alien12 Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Lp vsem uporabnikom! Da razlo?im situacijo: Od ?ene stric je pred 4. leti kupil M6 karavana (l. 2003) s 180k prevo?enimi km. Najprej mu je ?la turbina rakom ?vi?gat, je dobil obnovljeno, avto porihtal in se fural. Skozi je pa mel probleme, da mu je "zmanjkovalo" olja in se mu je pri?igala lu?ka. Pred 3. dnevi, pa se mu je na AC pri Tepanju spet pri?gala lu?ka za olje. Avto je ustavil, kupil olje, ga dolil in se odpeljal naprej nakar, mu je po nekaj prevo?enih km vse skupaj mrknilo. Avto od?lepajo do mehanika, odprejo karter in ven se vsujejo opilki. In potem se je pokazal sr? problema, tisto sito v karterju (on sploh ni vedel za to sito) je mel tako zapacano, da ni ve? spustlo olja skozi in je ma?ina enostavno zaribala. Moram povedat, da je on eden tistih primerkov, ki je bil vedno glasen, da ima avto "za vozit" in na vzdr?evanje ni polagal prevelike "pozornosti" (kakor o?itno tudi prej?nji lastnik ni). No zdaj, ima pa ?morn z iskanjem nove ma?ine. Toliko vsem uporabnikom v opozorilo, da ?e si servise delate sami ali pa pri kak?nem popoldancu, da od ?asa do ?asa to sito spucate, ker ?e hodi? na uradne servise, ti po moje to tak morajo spucat, ker vedo, kaj se lahko zgodi (vsaj mislim tako). Aja, skoraj bi pozabil - ?e kdo ve za kak?no dobro ma?ino za M6, bi bilo fajn, ?e bi to tukaj napisal. Citiraj
Gustav Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 To sito je ?e legenda ajvar dostikrat omenjal.. Ne vem, ?e ga poobla??enci kaj velik ?istijo, razen ?e to zahteva?. Bi bil pa vesel podatka, kdaj oz po kliko km se to priporo?a, predvsem pri DPF Mazdah??? Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
YavarYe X6V6 Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Standard napaka . Moje so?alje in ?ivel navor. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 huh ja, navor je kriv, ?e serviserji ne opravijo dela al pa folk ne vozi na servise Citiraj
uroš76 Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Standard napaka .Moje so?alje in ?ivel navor. jest sem imel sre?o in zadevo pravo?asno saniral, stro?ek 250 evrov Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 Baje da majo neke ?udne bakrene podlo?ke pod enim ?obam neko vezo z ve?jo porabo bencina, ups, dizla, ne, shit, olja in da se posledi?no nabere svinjarija na nekem cedilu in potem olje ne gre nikamor. Vsaj meni so mehankarji razlo?il, da kao zaradi tega lahko ribne motor. http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153947 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
YavarYe X6V6 Napisano 13. maj, 2010 Prijavi Napisano 13. maj, 2010 Baje da majo neke ?udne bakrene podlo?ke pod enim ?obam neko vezo z ve?jo porabo bencina, ups, dizla, ne, shit, olja in da se posledi?no nabere svinjarija na nekem cedilu in potem olje ne gre nikamor. Vsaj meni so mehankarji razlo?il, da kao zaradi tega lahko ribne motor. http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153947 Podlo?ke so BAKRENE opilki pa iz ?eleza, tako da to ni glih za verjet.Je pa res ?e podlo?ke spustijo, pa res pride do pove?anja porabe olja. huh ja, navor je kriv, ?e serviserji ne opravijo dela al pa folk ne vozi na servise Boss, tista ?rna mazda, ki je lani bla najni?ja na jap meetu, je tud zaribala, in to na poti z rednega servisa, prej?nji lastnik je bil z tega servisa, sedanji lastnik pa je tud nekaj ?asa tam delal.Pa ponavadi zariba motor ?e je brez olja, tle pa je lahko olja do vrha, pa prav tako ribne, tud bencinar ribne brez olja, v ?ivljenju pa ?e nisem vidu, da bi ribnil zarad zama?enega cedila v karterju. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gustav Napisano 13. maj, 2010 Prijavi Napisano 13. maj, 2010 Na kok km je treba pucat ta cedil za juho???? Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
YavarYe X6V6 Napisano 13. maj, 2010 Prijavi Napisano 13. maj, 2010 Na kok km je treba pucat ta cedil za juho???? Ni pravila, kater po?aka ?e pred 100 kkm, nekateri pa ?ele po 200 kkm. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 13. maj, 2010 Prijavi Napisano 13. maj, 2010 Pri DPF mazdah se baje to ne ba?e ve?? Poudarjam baje, naj se ne bi toliko kot pri prej?njih brez DPF. Jaz sem na velikem servisu dal pucat tut karter in to sito, ampak sito je bilo skoraj brez kak?ne posebne nesnage. Pa ima avto krepko ?ez 100k kilometrov. Je pa vseeno zanimivo, zakaj se to pri tisti pred FL dogaja? A pri teh novih olje za DPF kaj pripomore k temi, da se to ne nabira toliko al kaj? Pa ?e tole je zanimivo. Na podlagi ?esa se to zaba?e? Ena varianta je, da se to ba?e oz. paca zaradi tega, ker bakrene podlo?ke na ?obah spu??ajo in gre svinjarija skozi?? Ja, ?e ena serijska napaka na mazdah zaradi katere ma?ine ribajo...grrrrrr A imajo vsi dizli probleme s tem sitom? Citiraj
LabiGT Napisano 13. maj, 2010 Prijavi Napisano 13. maj, 2010 jaz sem ga pri 230.000km men se je tud prizgala lucka, najprej sem dolil olje, pol se je spet v ovinku prizgala in potem samo se direkt na servis (sploh je nisem vozil, dokler niso spucal) prezivela Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
YavarYe X6V6 Napisano 13. maj, 2010 Prijavi Napisano 13. maj, 2010 Problem je v dexelija olju ena njegova karakteristika je skregana z vso logiko. Dpf je verjetno bolj"varen" proti temu, samo vseeno pa na vaskih 100 kkm dol karter ?raufat tudni taka revolucija. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
sdspecy Napisano 14. maj, 2010 Prijavi Napisano 14. maj, 2010 ..., v ?ivljenju pa ?e nisem vidu, da bi ribnil zarad zama?enega cedila v karterju. Vse je enkrat prvi? Citiraj Lp, D
YavarYe X6V6 Napisano 14. maj, 2010 Prijavi Napisano 14. maj, 2010 Vse je enkrat prvi? Bencinarja sem imel v mislih. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
sdspecy Napisano 19. maj, 2010 Prijavi Napisano 19. maj, 2010 Bencinarja sem imel v mislih. Ah, sori Sicr pa pr moji M6 CD smo tud ravn karter dol snel (komej smo ga odlepl, hudirja ), zdej jih je nabrala 170k km, pa je blo sorazmerno vredu na mre?ci, ?eravno je blo gor ene par odlu??kov od tovarni?kega silikona karterja, bolj zanimiv pa je blo par nekih ?udnih ko??kov aluminija, robatih nepravilnih oblik, cca mm velikosti Pa menda bojo to res ?e moral bit nekak "ostanki iz tovarne", ker prakti?n ni mo?no no, da bi se kej kje kru?l not po ma?in, sej pa ni s cukra ... al kaj prav?, Ajvar lp,D Citiraj Lp, D
YavarYe X6V6 Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 Sej sem ti popoldne ?e povedal kaj si mislim o tem in pri tem ostajam. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 Sej sem ti popoldne ?e povedal kaj si mislim o tem in pri tem ostajam. Pri ?em pa Bo?tjan? Citiraj
RoKo Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 Sej sem ti popoldne ?e povedal kaj si mislim o tem in pri tem ostajam. Kaj bi lahko tud mi kaj zvedli, al moramo ?akat da nam zariba..... jest sem imel sre?o in zadevo pravo?asno saniral, stro?ek 250 evrov Daj deli to sre?o... pa nam malo opi?i, kaj si saniral za 250 evri?ev.... Citiraj
Sirius Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 Kaj bi lahko tud mi kaj zvedli, al moramo ?akat da nam zariba..... Daj deli to sre?o... pa nam malo opi?i, kaj si saniral za 250 evri?ev.... Gre najverjetneje za problem pacanja oljnega sita oljne ?rpalke zaradi olja dexelia, ki ga mazda priporo?a. Zakaj se to ne dogaja pri drugih blagovnih znamkah, ki uporabljajo druga motorna olja. Pri avtomobilih, ki imajo motorje porekla PSA ?e nisem sli?al za ta problem. PSA ima dolgo zgodovino dizel motorjev, ki so dokazano zdr?ljivi. Osebno uporabljam olje total quartz 9000 in seveda ?e golda. Pri 200kkm ne ka?e ?e nobenih znakov mazalnih problemov.Kot sem ?e navedel je usedlina na situ izjemno trdovratna in ne pomaga niti bondov CL, kljub temu, da je mo?an detergent za izpiranje notranjosti motorja. Ko je sito enkrat zapacano ga je potrebno mehani?no o?istiti. Vsekakor bi bilo potrebno na velikem servisu odstraniti tudi karter in o?istiti sito oljne ?rpalke. Razmi?ljati je potrebno tudi v smeri zamenjava znamke olja.Naj ponovno navedem za zlatko&bond Co omili posledice zaribavanja (zmanj?uje ?kodo) ne more pa popolnoma re?iti problem in posledico pacanja sita. Najverjetnej?a re?itev problema je v pravilni izbiri motornega olja. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
SpEkTr Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 Me pa zanima, kje je dpf dexelia olje druga?no, da ne povzro?a teh te?av? Citiraj
RoKo Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 Jaz sicer uporabljam olje Mobil 1, bom pa sedaj na servisu (100.000km) zahteval da mi o?istijo cedilo, ?e bo le mogo?e bom poslikal in objavil na forumu mojo"zapacano cedilce".... Evo ?e lastnosti tega olja, aja pa "zlatko" je tudi zraven...... Mobil 1 Formula 5W50 -------------------------------------------------------------------------------- SAE gradacija: 5W-50, kinemati?na viskoznost (mm2/s ali cSt): 40°C = 105, 100°C = 17,5, indeks viskoznosti: 184, gostota pri 15°C: 0,859, strdi??e (°C): -54, plameni??e (°C): 236. Motorno olje ustreza specifikacijam: MB 229.3, Porsche, VW 505 00. Odobreno je za: ACEA SL/SJ/CF, ACEA A3/B3/B4. Citiraj
SpEkTr Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 A zlatko kaj pripomore, da se cedilo manj paca, oz. da se sploh ne bi? Najbr? ne a ne? Citiraj
Sirius Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 A zlatko kaj pripomore, da se cedilo manj paca, oz. da se sploh ne bi? Najbr? ne a ne? Vse je odvisno od vzroka pacanja. ?e je vzrok za to nekoliko povi?ana temperatura olja in se ta nesnaga hitreje oprijema cedila pri motorjih, ki jih vozijo energi?ni ?oferji, potem lahko pomaga, saj zlatko zni?uje delovno temperaturo olja. Foruma? LabiGT nekoliko ru?i to teorijo, saj kolikor je znano je on precej energi?en voznik, ki vozi na dolge relacije z visokim hitrostnim povpre?jem (kar prav gotovo pove?uje T olja), pa se mu je pacanje zgodilo pri 230.000 km. Pri njem ni pri?lo do zaribavanja. ?eprav je nekaj nad zlatkotom jamral, sem prepri?an, da mu je pri zmanj?anju posledic zama?itve pomagal. ?e je pa vzrok sama sestava olja, potem zlatko ne pomaga pri prepre?evanju tvorjenja usedlin, pomaga pa pri zmanj?evanju posledic pri oviranju delovanja oljne ?rpalke z zvi?evanjem odpornosti na zaribavanje. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 Vam bom 1x napisal vzrok, samo ne danes, grem smu?at. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
uroš76 Napisano 20. maj, 2010 Prijavi Napisano 20. maj, 2010 Baje da majo neke ?udne bakrene podlo?ke pod enim ?obam neko vezo z ve?jo porabo bencina, ups, dizla, ne, shit, olja in da se posledi?no nabere svinjarija na nekem cedilu in potem olje ne gre nikamor. Vsaj meni so mehankarji razlo?il, da kao zaradi tega lahko ribne motor. http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153947 evo tu imate pa odgovor na dlani to?no to se dogaja, sliko pa mislim da mora ajver ?e met k sm mu poslal,kak?no je cedilo. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.