dekss Napisano 17. maj, 2010 Prijavi Napisano 17. maj, 2010 pozdravljeni, zadnji mesec-dva imam precej tezav s svojo mazdo 626 bencin (imam se plin) l 2000. v vo?nji je vse normalno, ko se pa ustavljam obrati padejo ?ist na nulo in se avto ugasne. to se ne dogaja vsaki?, ampak kako ?as gre vse pogosteje. mislil sem da je vzrok plin - ker se na plinu tudi prej dogajalo da obrati pri ustavljanju padejo, ampak ne tolk. zdaj pa se dogaja tudi ko preklopim na bencin. bil sem na rednem servisu plinske naprave. zaradi tega sem odla?al toliko z odpravljanjem tega problema - ker sem vedno v gu?vi sem hotel to narediti naenkrat z rednim servisom plinske naprave - tam pa so mi rekli da je z plinsko instalacijo vse v redu. ali ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo in ali kdo priporo?a kakega dobrega mojstra - bil sem pri enem ki ga poznam, ampak njegova diagnostika ni imela stari konektor ki ga ima moja mazda. hvala vnaprej. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 17. maj, 2010 Prijavi Napisano 17. maj, 2010 Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje. Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
dekss Napisano 17. maj, 2010 Avtor Prijavi Napisano 17. maj, 2010 Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje.Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava. ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?zamenjal je tudi sve?ke. ampak ni? od tega ni pomagalo kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e. problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese. men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati? mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor? Citiraj
jures Napisano 18. maj, 2010 Prijavi Napisano 18. maj, 2010 ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?zamenjal je tudi sve?ke. ampak ni? od tega ni pomagalo kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e. problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese. men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati? mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor? kako pa vzge avto - normalno? Nima veze s plinom, ?tandgas so tako kot je rekel ajvar zrak, oz prava me?anca, te pa uravnavajo lambde. ali pa akomulator / alternator ker v stantgasu prevzemata to funkcijo, zato te sprasujem o vzigu Zna bit samo za na?telat. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sishi Napisano 18. maj, 2010 Prijavi Napisano 18. maj, 2010 On ti je o?istil motor?ek prostega teka - to je najve?krat problem nihanja obratov na standgasu. Ker to ni odpravilo napake pomeni, da ni bil zapacan. ?e vedno pa obstaja mo?nost, da je 'fu?'. Moral bi probati z enim, ki dela BP (si sposodi?). Lahko da ti tudi vle?e 'fou?' zrak, ?e ima? kje prepareno ali preluknjano gumijastvo cev za zrak. Lahko tudi kak?en kabel prebija ali je kak?na sve?ka fu? - ?eprav malo verjetno. V vsakem primeru mora? najprej re?it problem pri delovanju na bencin! P.S. kateri LPG sistem pa ima? vgrajen? Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Boss Napisano 18. maj, 2010 Prijavi Napisano 18. maj, 2010 Mo?nih je precej zadev od merilca pretoka zraka LMM, motor?ek za prosti tek, do raznoraznih cevk, elektrika (kabli na sve?kah, v?igalne tuljave, sve?ke ali npa?en razmak na diodi sve?ke) pa verjetno bi se ?e kaj na?lo. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 18. maj, 2010 Prijavi Napisano 18. maj, 2010 Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista. Preveri cev med zra?nim filtrom in loputo gasa(rebrasta) in ostale cevke ki so prklopljene pri loputi za gas. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 18. maj, 2010 Prijavi Napisano 18. maj, 2010 Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista. picajzl... ok, motor?ek, regulator, ventil prostega teka... pa? tist kar ma za delovanje prostega teka no hehe Citiraj
dekss Napisano 18. maj, 2010 Avtor Prijavi Napisano 18. maj, 2010 hvala vsem za odgovore - probal bom vsem odgovoriti. avto vzge normalno. vsaj mi se zdi. mogo?e moram omeniti: da ko ga vzgem hladnega se nekak premocno slisi - kot da bi ti zacetni obrati bili nekak previsoki. mogoce je to kaka sled? kar se tice cevk za zrak en mojster jih je pregledal in so baje v redu. pogledal jih bom se sam (upam samo da jih bom nasel - ne spoznam se prevec na avtomehaniko). svecke so kot sem ze rekel zamenjane. zamenjal jih je ta mojster za plin. se mi zdi da se zdaj mal drugace obnasa, ampak mogoce je on kaj stetal. pravzaprav nekaj mi govori da je. spomnim se da je ajvar enkrat za tega mojega plin mojstra rekel - ?alabajzer. takrat nisem ni? komentiral - ne pozitivno ne negativno ker pac nisem imel dovolj iskusenj s plinom - to je bilo ko sem se peljal na plin sele teden dva. zdaj se mi pocasi zdi da je mel prav. skoraj sem siguren da je ta zadeva nekak povezana s plinom - na servisu pa mi je mozakar povedal da je s plinom vse v redu(?) jaz pa zaenkrat ne morem dokazati nasprotno. LPG sistem je gastech. vgradil ga je avtoplincenter (rudnik, lj). Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 18. maj, 2010 Prijavi Napisano 18. maj, 2010 Mojster sam bi pogledal kaj je narobe, samo sem malo na tesnem s ?asom, razen ?e ima? ?as po 18 uri in pri?opa? do mene. Mam nekaj v mislih, samo bi pa rad preveril, nekdo je imel podobne simptome samo ni pa ?isto crkoval na mestu. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
dekss Napisano 18. maj, 2010 Avtor Prijavi Napisano 18. maj, 2010 Mojster sam bi pogledal kaj je narobe, samo sem malo na tesnem s ?asom, razen ?e ima? ?as po 18 uri in pri?opa? do mene. hvala za ponudbo. z veseljem jo sprejamem - se bom pripeljal, ampak po 19 uri - do 19 sem zaseden.?e je to v redu. mi napisi tel in naslov na pm Citiraj
Sishi Napisano 18. maj, 2010 Prijavi Napisano 18. maj, 2010 Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
pragmatik Napisano 12. oktober, 2012 Prijavi Napisano 12. oktober, 2012 In kako ste resili potem tezavo? Oz. kaj je bilo narobe? Citiraj
Smacky Napisano 16. januar, 2013 Prijavi Napisano 16. januar, 2013 Tudi mene zanima! Imam enake te?ave z enakim avtomobilom! Citiraj
mazda_mx Napisano 17. januar, 2013 Prijavi Napisano 17. januar, 2013 Najprej izmerit kompresijo. Tile motorji se ne razumejo s plinom. Da niso sli sedezi ventilov. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.