Skoči na vsebino

Mazda 5

Ustvari kratki URL


t123

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!!

 

Tudi pri meni je pri?el ?as da zamenjam avto.

Nekako se odlo?am med Mazdo in ford Smax.

Pri mazdi me najbolj zanima ali je motor 110 dovolj mo?an ali bolj priporo?ate 143.

Se mi pa nekako zdi da je bencinar ?isto premalo mo?an.

kak?na so kaj va?a mneneja!!

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si probal benz 1.8 ti ?ist verjamem, da je pre?voh

 

Tudi 110KM diesel zna biti premalo se bo pa vseeno precej la?je spopadal z nalo?enim avtom. Moj predlog je 143KM diesel ali pa 2.0 bencinar, ?e ima? veliko kratkih vo?enj in ne dela? velike kilometrine.

 

Pri kratkih vo?njah je lahko problem z DPF filtrom, ki ga ima dieselski motor.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel Mazdo 5 CD143 GTA

 

Motor ?ist preve? za dru?inske potrebe, glede na to da se je tudi 7 ljudi vozilo.

?e i??e? umirjen dru?inski avto z ob?asnimi ?portnimi prebliski je CD110 po moje ?isto dovolj, namre? CD143 je tudi malo ve? pil, ker ta gajbica ima veliko upora, poleg tega pa je 143ka (predvidevam z boljso opremo, vecjimi feltnami...itd, to je tud vec stroskov cez zimo in drugje)

 

Kar se pa ti?e SMax/M5 - drsna vrata zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkoooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnn!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja v bistvu se mi gre za bolj za dru?inski avto.

Vendar mi pa gre na ?ivce ?e je avto nalo?en pa pri?gana klima in pol drgne? z 3 na ?rni kal. Dnevno pa delam cca 40Km.

 

To se ne bo zgodilo, brez skrbi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen!

Glede na to, kak?en avto imam, je verjetno jasno, za kaj bom navijal. Res je, drsna vrata (otroci na ozkem parkiri??u - ni? ve? udarjanja z vrati po sosednjih avtomobilih), sploh, ?e so na elektri?ni pogon, so zakon!

Pri 143KM lahko z "dizla?kimi" obrati mirno pelje?, brez te?av z navorom, 110KM pa niti posku?al nisem in ne morem podati ocene.

Hm, poraba: pri moji vo?nji (dnevno 50%AC, 30% lokalne ceste in 20% Ljubljana v najve?ji gne?i) je okoli 5,6 l/100km. Veliko?

 

In minus: ta ***** DPF! Ja, me moti, ker je edina prepreka do tega, da bi bil avto IDEALEN (my point of view)!

 

Pa veliko sre?e pri nakupu!

6178_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen!

Glede na to, kak?en avto imam, je verjetno jasno, za kaj bom navijal. Res je, drsna vrata (otroci na ozkem parkiri??u - ni? ve? udarjanja z vrati po sosednjih avtomobilih), sploh, ?e so na elektri?ni pogon, so zakon!

Pri 143KM lahko z "dizla?kimi" obrati mirno pelje?, brez te?av z navorom, 110KM pa niti posku?al nisem in ne morem podati ocene.

Hm, poraba: pri moji vo?nji (dnevno 50%AC, 30% lokalne ceste in 20% Ljubljana v najve?ji gne?i) je okoli 5,6 l/100km. Veliko?

 

In minus: ta ***** DPF! Ja, me moti, ker je edina prepreka do tega, da bi bil avto IDEALEN (my point of view)!

 

Pa veliko sre?e pri nakupu!

 

No?em se sicer zapletat v neke duele, ampak M5 zagotovo ?re ve? kot M6, ?e zaradi te?e. Motor 2.0 je bolj kot ne pri vseh enak, so variacije mo?i.Tudi jaz imam podobno vo?njo kot ti, izklju?no zaradi porabe se ne vozim kaj ve? kot 130-140 km/h razen ?e se mudi, pa avta ne spravim niti na 6.5l ampak je prej 6.9. Tko da 5.6.... je mal bosa. Razen ?e ne vozi? ve? kot 80 v ?esti za ?leperjem.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, trenutno je pravzaprav 5,56, ta o ?leperjih je pa malo poni?ujo?a!

Prej sem tudi sam imel M6 (CD, 2.0, TE; relacija prakti?no brez avtoceste), ki mi je, ko se je utekla, poleti kurila do 4,9, pozimi pa do 5,5. Ne morem pa z gotovostjo trditi, kaj je bilo bolj pomembno pri ni?ji porabi: oblika avtomobila, te?a avtomobila ali odsotnost DPF filtra. Verjetno kombinacija vsega na?tetega.

 

Nikakor pa ni moj namen, da bi tule kakor koli zavajal in prosim da se to upo?teva. Saj nimam ni? od tega. Lahko pa na ZS po?ljem tudi Excel za M6, ki sem ga vodil o porabi, za M5 pa itak vodim na Poraba.com.

 

Imam se namen udele?iti tudi va?ega sre?anja, (pre)dolgo ?e odla?am, da boste lahko videli, da nisem nek ?alabazer, ki ne zna porabe izra?unati (in pri zadnjem tankanju 1.138km prevoziti ter 60 l tankati).

6178_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No?em se sicer zapletat v neke duele, ampak M5 zagotovo ?re ve? kot M6, ?e zaradi te?e. Motor 2.0 je bolj kot ne pri vseh enak, so variacije mo?i.Tudi jaz imam podobno vo?njo kot ti, izklju?no zaradi porabe se ne vozim kaj ve? kot 130-140 km/h razen ?e se mudi, pa avta ne spravim niti na 6.5l ampak je prej 6.9. Tko da 5.6.... je mal bosa. Razen ?e ne vozi? ve? kot 80 v ?esti za ?leperjem.

 

Jaz mu pa verjamem... je mo?no, ?e se upo?teva omejitve na AC al pa raje ?e kakih 10km/h pod. Teko?a relacijska vo?nja pa filing za premikanje po mestu kadar je gu?va.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No?em se sicer zapletat v neke duele, ampak M5 zagotovo ?re ve? kot M6, ?e zaradi te?e. Motor 2.0 je bolj kot ne pri vseh enak, so variacije mo?i.Tudi jaz imam podobno vo?njo kot ti, izklju?no zaradi porabe se ne vozim kaj ve? kot 130-140 km/h razen ?e se mudi, pa avta ne spravim niti na 6.5l ampak je prej 6.9. Tko da 5.6.... je mal bosa. Razen ?e ne vozi? ve? kot 80 v ?esti za ?leperjem.

 

Ni to realno, navsezadnje sta tudi avta druga?no usmerjena (tip vo?nje), ampak poraba ne odstopa preve?, navsezadnje tudi ne te?a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni to realno, navsezadnje sta tudi avta druga?no usmerjena (tip vo?nje), ampak poraba ne odstopa preve?, navsezadnje tudi ne te?a

 

?isto mo?no je, tako kot si ti trdil da tvoja ne gre pod 12 litri, boss ti je dokazal da z dinamiko in ne poznavanjem avta je mo?no pod 11 litri.

 

bo .. z 1.8 motorjem :(

 

Sploh nisem imel v mislih bencinarja ampak navor 110 konjev.

Pri bencinarju 1,8 pa bo 3. brzina in 5-6krpm sam pol bo ?e nad omejitvijo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?isto mo?no je, tako kot si ti trdil da tvoja ne gre pod 12 litri, boss ti je dokazal da z dinamiko in ne poznavanjem avta je mo?no pod 11 litri.

 

Govoim o primerjavi M5 M6, da M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam. :)

 

CX7 pa tud meni zre sedaj cca 10-11 ?e ho?em :hudicek: , ampak samo na benz

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govoim o primerjavi M5 M6, da M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam. :)

 

Je pa lahko zelo blizu, ?e hitrosti niso prevelike. Pri ni?jih hitrostih aerodinamika ne igra tako velike vloge kot pri vi?jih zato je vpliv na porabo minimalen. ?e je hitrost ve? ali manj enakomerna brez zaviranj in pospe?evanj pa tudi te?a skoraj ni? ne vpliva na porabo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa lahko zelo blizu, ?e hitrosti niso prevelike. Pri ni?jih hitrostih aerodinamika ne igra tako velike vloge kot pri vi?jih zato je vpliv na porabo minimalen. ?e je hitrost ve? ali manj enakomerna brez zaviranj in pospe?evanj pa tudi te?a skoraj ni? ne vpliva na porabo.

 

a M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam

 

torej verjamem da lahko zre M5 enako kot M6....to ho?em re?t, sam sem mal zakompliciru :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam

 

torej verjamem da lahko zre M5 enako kot M6....to ho?em re?t, sam sem mal zakompliciru :)

 

 

Po tehni?nih ima 143KM M6 me?ane porabe 6.0, 143KM M5 pa 6.1 . Razlike je en kur?ev deci, ve? ali manj zato, ker je to enoten test, ki ne vklju?uje visokih hitrosti in nerazumno po?asna pospe?evanja, kjer tudi te?a ne igra vloge.

 

?e vedno se vra?amo na tisto, da tudi z M5 je tako nizka poraba, kot jo je navedel mtz1. ?e bi vozil M6 z enakim motorjem pa bi imel verjetno ?e kak deci ni?jo.

 

Pa ?e to: Na stari M6 (121KM) sem imel povpre?je na 136.000km 6,52l/100km pri tem, da v tehni?nih podatkih pi?e to?no toliko (6,5) pri me?ani vo?nji. pri novi imam natanko enak rezultat (6,52l/100km) pri prevo?enih 43.000km s tem, da je malo mo?nej?i motor (140KM) s to razliko, da v tehni?nih pa je naveden podatek za me?ano vo?njo 5,6 :hohoho:

 

izpisek iz poraba.com

 

8 Mazda 6 (2008) diesel 2.0 Boss tankanj 51 poraba 6.52l/100km

9 Mazda 6 (2004) diesel 2.0 Boss tankanj 169 poraba 6.52l/100km

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po tehni?nih ima 143KM M6 me?ane porabe 6.0, 143KM M5 pa 6.1 . Razlike je en kur?ev deci, ve? ali manj zato, ker je to enoten test, ki ne vklju?uje visokih hitrosti in nerazumno po?asna pospe?evanja, kjer tudi te?a ne igra vloge.

 

?e vedno se vra?amo na tisto, da tudi z M5 je tako nizka poraba, kot jo je navedel mtz1. ?e bi vozil M6 z enakim motorjem pa bi imel verjetno ?e kak deci ni?jo.

 

Pa ?e to: Na stari M6 (121KM) sem imel povpre?je na 136.000km 6,52l/100km pri tem, da v tehni?nih podatkih pi?e to?no toliko (6,5) pri me?ani vo?nji. pri novi imam natanko enak rezultat (6,52l/100km) pri prevo?enih 43.000km s tem, da je malo mo?nej?i motor (140KM) s to razliko, da v tehni?nih pa je naveden podatek za me?ano vo?njo 5,6 :hohoho:

 

izpisek iz poraba.com

 

8 Mazda 6 (2008) diesel 2.0 Boss tankanj 51 poraba 6.52l/100km

9 Mazda 6 (2004) diesel 2.0 Boss tankanj 169 poraba 6.52l/100km

 

Ne vem ?e me ?e vedno ne razume?. jaz se strinjam s tem da imata lahko oba enako..... :mi pijemoo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.