi na 100.000 km pa je -js imam tudi v kratkem velik servis imel bom 102.000 km

?e rabi? komplet knjigo se mi javi ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

evo koli?ina olja za tvoj motor to je iz working manuala

post-363-1273743087_thumb.jpg

 

kar se pa ti?e velikega serisa pa naredi na 100.000 km pa je -js imam tudi v kratkem velik servis imel bom 102.000 km

?e rabi? komplet knjigo se mi javi ;)

 

 

mislim da v mojo 323f letnik 2000 gre cirka 3,5 l olja! prvi? sem ?paral pri olju ampak sedaj pa nisem! in napenjalec pa kar zamenjaj, tudi ?e se sveti kot nov! vodna pumpa pa se mi zdi da pri meni ni povezana na glavni jermen! se mi zdi da jo goni mikro jermen!

ZOOM-ZOOM
Napisano

Hvala za konkretne odgovore. Imam podoben working manual, z istimi podatki. Na sumu imam ?e vedno ?ipko... ?udna ta zadeva. :ne vem:

Na merilni ?ipki imam med oznakami L in F slabih 17mm, od F pa do roba, kamor sede 280mm. ?e ima kdo isti motor, bi prosil da izmeri razdaljo med F in robom pod vrhom.

Zaenkrat vozim s 3-mi litri olja in 11mm ?ez oznako F, ( delovna temp., po 5ih min., ravna tla).

Pa ne mislit da ne ZNAM pomerit nivoja olja.

 

Pri enem mojih prej?njih avtov, (najbolj hvale?en, trpe?en...) 323HB, L.90. 1.3i, B3 mot., je bilo po navodilih olja 3.4l s filtrom, max. na ?ipki, vseh 335.000, kupljen z 90.000. Z. jermen, napenjalec, sm menjal na 100k,

vod. ?rp., (ni je gnal z. jer.) pa pri 300k, je bla mal kosmata, ni pa scala! Do 200k, je spila olja lih do min. 0.8l na 10k, pa je bil gas ve?ino v podnu! Upam, da MAZDA ?e 12 let po tem, oz. tudi danes dela tako Odli?ne avtomobile.

 

Lp, Primo?

Napisano

delovna temp., po 5ih min.,

Pa ne mislit da ne ZNAM pomerit nivoja olja.

 

no ja :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.