Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je to ?e kdo menjal?

 

ali je cena z monta?o 200 evrov vredu?

Kje se jo da kupiti poleg servisa?

Napisano

Je to ?e kdo menjal?

 

ali je cena z monta?o 200 evrov vredu?

Kje se jo da kupiti poleg servisa?

 

To se mi zdi sprejemljiva cena za manj kot pol kile ?eleza in gume.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

vedno lahko preveris ala Tapos.si in podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem nabavil tukaj http://www.afg.si/, cena je bila 71,88 Eur - 20% popusta je ratalo 57,50 Eur. Zamenju sm jo pa zsi dobrim kolegom, v eni uri in sicer:

 

Odstrani? kolo in za??itno plastiko, da lahko z klju?em 14 odmakne? natezalec, da kasneje pas dol sname?.

Odstraniti? posodo vode, tko da pridobi? malo placa, od?ravfa? alternator in ga malo nagne? tko, da lahko szi pnevmatsko alpej elektri?no (va?no da dela trrrrkkk) pi?tolo pride? blizu, od?rav?a? jermenico in to je to.

Kasneje novo jermenico samo na roke privije? - ni potrebno stiskat, ker se ob zagonu sama stisne. :danzoman:

mazda-kaan-e1-future-car.jpg

www.vetoband.net

www.myspace.com/vetoband

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Jaz sem nabavil tukaj http://www.afg.si/, cena je bila 71,88 Eur - 20% popusta je ratalo 57,50 Eur. Zamenju sm jo pa zsi dobrim kolegom, v eni uri in sicer:

 

Odstrani? kolo in za??itno plastiko, da lahko z klju?em 14 odmakne? natezalec, da kasneje pas dol sname?.

Odstraniti? posodo vode, tko da pridobi? malo placa, od?ravfa? alternator in ga malo nagne? tko, da lahko szi pnevmatsko alpej elektri?no (va?no da dela trrrrkkk) pi?tolo pride? blizu, od?rav?a? jermenico in to je to.

Kasneje novo jermenico samo na roke privije? - ni potrebno stiskat, ker se ob zagonu sama stisne. :danzoman:

 

ola,

 

zanima me kako ste vedeli da je jermenica zani? , jaz imam na pasu jermenu malo bakrenega prahu- (rde? prah) in na ?ponarju tudi in predvidevam, da je z alternatorjem nekaj narobe. ali je imel kdo podoben problem.

ko je avto mrzel pa tudi en le?aj?ek malo piska.

 

lp, T

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.